No ale tu chodzi o wyniki ,
wyniki!
Każdy drobiazg się liczy, później przez to "tylko":
91,7 na Gamerankings!
93 na
Metacritics!A COD4
(też na Metacritics) "tylko" 92!Ja myślę że to właśnie przez to K2 "cierpi" i
.... nie dla wszystkich ten tytul jest giga hit!
---
Tak przy okazji skoro już brak co-op'a COD4 poruszono to jeszcze sprawa długości gry mi się przypomniała przy okazji przeglądania materiału z poprzednich stron...
7h 33min i 37 sec na normalu. Należy jednak pamiętać, że kampanie zaliczyłem tylko na 46% (mało zbierałem, gdyż skupiłem się na akcji) i gra nie sumuje czasu spędzonego na powtarzaniu poziomów (a trochę tego było, szczególnie pod koniec ).
Już dawno nie czułem się tak świetnie - normalnie jak dziecko . Zaraz zacznę na wyższym poziomie trudności i po polsku .
Ach aż mi się z łezką w oku przypominają batalie, w temacie o grze z ocenami 9-10 która tu tak często jest wspominana, na temat jak to taka "krótka" - mniej niż 10 godzinna - gra nie zasługuje na wysokie oceny...
Ale ponieważ wtedy jej broniłem jakakolwiek krytyka K2 pod tym względem z mojej strony byłaby hipokryzją
Ale może inni?
Ja tylko napisałem, że martwi mnie krótki czas gry i przypomniałem jak wiele osób wytykało to HS (tu jakoś nikt o tym nie wspomniał). Mi krótki single, będzie przeszkadzał tak samo jak w przypadku HS, choć bądź co bądź, nie będę ukrywał, iż po Halo spodziewałem się więcej. Najważniejsza jest jednak dobra zabawa, a tą HS zamaskował tę wadę. Z Halo będzie na 100% podobnie.
Forge i bardzo zaawansowany edytor replayów to jest innowacja.
Ale nie wpływa to na gameplay (Forge niby tak, ale nie o to chodzi).
Co do czasu gry - potwierdza się - na normalu gra pęka po ok. sześciu godzinach.
A gdzie się potwierdza?
Na gametrailers revew mówią "10-15 godzin w zależności od poziomu trudności"
http://www.pressstartonline.co.uk/view/287
Kampania na Heroic zabrała recenzentowi 12 godzin.
"Thankfully this time around the rather affecting ending is pitch-perfect, coming as it does off the back of one of the most exhilarating final levels since? er? the original Halo, in fact. Gaming geniuses may be able to polish off the campaign mode in short order, particularly if they play it on a low difficulty level, but it took me a solid twelve hours to finish on Heroic - as before, the second highest of four difficulty levels - which is just about perfect length."
Gamespot 10-15 godzin.
http://www.gamespot.com/xbox360/action/halo3/review.html?sid=6179646
"Not bad for a game that will take most players between 10 and 15 hours to finish on one of four difficulty settings."
http://xbox360.ign.com/articles/821/821911p1.html
"A decent Halo player can get through the campaign alone on Heroic in 10-13 hours."
No chyba że mówimy o speed run'ach ( Halo 1 poniżej 2 godzin na Legendary? Pestka...)
Przebiegnięciu gry na Easy
Tudzież o graniu w czterech i przebiuciu się przez grę na chama (brak kary za śmierć współtowarzyszy - odradzają się oni jeżeli choćby jeden gracz jest poza zadymą)...
etc.
--------
Przy okazji chciałbym zapytać:
@Zielarz - to (poniżej) już kolejna recenzja która wspomina, że przydała by się (opcjonalna najlepiej) instalacja ponieważ gra czasem musi się zatrzymać by dograć nowe dane.
Pytam bo pojechałeś ostro po Capcomie na stronie głównej i zabrzmiało to jakby K2 był pod tym względem idealny i nie spotkałeś takich problemów.
http://www.neogo.pl/newsy/15494W Capcom pracują partacze
02.02.2009 08:56 - Zielarz
PS3
Zastanawiam się, jak mam nie używać ostrych słów w kierunku Capcom i Resident Evil 5? Już w przypadku Devil May Cry 4 i Lost Planet pokazali, że mają problemy z PlayStation 3. O co się rozchodzi? Otóż jak pokazuje tył okładki najnowszej odsłony nadgniłej serii, gra będzie wymagała instalacji 5 GB na dysku konsoli (co w przypadku tejże firmy może trwać nawet 21 minut, tak jak w DMC4). Może i nie jest to jakaś tragedia, ale gdy patrzę na Killzone 2 w moim telewizorze i wiem, że mimo tego przepychu nie ma nawet opcjonalnej instalacji, to pukam się w czoło. Produkcje Capcom były jednymi z pierwszych gier wymagających instalacji i to dość długich. Wiele osób głosiło, że to dopiero początek i każdy tytuł na PS3 będzie tego wymagał. Czas pokazuje, że tak nie jest.
http://www.gamingheaven.net/gamingreviews.php?reviewid=702So far it has been all exceptionally positive but there are one or two little niggling issues. There are some low resolution textures on certain environmental objects and character models which detract a little from the overall level of polish. There is also some texture popin specifically when a camera pans across the landscape, probably due to memory limitations. The same can be said of the aliasing issues which are quite apparent and give the impression that perhaps this is about as far as the nvidia hardware can be pushed inside the PS3 console. It wont be an issue for a pure console player, but for someone who has a high end modern day gaming PC you long for an option in the graphics settings to allow for 2 or 4 times Anti aliasing. Also I was quite appalled with the flame thrower as it ejects a stream of goo which is rather unsettling and bizarre.
Surprisingly the game does not install to hard drive which will perhaps appeal to many people who are running out of space, but the technicalities mean that every so often there are paging issues as the game loads data to keep the engine running smoothly. These dont last more than a few seconds at a time, but they are noticeable and distracting.