Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 780213 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Player01

  • Gość
Killzone 3
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 19, 2005, 23:00:50 pm »
Wescie powiedzcie, ze to prawdziwe, i ze HALO2 wyglada lepiej, bo mowiac ze to pre-render schlebiacie tworcom.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Killzone 3
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 23, 2005, 12:25:14 pm »
halo2 moze nie ale halo3 (nawet jesli go jeszcze nie pokazali)... :wink:

mietek

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 30-06-2005
  • Wiadomości: 35
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 30, 2005, 23:47:30 pm »
Podajcie mi linka do posta w którym Player01 pisał,że emotion engine jest prawie tak mocne jak P4 3,2 please,please,please.Ja też się chcę pośmiać !!.Albo chociaż temat w jakim to było.Ja tak lubię czytać zabawne fanbojowskie texty tego gościa.
UTOPIĆ WUDIEGO

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #83 dnia: Lipca 01, 2005, 08:54:29 am »
Killzone 2 pokazany na E3 był chyba tylko tech-demem, KZ2 nadal zmierza na PS2 jeśli dobrze pamiętam (na większych strolnach KZ2 jest na PS2 a to na E3 jako KZPS3)

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
Killzone 3
« Odpowiedź #84 dnia: Lipca 03, 2005, 13:27:51 pm »
Cytat: "CassSept"
Killzone 2 pokazany na E3 był chyba tylko tech-demem, KZ2 nadal zmierza na PS2 jeśli dobrze pamiętam (na większych strolnach KZ2 jest na PS2 a to na E3 jako KZPS3)

Extreme Bolero

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 11-07-2005
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #85 dnia: Lipca 14, 2005, 21:41:46 pm »
:o Render or not?

                                 !!!!!RENDER!!!!!


   To napewno nie jest grafa z gry tylko najzwyczalniejszy render ,ponieważ goscie z Guerilla mówili ,że to jest ich wizja KillZona 2 na PS3.Po drugie konsoli jeszcze nie ma (fizycznie).
"Veni,Vidi,Vici" J.C

Player01

  • Gość
Killzone 3
« Odpowiedź #86 dnia: Lipca 14, 2005, 23:12:50 pm »
Szkoda, ze mowil (nie mowili), ze bylo to stworzone na development PC, a finalna wersja dev-kita jest duzo potezniejsza, co pomoze im na pokazanie czegos jeszcze lepszego. Podkreslasz (nie tylko ty) nie to zdanie w jego wypowiedzi.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Killzone 3
« Odpowiedź #87 dnia: Lipca 15, 2005, 00:34:19 am »
i na tych PC zrobili taka grafike tak jasne....

Player01

  • Gość
Killzone 3
« Odpowiedź #88 dnia: Lipca 15, 2005, 00:36:43 am »
Z tego co mi wiadomo - a wiadomo, to gra na tych maszynach chodzila w 5-10fps'ow, i zostala sztucznie przyspieszona do 60 fps'ow.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Killzone 3
« Odpowiedź #89 dnia: Lipca 15, 2005, 00:40:03 am »
stary podaj linki do tych info a nie zmyslasz niestworzone historie....(sztucznie przyspieszone do 60fps :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: )

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #90 dnia: Lipca 15, 2005, 00:45:34 am »
W magazynie Playstation Magazine było napisane, że grafika pomyka na obecnym dev-kicie z zabóczą i jakże typową dla guerillasów prędkością 5fps. To "sztuczne przyspieszenie" to wyreżyserowanie całej scenki (bo nikt by nie był w stanie grać przy takiej animacji) i obliczenie jej na pewnie 10 połączonych stacjach graficznych. Czyli jakby nie patrzeć, pre-render.

Player01

  • Gość
Killzone 3
« Odpowiedź #91 dnia: Lipca 15, 2005, 00:56:20 am »
Za duzo wnioskow, scenka jest prawdziwa, grafika zostala osiagnieta i byla odpalona, jednak tamtejsze devkity pozwalaly na odpalenie jej z predkoscia 5 fps'ow, zostala przyspieszona, ale grafika pre-renderowana to grafika ROBIONA wczesniej na stacjach graficznych, na ktorych klatka po klatce wszystko jest renderowane. Ta scenka byla juz odpalona na silniku gry, jednak potrzebowala byc przyspieszona. Nie zapominaj, ze Gears of Wars chodzilo w ok. 10 fps'ach.

futromurzyna

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 21-10-2004
  • Wiadomości: 85
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #92 dnia: Lipca 15, 2005, 06:34:07 am »
gow w 10 fpsach??? na filmikach widac jak kolo gra i chodzi duuzo szybciej ok30 + zwolnienia do ok 15 ....killzone jak i HS chodza na  dzis dzien w 5 fps na dev kitach posiadajacych 75% mocy ps3 :D a dev kit do x360 posiada tylko 25-30%

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Killzone 3
« Odpowiedź #93 dnia: Lipca 15, 2005, 06:58:03 am »
Cytat: "Player01"
Za duzo wnioskow, scenka jest prawdziwa, grafika zostala osiagnieta i byla odpalona, jednak tamtejsze devkity pozwalaly na odpalenie jej z predkoscia 5 fps'ow, zostala przyspieszona, ale grafika pre-renderowana to grafika ROBIONA wczesniej na stacjach graficznych, na ktorych klatka po klatce wszystko jest renderowane. Ta scenka byla juz odpalona na silniku gry, jednak potrzebowala byc przyspieszona. Nie zapominaj, ze Gears of Wars chodzilo w ok. 10 fps'ach.

Wudi - sprawa jedna to mijanie się z prawdą, inną sprawą jest ordynarne kłamstwo. Idziemy na cudowny IGN: http://ps3.ign.com/articles/616/616591p1.html

Cytuj
Is the Killzone sequence a fair example of what people can expect from realtime gameplay on PlayStation 3?

Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.


Ok Wudi, tłumaczenie marketing shitu dla ciebie: to nie znaczy, że tak będzie wyglądać Killzone 3. To znaczy, że jest to to, co autorzy CHCĄ aby wyglądało jak Killzone 3. Facet nie powiedział absolutnie nic, co by świadczyło, że ten trailer to GAMEPLAY z gry, i nie ma gwarancji, że końcowy produkt będzie tak wyglądał. Dlaczego tak zrobił? Może dlatego, aby gracze nie mieli potem pretensji. Ta sama sytuacja była z PGR3, tylko autorzy zagrali tam bardziej uczciwie, zwrócili uwagę, że zdania:

"Dążymy do osiągnięcia 60FPS"

i

"Gra będzie działać w 60FPS"

są różne jak ogień i woda. Twórcy Killzone 3 "dążą do osiągnięcia poziomu prezentowanego w trailerze". Ty rozumieć, czy ja powtorzyć?

W tym samym linku poniżej wywiadu masz komentarze. Oczywiście olejesz X-Boxa, to zamieszczę część od ludzi z PS2:

Cytuj
And the damn controversy continues. Notice how no one ever comes out and says, "Dude, that's me playing." You know, we don't even get a simple, "The footage was generated using the in-game engine and a lot of cool scripting." We always just have to settle with, "Hey, look at out Killzone! It's what we intend Killzone to be." What does that even mean anyway?

So now we come to it... What do IGN editors think. Is the Killzone video real? Will the game look like that?

Jeremy Dunham - IGNPS2
"I don't think so. I think the only way the game will look like that is if they spent several more years in development and knew how to exploit the PlayStation 3 to its fullest. I have no doubt that they can produce cutscenes that good, but then again, the cutscene gave that away!"

Ed Lewis - IGNPS2
"We're probably going to see similar type graphics...hopefully. Because that's what they're aiming for, but...oh man. Hopefully. I mean, right now it's just a concept video. What will it be? I don't know. It's way too early to tell."

Ivan Sulic - IGNPS2
"Hell no."


Bottom line: jesteś albo kłamcą, albo cieciem, któremu Sony robi wodę z mózgu.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #94 dnia: Lipca 15, 2005, 08:52:45 am »
A jeśli nawet te 5 klatek to prawda, to przecież nikt nie byłby w stanie tak grać nawet jakby perfekcyjnie miał oopanowany układ pojawiających się przeciwników i dlatego jest to czysta reżyserka, następnie magiczne przyspieszenie nie odbywa się za pomocą wsadzenia do silnika gry nitro i modlenie się, aby starczyło na 2 minuty, tylko renderowanie klatki klatce przez stacje graficzne. Wychodzi więc na jedno - to jest prerender.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #95 dnia: Lipca 15, 2005, 09:34:46 am »
A ja przypominam, że w tym samym wywiadzie Jan-Bart mówi tak jakby pracował nad tym na wczesnym dev-kicie. Fakt może zmyślać ale tak to wygląda.

Castor- przecież jest to wypowiedź redaktorów IGN. Według nich Killzone  nie będzie tak wyglądał. Ale pamiętajmy że jest to jedynie ich opinia. Pożyjemy zobaczymy.

Może na TGS coś się wyjaśni.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Killzone 3
« Odpowiedź #96 dnia: Lipca 15, 2005, 09:55:06 am »
Cytat: "zielarz"
Castor- przecież jest to wypowiedź redaktorów IGN. Według nich Killzone  nie będzie tak wyglądał. Ale pamiętajmy że jest to jedynie ich opinia. Pożyjemy zobaczymy.

Ale Wudi kocha IGN i ciągle ich cytuje. Poza tym chyba się lepiej znają niż Wudi, prawda?

Tarniak

  • Gość
Killzone 3
« Odpowiedź #97 dnia: Lipca 15, 2005, 09:59:49 am »
Wudi wiecej flopów przerzuca niż PS3 i Xbox 360 razem wzięte. Kto może znać się lepiej niż nieślubne dziecko Kutaragiego?

A poważnie. Panowie z IGNu nie są dla mnie jakąkolwiek wykładnią - co nie zmienia faktu, że się z nimi zgadzam :D.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #98 dnia: Lipca 15, 2005, 12:22:26 pm »
Cytat: "Castor Krieg"
Cytat: "zielarz"
Castor- przecież jest to wypowiedź redaktorów IGN. Według nich Killzone  nie będzie tak wyglądał. Ale pamiętajmy że jest to jedynie ich opinia. Pożyjemy zobaczymy.

Ale Wudi kocha IGN i ciągle ich cytuje. Poza tym chyba się lepiej znają niż Wudi, prawda?


Nie wiem na czym jest tu się znać. Oni też nie są rzadnymi specami. Równie dobrze ja mógłbym być redaktorem IGN i napisać  "Sony i Billu zbankrutują a Niny zawładnie światem"- uwierzyłbyś mi?

Ja się z nimi nie zgadzam. Czy to render czy nie- nie wiem ale jak narazie obstaje przy możliwości ala- wersja na dev-kicie "sztucznie" przyśpieszona i puszczona jako wideo.

A pozatym trzeba pamiętać o jednej rzeczy- Guerilla znajdują się obecnie pod skrzydłami Sony. Mają do dyspozycji gości znających możliwości własnego sprzętu ( no może jeszcze nie w 100%).  Zwyjątkiem RSX'a rzecz jasna.

Jak już pisałem zobaczymy być może we wrześniu

Player01

  • Gość
Killzone 3
« Odpowiedź #99 dnia: Lipca 15, 2005, 13:10:01 pm »
TNW ty jestes nieslubnym dzieckiem psa z szyszek, ale ci tego nie przypominam.
Opinia IGN'u jest stara, jak juz bylo napisane: to jest ich opinia, ktora jedynia pokrzepia serca panow z Guerilla, ktorzy widza, ze ich dzielo jest az tak oceniane.
Przyspieszenie nastepuje w nastepujacy sposob > odpalenie tego na silniku gry > zauwazenie mizernych efektow > nagranie tej sekwencji > wrzucenie do stacji obrabiajacej obraz > przyspieszenie do 60 fps'ow (juz nie gry, tylko obrazu).

Smieszne jest to ze klocicie sie o KZ i w niego nie wierzycie. Ni-OH i Heavenly Sword chociazby sa potwierdzone jako real-time na silniku gry, podobniez sprawa ma sie tech-dema FFVII (ktore wykorzystuje niewiele z mocy PS3), wszystkie 3 wygladaly znacznie lepiej od jakiejkolwiek gry pokazanej na X360, a wlasciwie na Mac'a G5 LOL.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #100 dnia: Lipca 15, 2005, 13:15:54 pm »
Cytat: "Player01"
TNW ty jestes nieslubnym dzieckiem psa z szyszek, ale ci tego nie przypominam.

Ten tekst + nazywanie ludzi baranami i idiotami nie powinno ujść na sucho.

Player01

  • Gość
Killzone 3
« Odpowiedź #101 dnia: Lipca 15, 2005, 13:19:09 pm »
Cytat: "xelloss"
Cytat: "Player01"
TNW ty jestes nieslubnym dzieckiem psa z szyszek, ale ci tego nie przypominam.

Ten tekst + nazywanie ludzi baranami i idiotami nie powinno ujść na sucho.


A ten:
Cytat: "tarniak"
Wudi wiecej flopów przerzuca niż PS3 i Xbox 360 razem wzięte. Kto może znać się lepiej niż nieślubne dziecko Kutaragiego?

:?:

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Killzone 3
« Odpowiedź #102 dnia: Lipca 15, 2005, 13:19:34 pm »
Guerilla pokazali juz "klase" przy pierszym kz dlatego ludzie nie wierza ze ten kz ps3 to real-time..tylko tyle

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Killzone 3
« Odpowiedź #103 dnia: Lipca 15, 2005, 13:41:59 pm »
Cytat: "michalc"
Guerilla pokazali juz "klase" przy pierszym kz dlatego ludzie nie wierza ze ten kz ps3 to real-time..tylko tyle

Klasę to pokazali głównie klimatem, technologicznie KZ nie było niczym nadzwyczajnym - tekstury średnie, do tego słaby framerate.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #104 dnia: Lipca 15, 2005, 13:42:14 pm »
Jak dla kogo. Dla mnie Killzone jest jednym z lepszych FPS'ów ostatnich lat. Fakt nie jest doskonały, wg niektórych nawet nie jest średni. Lecz grając w tą grę jakoś mi te bugi nie przeszkadzały. Nawet Halo 2 zeszło na drugi plan.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Killzone 3
« Odpowiedź #105 dnia: Lipca 15, 2005, 13:44:56 pm »
Cytat: "zielarz"
Jak dla kogo. Dla mnie Killzone jest jednym z lepszych FPS'ów ostatnich lat. Fakt nie jest doskonały, wg niektórych nawet nie jest średni. Lecz grając w tą grę jakoś mi te bugi nie przeszkadzały. Nawet Halo 2 zeszło na drugi plan.

Mówię tylko, że jesli chodzi o framerate i kod gry, to panowie nie są super doświadczeni.

Player01

  • Gość
Killzone 3
« Odpowiedź #106 dnia: Lipca 15, 2005, 13:49:17 pm »
Cytat: "Castor Krieg"
Cytat: "zielarz"
Jak dla kogo. Dla mnie Killzone jest jednym z lepszych FPS'ów ostatnich lat. Fakt nie jest doskonały, wg niektórych nawet nie jest średni. Lecz grając w tą grę jakoś mi te bugi nie przeszkadzały. Nawet Halo 2 zeszło na drugi plan.

Mówię tylko, że jesli chodzi o framerate i kod gry, to panowie nie są super doświadczeni.

No bo PS2 to dream-machine dla tworcow FPS'ow.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Killzone 3
« Odpowiedź #107 dnia: Lipca 15, 2005, 13:50:15 pm »
Cytat: "Player01"
No bo PS2 to dream-machine dla tworcow FPS'ow.

To niech nie robią na PS2, nikt im nie każe.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #108 dnia: Lipca 15, 2005, 13:51:05 pm »
Jakoś Timesplitters 3 działał płynnie. :roll:

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Killzone 3
« Odpowiedź #109 dnia: Lipca 15, 2005, 13:57:38 pm »
Cytat: "xelloss"
Jakoś Timesplitters 3 działał płynnie. :roll:

Wiec nie gadaj Wudi glupot, ze nie da sie zrobic plynnej strzelanki na PS2.
BTW: Xellos- twoj podpis rzadzi :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #110 dnia: Lipca 15, 2005, 14:01:03 pm »
no ale co innego silnik Killzone'a a Time Splitters 3.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Killzone 3
« Odpowiedź #111 dnia: Lipca 15, 2005, 14:02:47 pm »
wlasnie o to chodzi ze kolesie ktorzy zrobili gre ktora ma slabe fps i slabe teksturki, odwalaja takie cos jak kz ps3, no ale pozyjemy zobaczymy

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Killzone 3
« Odpowiedź #112 dnia: Lipca 15, 2005, 14:12:54 pm »
No nie wiem, na PS2 z teksturami zawsze był problem. Killzone nie ma złego oteksturowania. Racja nie wszystkie są wspaniałe, ale nie ma raczej wielu gier które mogłyby poszczycić sie lepszymi.

Don_Pedro

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2005
  • Wiadomości: 1 308
  • Reputacja: 1
Killzone 3
« Odpowiedź #113 dnia: Lipca 26, 2005, 09:59:24 am »
Proste-jak będzie wyglądać tak jak na filmiku to pozamiatane!!!

Walker

  • Pontifex Maximus
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2004
  • Wiadomości: 2 158
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #114 dnia: Lipca 26, 2005, 10:01:27 am »
Cytat: "Don_Pedro"
Proste-jak będzie wyglądać tak jak na filmiku to pozamiatane!!!


a jak nie bedzie tak wygladac to tez pozamiatene.....

aliusz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-03-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #115 dnia: Lipca 26, 2005, 11:10:10 am »
Cytat: "walker_san"
Cytat: "Don_Pedro"
Proste-jak będzie wyglądać tak jak na filmiku to pozamiatane!!!


a jak nie bedzie tak wygladac to tez pozamiatene.....


Oj widzę, że mamy problem:) Czy przy opcji nr 1 skoczysz z mostu z rozpaczy? Czy przy opcji nr 2 wyprawisz przyjęcie z radości?
Jak widzę, kompleks Killzone na forum GO u niektórych trwa nadal...

Nie ma co "tępić" tej dopiero powstającej gry. Jeśli okaże się przebojem to sam ją kupię, jeśli nie to będę miał mase innych świetnych tytułów do wyboru....
"Sprzedamy miliard konsol xbox360" J. Allard E3 2005

Walker

  • Pontifex Maximus
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2004
  • Wiadomości: 2 158
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #116 dnia: Lipca 26, 2005, 11:13:51 am »
nie zrozumiales mnie aliusz, chodzi o to ze gdy sie okaze ze PS3 nie pociagnie takiej grafy, czyli ze sony sklamalo, to wtedy duzo ludzi straci zaufanie do tej firmy i bedzie pozamiatane.... :wink:

aliusz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-03-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #117 dnia: Lipca 26, 2005, 11:40:00 am »
Cytat: "walker_san"
nie zrozumiales mnie aliusz, chodzi o to ze gdy sie okaze ze PS3 nie pociagnie takiej grafy, czyli ze sony sklamalo, to wtedy duzo ludzi straci zaufanie do tej firmy i bedzie pozamiatane.... :wink:


Huh? W tym temacie to muszę przyznać racje. Według mnie temat ten dotyczy wszystkich kolsol next-gen: jeśli PS3 okaże się w praktyce znacznie ciensze do zapowiedzi, a x360 zostanio okrzyknięty x1,5 to branże czeka okres stagnacji. Jednak w praktyce nie ma co pekać: jest już sporo dem, które prezentują poziom zbliżony do tego co pokazało Sony na E3 i to zarówno jeśli chodzi o xboxa jak i PS3. Poziom grafy będzie napewno zadawalający na obu maszynkach, także nikt nie będzie miał wątpliwości, że to faktycznie next-gen. Niestety blado widzę kwestie wyświetlania obrazu na normalnym tv: 768x400 napewno nie da tego efektu co 1280x768.....
"Sprzedamy miliard konsol xbox360" J. Allard E3 2005

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #118 dnia: Lipca 26, 2005, 14:54:11 pm »
Jak patrzę na Halo 2 odpalone na celeronie 700 z 64MB to dla mnie jest niemal pewne, ze jak tylko deweloperzy okiełznają architekturę nowych konsol, to gry będą tak wyglądać (lub lepiej). w PS3 będzie siedzieć coś o mocy minimum GF7800GTX, w XBoxie 360 coś przynajmniej dwa razy mocniejszego od najlepszego chipa ATi będącego aktualnie na rynku PC (chyba X800). Ja się nie martwię... A i tak nie grafa najważniejsza. :wink:

aliusz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 21-03-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Killzone 3
« Odpowiedź #119 dnia: Lipca 26, 2005, 15:15:13 pm »
Nie chce sie kłócić, ale układ graficzny w PS3 - RSX nie jest porównywalny z GF7800GTX lecz w zapowiedziach nieco mocniejszy od 2 takich kart działających w parze (tzw. SLI). Natomist X360 ma dostać karte ATI - następce modelu Radeon X850 w dodatku odpowiednio dopaloną. Także każda z konsol w temacie grafiki zryje beret. Pozostaje tylko czekać na kolejne prezentacje, które tylko to udowodnią.
"Sprzedamy miliard konsol xbox360" J. Allard E3 2005