Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 714898 razy)

0 użytkowników i 82 Gości przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1520 dnia: Sierpnia 29, 2008, 21:03:15 pm »
mi tez sie mdle te skriny wygladaja - takie rozciapciane troche

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1521 dnia: Sierpnia 29, 2008, 21:30:25 pm »
mi tez sie mdle te skriny wygladaja - takie rozciapciane troche

powiem ze nawet takie "biedne" troche...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1522 dnia: Sierpnia 29, 2008, 22:59:48 pm »
Jak na multi to i tak najlepiej wyglądająca gra. W singlu poprawiłbym jedynie ostrość niektórych tekstur a tak to grafika na 10 bez wątpienia.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1523 dnia: Sierpnia 30, 2008, 02:56:16 am »
mi tez sie mdle te skriny wygladaja - takie rozciapciane troche

Rozmazane - tak - bleh.... ale mnie tam i tak bardziej nie podobają się te ciapki kolorków od lampek itd. Wszystko inne bure i na siłę dodane lampeczki....

Przez te żółte i niebieskie (niebiesko-białe) światełka + oświetlenie rzucane przez nie na ściany kolorowe plamy mam wrażenie że Quake 2 widzę  :-?

---
EDIT (do poniższego):
@yoda
Zobacz no te screeny z poprzedniej strony - o nich pisałem jeżeli chodzi o światełka.

A co do rendera... to co jest na tych zrzutach (są z multi, single robi lepsze wrażenie) za bardzo jak z E3 2005 nie wygląda  :P
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 30, 2008, 03:40:18 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

yoda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2005
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1524 dnia: Sierpnia 30, 2008, 03:19:54 am »
mi tez sie mdle te skriny wygladaja - takie rozciapciane troche

Rozmazane - tak - bleh.... ale mnie tam i tak bardziej nie podobają się te ciapki kolorków od lampek itd. Wszystko inne bure i na siłę dodane lampeczki....

Przez te żółte i niebieskie (niebiesko-białe) światełka + oświetlenie rzucane przez nie na ściany kolorowe plamy mam wrażenie że Quake 2 widzę  :-?

Wszyscy ci co grai w Killzone mowie ze gra jest bardzo potomna do trailer z E3 2005, wiec
poszukaj sobie innego chłopca do bicia moze byc Halo 3.

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1525 dnia: Sierpnia 30, 2008, 05:29:31 am »
mi tez sie mdle te skriny wygladaja - takie rozciapciane troche

Rozmazane - tak - bleh.... ale mnie tam i tak bardziej nie podobają się te ciapki kolorków od lampek itd. Wszystko inne bure i na siłę dodane lampeczki....

Przez te żółte i niebieskie (niebiesko-białe) światełka + oświetlenie rzucane przez nie na ściany kolorowe plamy mam wrażenie że Quake 2 widzę  :-?



Wszyscy ci co grai w Killzone mowie ze gra jest bardzo potomna do trailer z E3 2005, wiec
poszukaj sobie innego chłopca do bicia moze byc Halo 3.


oby, szkoda tylko że multi tak mocno odstaje od singla, ale na to akurat da się przymknąć oko, bo najmniej ważnym elementem w multi jest wizualna strona, szybka zmiana broni, szybkie przeładowanie, nieudziwnione celowanie, dynamika, budowa map, itd., to są rzeczy istotniejsze, niech na tym się skupią raczej
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1526 dnia: Sierpnia 30, 2008, 09:00:09 am »
mi tez sie mdle te skriny wygladaja - takie rozciapciane troche

Rozmazane - tak - bleh.... ale mnie tam i tak bardziej nie podobają się te ciapki kolorków od lampek itd. Wszystko inne bure i na siłę dodane lampeczki....


Co wcale nie przeszkadza KZ2 być najładniejszą grą E3. :cool:

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1527 dnia: Sierpnia 30, 2008, 09:47:40 am »
mi tez sie mdle te skriny wygladaja - takie rozciapciane troche

Rozmazane - tak - bleh.... ale mnie tam i tak bardziej nie podobają się te ciapki kolorków od lampek itd. Wszystko inne bure i na siłę dodane lampeczki....


Co wcale nie przeszkadza KZ2 być najładniejszą grą E3. :cool:

co wy z tym "naładniejsza", to nie brawogirl gdzie chwalą się swoimi sukienkami czy innymi koralikami, ma być ogień z dupy, mają być emocje, ma być wycie do headset-a gdy popełnimy głupi błąd, a nie podziwianie dziur w murze po kulach czy aa, sam singiel niestety jak to w shoterach bywa nie będzie porywający, tym bardziej biorąc pod uwage pierwszą część która zwyczajnie niczym nie zachwycała specjalnie

wiem, wiem, zaraz odezwie się jakiś bogdan czy inny tadek i powie że jemu się podobało, ale to o niczym nie świadczy, bo niektórym się maluch racer podobał, średnia ocen kz była jaka była, i chciałbym żeby popracowali raczej nad gameplay-em niż pokazywali jakie to kz2 jest "ładne"  :lol:

sam czekam na kz2, jeśli jednak okaże się znowu tylko średniakiem, heh, no cóż, zawsze jest nadzieja że przynajmniej multi będzie miał dobry, może nie tak jak halo, bbc czy inny cod4 ale przynajmniej taki co by ludziska przez jakiś czas się dobrze przy nim bawili bo o to w końcu chodzi
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1528 dnia: Sierpnia 30, 2008, 12:21:02 pm »
Jeśli z tym demem prawda to jestem w siódmym niebie !! Otóż miałem kupić zaraz po premierze, ale coś czuję że kasy braknie więc demo umili oczekiwanie na pełniaka !! Świetna wiadomość !

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1529 dnia: Sierpnia 30, 2008, 12:27:45 pm »
Jeśli z tym demem prawda to jestem w siódmym niebie !! Otóż miałem kupić zaraz po premierze, ale coś czuję że kasy braknie więc demo umili oczekiwanie na pełniaka !! Świetna wiadomość !
eee to był  mój błąd news był...z 2007 roku. dlatego usunąłem.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1530 dnia: Sierpnia 30, 2008, 12:28:26 pm »
Nie ma jak świeże wiadomości :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1531 dnia: Sierpnia 30, 2008, 12:29:30 pm »
eee to był  mój błąd news był...z 2007 roku. dlatego usunąłem.
Takie sprawy zostawiaj mi. :-x

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1532 dnia: Sierpnia 30, 2008, 12:30:23 pm »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1533 dnia: Sierpnia 30, 2008, 12:33:07 pm »
Jeśli z tym demem prawda to jestem w siódmym niebie !! Otóż miałem kupić zaraz po premierze, ale coś czuję że kasy braknie więc demo umili oczekiwanie na pełniaka !! Świetna wiadomość !
eee to był  mój błąd news był...z 2007 roku. dlatego usunąłem.
A idź zrobiłeś mi nadzieje ;(

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1534 dnia: Września 01, 2008, 09:08:01 am »
Relacja z zamkniętego pokazu SCEP
http://www.ps3site.pl/exclusive-killzone-2/

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1535 dnia: Września 01, 2008, 10:14:21 am »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1536 dnia: Września 01, 2008, 10:25:31 am »
No BA !! Ja coś czuje że muszę porządne nagłośnienie kupić ! ;)

suli dia

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-04-2006
  • Wiadomości: 1 267
  • Reputacja: 13
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1537 dnia: Września 01, 2008, 10:55:25 am »
Niech ta gra już wyjdzie bo ile można patrzeć na zdjecia i filmiki z  gry :) .Wiem ,że ta gra bedzie hitem graficznym i intesywna strzelanką  z klimatyczną muzyką ,ale niech ta gra juz wychodzi bo PS3 brakuje takiego hitu co sprawi większe zainteresowanie konsolą a takie coś zdarz się rzadko np Untrached czy MGS4 .Czekam na Killzone 2.
Umiesz Liczyć, Licz na Siebie!!!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1538 dnia: Września 01, 2008, 13:57:27 pm »
Oddałbym nerkę za to :-o


above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1539 dnia: Września 01, 2008, 13:58:55 pm »
Oddałbym nerkę za to :-o


Nie przesadzaj to tylko gra !

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1540 dnia: Września 01, 2008, 14:00:37 pm »
Nie przesadzaj to tylko gra !
Koleś, to tylko w ramach żartu. :roll:

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1541 dnia: Września 01, 2008, 14:08:57 pm »
Dali dupy z tą datą premiery. W sezonie światecznym mieli by lepszą sprzedaż pewnie.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1542 dnia: Września 01, 2008, 14:17:29 pm »
Dali dupy z tą datą premiery. W sezonie światecznym mieli by lepszą sprzedaż pewnie.
Ponoć przesunęli premierę, żeby Killzone nie psuło sprzedaży Resistance 2  :?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1543 dnia: Września 01, 2008, 14:18:10 pm »
Ponoć przesunęli premierę, żeby Killzone nie psuło sprzedaży Resistance 2  :?
W okresie tylko gier wychodzi, że sam bym nie ryzykował. Znasz jakąś głośną premierą na luty?;)

Tango

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1544 dnia: Września 01, 2008, 17:03:13 pm »
Ponoć przesunęli premierę, żeby Killzone nie psuło sprzedaży Resistance 2  :?
W okresie tylko gier wychodzi, że sam bym nie ryzykował. Znasz jakąś głośną premierą na luty?;)

RE5 ?

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1545 dnia: Września 01, 2008, 17:15:01 pm »
Ponoć przesunęli premierę, żeby Killzone nie psuło sprzedaży Resistance 2  :?
W okresie tylko gier wychodzi, że sam bym nie ryzykował. Znasz jakąś głośną premierą na luty?;)

RE5 ?

RE5 = 13 marca

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1546 dnia: Września 05, 2008, 12:46:41 pm »
Klasy w multi:
http://uk.ps3.ign.com/articles/906/906863p1.html

Cytuj
It's the first time we've seen the game's active camo suit in action and players who choose the Scout class in the beta (and indeed the final game) have this cloak suit at their disposal, meaning they're incredibly difficult to spot in the middle of a firefight.
Here's how it works: with the camo suit equipped, players who remain motionless are practically impossible to see, appearing only as a visual glitch much like the Predator suit in the classic '80s movie. When you move the effect lessens somewhat depending on your speed, although you'll still be partially concealed if you walk slowly through the shadows, as displayed in the screen below.
The Scout also has a secondary ability that enables them to tag all on-screen enemies with a hidden marker, broadcasting their coordinates to team-mates.
Sony has also lifted the lid on the other classes that will appear in the Beta, which is currently in internal testing and is scheduled to go live over the PSN later this year. First up is the Rifleman, who's the default troop type in the game. They start with a variety of primary and secondary weapons, including grenades, and bigger and better guns can be unlocked as you progress through the ranks. Then there's the Engineer, whose primary skill is the ability to set up an automated turret that targets the enemy, plus they can repair ammunition dumps, mounted guns and turrets that have been damaged in battle.
Although not a natural first choice to Beta players, the Medic can revive downed team-mates if they get to their bloodied bodies quickly enough, plus they can throw health packs which can be collected by other players. The Assault trooper is the heavy weapons guy and it kitted out with thick armour that can take twice as much punishment as a regular Kevlar vest. His secondary ability is a temporary speed boost that enables him to get stuck into a firefight in double-quick time, or run in the opposite direction if you're low on health.
The Tactician is the captain of the group and can drop coloured smoke grenades throughout a level, which serve as spawn points for the rest of the team. This skill proves essential on the bigger maps in the Beta as it allows for a steady flow of friendly troops on the front line. Tacticians can request air support too, calling in a sentry bot that fly low and tear through the enemy.
Finally there's the Saboteur, who can infiltrate the opposition by assuming the guise of a random enemy player and is also equipped with sticky proximity-activated C4 charges – perfect for lobbing near the enemy spawn point once you've crept through their ranks!
Here's the really interesting bit though - the classes in Killzone 2 aren't as rigid as those in other games, so if you choose to play as a Scout you're not necessarily limited to just those skills. Instead you're free to mix and match to some extent, taking a class's primary ability and mixing it with another's secondary. So, for example, if you choose to be a Scout but take the engineer's secondary skill it's possible to slowly sneak over to the enemy base without being seen, thanks to the cloak suit, and then place a sentry gun that makes mincemeat of the bad guys as soon as they appear.
Since both ISA and Heghast factions will have the same class types and abilities available to them, albeit with slight variations in the specific weapons and gear set-ups, it's pretty much an even playing field. However, with so much scope for playing around with the skills there really is every incentive to be as creative as you can, to get that much-needed advantage over the enemy.

Opublikowane: Wrzesień 01, 2008, 17:23:03
Beta pod koniec roku:
http://www.videogaming247.com/2008/09/03/killzone-2-public-beta-later-this-year-journo-invites-sent-out-by-scee/

Cytuj
Oh, good gravy! SCEE’s sent out journalist invites to a Killzone 2 public beta this afternoon, which will apparently take place “later this year.”
No specifics are available as yet, but we’re fucking pumped. We’re so pumped. We’ve supplied all the information we’ve been asked for and we’re waiting to hear on the dates now.

Opublikowane: Wrzesień 04, 2008, 06:41:57
Czteroosobowy co-op?
http://www.psu.com/Killzone-2-to-feature-four-player-co-op-campaign-News--a0004734-p0.php

Cytuj
A recent hands on preview posted by PlayStation World UK editor Ian Dean has hinted that Guerilla Games’ upcoming shooter Killzone 2 will feature four-player campaign co-op.
The company has already confirmed that a post-launch patch will add co-op play to Killzone 2, though it was unclear as to how many players would be supported and whether it would be offline or online only.
"And then there’s the four-player co-op campaign to look forward to. Now that really could be something special," wrote Dean.


above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1547 dnia: Września 05, 2008, 12:57:16 pm »
Świetna sprawa z tym coopem for 4 players :D

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1548 dnia: Września 05, 2008, 14:28:11 pm »
Ciekawe jakie są cięcia w grafice przy takim splicie, na tym małym obrazku wygląda to bardzo zacnie.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1549 dnia: Września 06, 2008, 12:38:25 pm »
Niektórzy już grają w betę Killzone 2
http://polygamia.pl/niektorzy-juz-graja-w-bete-killzone-2

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1550 dnia: Września 22, 2008, 06:55:32 am »
Nowa broń:
http://www.killzone.com/kz/news.psml?kz_news_article=StA-14+Battle+Rifle

Cytuj
Description:
Still in service after fifty years, the StA-14 combines the ruggedness and reliability of the assault rifle with the accuracy and range of the sniper rifle. A symbol for the enduring nature of Helghast military ingenuity, it is considered an honor to wield this classic weapon into battle.
Features:
    * Fires heavy-grain 7.62x51mm HSO rounds
    * Distinct range advantage over StA-52 LAR
    * Quicker target acquisition than StA-74 PSR
    * Perfect for a defensive role from cover

In the Field

The StA-14 is a semi-automatic rotating bolt rifle, requiring a pull of the trigger and a short reload pause for each round fired out of its eight-round drum clip. The design of the weapon prioritizes range and accuracy over rate of fire, making it more suited for defensive roles from cover.

If you team up with one or two assault rifle wielders who can provide suppressive fire, the StA-14 becomes particularly devastating. At range, the weapon has a distinct advantage over the M82 or StA-52, although it requires a steady hand. Against snipers, it allows you to snap off flurries of shots, even while relocating. The StA-14 also requires much less time to acquire and service a target than a dedicated sniper rifle.
Be warned, though: In situations where carefully picking your shots is not an option, the StA-14 can become a liability. It doesn't provide the volume of fire required for effective suppression, so it's not suitable for assaulting. Additionally, it lacks the magazine size to defend a position against groups of fast-moving enemies - especially when there are no natural choke points to hold them up...




Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1551 dnia: Września 27, 2008, 23:30:20 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1552 dnia: Września 30, 2008, 07:04:43 am »
Cytuj
Seb Downie, QA Manager at Guerrilla Games, recently clarified some of the speculation regarding the Killzone 2 closed beta.
Killzone is apparently in "Online Beta Phase 2 of 3," which means it "is still closed and not yet public." Also, the closed beta is only available in Europe at the moment, but a U.S. beta will follow at an undisclosed time.
http://www.psu.com/Killzone-2-dev-talks-beta,-more-restricted-footage-leaked-News--a0004945-p0.php

Amorphis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-04-2007
  • Wiadomości: 109
  • Reputacja: 0
  • PS3: ID Venomousx
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1553 dnia: Września 30, 2008, 12:14:36 pm »
Ale sie grzebia z tym killzone2 niedlugo juz premiera girsow2 a killzone2 dalej w produkcji no i nie bylo jeszcze porzadnego materialu z samej gry hmmmmm

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1554 dnia: Września 30, 2008, 16:08:03 pm »
Ale sie grzebia z tym killzone2 niedlugo juz premiera girsow2 a killzone2 dalej w produkcji no i nie bylo jeszcze porzadnego materialu z samej gry hmmmmm

kolejna marna prowokacja, czy też przebywałeś w schronie atomowym przez ostatnie pół roku??

Amorphis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-04-2007
  • Wiadomości: 109
  • Reputacja: 0
  • PS3: ID Venomousx
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1555 dnia: Października 01, 2008, 16:35:11 pm »
Tak lezalem szesc stóp pod ziemia troche czasu. wiem ze byly juz pokazy samego gameplayu ale dlaczego to tak dlugo trwa... ale mysle ze bedzie zajebisty

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1556 dnia: Października 01, 2008, 22:10:19 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1557 dnia: Października 01, 2008, 22:22:26 pm »
http://gostv.blip.tv/file/1310407/

Orzesz w mordę :D. Na początku przez złą jakość filmiku myślałem, że koleś jakiś film w opuszczonej fabryce sobie zrobił na żywo XD.

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1558 dnia: Października 01, 2008, 22:48:02 pm »
w lutym szykuje się masakra. (dosłownie i w przenośni)

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1559 dnia: Października 02, 2008, 23:16:27 pm »
beta