No, to zdecydowanie byl render, w koncu grafika 3D liczona w czasie rzeczywistym to render.
Wg. autorow, tak beda zachowywaly sie postaci w grze, gdyby helghasci byli inaczej rozlozeni - to postaci by sie inaczej zachowywaly. To byla czysta praca AI.
Silnik gry tworzyli juz na pewno bardzo dlugo, akurat do tego nie potrzebowali dev- kit'a. Poza tym Jan Bart mowil ze bylo to zrobione na development PC. Mysle, ze Guerilla miala zamiar zaprezentowac cos takiego od poczatku, ale PS2 jest sprzetem strasznie ciezkim w programowaniu i nie do konca wystarczajaco mocnym. Teraz gdy dostaja PS3, na ktorym wg. developerow, tworzenie gier jest wyjatkowo latwe i przyjemne, maja szanse sie wykazac.
Co do czasu: Tech-Demo FFVII zostalo zrobione w miesiac, a demo UT2007 w 2 miesiace i zdaniem tworcow nie wykorzystuja zbyt duzej czesci mocy PS3 (oni pracuja na alpha dev-kitach).