A wracając do samej gry. Przypomniałem sobie właśnie wywiad z A.Chmielarzem który to stwierdził,
że gdyby killzone2 wyglądało jak render, to miałoby max kilka klatek na sekundę. Ciekawe jak
ten pan teraz się czuje widząc, że cały świat uznał grę właściwą za ładniejszą od rendera^^
Nie mam zamiaru się wdawać w dyskusję co jest lepsze, render czy gra. Bo ostatnio naprawdę cholernie wierzę w ten tytuł i mam nadzieje, że grafika mnie powali. Jednak gdyby real time (nie użyję słowa wyglądał) był tak samo skonstruowany jak render, czyli modele postaci byłyby zbudowane z tak obrzydliwie dużej ilości polygonów jak na renderze (bo chyba każdy się zgodzi z tym, że na renderze kolesie wyglądaja "kapkę" lepiej) to byłby pokaz slajdów. Do tego jeszcze renderowy dym i wybuchy i to przy całym chaosie tamtej sceny i robi się nie zaciekawie...
Chociaż powtarzam, na mnie te materiały z KZ2 robią piorunujące wrażenie i absolutnie jestem zachwyconym tym co widzę, ba nawet daję się trochę ponieść temu hypo'wi i absurdalnie zaczynam wierzyć, że w grze rzeczywiście będą akcje lepiej wyglądające niż na renderze. I'm a beliver
Masz oczywiście racje.
Tylko, że dla mnie i dla innych graczy liczy się to co widać w grze, a w tej killzone 2 prezentuje się moim zdaniem lepiej niż render.
Bo co mnie obchodzi czy postać liczy sobie 30mln ścianek, czy 1mln, skoro w grze i tak efekt będzie podobny..
Takie pierdoły zostawmy ludziom lubującym się w tabelkach, którzy pokazują że killzone2 wygląda tak naprawdę
gorzej niż nam się wydaje, że to tylko złudzenie. Co mnie obochodzi czy to sztuczka czy nie
Ważne, że wygląda niesamowicie.
PS. Szukam i szukam, ale chyba moje google skils jest za małe^^ Mógłby mi ktoś dać link na pw do osta z pierwszego killzone? albo liberation..
(z tego co wyczytałem soundtrack z dwójki będzie 17tego lutego dopiero.)