Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 780004 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1160 dnia: Czerwca 25, 2008, 20:28:29 pm »
wszystko to co piszecie to prawda... tylko wytlumaczcie mi jedno... czemu YDLinux wykorzystuje tylko 2 rdzenie?
;P
Wykorzystuje JEDEN
PPE

a SPU nie wykorzystuje żadnego.

Bo PPE (bardzo upraszczając) to "poprawny" "pełny rdzeń" a SPU to tylko takie "koprocesory",  elementy obliczeniowe z ograniczoną liczbą rozkazów - dla nich potrzebny jest specjalny kod i najlepiej radzą sobie z obliczeniami zmiennoprzecinkowymi a nie "normalnym" kodem programów/systemów (takie obliczenia to średnio ~15% w kodzie gier) itd.
Ot takie "super kalkulatory"

A widać ten PPE jako DWA bo tak się zgłasza ten rdzeń - pomysł zaczerpnięty z PC - tam w erze Pentium 4 Intel produkował Pentium'y z HT (HyperTrading).
Jeden rdzeń a ma 2 zestawy rejestrów i 2gi rdzeń jest taki udawany by lepiej obciążyć procka.

W X360 są TRZY rdzenie PPE
(rozbudowane dodatkowo względem tego z PS3 o jednostki wektorowe aby nie być w plecy w porównaniu z Cellem - MS przyszedł na gotowe do IBM i powiedział my chcemy takie samo ale inaczej bo do gier a nie do obróbki multimediów)
i jak tam odpaliłbyś tego Linuxa to widać by było SZEŚĆ "rdzeni".
Opublikowane: Czerwiec 25, 2008, 20:25:25




W takim klimacie to moze ktos napisze czemu to karta z x360 jest najlepsza na swiecie a ta z ps3 to kupa g... - smialo, juz dawno tego nie czytalem :D


Co dawno?
Nie dalej jak 2 tygodnie temu się produkowałem. ;)   8-)

http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=7678.msg321854#msg321854
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 25, 2008, 20:42:31 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1161 dnia: Czerwca 25, 2008, 22:48:27 pm »
(MS przyszedł na gotowe do IBM i powiedział my chcemy takie samo ale inaczej bo do gier a nie do obróbki multimediów)

Jaka szkoda że nie wyszło bo jednak okazuje się ze układy w PS3 są mocniejsze od tych z X0. Skąd to wiem? To proste:

-Uncharted
-GT5:P
-Rachet & Clank

 8) 8) 8)

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1162 dnia: Czerwca 26, 2008, 03:06:14 am »
(MS przyszedł na gotowe do IBM i powiedział my chcemy takie samo ale inaczej bo do gier a nie do obróbki multimediów)

Jaka szkoda że nie wyszło bo jednak okazuje się ze układy w PS3 są mocniejsze od tych z X0. Skąd to wiem? To proste:

-Uncharted
-GT5:P
-Rachet & Clank

 8) 8) 8)

Ja bym jeszcze dodał MGS4 miejscami(Fotorealizm) ,ale zaznaczam miejscami, bo czasami to PS2(szczególnie wnetrza budynków).

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1163 dnia: Czerwca 26, 2008, 04:40:38 am »
Anonimowy... ja ci powiem że twoj styl wypowiedzi to napewno nie teksty w stylu - dupa, ssij, walcie się itd.
Widać że starasz się aby twoje wypowiedzi wygladały na merytoryczne a to wzbudza mój szacunek.
Niestety mijasz się często z prawdą i niewiem czy celowo czy przypadkiem. Ja zauważam to czasem a czasem napiszesz i wydaje mi sie ze poszerzasz moją wiedze ale zbyt czesto łapie cię na naciagniu i subiektywnej interpretacji... zaczynamy :D

Cytuj
Wykorzystuje JEDEN
PPE

a SPU nie wykorzystuje żadnego.

Bo PPE (bardzo upraszczając) to "poprawny" "pełny rdzeń" a SPU to tylko takie "koprocesory",  elementy obliczeniowe z ograniczoną liczbą rozkazów - dla nich potrzebny jest specjalny kod i najlepiej radzą sobie z obliczeniami zmiennoprzecinkowymi a nie "normalnym" kodem programów/systemów (takie obliczenia to średnio ~15% w kodzie gier) itd.
Ot takie "super kalkulatory"

A widać ten PPE jako DWA bo tak się zgłasza ten rdzeń - pomysł zaczerpnięty z PC - tam w erze Pentium 4 Intel produkował Pentium'y z HT (HyperTrading).
Jeden rdzeń a ma 2 zestawy rejestrów i 2gi rdzeń jest taki udawany by lepiej obciążyć procka.
Według tego co mi pokazuje mój YDLinux mylisz się... ale widac że to ja mam ps3 z Linuxem więc wiem jak jest :D
http://www.ladujfotke.pl/18577-Screenshot.png.html
http://www.ladujfotke.pl/18578-zrzutekranu2.png.html
Jak widać(jak wół) na załączonych obrazkach... rozpoznaje dwa PROCESORY CELL

Ponadto warto pamietać że ps3 wykorzystywane jest do wielu obliczeń na OS Linuxa, jest masa filmików na youtube.com i wykorzystują wwszytkie dostepne rdzenie (czyli 6 z 7 aktywnych) więc juz to świadczyło o tym że się mylisz.

Cytuj
W X360 są TRZY rdzenie PPE
(rozbudowane dodatkowo względem tego z PS3 o jednostki wektorowe aby nie być w plecy w porównaniu z Cellem - MS przyszedł na gotowe do IBM i powiedział my chcemy takie samo ale inaczej bo do gier a nie do obróbki multimediów)
i jak tam odpaliłbyś tego Linuxa to widać by było SZEŚĆ "rdzeni".
tylko że sam sobie zaprzeczasz pisząć wczesniej
Cytuj
(jak upadły plany 2 x Cell bez GPU)
wedle tej logiki skoro zglosili się do IBM wiedzieli wtedy tylko o 2 x CELL i dostali porownywlne procki(według tego co sugerujesz), a SONY zrobiło im psikusa i dało 7, co dalej idąc tą logiką daje dla ps3 o 350% razy wydajnieszy procesor(np. 3,5 razy więcej elementów na ekranie? :P ) - nie twierdze ze tak się ma rzeczywistosc... poprostu wyłapuje braki logiki

Dla mnie przykład "kart" słynny chodzby dla tego ze został opublikowany w PsxExtreme (autor Bandit?) jest klasycznym przykładem wodolejstwa. Za pomocą tabelek, wykresów i fachowego słownictwa dla niezorientowanych w temacie mozna udowodnić wszytko(czyli dla mnie też). Dotyczy to każdej dziedziny naszego zycia. Wynika to z mechanizmów funkcjonowania naszego mózgu w ktorym duża role odgrywa konformizm i "osoba autorytet/expert". Kiedyś mogłbym wam opisac jak ludzi porażano prądem aby to zbadać hehehe :D

Konsole jednak mimo że korzystaja z podobnych komponentów jak PC(a w sumie i tak wszytko można sprowadzić do krzemu) nimi nie są. To znaczy mają generowac grafikie i przy rozważaniu ich możliwości generowania grafiki liczy się cała architektura... procesor również. O ile w PC procesory wielordzeniowe są wciąż praktycznie nie wykorzystywane gdyż niema takiej potrzeby i motywacji(karty robia co trzeba - klient debil poleci po nastepną) w przypadku konsol developer zawsze będzie się starał wykorzystac wszelkie mozliwe środki a zamknięta i ustandaryzowana architektura temu sprzyja.

Te tabelki weryfikuje i ośmiesza "rzeczywistość"... obiecuje ci Anonimowy że jeśli spedzisz z GT5p z 5-6h to uśwadomisz sobie że absolutnie niema na świecie żadnej gry kŧóra dorównuje jej graficznie. Klasa sam dla siebie.
Gdzie ta superhiper potezniejsza karta 3d Xa skoro nawet w zapowiedziach na 2010r. niema gier które zblizały by się do poziomu GT5p, Kz2, LBP(jak tam wyglada faktura materiałów i światło!) itd...

Jeszce przy okazji rozprawie się z jednym mitem... często mówi się że gry multiplatformowe na daną konsole wygladaja lepiej, czesto na korzyść ps3, cześciej na X360. Chodzby jakaś gra wygląda duzo lepiej na Xa bo ma lepsze wygładzanie krawędzi. Tylko jedno małe ale... jaki normalny człowiek(czytaj niedzielny) to zauważa nie mając dwóch monitorów przed sobą. Te "lepsza" grafika to różnica wręcz na granicy percepcji!!!

Na sam koniec... trzy ważne sprawy...
1.Kz2 wygląda obłednie :D

2. Dla przeciętnego uzytkownika(zwłaszcza "niedzielnego") niema znaczenia przy obecnej generacji konsol ile więcej obiektów generuje konsola albo jakie zostały uzte efekty bo oceniając gre kierują się estetyką i "dizainem"(w sumie słusznie) stąd dla wielu GEARS2 wygląda najlepiej :D

3. tego typu dyskusje to jedne z najbardziej bezsensownych czynność jakie istnieją na świecie ponieważ nawet jesli udowodnie MU(całemu światu ;P ) że ps3 to najpotęzniejsza konsola ever to i tak żadnej LASKI dzięki temu nie wyrwe... ;)

hahhahahahahhaha :D
« Ostatnia zmiana: Czerwca 26, 2008, 04:49:10 am wysłana przez Maximmus80 »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1164 dnia: Czerwca 26, 2008, 08:46:13 am »
No to sobie pogadaliście, ale teraz proszę trzymać się tematu ;).

wojtek26

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 18-06-2008
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1165 dnia: Czerwca 26, 2008, 10:27:30 am »
dopiero gow3 pokaze prawdziwa moc ps3 1080p zobaczycie
Opublikowane: Czerwiec 26, 2008, 09:22:30
chodzilo mi o god of war3 stalker

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1166 dnia: Czerwca 26, 2008, 10:46:55 am »
Obawiam się, że ta konsolka, ani X360 nie potrafi uciągnąć żadnej gry, która ma grafikę powiedzmy pokroju Gears of War w 1080p ;]

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1167 dnia: Czerwca 26, 2008, 11:10:01 am »
A propo Gears of War 2 to wygląda ślicznie. Wiadomo mniej więcej kiedy ten Killzone wychodzi ? Bo dojdzie do tego ze wyjdą Gearsy 2 potem zaczną robić 3 a killzone jak nie było tak nie ma :P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1168 dnia: Czerwca 26, 2008, 11:13:23 am »
Wiadomo mniej więcej kiedy ten Killzone wychodzi ?
Na 100% w lutym 2009.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1169 dnia: Czerwca 26, 2008, 11:24:52 am »
No to trzeba hajs zbierać bo gra mnie kręci :)
Opublikowane: Czerwiec 26, 2008, 11:14:33
"W ostatnim wydaniu magazynu Electronic Gaming Monthly ukazał się bardzo obszerny artykuł dotyczący nadchodzącego Killzone 2. W tekście tym pojawia się informacja, że gra ma wykorzystywać już 75% mocy sześciu rdzeniu PlayStation 3 (pamiętajmy, że do gier wykorzystywanych jest 6 rdzeni, a nie 8). Czyżby świadczyło to o słabości maszynki Sony? Miejmy nadzieję, że nie, ale oglądając filmy zapowiadające drugiego Killzone’a czy też dziennikarskie nagrania z zamkniętych pokazów tytułu gdzie możemy zobaczyć czysty gameplay, nasuwa się pytanie – skoro program nie wygląda wcale lepiej od takich gier jak Gears of War czy też Crysis (no tutaj to nie mamy o czym mówić) to czemu wykorzystuje już tak duży odsetek mocy procesora? Czyżby Cell nie był tak potężny jak się mówiło do tej pory?"

giery.eu

Naprawdę profesjonalizm nie mam pytań jak można porównywać KZ do Crysis'a toż to dwa różne światy. Gry pokroju Crysis'a wyjdą w kolejnej generacji nie teraz , ale kij z tym najbardziej uśmiałem się czytająć ze KZ nie jest lepsze od Gearsów no naprawde autor tego newsa oglądał nie te gameplaye co trzeba ;) Dla mnie gra wygląda obłędnie :)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1170 dnia: Czerwca 26, 2008, 11:29:11 am »
alez news  :lol:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1171 dnia: Czerwca 26, 2008, 11:39:01 am »
dopiero gow3 pokaze prawdziwa moc ps3 1080p zobaczycie
Opublikowane: Czerwiec 26, 2008, 09:22:30
chodzilo mi o god of war3 stalker

OK, poźniej sie kapłem , sorry

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1172 dnia: Czerwca 26, 2008, 11:44:53 am »
hehehehe... faktycznie profesjonalizm pelna geba... po za tym ja osobiscie uwazam ze Kz2 wyglada lepiej niz Crisis(chociaz wciaz imponuje mi flora i z nia interakcja). Tylko widocznie nikt niestety nie podaje specyfikacji na PC jaka byla by potrzebna aby odpalic ta gre - napisaliby ze trzeba 3x GF 9XXX + 6gb RAMu i juz mamy najladniejsza gre na swiecie :D
ps. na gamersyde.com sa fotki z GEAR 2 i gra wyglada oblednie

Mastu-son

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2006
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1173 dnia: Czerwca 26, 2008, 12:42:27 pm »
Co wy chcecie od chłopaków - niedawno połowa redakcji odeszła z tego serwisu więc teraz piszą pewnie lamerzy z "łapanki", ale nie ma co w Europie oni już są  :)

Arkady

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 29-11-2005
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1174 dnia: Czerwca 26, 2008, 13:24:24 pm »


i wszystko jasne

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1175 dnia: Czerwca 26, 2008, 15:19:32 pm »
@Zielarz
Wybacz proszę tylko taka mała odpowiedź, bo Maximmus'a zarzuca mi naciąganie /(nie?)celowe wprowadzanie w błąd....  Gdyby jeszcze tylko miał rację... :-x
EDIT:
Taka mała nie wyszła ale szkoda mi kasować - możesz przesunąć tę i moją poprzednią wypowiedz oraz post Maximmusa do SW?

@Maximmus
Tylko z grubsza - bo twoja ostatnia wypowiedź jest niestety kompletnie bzdurna (wybacz ale pozwolę sobie to teraz tak dosadnie nazwać i mam nadzieję że jak przeczytasz dlaczego to się nie obrazisz) a wynikających jak mniemam jedynie z braku wiedzy/ zrozumienia.

Hyper-Threading - z Wikipedii bo nie chce mi się szukać:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hyper-Threading
Cytuj
Technologia ta polega na tym, że dwa niezależne wątki mogą korzystać z tych samych jednostek wykonawczych procesora, jeżeli jeden z nich ulega "przeczekaniu" (związanemu z np. błędnym przewidzeniem rozgałęzienia w przetwarzaniu potokowym), sprawiając wrażenie wykonania równoległego. Bazuje ona na fakcie stosunkowo niskiego wykorzystania tych zasobów w danych odcinkach czasu. Maksymalny teoretyczny do osiągnięcia zysk wydajności szacowany jest na 30%, praktycznie trudno jest osiągnąć zysk powyżej 20 %. Procesor wykorzystujący technologię HT widziany jest w systemie operacyjnym jako dwa procesory logiczne.

Technologia ta często jest mylona z procesorami wielordzeniowymi (w których zwielokrotniona została liczba jednostek wykonawczych).

"Hyper-Threading umożliwia systemowi w przypadku zainstalowania zgodnego z nią procesora (Pentium 4 3,06 GHz i szybsze) na korzystanie z niego jak z dwóch "niezależnych" CPU."
Zdjęcie jednordzeniowego P4 z HT - zgłasza się jak dwa. ( CPU#0  i CPU#1 )

http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/P4_Prescott_3Ghz/strona-1.html

Dlatego to JEDNO PPE w PS3 zgłasza ci się jako DWA.
Mam nadzieję że to wystarczy.

Nie ukrywam że nawet pod Linuxa powstają programy które używają dodatkowo SPE do obliczeń - w końcu w PS3 nie mówiąc już o tych superkomputerach z tysiącami Celli te 10tki tysięcy SPE nie leżą odłogiem tylko pracują pełną parą.
Co za problem napisać plugina/kodeka który wspomaga się SPE.
Linux (rdzeń) chodzi na tym jednym, pełnoprawnym rdzeniu PPE i oczywiście część procesów optymalizować można tak by wykonywała się/obliczała na SPE.
Ale bez optymalizacji kodu jak skompilujesz program pod Linuxem na PS3 z tych 6ciu dostępnych SPE nie będziesz miał żadnego pożytku.

------

Cytuj
W X360 są TRZY rdzenie PPE
(rozbudowane dodatkowo względem tego z PS3 o jednostki wektorowe aby nie być w plecy w porównaniu z Cellem - MS przyszedł na gotowe do IBM i powiedział my chcemy takie samo ale inaczej bo do gier a nie do obróbki multimediów)
i jak tam odpaliłbyś tego Linuxa to widać by było SZEŚĆ "rdzeni".
tylko że sam sobie zaprzeczasz pisząć wczesniej
Cytuj
(jak upadły plany 2 x Cell bez GPU)
wedle tej logiki skoro zglosili się do IBM wiedzieli wtedy tylko o 2 x CELL i dostali porownywlne procki(według tego co sugerujesz), a SONY zrobiło im psikusa i dało 7, co dalej idąc tą logiką daje dla ps3 o 350% razy wydajnieszy procesor(np. 3,5 razy więcej elementów na ekranie? :P ) - nie twierdze ze tak się ma rzeczywistosc... poprostu wyłapuje braki logiki
W ogóle nie załapałeś..... nie nie wyłapujesz i do tego jeszcze mylisz traktując 7 SPE jako pełnoprawne "procki"/rdzenie (o czym wyraźnie pisałem że nie jest prawdą) i wychodzą ci bzdurne procenty.

2 x Cell    jak     2 x CAŁY CELL (1xPPE 8SPU)
a nie 2 x PPE
- PS3 w planach miało być bez karty graficznej (RSX) - tylko 2 CAŁE procesory Cell

PS.
Jak BARDZO chcesz to na System Wars ci mogę dać linki i cytaty z całą historią z 2xCell i IBM.

PSS.
Co to twojej tezy o wygladzaniu i że ludzie nie zauważą  :P
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg300632#msg300632
zwróć uwagę jak często występuje słowo "skacze" bo to każdy zauważy  8)

------

I żeby nie być tak kompletnie poza tematem.

Wiecie co może być powodem, że (choćby ostatnie) obrazki z Killzone mają takie rozmazane efekty?

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1157998&postcount=833
Cytuj
Quaz51:

apparently Killzone2 particle buffer is 640x360 (like Lost-planet ) for more and big particle effect

(sama gra jest oczywiście w 720 , to 640x360 dotyczy tylko efektów cząsteczkowych nakładanych na obraz)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 26, 2008, 15:43:35 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1176 dnia: Czerwca 26, 2008, 15:47:37 pm »
Co to za OT? Ban ma miesiąc! Moderacja napisała wyraźnie że koniec OT więc jak tu wchodzę to chce poczytać o KZ2 a nie o bzdurach jakie wypisuje Anonimowy a które weryfikuje rzeczywistość. Koniec OT to koniec! :cool:

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1177 dnia: Czerwca 26, 2008, 15:50:51 pm »
WOW jakaś władza komunistyczna na tym forum się rodzi :]

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1178 dnia: Czerwca 26, 2008, 16:09:08 pm »
Co to za OT? Ban ma miesiąc! Moderacja napisała wyraźnie że koniec OT więc jak tu wchodzę to chce poczytać o KZ2 a nie o bzdurach jakie wypisuje Anonimowy a które weryfikuje rzeczywistość. Koniec OT to koniec! :cool:
STFU, bo właśnie go pociągnąłeś dalej. ;)


Cytuj
Naprawdę profesjonalizm nie mam pytań jak można porównywać KZ do Crysis'a toż to dwa różne światy. Gry pokroju Crysis'a wyjdą w kolejnej generacji nie teraz
A ja myślałem, że Crysis już wyszedł. :lol:

Giery.eu jest serwisem amatorskim, równie słabym jak cała reszta typu ps3site. Nie ma się co nadmiernie egzaltować, żenującymi tekstami.

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1179 dnia: Czerwca 26, 2008, 16:33:17 pm »
Ohhh, dzięki wielkie panie anonimowy, po przeczytaniu paru twoich postów właśnie sobie uswiadomilem , ze ps3 jest fuj i wogole a to co , do tej pory bylo mi dane ujrzec na tej konsolce (na wlasne oczy) jest wynikiem halucynacji.
FFVI na PSX też działa gorzej niż na SNES, wiec mam rozumiec ,że jest slabszy od sprzetu poprzedniej generacji, zle zaprojektowany i ogolnie beee.
A ja glupi mialem w planach zakup ps3 , przejscie MGS4 oraz FFXIII(mam nadzieje ze niedlugo) a tu zonk i chlebak okazauje sie super kalkulatorem.
No nic to, ide grac w madden nfl od ea na klocu, bo jest wyzsza rozdzailka, aa i 60fps .........


Co do crysis/kz2, roslinnosc,wielkosc terenu, interaktywnosc na plus dla crysis, animacja postaci i ich wyglad,klimat-dla kz2, ja wole to drugie ( a tak w sumie to mi lataja fps).

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1180 dnia: Czerwca 27, 2008, 17:44:24 pm »
Co to za OT? Ban ma miesiąc! Moderacja napisała wyraźnie że koniec OT więc jak tu wchodzę to chce poczytać o KZ2 a nie o bzdurach jakie wypisuje Anonimowy a które weryfikuje rzeczywistość. Koniec OT to koniec! :cool:
STFU, bo właśnie go pociągnąłeś dalej. ;)


Cytuj
Naprawdę profesjonalizm nie mam pytań jak można porównywać KZ do Crysis'a toż to dwa różne światy. Gry pokroju Crysis'a wyjdą w kolejnej generacji nie teraz
A ja myślałem, że Crysis już wyszedł. :lol:

Giery.eu jest serwisem amatorskim, równie słabym jak cała reszta typu ps3site. Nie ma się co nadmiernie egzaltować, żenującymi tekstami.
Gry POKROJU crysis i chodzilo mi o gry na KONSOLE to chyba logiczne nie uwazasz ? WIec jescze raz bys nie mial problemow ze zrozumieniem pisalem o grach na KONSOLE o grafice podobnej do Crysis badz takiej samej teraz rozumiesz ? :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1181 dnia: Czerwca 27, 2008, 18:28:17 pm »
Co to za OT? Ban ma miesiąc! Moderacja napisała wyraźnie że koniec OT więc jak tu wchodzę to chce poczytać o KZ2 a nie o bzdurach jakie wypisuje Anonimowy a które weryfikuje rzeczywistość. Koniec OT to koniec! :cool:
STFU, bo właśnie go pociągnąłeś dalej. ;)

Widziałem że ktoś pojedzie taką marną ripostą ale żebyś to był Ty Tarniak to się nie spodziewałem. ;)

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1182 dnia: Czerwca 28, 2008, 13:51:05 pm »
Nowy (stary:) screen: Źródło




« Ostatnia zmiana: Czerwca 28, 2008, 14:15:31 pm wysłana przez FallenDemon »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1183 dnia: Czerwca 28, 2008, 14:01:22 pm »
Stary, był już pokazany po PSD.

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1184 dnia: Czerwca 28, 2008, 14:05:24 pm »
Stary, był już pokazany po PSD.
Piszą,że nowy z okazji otwarcia nowego, oficjalnego site'a.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1185 dnia: Czerwca 28, 2008, 14:09:53 pm »
Piszą,że nowy z okazji otwarcia nowego, oficjalnego site'a.
Popatrz na datę news'a
http://www.ps3site.pl/killzone2-screeny-plus-material-wideo/

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1186 dnia: Czerwca 28, 2008, 14:10:22 pm »
Gra w obecnym stadium prezentuje się kapitalnie.Mogliby dać demo na PSstore..

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1187 dnia: Czerwca 28, 2008, 14:14:18 pm »
Piszą,że nowy z okazji otwarcia nowego, oficjalnego site'a.
Popatrz na datę news'a
http://www.ps3site.pl/killzone2-screeny-plus-material-wideo/
Fakt, ale nie widziałem tych materiałów wcześniej.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1189 dnia: Lipca 04, 2008, 21:29:55 pm »
klimat to sie z tych fotek wprost wylewa

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1190 dnia: Lipca 05, 2008, 04:07:39 am »
To jest jedyny fps w którego mam ochotę zagrać:)

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1191 dnia: Lipca 05, 2008, 11:45:38 am »
a ja im dluzej czekam na te gre tym bardziej widze w niej uproszczenia  :mad:
sciagnalem nowy trailer z psstore us i na duzym tv wszystko wyglada ladnie ale pare metrow kolo nas _ dalej jest juz pustka i proste obiekty....
czemu ta gra nie wyszla wczesniej  :(

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1192 dnia: Lipca 05, 2008, 12:07:49 pm »
a ja im dluzej czekam na te gre tym bardziej widze w niej uproszczenia  :mad:
sciagnalem nowy trailer z psstore us i na duzym tv wszystko wyglada ladnie ale pare metrow kolo nas _ dalej jest juz pustka i proste obiekty....
czemu ta gra nie wyszla wczesniej  :(

Dokładnie to samo zauważyłem na tym trailerze - pustkę z tyłu.
W CoD4 akcja była prezentowana na całym ekranie - w K2 wszystko dzieje się tylko na pierwszym planie.
Chłopaki z Guerilla po prostu MUSZĄ to poprawić!

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1193 dnia: Lipca 08, 2008, 20:11:27 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1194 dnia: Lipca 09, 2008, 19:44:21 pm »
1UP Previews: Killzone 2 - 'Honestly, we were somewhat surprised that Killzone 2 felt so accessible and engaging'
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3168601

Cytuj
Odds are that you won't hear veterans of the original Killzone bemoaning the myriad changes being made to its PlayStation 3 sequel. Several aspects of the first game simply didn't work, and developer Guerrilla Games has no qualms about rethinking fundamental design choices. "Killzone was our first game, so of course you're going to find some mistakes and glitches," says Visual Designer Roland IJzermans. "We really had to figure out what people liked and didn't like about the first game and then fix what was broken." Their first order of business? Add a jump button. "I had no idea that everyone thought jumping was so precious!" IJzermans says. Another big design shift pares the number of playable characters down from four to only one, fresh-faced protagonist Sev. "We wanted to have one stronger main character as opposed to having four separate heroes," says Game Director Mathijs de Jonge. "We feel that having one hero will lead to a better experience."
That doesn't mean that Sev's blasting through the Helghast home planet by his lonesome, though -- in both of the levels we've seen, he always has at least one surprisingly effective A.I.-controlled squad member at his side. You don't even have to worry about issuing commands to your buddies (even though it worked so well in Killzone: Liberation, Guerrilla thought it would be too clumsy in a first-person game), but you can revive them when wounded, help them over obstacles, and assist them in other context-sensitive ways. Implementing a new cover system also makes Killzone 2 a far more user-friendly experience. Much like in Gears of War or Uncharted, a simple button press anchors you to your nearest available cover point. From there, you can either lean-and-peek to fire at your target or instantly pop up and zoom in for a quick headshot. This new defensive dynamic radically changes up the game's pacing -- it's now definitely less run-n-gun and more stop-and-pop.










nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1195 dnia: Lipca 09, 2008, 20:20:56 pm »
coraz gorsze te skriny z tej gry czy mi sie wydaje ? :???:

Bobi

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 757
  • Reputacja: 0
  • PSN ID | Gamertag: Fifi1101
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1196 dnia: Lipca 09, 2008, 22:02:11 pm »
Ktoś jest w ogóle zainteresowany Killzone 2 jako grą, a nie jako pokaz graficzny i źródło komentarzy z punktem odniesienia do E3 2005? Macie w planach kupienie KZ? Wyłącznie dzięki staremu trailerowi? Killzone jedynka ssała na całej długości, a KZ next gen będzie gameplayowo pewnie kopią pomysłów z innych fpsow okraszoną tą całą grafiką, a nie, przepraszam - GRAFIKĄ, która nie wygląda już tak oszałamiajaco jak jeszcze kilka lat temu. Wychwalany klimat gry nie podniesie, a nie wierze, że nagle Guerillasi stali się geniuszami kodu i KZ będzie rewolucją. Co najwyżej przehypowanym średniakiem. Spytam jeszcze raz: macie zamiar to kupić?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1197 dnia: Lipca 09, 2008, 22:08:19 pm »
Ktoś jest w ogóle zainteresowany Killzone 2 jako grą, a nie jako pokaz graficzny i źródło komentarzy z punktem odniesienia do E3 2005? Macie w planach kupienie KZ? Wyłącznie dzięki staremu trailerowi? Killzone jedynka ssała na całej długości, a KZ next gen będzie gameplayowo pewnie kopią pomysłów z innych fpsow okraszoną tą całą grafiką, a nie, przepraszam - GRAFIKĄ, która nie wygląda już tak oszałamiajaco jak jeszcze kilka lat temu. Wychwalany klimat gry nie podniesie, a nie wierze, że nagle Guerillasi stali się geniuszami kodu i KZ będzie rewolucją. Co najwyżej przehypowanym średniakiem. Spytam jeszcze raz: macie zamiar to kupić?

Tak mimo wszystko kupię grę ze względu na klimat jaki bije z tych screenów i trailerów. W jedynke nie grałem a zawsze chciałem teraz będe miał okazje i nawet jak gra będzie przeciętna to i tak wydam ten 150zł.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1198 dnia: Lipca 09, 2008, 22:09:50 pm »
Cytuj
Ktoś jest w ogóle zainteresowany Killzone 2 jako grą, a nie jako pokaz graficzny i źródło komentarzy z punktem odniesienia do E3 2005
Ja np. po fajnej części 1 chętnie zobaczę jak się potoczyła walka z Helghastami. No i mam nadzieję że będzie tak długa jak 1 i miała mocno odczuwalny klimat jak poprzednik.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1199 dnia: Lipca 09, 2008, 22:13:38 pm »
Ja na pewno zakupie i bynajmniej nie dla samej grafiki.

Przypominam, tak jak to zrobiłem w komentarzach na stronie - to jak gra będzie wyglądała wiemy dopiero od roku (E3 2007).