Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 713042 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4640 dnia: Lutego 01, 2009, 14:12:58 pm »
A jak gra z botami?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4641 dnia: Lutego 01, 2009, 14:13:47 pm »
Grałem tylko kilka minut, obadam dziś ;).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4642 dnia: Lutego 01, 2009, 14:16:30 pm »
Mam jeszcze jedno pytanie:
czy Visari jest pół Helganem, pół-człowiekiem, tak samo jak Hakha w K1?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4643 dnia: Lutego 01, 2009, 14:18:44 pm »
Urodził się w helghańskiej rodzinie, więc jest w pełni Helghastem.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4644 dnia: Lutego 01, 2009, 14:20:23 pm »
Zielarz, nie można grać online, ale chyba można sprawdzic wszystkie mapy w multi? Jak wygląda sprawa z ich wielkością? Np. mamy 4 duże i 4 małe?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4645 dnia: Lutego 01, 2009, 14:28:25 pm »
Sprawdzę dziś skirmisha, to odpowiem później ;).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4646 dnia: Lutego 01, 2009, 14:30:35 pm »
Zielarz, zasypujemy Cię pytaniami z zawiści:
masz się zająć odpowiadaniem na pytania, a nie graniem i podziwianiem widoków bo to, że ktoś już gra w K2 a my nie możemy wkurza i to bardzo... ;-)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4647 dnia: Lutego 01, 2009, 14:56:51 pm »
No właśnie - mam udzielać się na forum, grać , pisać i kończyć sesję egzaminacyjną - typowe dla GO :D.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4648 dnia: Lutego 01, 2009, 15:03:14 pm »
No właśnie - mam udzielać się na forum, grać , pisać i kończyć sesję egzaminacyjną - typowe dla GO :D.
Daj mi Killzona do testów to jeden problem będziesz miał z głowy(nawet dwa - wezmę na siebie udzielanie się na forum)...
Pamiętaj, że nauka jest najważniejsza...:grin:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4649 dnia: Lutego 01, 2009, 16:08:53 pm »
Właśnie zobaczyłem creditsy i...  :shock:. Tutaj nawet taki banał wygląda genialnie. Muzyka leci jak z jakiegoś hollywoodskiego filmu akcji - coś podobnego do twórczości Johna-Gregsona Williamsa (MGS2,3,4).

A zakończenie? Jeśli chcecie wiedzieć to zaglądajcie do spoilera - nie zdradzę jak się kończy, ale odpowiem na pytanie czy jest szansa na kontynuację ;):

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cholera po zakończeniu wiem, że będę miał nad czym myśleć wystawiając ocenę. Ta gra jest świetna. ;)

Ten kto nie wierzył w KZ2 - wspominając część pierwszą - powinien się teraz spalić ze wstydu, wrzeszcząc niczym płonący Helghast (swoją drogą znów do mnie szyderczo pomachał ;P).

Oby Guerrilla wydało OST - pisząc te słowa leci motyw przewodni i jest cudowny :D. im dalej tym lepszy.
« Ostatnia zmiana: Lutego 01, 2009, 16:11:05 pm wysłana przez Zielarz »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4650 dnia: Lutego 01, 2009, 16:14:49 pm »
Cholera po zakończeniu wiem, że będę miał nad czym myśleć wystawiając ocenę. Ta gra jest świetna. ;)
Czyli mniej niż +9 nie będzie(10 chyba będzie zależała od multi) :grin:

Ile czasu zajął Ci SP i na jakim poziomie??

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4651 dnia: Lutego 01, 2009, 16:19:46 pm »
7h 33min i 37 sec na normalu. Należy jednak pamiętać, że kampanie zaliczyłem tylko na 46% (mało zbierałem, gdyż skupiłem się na akcji) i gra nie sumuje czasu spędzonego na powtarzaniu poziomów (a trochę tego było, szczególnie pod koniec ;)).

Już dawno nie czułem się tak świetnie - normalnie jak dziecko ;). Zaraz zacznę na wyższym poziomie trudności i po polsku :D.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4652 dnia: Lutego 01, 2009, 16:22:32 pm »
7,5 godziny to dobry wynik. Myślę, że na Hardzie około 9h będzie - czyli developer nie kłamał.

Czy muzyka z K2(motyw przewodni) jest gdzieś dostępna??

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4653 dnia: Lutego 01, 2009, 16:25:08 pm »
W całości chyba nie. sprawdź na Youtube czy są creditsy ;).

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4654 dnia: Lutego 01, 2009, 16:30:47 pm »
A framerate przy wiekszych zadymach dobrze sie trzyma? ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4655 dnia: Lutego 01, 2009, 16:33:07 pm »
A framerate przy wiekszych zadymach dobrze sie trzyma? ;)
Już pisał Zielarz, że trzyma bardzo dobrze...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4656 dnia: Lutego 01, 2009, 16:33:31 pm »
Ja nie widziałem, żeby engine chociaż raz się zakrztusił. Kilka dużych eksplozji, latające ciała, sypiące się kolumny, latające iskry - wszystko w jednej chwili, a animacja i tak nie haczyła.

Qwerty

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 01-02-2009
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4657 dnia: Lutego 01, 2009, 16:34:16 pm »
Witam moj pierwszy post na forum :D mam pytanko jak z tym skirmishem czy sa rownierz klasy jak w multi exp itd??bo nie mam mozliwosci pograc przez neta bo jest wolny a tak to bym sie z botami pobawil :)

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4658 dnia: Lutego 01, 2009, 16:42:13 pm »
zielarz daj linka z koncowa muza :D

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4659 dnia: Lutego 01, 2009, 16:45:47 pm »
Zielarz tak szczerze czy po zobaczeniu tych wszystkich filmików co są na necie(a jest ich ogrom) jakieś akcje dalej zaskakują czy niestety już wszystkie miejscówki,warte odnotowania akcje widzieliśmy na necie?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4660 dnia: Lutego 01, 2009, 16:56:45 pm »
W całości chyba nie. sprawdź na Youtube czy są creditsy ;).

Sprawdziłem i creditsów nigdzie nie ma :sad:
Tak więc nagraj filmik creditsy+muza, wrzuć na youtube.com i masz 5 milionów odtworzeń w tydzień ;-)

PS. Właśnie zrobiłem pre-order w Ultimie :cool: Pozostały 24 dni czekania...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4661 dnia: Lutego 01, 2009, 16:58:06 pm »
Niestety większość już była, ale na mnie i tak robiło to wrażenie. W końcu widziałem to na własnym TV i brałem czynny udział. Ale trzeb przyznać, że deweloperzy pokazują ostatnio za dużo ;). Dziś widziałem filmik (z Bravo, czy jakoś tak) i pokazywali tam samą końcówkę gry.

Skirmish sprawdzę później, ale rangi są, więc pewnie można je zdobywać.

Chętnie sprawdziłbym teraz remake pierwszego Killzone na enginie dwójki :].

Poziom Elite jest dosyć mocny :D. Na hardzie też niczego sobie. Sprawdziłem też polonizację - nie jest taka zła, a nawet dobra. Głosy dobrali dobrze, ale przydało by się, aby dłużej pracowali nad odpowiednią ich modulacją i emocjami. No i trochę brakuje tych wulgaryzmów. Ogólnie jednak nie jest tak źle.
« Ostatnia zmiana: Lutego 01, 2009, 17:04:32 pm wysłana przez Zielarz »

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4662 dnia: Lutego 01, 2009, 17:01:57 pm »
Ile jest poziomów trudności? I jakie jest najtrudniejsze trophy.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4663 dnia: Lutego 01, 2009, 17:04:07 pm »
Ile jest poziomów trudności? I jakie jest najtrudniejsze trophy.
Poziomy trudności są 4.
A najtrudniejsze trophy?
Zdecydowanie Pallbearer!!!
« Ostatnia zmiana: Lutego 01, 2009, 17:06:07 pm wysłana przez A-n »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4664 dnia: Lutego 01, 2009, 17:06:10 pm »
Ile jest poziomów trudności? I jakie jest najtrudniejsze trophy.

Heh, szczerze to nie wiem ;). Sprawdzę później. Na razie muszę zrobić sobie przerwę i ochłonąć.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4665 dnia: Lutego 01, 2009, 17:08:15 pm »
Ale tego o co w nim chodzi? Wyślij i na PW A-n coby nie robić offtopa.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4666 dnia: Lutego 01, 2009, 17:12:14 pm »
Względem jedynki brakuje mi chyba tylko alternatywnego trybu prowadzenia ognia i tamtej świetnej snajperki.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4667 dnia: Lutego 01, 2009, 17:14:29 pm »
Chyba będę musiał zamienić się konsolami na kilka dni bądź też spędzić kilka wieczorków u kumpla. :sad:

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4668 dnia: Lutego 01, 2009, 17:16:21 pm »
Chyba będę musiał zamienić się konsolami na kilka dni bądź też spędzić kilka wieczorków u kumpla. :sad:
kup sobie ps3 bundle i problem z glowy.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4669 dnia: Lutego 01, 2009, 17:18:00 pm »
Nie stać mnie na utrzymanie dwóch konsol, a i na xie mam jeszcze za dużo do zagrania ;-)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4670 dnia: Lutego 01, 2009, 17:18:09 pm »
Ale tego o co w nim chodzi? Wyślij i na PW A-n coby nie robić offtopa.
Przecie rozmowa o trophy w Killzone 2 to nie offtop!
Tu masz listę trophy z opisem:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?message.uid=39908100
 ;-)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4671 dnia: Lutego 01, 2009, 17:21:33 pm »
Jak zapatrujecie się na wersję PL?
Wiem, że pewnie już to było, ale jak zobaczyłem porównanie na gry-online to chyba będę grać po angielsku. Szkoda, że nie zrobili wersji kinowej :(
Mam nadzieję Zielarz, że poświęcisz jeden akapit właśnie polonizacji, bo z tego co słyszałem język wybieramy tylko przy pierwszym włączeniu gry.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4672 dnia: Lutego 01, 2009, 17:22:11 pm »
Cytuj
Carrer Ribbon - Achieve an online rank of General

Chyba ten będzie najbardziej wymagający, jeśli system lvlowania podobny jest do Halo. Resztato taki miks aczików z codów. Niemniej ciekawe, proste, ale ciekawe.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4673 dnia: Lutego 01, 2009, 17:24:16 pm »
coś podobnego do twórczości Johna-Gregsona Williamsa (MGS2,3,4).

Gwoli ścisłości, Harry Gregson-Williams ;).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4674 dnia: Lutego 01, 2009, 17:29:57 pm »
Względem jedynki brakuje mi chyba tylko alternatywnego trybu prowadzenia ognia i tamtej świetnej snajperki.
Tamta snajperka była drętwa.

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4675 dnia: Lutego 01, 2009, 17:36:49 pm »
Jak zapatrujecie się na wersję PL?
Wiem, że pewnie już to było, ale jak zobaczyłem porównanie na gry-online to chyba będę grać po angielsku. Szkoda, że nie zrobili wersji kinowej :(
Mam nadzieję Zielarz, że poświęcisz jeden akapit właśnie polonizacji, bo z tego co słyszałem język wybieramy tylko przy pierwszym włączeniu gry.
Przed chwilka tez zobaczylem sobie to porownanie i, kurde, mam mieszane odczucia. Z jednej strony duzo lepiej wpasowujące się w klimat wojny głosy angielskie (+ fucki), z drugiej ojczysty język. Gdyby bylo wiecej gier z polskim dubbingiem na konsole to wybor bylby prosty, ale ze to pierwsza to ostro sie wacham, w sumie nalezaloby dac szanse przetlumaczeniu...

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4676 dnia: Lutego 01, 2009, 17:38:41 pm »
Jak zapatrujecie się na wersję PL?
Wiem, że pewnie już to było, ale jak zobaczyłem porównanie na gry-online to chyba będę grać po angielsku. Szkoda, że nie zrobili wersji kinowej :(
Mam nadzieję Zielarz, że poświęcisz jeden akapit właśnie polonizacji, bo z tego co słyszałem język wybieramy tylko przy pierwszym włączeniu gry.
Przed chwilka tez zobaczylem sobie to porownanie i, kurde, mam mieszane odczucia. Z jednej strony duzo lepiej wpasowujące się w klimat wojny głosy angielskie (+ fucki), z drugiej ojczysty język. Gdyby bylo wiecej gier z polskim dubbingiem na konsole to wybor bylby prosty, ale ze to pierwsza to ostro sie wacham, w sumie nalezaloby dac szanse przetlumaczeniu...

Zobaczymy co Zielarz napisze jak sprawdzi wersję PL...

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4677 dnia: Lutego 01, 2009, 17:40:05 pm »
Względem jedynki brakuje mi chyba tylko alternatywnego trybu prowadzenia ognia i tamtej świetnej snajperki.

A jaka jest różnica?


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 722
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4678 dnia: Lutego 01, 2009, 17:45:03 pm »
coś podobnego do twórczości Johna-Gregsona Williamsa (MGS2,3,4).

Gwoli ścisłości, Harry Gregson-Williams ;).

Racja, nie wiem jak mogłem sztrzelić taką gafę - wszystko przez Killzone :P.

Jak zapatrujecie się na wersję PL?
Wiem, że pewnie już to było, ale jak zobaczyłem porównanie na gry-online to chyba będę grać po angielsku. Szkoda, że nie zrobili wersji kinowej :(
Mam nadzieję Zielarz, że poświęcisz jeden akapit właśnie polonizacji, bo z tego co słyszałem język wybieramy tylko przy pierwszym włączeniu gry.

Sprawdziłem też polonizację - nie jest taka zła, a nawet dobra. Głosy dobrali dobrze, ale przydało by się, aby dłużej pracowali nad odpowiednią ich modulacją i emocjami. No i trochę brakuje tych wulgaryzmów. Ogólnie jednak nie jest tak źle.

Mimo wszystko polecam najpierw odpalić wersję angielską.

Względem jedynki brakuje mi chyba tylko alternatywnego trybu prowadzenia ognia i tamtej świetnej snajperki.

A jaka jest różnica?

Tamta fajnie się prezentowała (pomarańczowy filtr) i samo celowanie było inne (wodziłeś po ekranie celownikiem, a nie całą snajperką - inaczej ujmując - nie był zablokowany na środku ekranu).

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4679 dnia: Lutego 01, 2009, 19:11:55 pm »
Jak ktos chce kod na demo to polecam sprawdzić ten link...
http://www.trofeaps3.com/trophies/news.php?readmore=252