Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 781133 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2360 dnia: Listopada 27, 2008, 21:16:02 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2361 dnia: Listopada 27, 2008, 21:21:22 pm »
Te Trofea nie są aktualne.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2362 dnia: Listopada 27, 2008, 22:00:20 pm »
Ciekaw jestem ile jeszcze razy wrzucony zostanie link do listy pucharów w K2.. :lol:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2363 dnia: Listopada 27, 2008, 22:38:13 pm »
Ciekaw jestem ile jeszcze razy wrzucony zostanie link do listy pucharów w K2.. :lol:

No niestety kazdy spieszy z ta wiadomoscia i nie ktorzy po prostu stoja w korkach lub dopiero odsniezaja wozy

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2364 dnia: Listopada 28, 2008, 15:16:44 pm »
Cytuj
http://polygamia.pl/rozgrywka-killzone-2-6

Masa gameplayu od polygamii

Po prostu... dajcie mi tą grę...

Adam50000

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-05-2007
  • Wiadomości: 149
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2365 dnia: Listopada 28, 2008, 18:07:44 pm »
Już nie ma opcji trafienia do bety? (wiem, wiem pewnie już o tym pisaliście, ale zacząłem się interesować, dopiero jak się dowiedziałem, że jutro będę miał swoje PS3  :lol: )
Chyba sobie grę w dzień premiery wezmę.
PSN ID: Ninja_Adam

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2366 dnia: Listopada 28, 2008, 18:09:58 pm »
Nie ma opcji, beta trwa do niedzieli.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2367 dnia: Listopada 28, 2008, 18:10:18 pm »
Niestety nie... Zresztą, beta kończy się już w tą niedziele.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2368 dnia: Listopada 28, 2008, 20:24:20 pm »
Beta jest przedłużona o tydzień (do 7 grudnia)
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&thread.id=71900

Cytuj
Phase 3 of the beta has been extended by one whole week and will now conclude on the 7th of December.  Happy fragging folks and remeber to keep that feedback coming on http://beta.killzone.com

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2369 dnia: Listopada 28, 2008, 20:28:30 pm »
Jak miło ;).

Swoją drogą muszę napisać, iż do gry w KZ2 nie można wskoczyć od tak. Mi przynajmniej aż tak łatwo nie było. Bardzo jednak odpowiada mi taka rozgrywka. Choć wciąż ciężko przyzwyczaić mi się, że po kilku kulkach można paść. Ogółem gameplay wypada bardzo dobrze. Czuć, iż multi to nie jest zwykły dodatek do singla, a Guerrilla poważnie rozważa wszelkie pomysły. Grafika z początku mnie zaskoczyła na minus, jednak szybko zacząłem zmieniać zdanie na jej temat. Jedynie niektóre tekstury mogły by być lepsze :P.

Mam nadzieję, że w pełnej wersji nie będzie problemów z dostaniem się na serwery - wczoraj stale wyskakiwał mi błąd 10002. Na dziesiątki, jeśli nie setki prób udało się dwa razy. Dziś po południu wszystko poszło gładko  :-?.
« Ostatnia zmiana: Listopada 28, 2008, 21:04:12 pm wysłana przez zielarz »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2370 dnia: Listopada 28, 2008, 21:40:01 pm »
Jedynie niektóre tekstury mogły by być lepsze :P.
Seb Downie z GG mówił, że beta posiada starszy build.

Mam nadzieję, że w pełnej wersji nie będzie problemów z dostaniem się na serwery - wczoraj stale wyskakiwał mi błąd 10002. Na dziesiątki, jeśli nie setki prób udało się dwa razy. Dziś po południu wszystko poszło gładko  :-?.
Jest to związane z pracami na serwerach, było o tym wspominane na killzone.com.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2371 dnia: Listopada 28, 2008, 21:47:21 pm »
Seb Downie z GG mówił, że beta posiada starszy build.

Starszy, czy nie, ale tekstury raczej nie ulegną większym zmianom.

Jest kilka miejsc na mapach, które aż się proszą o zniszczenia - np. płytki na ścianach w toaletach. Ponosi mnie wyobraźnia, ale gdyby odpadały one tak jak rozpadają się filary...

Luty wydaje mi się jeszcze bardziej odległy niż kilak dni temu :D.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2372 dnia: Listopada 29, 2008, 00:25:21 am »
Killzone 2 Beta Extended For Another Week
Cytuj
Motherh, who is one of the developers working on Killzone 2, posted this on official Playstation forums..

"Due to popular demand, phase 3 of the beta has been extended by one whole week and will now conclude on the 7th of December. Happy fragging folks and remeber to keep that feedback coming on http://beta.killzone.com"

http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&thread.id=71900

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2373 dnia: Listopada 29, 2008, 09:23:33 am »
Jest kilka miejsc na mapach, które aż się proszą o zniszczenia - np. płytki na ścianach w toaletach. Ponosi mnie wyobraźnia, ale gdyby odpadały one tak jak rozpadają się filary...
To niepotrzebne. Rozpraszalo by tylko graczy. :- \

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2374 dnia: Listopada 29, 2008, 11:08:20 am »
To samo można powiedzieć o zniszczeniach w ogóle ;).

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2375 dnia: Listopada 29, 2008, 11:12:42 am »
To nie moje slowa, to slowa obroncow KZ2. Tak powiedzieli m.in o zniszczalnych lampach czy tam czyms. : ))

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2376 dnia: Listopada 29, 2008, 11:17:48 am »
Ale czepianie się tego, że lamp nie da się zniszczyć było akurat trochę absurdalne.

Ach, gdyby PS3 było w stanie pociągnąć w pełni zniszczalne otoczenie (no może nie walenie się całych ścian), to Guerrilla wykonało by to cudownie :]. 

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2377 dnia: Listopada 29, 2008, 12:47:00 pm »
Ale czepianie się tego, że lamp nie da się zniszczyć było akurat trochę absurdalne.

Ach, gdyby PS3 było w stanie pociągnąć w pełni zniszczalne otoczenie (no może nie walenie się całych ścian), to Guerrilla wykonało by to cudownie :]. 
Czy ja wiem, to raczej nie było na zasadzie: "co za crap, nie można niszczyć lamp" ;). Jak dla mnie i tak te filary latają nad wyraz potężnie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2378 dnia: Listopada 29, 2008, 13:19:08 pm »
Gameplay pokazujący klasy w becie:
http://www.gamersyde.com/news_7366_en.html

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2379 dnia: Listopada 29, 2008, 13:55:00 pm »
Wow, ten znikający sniper :shock: zajebiście to wygląda.Ale tak w sumie to sobie myślę to prze**bane będzie z nimi skoro oni sobie znikają, cylnąć takiego dziada to będzie masakra, jak to jest z tą niewidocznością? Można być cały czas niewidzialnym?
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2008, 13:58:19 pm wysłana przez Wooyek »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2380 dnia: Listopada 29, 2008, 14:01:49 pm »
Wow, ten znikający sniper :shock: zajebiście to wygląda.Ale tak w sumie to sobie myślę to prze**bane będzie z nimi skoro oni sobie znikają, cylnąć takiego dziada to będzie masakra, jak to jest z tą niewidocznością? Można być cały czas niewidzialnym?
Zauważyłem, że kiedy się nie rusza, to może włączyć niewidzialność. Po strzale i kiedy się ruszy, już go widać.
Poza tym, żeby zdobyć snajpera, trzeba uzyskać najwyższy stopień. 8-)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2381 dnia: Listopada 29, 2008, 14:07:51 pm »
Wow, ten znikający sniper :shock: zajebiście to wygląda.Ale tak w sumie to sobie myślę to prze**bane będzie z nimi skoro oni sobie znikają, cylnąć takiego dziada to będzie masakra, jak to jest z tą niewidocznością? Można być cały czas niewidzialnym?
Zauważyłem, że kiedy się nie rusza, to może włączyć niewidzialność. Po strzale i kiedy się ruszy, już go widać.
Poza tym, żeby zdobyć snajpera, trzeba uzyskać najwyższy stopień. 8-)
No to co za filozofia z tym stopniem? To jest coś takiego jak złoty krzyż w CoD4? Jeśli tak, to tylko kwestia czasu kiedy się to odblokuje :cool:
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2008, 14:09:22 pm wysłana przez Wooyek »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2382 dnia: Listopada 29, 2008, 14:09:26 pm »
No to co za filozofia z tym stopniem? To jest coś takiego jak złoty krzyż w CoD4, jak tak to tylko kwestia czasu kiedy się to odblokuje :cool:
Na początku masz tylko dwie klasy do wyboru - Soldier i Medic. Resztę zdobywasz po zdobyciu określonego stopnia.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2383 dnia: Listopada 29, 2008, 14:13:37 pm »
Klas jest dajmy na to 5 i wtedy się odblokowuje sniper, tak? A ile leveli ma jakaś tam klasa?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2384 dnia: Listopada 29, 2008, 14:19:40 pm »
Po zdobyciu stopnia generała zdobywasz snajpera.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2385 dnia: Listopada 29, 2008, 14:21:12 pm »
okładka grudniowego numeru GamaReactora ,w którym ma pojawić się 10stronnicowa zapowiedź Killzone2...



Co to za super jednostka na okładce?wyglądają jak Frogsi z MGS4,a może to 3 rasa....

btw.znany jest w uniwersum ten symbol na hełmie?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2386 dnia: Listopada 29, 2008, 14:25:51 pm »
okładka grudniowego numeru GamaReactora ,w którym ma pojawić się 10stronnicowa zapowiedź Killzone2...
Było na stronie 156. :-P

btw.znany jest w uniwersum ten symbol na hełmie?
Jakoś nie jest mi znany.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2387 dnia: Listopada 29, 2008, 16:23:04 pm »
Nie pamietacie, ze kiedys w jakis zapowiedziach bylo info, ze bedziemy walczyc z Alienami, tzn 3 frakcja? :>

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2388 dnia: Listopada 29, 2008, 17:40:50 pm »
Wow, ten znikający sniper :shock: zajebiście to wygląda.Ale tak w sumie to sobie myślę to prze**bane będzie z nimi skoro oni sobie znikają, cylnąć takiego dziada to będzie masakra, jak to jest z tą niewidocznością? Można być cały czas niewidzialnym?
Zauważyłem, że kiedy się nie rusza, to może włączyć niewidzialność. Po strzale i kiedy się ruszy, już go widać.
Poza tym, żeby zdobyć snajpera, trzeba uzyskać najwyższy stopień. 8-)
Tymi X-ami oznaczeni byli snajperzy? Tylko snajper może zobaczyć innego snajpera poprzez to oznaczenie?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2389 dnia: Listopada 29, 2008, 19:52:43 pm »
Nie pamietacie, ze kiedys w jakis zapowiedziach bylo info, ze bedziemy walczyc z Alienami, tzn 3 frakcja? :>

Na screenie raczej widzimy Helgast Special Troops czy coś w tym rodzaju...

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2390 dnia: Listopada 29, 2008, 20:55:59 pm »
W zwiastunie "Helghan Trailer" widać tę postać dokładnie w 49. sekundzie.
http://www.gametrailers.com/player/42077.html

Nie sądziłem, że tak mi się spodoba ta gra. Jeszcze niedawno podchodziłem do niej zupełnie obojętnie, a teraz po przejrzeniu gameplay'ów na gamersyde, i sprawdzeniu nowszych zwiastunów (do niedawno ich nie widziałem :shock: ) chyba podchwyciłem hype. Sposób w jaki ta gra się rusza, wygląda czy brzmi - wojenna poezja. Dbałość o szczegóły rozkłada na łopatki, nie mówiąc już o destruktywności otoczenia. Zaznaczam sobie ten tytuł grubą czcionką w mojej liście planowanych gier.
PS. Wiadomo czy do naszych rąk zostaną oddane pojazdy ? Swoistego buggy widać w podanym przeze mnie zwiastunie w czasie 1:22.
PSN ID: WojtqGO

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2391 dnia: Listopada 29, 2008, 21:21:08 pm »
W multi w chwili premiery nie będzie pojazdów-mają niby być w przyszłości w nowych mapkach,które dojdą do kupienia w PS Store
W singlu będą na 100%-chociażby w tym levelu ,który wszędzie na targach pokazują da się sterować czołgiem

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2392 dnia: Listopada 29, 2008, 22:20:41 pm »
Dobra... to ja teraz wyjade z (IMO) dziwnym pytaniem.
Ogolnie gra mi sie bardzo podoba, zdazaja sie slabsze teksturki, ale w ktorej grze takich nie znajdziemy co? Wszystko jest piekne i wogole lubie ten "siwy" klimat. Powiedzcie mi tylko jedna rzecz, czy wiadomo jak wyglada woda?
http://www.gametrailers.com/player/34152.html?type=flv
W tym filmiku widac w ok. 17 sekundzie (jak gosciu przebiega przez jakis tam potoczek czy cos), ze woda nie jest za dobra, strasznie mnie to martwi... moze sie i czepiam, ale strasznie lubie jak w grach jest super woda. Lubie sobie do niej postrzelac i popatrzec jak pieknie chlapie we wszystkie strony... ahhh.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2393 dnia: Listopada 29, 2008, 22:34:48 pm »
Fetysz

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2394 dnia: Listopada 29, 2008, 22:47:48 pm »
Fetysz

Raczej nie takiej odpowiedzi sie spodziewalem ;/ no coz zycie...

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2395 dnia: Listopada 30, 2008, 00:43:36 am »
w 17 sekundzie on nie przebiega przez potoczek,to jest przecież podłoże,a nie strumyk/rzeczka/sadzawka itp.Wodę to masz zaraz na początku po prawej stronie ale grający developer nie raczył do niej podejść(na tym filmiki nawet tej wody tam nie widać musisz mi wierzyć na słowo,że tam jest)

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2396 dnia: Listopada 30, 2008, 10:55:01 am »
Mam pytanko, czy klasy sa w miare dobrze zbalansowane, czy kazda ma wyrownane szanse, bo programisci maja dwa teraz zadania, dobrze zbalansowac bronie i klasy?
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2397 dnia: Listopada 30, 2008, 12:14:11 pm »
Dobra... to ja teraz wyjade z (IMO) dziwnym pytaniem.
Ogolnie gra mi sie bardzo podoba, zdazaja sie slabsze teksturki, ale w ktorej grze takich nie znajdziemy co? Wszystko jest piekne i wogole lubie ten "siwy" klimat. Powiedzcie mi tylko jedna rzecz, czy wiadomo jak wyglada woda?
http://www.gametrailers.com/player/34152.html?type=flv
W tym filmiku widac w ok. 17 sekundzie (jak gosciu przebiega przez jakis tam potoczek czy cos), ze woda nie jest za dobra, strasznie mnie to martwi... moze sie i czepiam, ale strasznie lubie jak w grach jest super woda. Lubie sobie do niej postrzelac i popatrzec jak pieknie chlapie we wszystkie strony... ahhh.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

No i o to mi chodzilo :) Na tych skrinach woda wyglada niezle, teraz niech tylko pokaza jaka jest interakcja z woda i bedzie git gitara

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2398 dnia: Listopada 30, 2008, 17:29:00 pm »
Mam pytanko, czy klasy sa w miare dobrze zbalansowane, czy kazda ma wyrownane szanse, bo programisci maja dwa teraz zadania, dobrze zbalansowac bronie i klasy?
Są.

teraz niech tylko pokaza jaka jest interakcja z woda i bedzie git gitara
Jeśli będzie taka jak w Resistance 2 to będę w pełni zadowolony.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2399 dnia: Listopada 30, 2008, 18:34:42 pm »
Snake a jaka broń w becie KZ2 wymaga największego skilla, oprócz snajperki.
Jeżeli jestem medykiem i zabije snajpera to mogę podnieść jego snajperkę?

ten materiał z gamersyde pokazuje, jak śliczny jest to gra  :shock: