Autor Wątek: S.T.A.L.K.E.R. 2  (Przeczytany 4093 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
S.T.A.L.K.E.R. 2
« dnia: Lipca 23, 2020, 18:53:33 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 23, 2020, 19:40:18 pm »
Trailer rewelacja, ale nie spodziewam się gry wcześniej niż w 2022. I zresztą nie wiadomo, co z tego finalnie wyjdzie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 24, 2020, 12:16:53 pm »
Cytuj
New S.T.A.L.K.E.R. 2 details

- The Zone is now fully open-world
- uses the A-Life 2.0 system which influences the state of the world, characters and mutants even if the player isn't present
- branching story with multiple endings
- GSC's biggest game
https://twitter.com/Nibellion/status/1286350146893160449

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #3 dnia: Września 19, 2020, 20:46:26 pm »
Zaskakuje mnie jak ta gra jest "pod radarem". Oryginał jest dla mnie jedna z najlepszych gier w gatunku XXI wieku.

Jak to zepsują, to ta marka pewnie się już nie podniesie :/

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 998
  • Reputacja: 132
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #4 dnia: Września 19, 2020, 20:56:03 pm »
No jedynka była unikatowa, dwójka to u mnie day one mocno. No ale poczekamy pewnie jeszcze, bardziej liczyłem na 2021

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 06, 2021, 12:04:25 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 06, 2021, 13:24:20 pm »
Niby ładnie wygląda, ale w sumie wiele nie pokazali. Gra też raczej nie będzie jakoś super zoptymalizowana.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 14, 2021, 11:15:04 am »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 18, 2021, 01:31:36 am »
Premiera 28 kwietnia 2022.

Początkowo gra była niby planowana na 2021, ale imo i tak mogą się nie wyrobić. Na trailerze gra wygląda rewelacyjnie, jednak trudno powiedzieć, jak ten zespół ogarnia konsole. Gra jest czasowym exem, więc za wersję na PS5 pewnie zabiorą się dopiero po premierze tej na XSX, co trochę powinno przyspieszyć prace. Mimo to nie zdziwię się, jeśli przełożą premierę na jesień. Ostatnio stało się standardem, że gry zaliczają nawet roczne obsuwy.

W każdym razie trzymam kciuki, bo zapowiada się super.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 353
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 18, 2021, 08:59:09 am »
Myślę, że wersja ps5 jest robiona równolegle z wszystkimi innymi. No chyba że mają ekskluzywność na ponad rok, ale nie wydaje mi się.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 998
  • Reputacja: 132
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 18, 2021, 10:11:45 am »
Ogólnie co do console exclusive ma xboxie widać różnicę względem playstation. Sony stawia raczej na rok czasu, xbox po medium i doniesieniach z rozprawy apple vs epic, raczej stawia na krótkie okresy jak pół roku, aby zachęcić do gamepass. Więc obstawiam, że w tym przypadku będzie podobnie jak z medium.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 18, 2021, 15:27:46 pm »
Kena też nie mała mieć pół roku ekskluzywności? O Stalkerze były ploty, że MS wykupił wyłączność tylko na 3 miesiące, ale nie wiem, ile w tym prawdy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 14, 2022, 21:42:11 pm »


Premiera przesunięta na 2023. Zakładam, że na drugą połowę nawet.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 14, 2023, 21:25:47 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 09, 2024, 20:24:45 pm »

lupinator

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-06-2023
  • Wiadomości: 283
  • Reputacja: 2
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 09, 2024, 20:42:12 pm »
Bardzo trzymam kciuki, żeby im to wypaliło na +85 meta.

lupinator

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-06-2023
  • Wiadomości: 283
  • Reputacja: 2
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #16 dnia: Wczoraj o 12:03:58 »
Od shinobiego podsumowanie zapowiedzi

Cytuj
▪️Left the impression that the team at GSC Game World "has created something special"
▪️"Came away feeling like I'd played a clear game of the year contender"
▪️Very much a hostile, dangerous open world like its predecessor; you're free to go pretty much anywhere
▪️Found it 'refreshing' to be challenged with managing resources like ammunition and food to survive
▪️Large number of ways to tackle objectives: all out guns blazing, stealth, peaceful route, do a mission at night for better cover or daytime to see better, etc
▪️Flexibility in its game design with quests: you can skip different objectives in a mission and stumble upon your goal directly and the game carries on and adapts to it
▪️You need to eat or you'll fatigue faster, if you run out of bullets you can try and use your knife, or use the environment to lure enemies into anomalies, etc
▪️NPCs can abruptly end a quest without rewarding you because you decided to loot the body of their dead friend
▪️Firefights are tense and frenetic, with your guns sometimes jamming mid-combat, having to bandage up wounds, etc all while enemies rush or outflank you
▪️Enemies aren't pushovers, you'll die quick if you get careless with how you approach combat
▪️Goes "unexpectedly hard" on narrative delivery, info is divulged through involved conversations with branching dialogue and full voice acting, a lot of options
▪️The world is full of many intersecting systems and emergent gameplay: a mutant rushed a player for example while scouting a compound, only to trigger a fire anomaly and running off squealing. You'll see bandits fighting mutants, other Stalkers fighting them or even intervening in a firefight with you
▪️Choosing to help an NPC on a side quest can open up a chain of other quests and evolve into a larger story beat that was completely optional

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 353
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: S.T.A.L.K.E.R. 2
« Odpowiedź #17 dnia: Wczoraj o 13:43:39 »
Generalnie previewsy są bardzo pozytywne. Oj będzie ciężki wybór na końcówke roku, czy grać w stalkera czy w indiego.