Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 770243 razy)

0 użytkowników i 115 Gości przegląda ten wątek.

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #920 dnia: Maja 07, 2008, 18:19:21 pm »
W sumie za rok, to moze i ja sie skusze na chlebak. ; )

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #921 dnia: Maja 07, 2008, 18:24:52 pm »
damn a ja mam mieszane uczucia, graficznie gra wymiata i w ogole, ale mam wrazenie, ze rozgrywka jest za bardzo podobna do singla w cod4, czyli zero inteligencji przeciwnikow, skrypt na skrypcie i znow bede mial wrazenie, ze nie walcze z wrogiem, tylko strzelam do niemyslacej grupki pikseli na ekranie, stojacej zawsze w tym samym miejscu i robiacej zawsze to samo, niewazne ile razy by sie powtarzalo ten sam element :???: coz, mam nadzieje, ze tak nie bedzie

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #922 dnia: Maja 07, 2008, 18:30:50 pm »
No właśnie mnie ta niska inteligencja Helghastów wkurza w tych filmikach. Przecież gracz do nich strzela a oni nic sobie z tego nie robią, ładują im head shoty a oni stoją.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #923 dnia: Maja 07, 2008, 18:33:52 pm »
No właśnie mnie ta niska inteligencja Helghastów wkurza w tych filmikach. Przecież gracz do nich strzela a oni nic sobie z tego nie robią, ładują im head shoty a oni stoją.
W grach wideo jest coś takiego jak poziom trudności, a na tego typu imprezach ustawia się na najłatwiejszy, aby ludzie testujący grę nie meczyli się i nie gineli co chwilę.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #924 dnia: Maja 07, 2008, 18:36:18 pm »
No właśnie mnie ta niska inteligencja Helghastów wkurza w tych filmikach. Przecież gracz do nich strzela a oni nic sobie z tego nie robią, ładują im head shoty a oni stoją.
W grach wideo jest coś takiego jak poziom trudności, a na tego typu imprezach ustawia się na najłatwiejszy, aby ludzie testujący grę nie meczyli się i nie gineli co chwilę.
no mam nadzieję że to niski poziom, ale bez przesady. AI ma duży wpływ na ocenę gry, więc chciałbym zobaczyć jak ona wygląda.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #925 dnia: Maja 07, 2008, 18:38:34 pm »
yeti, cod4 na veteranie tez jest trudny, a sztucznej inteligencji dalej w nim brak :lol: jednak mam nadzieje, ze bedzie ciekawy singiel z godnymi walki przeciwnikami, a nie kupa w stylu cod.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #926 dnia: Maja 07, 2008, 18:39:41 pm »
No dobra, to może to bedzie nowe:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #927 dnia: Maja 07, 2008, 18:44:28 pm »
lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #928 dnia: Maja 07, 2008, 18:44:36 pm »
hehe, wypasione są te sackboye! :D
A Hard Days Knight

Tango

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #929 dnia: Maja 07, 2008, 18:51:16 pm »
yeti, cod4 na veteranie tez jest trudny, a sztucznej inteligencji dalej w nim brak :lol: jednak mam nadzieje, ze bedzie ciekawy singiel z godnymi walki przeciwnikami, a nie kupa w stylu cod.

dokladnie tak

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #930 dnia: Maja 07, 2008, 19:03:58 pm »
No dobra, to może to bedzie nowe:


MASAKRA :shock: :shock: :shock: - i pomyśleć, że każdy twórca gier od Sony będzie mógł zrobic własny level i postacie :D


Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #931 dnia: Maja 07, 2008, 21:31:46 pm »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #932 dnia: Maja 07, 2008, 23:04:44 pm »
Shit piknie to wygląda, cenie sobie ten tytuł z jeszcze jednego powodu, nie będzie chodził na Unreal Engine który już się dla mnie przejadł niestety, pierwsze wrażenie było genialne, teraz już mam dość. Liczę na KZ, oby tylko nie było za dużo bugów i mamy hicior !

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #933 dnia: Maja 07, 2008, 23:46:10 pm »
http://www.jeuxvideo.tv/video/killzone-2.html#view:242742

4min w bardzo dobrej jakosci !!!!!
momentami wyglada to naprawde lepiej niz render z przed paru lat
totalny masakrator i pokaz gry ktora juz nie wyglada jak gra tylko film sci-fic  :-D :shock:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #934 dnia: Maja 08, 2008, 01:00:44 am »
M I A Z G A !  8-)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #935 dnia: Maja 08, 2008, 10:03:07 am »
Nie mam pytań. To wygląda momentami jak film. Motyw jak koleś podaje nam stopkę a potem go wciągamy za sobą miażdży. Czuć wagę postaci, ręka drży naszemu bohaterowi jak w realu.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 782
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #936 dnia: Maja 08, 2008, 10:49:14 am »
Jest wersja 720p gameplayu z Gamersyde:

http://www.gamersyde.com/news_6441_en.html

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #937 dnia: Maja 08, 2008, 13:47:39 pm »
Rzadko się zdarza żeby w FPP tekstury z tak bliska wyglądały tak dobrze. W TPP to inna bajka bo kamera jest oddalona na jakąś odległość od ścian czy podłoża. Nie mam pytań co do KZ2.

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #938 dnia: Maja 08, 2008, 13:50:18 pm »

po tym kończy się demo pre-alpha?
Wygląda to niesamowicie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 782
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #939 dnia: Maja 08, 2008, 14:04:16 pm »
Nie, ten moment jest gdzieś w połowie dema, może 1/3.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #940 dnia: Maja 08, 2008, 14:13:32 pm »
masakrator  :shock:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #941 dnia: Maja 08, 2008, 19:17:05 pm »
I tak nic nie przebije tej akcji...
http://i26.tinypic.com/2n8y2vr.gif
render z 2005 może sie schować ;P

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #942 dnia: Maja 08, 2008, 19:50:07 pm »
Gra jak na razie wygląda na istny masakrator i coś mi się wydaje, że graficznie długo nikt nie osiągnie takiego efektu.
Szkoda, że musimy tak długo na grę czekać.

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #943 dnia: Maja 08, 2008, 19:55:40 pm »




Prawie render! Wow!!!  :shock:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #944 dnia: Maja 08, 2008, 20:17:39 pm »
Mógłby ktoś zrobić porównanie z renderem bo już zapomniałem jak on wyglądał ;p

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #945 dnia: Maja 08, 2008, 20:19:01 pm »
kierwaa tekstury niszczą!
Popaczcie na odwzorowaną architekture powierzchni.. istne pole bitwy.
Całe wykonaie planszy jest na najwyższym poziomie.
Brawo Guerilla pojechali na całego!

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #946 dnia: Maja 08, 2008, 20:33:03 pm »
dobra... ustalmy to... czy to jest wedlug was poziom rendera?

50 CENT

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-02-2006
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #947 dnia: Maja 08, 2008, 21:20:53 pm »
NIE , zdecydowanie nie , render wyniszcza do dzisiaj , zwlaszcza akcja na moscie  :cool: Ale w lutym sie przekonamy jak bedzie  8)
X360 + HDTV juz mam :D

NA GC 2006 BYŁO COOOOOOOOOL ! ! !
A NA GC 2007 BYŁO JESZCZE LEPIEJ ! ! ! :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #948 dnia: Maja 08, 2008, 21:23:39 pm »
Dla mnie bez wątpienia. Powiem więcej, IMO lot tym statkiem na samym początku prezentuje się teraz jeszcze bardziej efektownie i dzieje się większa akcja niż w renderze. Poza tym render nie miał tylu efektów na teksturach i nie dorastał poziomem oświetlenia do tego co teraz pokazali. Nie sądziłem że przy takiej animacji, tylu rzeczach, które dzieją się na ekranie, takiej rozwałce i płynności osiągną tekstury o tak wysokim poziomie. Pomyśleć że to dopiero pre-alpha (widać znikające ślady po kulach itp.) i aż ciężko sobie wyobrazić co zobaczymy w pełnej wersji gry.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #949 dnia: Maja 08, 2008, 21:28:55 pm »
Gra wygląda tak fenomenalnie, że nie chce mi się nawet porównywać. Tylko gdzie się podziały te helgańskie długie płaszcze, które dodawały +100 do klimatu?

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #950 dnia: Maja 08, 2008, 21:39:00 pm »

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #951 dnia: Maja 08, 2008, 21:45:48 pm »
Nie lepiej porównać, gdy gameplay będzie na otwartym terenie..?

Render swego czasu kosił wszystko, co dane mi było zobaczyć na oczy.Otwarta przestrzeń masakrowała moje gały.. nawet kumple na informatyce niedowieżali, że tak może wyglądać gra FPP.
In plus można zaliczyć ładniejsze oświetlenie w pre-alpha.Postacie są lepiej wykonane imo, a o teksturach już, co nie co wspominałem.

Ja jeszcze poczekam z osądem.



lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #952 dnia: Maja 08, 2008, 21:48:04 pm »
Nie lepiej porównać, gdy gameplay będzie na otwartym terenie..?
A na jakim niby jest teraz?  :shock:

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #953 dnia: Maja 08, 2008, 22:00:54 pm »
Nie lepiej porównać, gdy gameplay będzie na otwartym terenie..?
A na jakim niby jest teraz?  :shock:
tutaj wiele jest zabudowań.. akcja dzieje się bardziej w ruinach miasta..
Na renderku jest pierd@lna przestrzeń, aż po horyzont (dla mnie, to robi największe wrażenie)
..np, gdy następuje wybuch na moście koleś obraca się w każdą strone, panika, kilka pierd@lnych wehikułów próbuje rozjeb@ć twój team, a w tym wszystkim cały Teren, to istny film, a nie gra ;]

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #954 dnia: Maja 08, 2008, 22:05:55 pm »
Grafa grafa ale ku..... jaki tu jest klimat Wojna przez duże W  50 calowy tv i dobre kino domowe ech :)

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #955 dnia: Maja 08, 2008, 23:12:52 pm »
Grafa grafa ale ku..... jaki tu jest klimat Wojna przez duże W  50 calowy tv i dobre kino domowe ech :)

Haha opisałeś dokładnie mój salon 50'full hd+5.1.  Ciekawe jak KZ2 będzie się na tym prezentowało.

Co do tego co do tej pory pokazali to wygląda MEGA, gierka niszczy jak do tej pory, na prawdę super. Aż dziw bierze, że 1-część była zwykłym średniakiem (6/10 imho z dobrą kampanią reklamową) :D.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 782
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #956 dnia: Maja 09, 2008, 08:58:11 am »
Jako że jest już direct feed pokusiłem się o małe porównanie ;):

E3 2007 (lipiec)



PlayStation Day 2008 (maj)



Jest także przez chwilę efekt ognia na postaci i choć jest poprawa (poprzednio była jakaś pomarańczowa mgiełka) to wciąż mogli by nad tym popracować ;).


Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #957 dnia: Maja 09, 2008, 11:05:11 am »
to ze postac wyglada lepiej to bylo pewne... na wersjiz przed roku nawet brakuje kolorow(wszedzie)... tam byla baaaaaardzo wczesna wersja... zas plomienie na tym kolesiu to chyba jakis standarowy algorytm/efekt z ps3 bo tak wyglada w wileu exsclusiwach na ps3(np.mgs o).

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #958 dnia: Maja 09, 2008, 11:19:45 am »

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #959 dnia: Maja 09, 2008, 11:20:30 am »
Grafa grafa ale ku..... jaki tu jest klimat Wojna przez duże W  50 calowy tv i dobre kino domowe ech :)

Haha opisałeś dokładnie mój salon 50'full hd+5.1.  Ciekawe jak KZ2 będzie się na tym prezentowało.

Co do tego co do tej pory pokazali to wygląda MEGA, gierka niszczy jak do tej pory, na prawdę super. Aż dziw bierze, że 1-część była zwykłym średniakiem (6/10 imho z dobrą kampanią reklamową) :D.
Sredniakiem?? crasch jedynka była rewelacyjna.
Widze, że KZ2 będzie 10 razy lepsze ;P