Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 782957 razy)

0 użytkowników i 16 Gości przegląda ten wątek.

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4920 dnia: Lutego 05, 2009, 18:11:47 pm »
Największy must have na PS3.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4921 dnia: Lutego 05, 2009, 18:13:05 pm »
Wnioskując po opisie SS1989 - demo jest po POLSKU!!

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4922 dnia: Lutego 05, 2009, 18:14:44 pm »
Jestem już po demie, jest wybór polskiego (jest... średni). Ogólnie demo jest krótkie jak cholera. Tekstury nie urywają dupy, ale wybuchy to tak niesamowita sprawa, że umarłem. :O Szkoda tylko, że czasem drętwo animowani kompani z drużyny, przenikanie obiektów czy... maksymalnie skiepszczone domyślne sterowanie. Gra się niewygodnie.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4923 dnia: Lutego 05, 2009, 18:16:10 pm »
A jak modele postaci?
Bo jak patrzę na takie zdjęcie to nie wiem czy się śmiać czy płakać

http://www.neogo.pl/images.php?s=publicystyka&f=5&id=272

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4924 dnia: Lutego 05, 2009, 18:18:00 pm »
Demonstracyjna wersja to preview code? ale się zrobił tłok :P

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4925 dnia: Lutego 05, 2009, 18:19:07 pm »
Wyglądają lepiej niż na tym screenie, ale poziom detali na ryjach to nie Crysis. Gra nie jest taka rozmyta, chociaż tekstury są nieco biedne (na pewno nie na poziomie GoW, Uncharted).

Hud jest fajny, bronie wyglądają fenomenalnie, postać porusza się i biega bardzo naturalnie. Gorzej z pobratymcami. Ci skręcają tylko w 8-kierunkach :/
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2009, 18:20:40 pm wysłana przez tarniak »

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4926 dnia: Lutego 05, 2009, 18:20:30 pm »
Aha... a czy to prawda, że gra wygląda lepiej od rendera z 2005? :D (o fuck, sorki, mam świadomość, że przeginam ;) )

Ichtio

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 29-06-2008
  • Wiadomości: 33
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4927 dnia: Lutego 05, 2009, 18:21:21 pm »
tekstury słabsze niz w gow czyli nie kupujemy

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4928 dnia: Lutego 05, 2009, 18:21:39 pm »
Aha... a czy to prawda, że gra wygląda lepiej od rendera z 2005? :D (o fuck, sorki, mam świadomość, że przeginam ;) )
Hm, odpowiem tak. Grafa nie jest na 10, przynajmniej w tym demie. Co nie zmienia faktu, że to najładniejszy FPS, w którego jak dotąd grałem na konsolach.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4929 dnia: Lutego 05, 2009, 18:21:50 pm »
Aha... a czy to prawda, że gra wygląda lepiej od rendera z 2005? :D (o fuck, sorki, mam świadomość, że przeginam ;) )
Z tym to bym poczekał do premiery fulla. 8-)

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4930 dnia: Lutego 05, 2009, 18:22:22 pm »
tekstury słabsze niz w gow czyli nie kupujemy
...

Ironię zachowaj dla siebie, informuję po prostu, bo ten temat jest na tym forum cholernie popularny (temat tekstur, naturalnie).

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4931 dnia: Lutego 05, 2009, 18:24:19 pm »
tarniak*
(były trailer) Powiedz mi, jak wygląda podłoże w tej grze. Syfiasta glina rox :D !!

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4932 dnia: Lutego 05, 2009, 18:25:44 pm »
tarniak*
(były trailer) Powiedz mi, jak wygląda podłoże w tej grze. Syfiasta glina rox :D !!
Nawet się nie przyglądałem powiem szczerze ;). Demo jest w sumie wypełnione akcją i są tylko 2 miejsca, żeby pooglądać. W tym, ten magazyn znany z gifów ;).

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4933 dnia: Lutego 05, 2009, 18:31:59 pm »
Podłoże mnie rozwaliło, jeszcze tak sugestywnego pola walki nie widziałem :P (feralny trailer)

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4934 dnia: Lutego 05, 2009, 18:37:28 pm »
Na PS3site wyczytałem, że demo jest w DTS'ie, mógłby ktoś to potwierdzić?

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4935 dnia: Lutego 05, 2009, 18:38:05 pm »
Tarniak, a grywalnosciowo to wrazenie, jakbys gral w Call of Duty [ czyli duzo sztucznej akcji, niemyslacy przeciwnicy, co chwile jakies skryptowane wydarzenia ], czy raczej, jak w jakas normalna strzelanke, gdzie akcji i widowiskowosci jest mniej, za to czuc, ze sie napieprza do myslacych przeciwnikow?

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4936 dnia: Lutego 05, 2009, 18:38:34 pm »
Demo w DTS = ogień z pupy :)

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4937 dnia: Lutego 05, 2009, 18:45:25 pm »
89%
Tarny a powiedz jak z oświetleniem... to, że jest dużo źródeł to wiadomo, ale czy jest taka cienizna jak tu:

http://www.neogo.pl/images.php?s=publicystyka&f=9&id=272

Czyli nie ważne jak, ważne ile

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4938 dnia: Lutego 05, 2009, 18:49:55 pm »
Tarniak, a grywalnosciowo to wrazenie, jakbys gral w Call of Duty [ czyli duzo sztucznej akcji, niemyslacy przeciwnicy, co chwile jakies skryptowane wydarzenia ], czy raczej, jak w jakas normalna strzelanke, gdzie akcji i widowiskowosci jest mniej, za to czuc, ze sie napieprza do myslacych przeciwnikow?
To demo jest tak krótkie, że ciężko powiedzieć. Dobrze się kryją, ale gubią się kiedy np. zaczniesz na nich szarżować albo leci granat. Jakoś tak długo reagują.

Havana

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 882
  • Reputacja: 0
  • PSN - Havcio
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4939 dnia: Lutego 05, 2009, 18:51:42 pm »
ok

jedna rundka w k2

wszystko ok

lecz jest jedno ALE

sterowanie

kufawtfomg !!!! celownik pływa jak kupa w klozecie, poooooowooooliiii - nawet na max sensitivity

ja chce takie jak w cod4

a tu kupa - dali ciała, ale zobacze jak bedzie w pełnej wersji, moze trzeba sie po prostu przyzwyczaic

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4940 dnia: Lutego 05, 2009, 18:52:48 pm »
cieżka broń  8-)

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4941 dnia: Lutego 05, 2009, 18:53:59 pm »
89%
Tarny a powiedz jak z oświetleniem... to, że jest dużo źródeł to wiadomo, ale czy jest taka cienizna jak tu:

http://www.neogo.pl/images.php?s=publicystyka&f=9&id=272

Czyli nie ważne jak, ważne ile
http://picasaweb.google.com/goalsXremain/DropBox#

Sorki za kolorystykę, jest bardziej "żywa", ale zapomniałem, że włączony mam balans bieli na "jarzeniówki"...;) Wrzucę później ładniejsze.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4942 dnia: Lutego 05, 2009, 18:56:00 pm »
ok

jedna rundka w k2

wszystko ok

lecz jest jedno ALE

sterowanie

kufawtfomg !!!! celownik pływa jak kupa w klozecie, poooooowooooliiii - nawet na max sensitivity

ja chce takie jak w cod4

a tu kupa - dali ciała, ale zobacze jak bedzie w pełnej wersji, moze trzeba sie po prostu przyzwyczaic
Nie licz na cuda.To są inne gry.Albo się przyzwyczaisz, albo przykro mi bardzo.

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4943 dnia: Lutego 05, 2009, 18:56:08 pm »
cieżka broń  8-)
w sumie w jedynce również celownik chodził powoli. (taki klimat)

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4944 dnia: Lutego 05, 2009, 18:58:19 pm »
Nawet nie jest tak źle. Postaci całkiem ok, hangar co prawda surowy i pustawy, ale też całkiem dobrze jest.
Już się instaluje!! Yupi, zaraz porobie jakieś fotki

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4945 dnia: Lutego 05, 2009, 19:07:31 pm »
ok po demku mogę powiedzieć
a) MAMO DAWAJ MI NA NOWY TV!!!!!!!!
b) postać wydaje się bardzo ciężka, nie uważam tego za wadę, po prostu za dużo gram w CoD4.
c)można przeładowywać w trakcie sprintu,
d) amunicja znika jak para z ust,
e)jak się zoomoje i skończą się naboje (co jest zajebiście podkreślone tym że zmienia się dźwięk podczas strzelania!!!!!) to nie przeładowuje.
f)w przeciwieństwie do CoDa zoom niezbyt często się przydaje
i g) kur*wa dawać multi!!!!!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4946 dnia: Lutego 05, 2009, 19:08:09 pm »
f)w przeciwieństwie do CoDa zoom niezbyt często się przydaje
Poczekaj, zapewniam Cię, że się bardzo przyda. 8-)

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4947 dnia: Lutego 05, 2009, 19:09:13 pm »
http://picasaweb.google.com/goalsXremain/Killzone2#

Tyle, dla tych co nie mogą grać jeszcze ;).

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4948 dnia: Lutego 05, 2009, 19:10:03 pm »
f)w przeciwieństwie do CoDa zoom niezbyt często się przydaje
Poczekaj, zapewniam Cię, że się bardzo przyda. 8-)
a to trochę choojowo, bo nie ma opcji toggle crouch, i jak chcesz zoomować za oslony to trzeba troszkę się nagimnastykować (w alternatywnym ustawieniu klawiszy).

A no i rozje*ało mnie kompletnie jak strzelałem obok wentylatorka a cień zmieniał się zależnie w którą stronę kieruję lufę....masakra, niby nic, ale jednak.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4949 dnia: Lutego 05, 2009, 19:14:10 pm »
a to trochę choojowo, bo nie ma opcji toggle crouch, i jak chcesz zoomować za oslony to trzeba troszkę się nagimnastykować (w alternatywnym ustawieniu klawiszy).
Akurat chodziło mi o multi, bo z single nie miałem jeszcze do czynienia. :-D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4950 dnia: Lutego 05, 2009, 19:20:12 pm »
a to trochę choojowo, bo nie ma opcji toggle crouch, i jak chcesz zoomować za oslony to trzeba troszkę się nagimnastykować (w alternatywnym ustawieniu klawiszy).
Akurat chodziło mi o multi, bo z single nie miałem jeszcze do czynienia. :-D
oby była opcja osobnego sterowania w singlu i w multi, bo jest jedno ustawienie żywcem wyjęte z CoD4, ale właśnie za osłony nie idzie strzelać.

A i brakuje mi jednego, bajeru z 1, przeskakujemy coś i widzimy własne nogi, no ale za to przełączniki wciskamy ręką, a nie jak w niektórych grach, niewidzialnie same się wciskają.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4951 dnia: Lutego 05, 2009, 19:32:42 pm »
Oki na szybko zaraz dam fotki
Grafa, oki jak na konsole zajebista (coś jak CoD5 na PC) i wszystko wygląda całkiem ok. Jednak do Crysisa jeszcze jej brakuje o wiele więcej niż podejrzewałem. Tekstury przecietne i dobre, coś ponad to się prawie nie zdarza. Modele postaci przyzwoite, ale znowu Cry to to nie jest. Oświetlenie... fajne promienie są czasami i to by było na tyle co można powiedzieć w tym temacie. Denerwuje mnie niska rozdzielczość, słabsze tekstury i ogólna niewyraźność (w porównaniu do tego co oferują inne platformy:P ). AA jest dużo gorsze niż w Ratchetcie (IMO najlepsze AA jakie widziałem w grze na konsole, która chodziła w 720p). Dzwięki są w DTS i naprawdę wszystko fachowo brzmi, można się wczuć. Gra jest kalką CoDów więc każdy się domyśla jak wygląda rozgrywka. Aha do Rendera to temu jest tak cholernie daleko, że szkoda to nawet komentować ;). Chciałbym w to zagrac na myszce bo ten pad się tak średnio do tego nadaje. Swoją drogą spodziewałem się jakieś kosmiczne animacji przeciwników jakiś boskich śmierci itp a tutaj jest dosyć standardowo (jak w Cry) i randomowo wskoczy jakś inna animacja ale nie zawsze się uda i coś czuję, że na necie będzie dużo filmików z glitchami śmierci przeciwników.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4952 dnia: Lutego 05, 2009, 19:34:44 pm »
Kurde, mnie jednak ciśnienie na tą grę nieco opadło. Niby chce sobie jeszcze raz przejść to demo, ale czuję pewien niedosyt. Mimo wszystko, najładniejsza grafa obecnej generacji zaraz obok RE5.

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4953 dnia: Lutego 05, 2009, 19:35:20 pm »
Buzu rób foty :twisted:
ps. to jest preview, czy finałowy kod tego demka!?
ps2. tarniak, to tylko demo ;)

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4954 dnia: Lutego 05, 2009, 19:35:58 pm »
No właśnie też sobie pomyślałem, że RE5 trzyma podobny poziom i niektóre elementy ma lepsze graficznie niż KZ2 (np modele postaci, ilość polygonów na obiekty, tekstury)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4955 dnia: Lutego 05, 2009, 19:36:24 pm »
Pamiętaj że to demo, ok rozumiem demko musi mieć kopa i imo ma i to zaje*istego!
Koniec z porównywaniem CoD4 do K2. To dwie zupełnie inne gry i coś czuję że będę w trójkąciku
ja, K2 i CoD4....

A i TRZEBA wspomnieć o IMO GENIALNYCH dziurach po kulach...może to i są bitmapy czy co, ale ku*wa wyglądają jak by naprawdę były w 3D, wydaje się że można w nie włożyć palec.. uwielbiam takie rzeczy....
aaa no i genialny motyw tego że jak strzelimy w ścianę to dziura jest przez sekundkę czerwona (kula stygnie) no i nie ma czegoś takiego jak limit dziur, napier*alam w wszędzie w ścianę z pistoletu i karabinu i żadna dziura po kuli nie zniknie :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2009, 19:39:21 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4956 dnia: Lutego 05, 2009, 19:37:18 pm »
Chciałbym w to zagrac na myszce bo ten pad się tak średnio do tego nadaje.

Aha, to fajnie.

Ja mam dopiero 60%. :? W sumie jak czytam pierwsze wrażenia to hype spada, bo jednak miałem rację od początku, kiedy pisałem że tekstury gra ma średnie a momentami słabe.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4957 dnia: Lutego 05, 2009, 19:38:23 pm »


Niezłe są niektóre teksturki ;).



Któraś klatka wybuchu. Ciała kontra grawitacja ;). Nie chciało mi się rozkładać statywu więc jedną ręką strzelałem, a drugą robiłem zdjęcie ;).
: Luty 05, 2009, 19:37:49 pm
Co do sterowania: alternate 2 to jedyne mądre wyjście, ale wtedy kijowo strzela się z osłon. :(

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4958 dnia: Lutego 05, 2009, 19:39:32 pm »
Nom na wielki plus trzeba zaliczyć wybuchy i ich fizykę. Naprawdę zajebiscie to wygląda gdy coś wysadzami a helgaści obok lecą na ścianę razem z innymi ruchomymi elementami otoczenia. To wygląda fachowo

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #4959 dnia: Lutego 05, 2009, 19:42:42 pm »
A mi się spodobała akcja jak helghan rzucił we mnie granatem, ja uciekłem, looknąłem na wybuch a obok mnie wylądowała wgnieciona beczka....