Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783502 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1360 dnia: Lipca 17, 2008, 18:45:35 pm »
Widać na co idzie ta ogromna kasa 8)

Nie do końca, wiem że to trochę off-top, ale naszego witchera zrobiono za jakieś 7-10% tej sumy co mają zachodnie firmy i świetna gra im wyszła, więc nie jest to do końca kwestia kasy tylko inwencji. Jak zbierzesz mniejsze studio bardzo uzdolnionych programistów to zrobisz to samo za mniejszą kasę, ale wiadomo, każdy chce nabić kasy jak najwięcej, no i ten marketing ;]
Opublikowane: Lipiec 17, 2008, 18:44:26
snajperka
http://i34.tinypic.com/5n3dpu.gif

blloodddd!! :cool:
http://i35.tinypic.com/2h4dlzq.gif
fajny jest efekt cząsteczkowania, super patent, podobna rzecz jest w dead space ;]

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1361 dnia: Lipca 17, 2008, 18:54:11 pm »
Krew pryska zupełnie jak bym oglądał God Of War ;) To wszystko jest z Multi pokazane ??

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1362 dnia: Lipca 17, 2008, 18:58:15 pm »
naszego witchera zrobiono za jakieś 7-10% tej sumy co mają zachodnie firmy i świetna gra im wyszła
No, szczególnie świetnie im wyszło: loadingi, optymalizacja kodu i mimika.
Ale przymykając na to oko, Wiedźmin jest świetnym RPG.

Guerilla i Big Huge Games w posiadaniu nowej technologii motion capture
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=42026

Cytuj
Najczęstszych problemów, jakie sprawia konwencjonalny motion capture jest kilka. Po pierwsze, ograniczony zasięg i wachlarz ruchów, jakie można dzięki niemu zapisać, z powodu nietrwałych markerów. Po drugie, wielogodzinne kalibrowanie kamer, przez co sesje zajmują dużo czasu i muszą być specjalnie umawiane. Dobrą propozycją dla firm, które cenią elastyczność, może być oferta Xsens Technologies , z której właśnie postanowili skorzystac tacy developerzy jak Guerrilla (vide Killzone 2) oraz Big Huge Games (Rise of Nations).
Moven, bo tak brzmi nazwa omawianej technologii, eliminuje wymienione powyżej problemy. System nie potrzebuje kamer, składa się jedynie z kombinezonu, po którego włożeniu wykonywać można nawet najdziksze sekwencje ruchów. Dodatkowo, Moven nie potrzebuje specjalnego pomieszczenia, ani też długich przygotowań – sesje teoretycznie odbywać się mogą w dowolnym miejscu. Wszystko uzupełniane jest przez daleki zasięg i oprogramowanie, pozwalające na podgląd modelu bądź już obłożonej teksturami postaci w czasie rzeczywistym.
Guerilla i Big Huge Games nabędą Moven w jego najnowszej, wydanej tydzień temu wersji 2.1. Wykorzystywać będą tę technologię w swoich nadchodzących grach.

simian raticus

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2006
  • Wiadomości: 229
  • Reputacja: 1
  • Råtten tomat and potet
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1363 dnia: Lipca 17, 2008, 19:11:00 pm »
Snajpa jest piękna
Już nie mogę się doczekać tej gry
Åtte død koffkongen! Underholdsbidrag! Amentia! Interfetus! Debilis denatus! Rødhåret bjørn!

London asylum and Chicago madhouse! Horror & nightmare!

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1364 dnia: Lipca 17, 2008, 19:57:59 pm »
snajperka
http://i34.tinypic.com/5n3dpu.gif

Szkoda, że wizualnie snajperka odbiega od poprzedniej części. Mi bardzo podobał się ten pomarańczowy "filtr".

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1365 dnia: Lipca 17, 2008, 20:16:52 pm »
MOC w kazdym aspekcie!
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1366 dnia: Lipca 17, 2008, 20:22:58 pm »
Polecam zobaczyć trailer z PSS (ten minutowy z multi). Kopie zad. :grin:

BLUE

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2006
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: 0
  • nabój zawsze mówi prawdę
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1367 dnia: Lipca 17, 2008, 22:37:15 pm »
k2 rzeźniczy...

jedno mnie dziwi... w grze walczymy z obcą cywilizacją, na obcej planecie... dysponujemy ultra nowoczesnymi karabinami i pojazdami... wszystko elegancko, tylko czemu zamiast jakiejś modernistycznej broni krótkiej dostajemy rewolwer?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1368 dnia: Lipca 17, 2008, 22:44:27 pm »
Killzone 2 Public beta coming this year

Cytuj
During a behind closed doors presentation at E3 today, it has been confirmed that the Killzone 2 Public beta will take place this year. Along with this news, Guerilla Games' also confirmed that they will closely monitoring for exploits and vulnerabilities for the Online, which is great news for those who hate having to play agaisnt cheaters.

http://www.psbeyond.com/news/Killzone-2-Public-beta-coming-this-year.749.html


Beta w listopadzie dzień przed premierą Gears of War II byłaby mocnym strzałem w kierunku M$ :D

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1369 dnia: Lipca 17, 2008, 23:46:26 pm »
Wydaje mi sie ze otwarta beta to zle posuniecie dla developerow... gram teraz w MGS 0 i musze powiedziec ze wygralem sie juz w to w beta i mam dosc.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1370 dnia: Lipca 17, 2008, 23:54:25 pm »
Otwarta beta to świetny pomysł - MGO to nie był żaden wyznacznik. Przykładem jest Halo 3, której beta podgrzała tylko atmosferę do maksimum.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1371 dnia: Lipca 17, 2008, 23:54:48 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1372 dnia: Lipca 18, 2008, 06:46:33 am »
Shigeru Miyamoto Loves Killzone 2 :eek:
http://playstationlifestyle.net/2008/07/17/shigeru-miyamoto-loves-killzone-2/

Cytuj
Well, actually we dont know what he really thought.  But as I was snapping pics of him on the E3 show floor, he walked over to Killzone 2 and LBP, I managed to take some video of him and his Killzone 2 experience.  You cant tell from the video but he seemed really impressed.

Killzone 2 - E3 2008: Producer Interview
http://www.gametrailers.com/player/36896.html

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1373 dnia: Lipca 19, 2008, 09:09:43 am »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1374 dnia: Lipca 19, 2008, 09:39:26 am »
To co się dzieje na ekranie przerasta moje wyobrażenia o tej grze. Mnogość efektów cząstkowych jak i szczegółów otoczenia niszczy wszystko co widziałem do tej pory. Nie wspomnę już o genialnym oświetleniu.

Do czego mogę się przyczepić to do typowej dla obecnej generacji choroby. Tekstury, które nie świecą się jak psu jajka nie wyglądają jak te z najwyższej półki. Niestety ale tak jest na obecnych konsolach że bez odpowiednich efektów tekstury tracą na jakości co widać po wszystkich największych grach tej generacji.

Są jeszcze malutkie problemy z animacją i wyskakiwaniem cieni.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1375 dnia: Lipca 19, 2008, 09:59:18 am »
To co się dzieje na ekranie przerasta moje wyobrażenia o tej grze. Mnogość efektów cząstkowych jak i szczegółów otoczenia niszczy wszystko co widziałem do tej pory. Nie wspomnę już o genialnym oświetleniu.

Do czego mogę się przyczepić to do typowej dla obecnej generacji choroby. Tekstury, które nie świecą się jak psu jajka nie wyglądają jak te z najwyższej półki. Niestety ale tak jest na obecnych konsolach że bez odpowiednich efektów tekstury tracą na jakości co widać po wszystkich największych grach tej generacji.

Są jeszcze malutkie problemy z animacją i wyskakiwaniem cieni.

przeanalizujmy filmik ktory dal PSIDTomasz19 :D

gra napewno ma mocarny klimat ( jestem fanem FPP) jest napewno widowiskowa, ale sa rzeczy ktore musza poprawic, tekstury z bliska prezentuja sie slabo :( tu juz Marcepan nie dasz takich fotek jak te z U... do teego co mi sie rzucilo w oczy to ogien ( zabawnie szybko porudzajacy sie plomien - wiem wiem czepiam sie detali)
ale i tak grze nie mozna odmowic klimatu, jak bedzie z gameplayem to sie okaze...osobiscie czekam na FarCry 2 http://www.gamersyde.com/stream_7980_en.html IMO prezentuje sie lepiej niz KZ2

Unlimited

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1376 dnia: Lipca 19, 2008, 10:21:44 am »
Dla mnie też FR2 jest ładniejszy i posiada lepszy engine 8)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1377 dnia: Lipca 19, 2008, 10:28:27 am »
KZ 2 wyglada swietnie tylko na tym filmiku AI przeciwnikow lekko ssie moze jest to spowodowane niskim poziomem trudnosci. I oby tak bylo.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1378 dnia: Lipca 19, 2008, 10:34:54 am »
Shigeru Miyamoto Loves Killzone 2 :eek:
Tak, a potem mowi ze Wii Music jest lepsze od kazdej gry video. :?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1379 dnia: Lipca 19, 2008, 10:38:02 am »
KZ 2 wyglada swietnie tylko na tym filmiku AI przeciwnikow lekko ssie moze jest to spowodowane niskim poziomem trudnosci. I oby tak bylo.

dokkladnie, grajacy w calym filmku zostal trafiony chyba tylko 3 razy, a jakos wybitnie sie nie chowal i nie uwarzal...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1380 dnia: Lipca 19, 2008, 11:09:02 am »
Ktoś pisał że zniszczenia w KZ2 są skryptowane (hi LoNdEk). Jakoś budynek rozwalony po wybuchu na obu filmikach zawala się inaczej.

Co do wypowiedzi LoNdKa o FC2 i słabych teksturach w KZ2 to proszę Cię chłopie. Tekstury w KZ2 słabe nie są. Są po prostu mniej ładnie kiedy się nie świecą. Wrzucasz filmik z FC2 to bądź obiektywny i spójrz na skały z początku filmiku. Papka teksturowa jak na PS2. Rośliny niczym krzaki z Motor Storm. Uncharted roślinność ma o klasę wyższą jakościowo. Dalej, ilość szczegółów w KZ2 a FC2 to niebo a ziemia. Efekty cząstkowe i ich obecność w KZ2 jest w cholerę większa. Nie mówię że FC2 wygląda źle bo jest to gra ładna ale IMO technicznie odstaje od KZ2 sporo. Aspekt, który po prostu zmiata FC2 a który w KZ2 powoduje szczęko opad to oświetlenie. Już z grzeczności o klimacie nie wspomnę bo FC2 zapowiada się na kolejną strzelankę w dżungli (ileż można) a KZ2 to zupełnie nowa jakość feeling'u w grach FPS. Przemilczeć też należy porównanie animacji w obu tytułach. 

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1381 dnia: Lipca 19, 2008, 11:24:19 am »
Ktoś pisał że zniszczenia w KZ2 są skryptowane (hi LoNdEk). Jakoś budynek rozwalony po wybuchu na obu filmikach zawala się inaczej.

jest pewnie kilka skryptow, bo w innych momentach czy to wybuch czy serie z karabinu nie powoduja zadnych zniszczen...wiem wiem ze KZ2 to wielka nadzieja posiadaczy PS3 ale spojrzmy na to obiektywnie....

Co do wypowiedzi LoNdKa o FC2 i słabych teksturach w KZ2 to proszę Cię chłopie. Tekstury w KZ2 słabe nie są. Są po prostu mniej ładnie kiedy się nie świecą. Wrzucasz filmik z FC2 to bądź obiektywny i spójrz na skały z początku filmiku. Papka teksturowa jak na PS2. Rośliny niczym krzaki z Motor Storm. Uncharted roślinność ma o klasę wyższą jakościowo. Dalej, ilość szczegółów w KZ2 a FC2 to niebo a ziemia. Efekty cząstkowe i ich obecność w KZ2 jest w cholerę większa. Nie mówię że FC2 wygląda źle bo jest to gra ładna ale IMO technicznie odstaje od KZ2 sporo. Aspekt, który po prostu zmiata FC2 a który w KZ2 powoduje szczęko opad to oświetlenie. Już z grzeczności o klimacie nie wspomnę bo FC2 zapowiada się na kolejną strzelankę w dżungli (ileż można) a KZ2 to zupełnie nowa jakość feeling'u w grach FPS. Przemilczeć też należy porównanie animacji w obu tytułach. 
[/quote]


a ile bylo FPS w dzungli?? FarCry 1, Crysis i ...??? i z ta nowa jakoscia feelingu to poleciales :D

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1382 dnia: Lipca 19, 2008, 11:31:14 am »
KZ 2 wyglada swietnie tylko na tym filmiku AI przeciwnikow lekko ssie moze jest to spowodowane niskim poziomem trudnosci. I oby tak bylo.

dokkladnie, grajacy w calym filmku zostal trafiony chyba tylko 3 razy, a jakos wybitnie sie nie chowal i nie uwarzal...
Bo na targach developer ustawia najłatwiejszy poziom trudnosc, aby ludzi nie gineli co chwile.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1383 dnia: Lipca 19, 2008, 11:31:46 am »
Ktoś pisał że zniszczenia w KZ2 są skryptowane (hi LoNdEk). Jakoś budynek rozwalony po wybuchu na obu filmikach zawala się inaczej.

jest pewnie kilka skryptow, bo w innych momentach czy to wybuch czy serie z karabinu nie powoduja zadnych zniszczen...wiem wiem ze KZ2 to wielka nadzieja posiadaczy PS3 ale spojrzmy na to obiektywnie....

a ile bylo FPS w dzungli?? FarCry 1, Crysis i ...??? i z ta nowa jakoscia feelingu to poleciales :D

Tak samo ja mogę napisać że KZ2 to wielki postrach posiadaczy X0, dlatego spójrzmy prawdzie w oczy. LoNdEk Ty chyba nie wiesz co to jest skryptowana akcja. To że dany element nie niszczy się gdy w niego strzelamy nie świadczy o tym że reszta, która jest zniszczalna musi być skryptowana. Po prostu zniszczalność środowiska nie jest w 100% możliwa ale ta część, która jest zniszczalna nie jest wcale skryptowana.

Co do FPS w dżungli to Turok, FC, FC2, Crysis, Haze. Odnośnie feeling'u to wcale nie pojechałem bo wystarczy spojrzeć jak sztywny jest FC2 a jak filmowy i efekciarski KZ2. Obie gry rozmachem produkcji dzielą lata świetlne.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1384 dnia: Lipca 19, 2008, 11:36:08 am »
Skrypty są ale kogo to obchodzi gra jest piękna a tyle szczegółów to żadna inna gra nie ma ,przynajmniej ja nie widziałem.
Zobaczcie scene przed zburzeniem tego budynku gdy wchodzi do tego działka i spójrzcie na ścianę wyglada obłędnie jak całe otoczenie.
A najlepiej to wszystko wygląda na TV jak sie ściągnie film polecam. O niebo lepiej wygląda niż na tej stronie;)

I mam takie pytanie to pana londka, po cholere dajesz link do FC2?? Zeby to chociaż trochę dorównywało Killzone2 nie powiem gra jest ładna ale na pewno nie wygląda tak jak K2. A multi to już przerasta każdą grę nie widziałem piękniejszej gry w multi.
I jeszcze jedno, narzekacie na mało zniszczalne środowisko w K2 a co pokazuje Gear2??? NIC??? A miało tak sie wszystko fajnie rozwalać a tu lipa.

vann

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 23-01-2006
  • Wiadomości: 32
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1385 dnia: Lipca 19, 2008, 11:57:21 am »
Killzone 2 ma coś czego nie ma większość fps - rozmach. Mogę grać sobie w takiego Far Cry i niszczyć wszyskto, ale co z tego jak gra będzie nudna jak ,,flaki z olejem". Przecierz to jest kalka Gta, z nudniejszymi misjami (rozwalanie baz przeciwnika) i z kamerą z oczów bohatera.Nawet bohater jest anonimowy.  Pozatym grafika w Killzone jest dużo ładniejsza od Far Cry2. Wystarczy popatrzeć na trailery. No i trzeba być obiektywnym. 

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1386 dnia: Lipca 19, 2008, 12:22:10 pm »
Gdyby tego FC2 nie było na Xpudle to dawali by linki do Gow2. Filmik jest z wersji pre-alpha boje się zobaczyć ukończoną grę :P

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1387 dnia: Lipca 19, 2008, 12:35:54 pm »
idzcie stad do system wars bo zal mi was

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1388 dnia: Lipca 19, 2008, 12:58:22 pm »
Cytuj
Ktoś pisał że zniszczenia w KZ2 są skryptowane (hi LoNdEk). Jakoś budynek rozwalony po wybuchu na obu filmikach zawala się inaczej.
Część zniszczeń będzie skryptowanych (np most), a część nie (np murki). Gra będzie zapewne posiadać średnią interakcję z otoczeniem, ale momentami (zazwyczaj pewnie gdy dosiadamy się do jakiejś mocnej broni) będzie bardzo dobra.

Cytuj
Tekstury w KZ2 słabe nie są. Są po prostu mniej ładnie kiedy się nie świecą. Wrzucasz filmik z FC2 to bądź obiektywny i spójrz na skały z początku filmiku. Papka teksturowa jak na PS2. Rośliny niczym krzaki z Motor Storm. Uncharted roślinność ma o klasę wyższą jakościowo. Dalej, ilość szczegółów w KZ2 a FC2 to niebo a ziemia. Efekty cząstkowe i ich obecność w KZ2 jest w cholerę większa. Nie mówię że FC2 wygląda źle bo jest to gra ładna ale IMO technicznie odstaje od KZ2 sporo. Aspekt, który po prostu zmiata FC2 a który w KZ2 powoduje szczęko opad to oświetlenie.
Tekstury, to faktycznie w 90% zapewne będą lepsze w K2 (choć papką rodem z Ps2 bym tego nie nazwał), ale oświetlenie w obydwu grach jest niesamowite. Na mnie nawet większe wrażenie zrobiło oświetlenie w FC2 (zmienne pory dnia, świetny HDR).

Cytuj
Odnośnie feeling'u to wcale nie pojechałem bo wystarczy spojrzeć jak sztywny jest FC2 a jak filmowy i efekciarski KZ2. Obie gry rozmachem produkcji dzielą lata świetlne.
Nie wiem gdzie ty widzisz tą sztywność FC2, ale dobra :lol: W FC2 masz otwarty teren z bardzo dobrą interakcją z otoczeniem, misjami do wykonywania, zmienne warunki pogodowe, zwierzęta itp. W żadną z tych gier nie grałem (jeszcze :)) i ciężko mi powiedzieć, w którą się lepiej gra, ale K2 będzie starą dobrą strzelanką na "szynach", a FC2 będzie oferował naprawdę sporo nowych i ciekawych patentów i na pewno nie będzie grą sztywną (dostosowujesz grę do swoich potrzeb: chcesz zabijać po cichu, to działasz w nocy, chcesz otoczyć całą wioskę ogniem, robisz to :))

Cytuj
Mogę grać sobie w takiego Far Cry i niszczyć wszyskto, ale co z tego jak gra będzie nudna jak ,,flaki z olejem". Przecierz to jest kalka Gta, z nudniejszymi misjami (rozwalanie baz przeciwnika) i z kamerą z oczów bohatera.
A teraz powiedz mi gdzie i jak długo grałeś w FC2, żeś taki pewien? :lol:

Cytuj
Filmik jest z wersji pre-alpha boje się zobaczyć ukończoną grę
Filmik jest podobno z wersji pomiędzy alpha, a beta (ktoś tam wcześniej dawał linka) i gra single jest już prawie ukończony i teraz skupiają sie na dopracowaniu multiplayera.

Ja rozumiem, że niektórym osobom bardziej graficznie podoba się K2, od FC2 (luzik, szczególnie, że obydwie gry, to kompletnie inne klimaty), ale od tych farmazonów co wypisujecie, to aż głowa boli. Przejdzie obydwie gry (albo chociaż pograjcie parę godzinek) i wtedy oceniajcie. Na razie obydwie gry prezentują się rewelacyjnie (i nie mówię tylko o grafice), ale jak to wszystko wyjdzie w praniu jeszcze nie wiadomo. Zarówno w FC2 może coś nie zagrać (większe prawdopodobieństwo, bo mamy mnóstwo nowości i nieliniową rozgrywkę), jak i w K2 (mało prawdopodobne, bo gra opiera się na sprawdzonych schematach).
IMO lepiej wygląda i ciekawiej się zapowiada FC2, ale która gra będzie lepsza, tego nie chcę wyrokować.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1389 dnia: Lipca 19, 2008, 13:02:17 pm »
Cytuj
Filmik jest podobno z wersji pomiędzy alpha, a beta (ktoś tam wcześniej dawał linka) i gra single jest już prawie ukończony i teraz skupiają sie na dopracowaniu multiplayera.
- Odpal raz jeszcze i zobacz co pisze u góry.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1390 dnia: Lipca 19, 2008, 13:09:32 pm »
Prawda jest taka że w FC2 , gra dzieje sie na otwartym wielkim terenie, a KZ2 jak w COD (tylko 1 scieżka). Sam effect jarania sie trawy i innych obiektów jest bardzo ładny. KZ2 wygląda ładnie to prawda, ale to nie jest to samo co FC2.


ps. FC2 i KZ2 łaczy tylko to że oba to FPS , nic wiecej
Opublikowane: Lipiec 19, 2008, 13:04:02
Ta kłutnia nie ma sensu. Bo obie gry sa ładne i maja swoje smaczki, a piepszenie o tym ze cos jest scryptem albo że rośliność w tej grze jest 1.000.000 lat za murzynami , jest glupie. KZ2 prezentuje sie okazale , a FC2 powala swoim otwartym i bardzo dopakowanym terenem.
Opublikowane: Lipiec 19, 2008, 13:07:37
@Marcepan

Zalecam zagrac w Crysis-a ;)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1391 dnia: Lipca 19, 2008, 13:11:27 pm »
Cytuj
a KZ2 jak w COD (tylko 1 scieżka)
- Bo już grałeś nie? Tak jak mówił POK przestańcie pierd**** farmazony. To oczywiste że KZ2 będzie miał lepszą grafikę pod względem technicznym w końcu nie będzie takich dużych obszarów jak w FC2.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1392 dnia: Lipca 19, 2008, 13:17:46 pm »
Cytuj
Filmik jest podobno z wersji pomiędzy alpha, a beta (ktoś tam wcześniej dawał linka) i gra single jest już prawie ukończony i teraz skupiają sie na dopracowaniu multiplayera.
- Odpal raz jeszcze i zobacz co pisze u góry.
Czyli coś musiało mi się pokaszanić :???:

O znalazłem:
Cytuj
Poziom zaprezentowany na E3 jest w zasadzie (jak to ujął gość z Sony) między fazą alpha a beta ;). Mówiąc prościej - prawie ukończony i teraz już tylko go dopieszczają.
A o tym muli też gdzieś było, ale nie znalazłem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1393 dnia: Lipca 19, 2008, 13:21:06 pm »
a FC2 nie wychodzi również na PS3?

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1394 dnia: Lipca 19, 2008, 13:21:36 pm »
Według mnie Far Cry2 wygląda z@jebiście.! (czytaj: uczta dla twoich oczu) Ubi Soft 'robi' !

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1395 dnia: Lipca 19, 2008, 13:32:00 pm »
Killzone2 pozamiata, wlaczcie sobie filmik z multi na duzym LCD sciagniety z PSS, nastepnie zrobcie sobie stop klatke w niektorych momentach, plaszczyca totalna, wyglada to niewiarygodnie, nawet wybuchy wygladaja tak jak powinny. Animacja (zarowno przeladowywania broni jak i postaci, szczegolnie podczas ich ostatnich sekund zycia) wyglada oblednie. Oswietlenie ryje beret, disign postaci i miejscowek rowniez, rozowe ufoki, a raczej pokraki z Halo3 nie maja startu designem do helgastow, ogolnie postacie do wyboru w multi wygladaj fenomenalnie. Sam multi to swietny pomysl, poczytajcie sobie, kazda z dostepnych klas ma swietnie przemyslane umiejetnosci glowne i dodatkowe, wcale nie sa wsadzone na sile, tylko dobrze dobrane. Tekstury nie swieca sie jak psu jajca, mam juz dosc gier na UT3, same kopie GOW(2), czesto nieudane. Zniszczalne srodowisko, moze i skryptowane, a moze i nie, czy ktos narzeka na jeden wielki skrypt, ktorym jest COD4. Gra ma swietny (wojenny) brudny klimat, ktory bije z trailerow, natezenie akcji jak na wojnie, nawet sa pojazdy, ta gra ma wszystko. Mysle, ze dzwiek bedzie rowniez na bardzo wysokim poziomie, wierze, ze znajdzie sie tez kilka fajnych kawalkow, ktore bedziemy nucic przez kolejne lata. Takze tylko dwie rzeczy mnie martwia, fabula i dlugosc gry, ale wierze, ze daja rade i za nie caly rok wszyscy bedziemy sie rozplywac w komentach na tym forum, niektorzy beda sie chwalic, a nie mowilem, a inni (rowniez fanboiki) nie beda juz tu wchodzic i zasmiecac, bo im bedzie wstyd.
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

vann

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 23-01-2006
  • Wiadomości: 32
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1396 dnia: Lipca 19, 2008, 13:35:20 pm »
Będzie świetna giera

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1397 dnia: Lipca 19, 2008, 13:39:38 pm »
Ja mam nadzieje ze KZ2 nie będzie grą na 7 godzin, osobiście byłbym wniebowzięty jeśli singiel w KZ2 starczałby na minimum 10h do 20h, bo wszyscy o graficie a nikt się nie zastanawia na ile starczy gierka być może zrobią super grafike, klimat, fabułę itp ale gra będzie się zbyt szybko kończyć.

FC2 jak i KZ2 to dwie różne gry i nie ma sensu ich porównywać np. KZ2 mniejsze obszary dlatego grafika cud miód orzeszki, FC2 olbrzymy teren, więc za tą swobode co oferuje gra można wybaczyć nawet tekstury przypominające "papkę z ps2" FC2 jak i KZ2 będą udanymi grami i nie wątpie w to ;)

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1398 dnia: Lipca 19, 2008, 13:47:01 pm »
Ja mam nadzieje ze KZ2 nie będzie grą na 7 godzin, osobiście byłbym wniebowzięty jeśli singiel w KZ2 starczałby na minimum 10h do 20h, bo wszyscy o graficie a nikt się nie zastanawia na ile starczy gierka być może zrobią super grafike, klimat, fabułę itp ale gra będzie się zbyt szybko kończyć.

Nawet jakby drugi Killzone kończy się dość szybko, to pozostają dodatkowe poziomy trudności.Ostatnia plansza na 'normal' w jedynce była krótko mówiąc przejebana (vide BLACK). Ale chyba każdy sobie poradził. ;)

Pierwsza część naprawdę kosiła atmosferą.. nie wyobrażam sobie KILLZONE 2 !

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1399 dnia: Lipca 19, 2008, 13:53:04 pm »
a FC2 nie wychodzi również na PS3?
Wychodzi, tylko wersja jeszcze nie była pokazywana na otwartym pokazie (bo jakiś tam filmik z gameplayu już był).

Fajnie gdyby K2 był tak długi jak jedynka (15-20h), ale pewnie będzie coś ok 10-15h (i tak byłoby nieźle). IMO gra może być nawet długa na 8h, ale żeby miała świetne replayability (jak np Gearsy, niby gra krótka a można grać bardzo długo). Najlepiej jeszcze gdyby dodali jakieś bonusy podobne do tych z Uncharted :D

I mam jeszcze pytanko: Czy w multi będzie można grać z botami (tak jak w jedynce), czy na razie nic o tym nie wiadomo?