Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783306 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6720 dnia: Marca 05, 2009, 16:55:31 pm »
A mi gra jakoś dziwnie fragi nalicza, miałem ewidentnie więcej killsów niż śmierci, a teraz patrzę w staty i mam 10 w plecy :/
Ech...z dnia na dzień mam coraz bardziej dość. Ale o tym to już tu wiele razy pisałem.

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6721 dnia: Marca 05, 2009, 17:14:51 pm »
Skill FTW  :-P!
I Fear....Nothing

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6722 dnia: Marca 05, 2009, 17:26:25 pm »
Skill FTW  :-P!
no muszę przyznać że twój wynik zrobił na mnie wrażenie. Masz chłopie w to skilla.

Naprawdę chciałbym się przekonać do Killzone'a. 1 była świetna, 2 w singlu też. Podoba mi się zmiana celów w trakcie gry, ribbony, grafa, nawet te Killzone.com (jak działa...), ale jak widzę jak mnie fraguje jakiś typ który stał tyłem, nie widział mnie i mam problem by go trafić bo biega na boki, a on się odwraca i dostaję z shotguna...krew mnie zalewa. Kit z tym jak zabije mnie jego ziomek z teamu, ale jak dostaję od kolesia który powinien być martwy w 3 sekundy po tym jak go zobaczę...no żal.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6723 dnia: Marca 05, 2009, 17:32:02 pm »
Dokładnie to samo mnie denerwuje. Podczas walki z bliska ta gra po prostu śmierdzi szambem. Ten element jest totalnie pozbawiony jakiegokolwiek sensu i realności. Tu trzeba po prostu trzymać przeciwnika na dystans.

Dla mnie idealne sterowanie w FPP było w Time Splitters 2. Po przytrzymaniu któregoś z R lub L można było celować z większą czułością. IMO to rozwiązanie było idealne. Gdyby w KZ2 po przytrzymaniu jakiegoś przycisku można było przejść w tryb gdzie postać reaguje szybciej (obraca się szybciej) to sprawa byłaby rozwiązana.

PS. Swoją drogą bardzo szkoda że nowy TS się nie pojawi.
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2009, 17:39:36 pm wysłana przez MarcePan »

Vasquez

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-02-2009
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6724 dnia: Marca 05, 2009, 17:35:58 pm »
Ja jestem na "veteranie" po zabawie ze snajperami na pustyni..
Na pustyni widać kunszt graficzny tej gry..Moge powiedzieć, że ładniejszej gry nie widziałem - OBŁĘD!
Tak poza tym gra mega frustrująca...myślałem że pada rozpierd*le już kilka razy...
Czasem powtarzam jakiś etap po 20 razy bo qrde koszą mnie jak chcą :) - JEST CIĘŻKO i gryzie się glebe/ walczy o każdy metr - tak jak mówili...

Na razie ocena ogólna 9/10 - ale to jeszcze nie koniec :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6725 dnia: Marca 05, 2009, 17:49:55 pm »
Ja jestem już w misji na pociągu. Po obronie Placu Visariego nie było już nic tak trudnego - może jedynie etap na moście sprawiał trochę problemów.
BTW, nie wiem czy wiecie, ale cover system działa nawet, kiedy obsługujesz stacjonarny karabin maszynowy. :smile:

Downie: Guerrilla is "investigating" Killlzone 2 control changes
http://www.psu.com/Downie--Guerrilla-is-investigating-Killlzone-2-control-changes-News--a006605-p0.php

Cytuj
Posting on the Official PlayStation boards, Guerrilla?s Seb Downie stated:

1. We have not decided if we are going to do anything to the controls. We are investigating.
2. If we change them, we have not said how. No reason to get upset. We are not going to turn them on their head. It would not be sweeping changes.
3. Any potential changes made will be carefully analysed and tested to ensure they do not negatively affect players who do not experience any issues.

Now can you all take a break and stop making threads about this. They will not affect change either way.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6726 dnia: Marca 05, 2009, 17:52:14 pm »
Niezły zamęt by zrobili gdyby zmienili celowanie. Niektórzy już się do niego przyzwyczaili. Niech poprawią jedynie pojedynki na bliskiej odległości.

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6727 dnia: Marca 05, 2009, 17:54:39 pm »
moim zdaniem fajnie jakby wprowadzili patent z Americas Army, a mianowicie w momencie gdy ktos dostaje kulki to zwalnia na chociazby 1 sekunde, wyeliminowalo by to sytuacje gdy zaczynasz w kogos strzelac a on nagle sprint i leci jak po**bany i juz nie ma praktycznie szans go trafic. tak samo by to pomagało w sytuacji, o ktorej piszecie wyzej.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6728 dnia: Marca 05, 2009, 18:04:29 pm »
moim zdaniem fajnie jakby wprowadzili patent z Americas Army, a mianowicie w momencie gdy ktos dostaje kulki to zwalnia na chociazby 1 sekunde, wyeliminowalo by to sytuacje gdy zaczynasz w kogos strzelac a on nagle sprint i leci jak po**bany i juz nie ma praktycznie szans go trafic. tak samo by to pomagało w sytuacji, o ktorej piszecie wyzej.
hmmm tu by było ciężko bo nigdy w AA nie grałem, więc nie wiem jak to funkcjonuje, ale wydaje mi się że to trochę nie dobre rozwiązanie np: typ kampi się w koncie, wbiegasz, dostajesz kulkę i możesz już się pożegnać.
Szybsze celowanie i lepsza czułość by to rozwiązało.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6729 dnia: Marca 05, 2009, 18:06:50 pm »
Mam 1mb z Netii. Faktycznie czasami mi kobita w sieci surfuje, ale niczego nie ściąga. Dziś dostanie na to szlaban :D
Też mam 1mb z Netii i grać się da bez problemów (KZ2 jeszcze akurat nie sprawdzałem).
Pingi do WP są w granicach 30-34ms.
Btw , wklep:        ping wp.pl -t     ,pingi będą lecieć póki nie zamkniesz okna , bez "-t" polecą tylko cztery.
Tak z ciekawości możesz też sprawdzić jakieś bardziej odległe serwery jak np :
ping capcom-europe.com -t  (tutaj mam koło 60ms), czy też :
ping www.capcom.co.jp -t (330ms).

Lepiej zwiększać wielkość wysyłanej paczki, niżeli szukać odległych serwerów. Można to zrobić za pomocą komendy /l, wielkość paczki proponuje ustawić na jakieś 30000. To powinno odzwierciedlać przesył danych wymagającej gry wraz z rozmową głosową dobrej jakości.
Czyli: ping wp.pl /t /l 30000

A i nie trzeba zamykać okna :P Można CTRL+C - kończy test. No ale to jak kto woli :)
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2009, 18:08:23 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6730 dnia: Marca 05, 2009, 18:26:18 pm »
Miałem przechodzić grę na poziomie Elite, ale po zabawie z Radeckiem na hard to chyba dam sobie z tym spokój. Niesamowicie trudna gra :shock: Nie wytrzymałem nerwowo i zmieniłem poziom na łatwiejszy :???:  ehh...aż wstyd zostałem pokonany...

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6731 dnia: Marca 05, 2009, 18:35:28 pm »
Od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem PS3 i Killzona 2. Przez weekend przejde kampanie, więc trenujcie póki możecie bo od poniedziałku na multi będziecie ciężko ze mną mieli.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6732 dnia: Marca 05, 2009, 18:36:27 pm »
Trzymamy za słowo. 8-) :-P

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6733 dnia: Marca 05, 2009, 18:45:15 pm »
Niezły zamęt by zrobili gdyby zmienili celowanie. Niektórzy już się do niego przyzwyczaili. Niech poprawią jedynie pojedynki na bliskiej odległości.

Sterowanie nadal było by "odpowiednio ciężkie" tylko bez lagów! Gdzie można się podpisać pod :"za zmianą"?

W TS2 było za szybkie imo, W KZ2 niech po prostu wytną lagi, czy zrobią normalne nawet te z KZ1 :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6734 dnia: Marca 05, 2009, 19:06:03 pm »
W KZ1 z tego co pamiętam też był taki lag. No chyba że coś mi się pomyliło.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6735 dnia: Marca 05, 2009, 19:10:39 pm »
PS. Swoją drogą bardzo szkoda że nowy TS się nie pojawi.

Nigdy nie mów nigdy

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6736 dnia: Marca 05, 2009, 19:18:09 pm »
PS. Swoją drogą bardzo szkoda że nowy TS się nie pojawi.

Nigdy nie mów nigdy

Może się pojawi ale już nie będzie to gra od Free Radical a to nie wróży nic dobrego.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6737 dnia: Marca 05, 2009, 19:42:14 pm »
Crytek kupił FR... więc może będzie TS z grafą Crysisa... hohoho.. by się działo

Gorzej jak będzie Haze z grafiką Crysisa... w sumie wyjdzie wtedy z tego Crysis 2 <lol>

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6738 dnia: Marca 05, 2009, 19:43:40 pm »
W KZ1 z tego co pamiętam też był taki lag. No chyba że coś mi się pomyliło.

Na pewno był mniejszy bo do początku do konca (grania jakieś 1,5roku) mnie nie zirytował.

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6739 dnia: Marca 05, 2009, 20:50:52 pm »
Psioczycie na lagi , celowanie z bliska - a tymczasem jak gadalem z ludzmi z GB czy holendrami to oni na cos takiego nie narzekaja , wkestia czulosci osi x/y i tyle .No i kolba tez robi swoje .Jedyne co mnie wkur*ia w multi to ilosc playerow na mapie .W przypadku gdy jeden team ma konkretna przewage nad drugim to konczy sie granatowaniem respawnu jednej ze stron i kamikadze strony przygwozdzonej .W sumie tylko 2 mapy nadaja sie  do 16/16 , reszta to jakies 10/10  .Mam nadzieje że to poprawią , oraz dodadza troche rang bo po 20h online jak nie predzej mozna juz miec max .
I Fear....Nothing

BudziejPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-01-2008
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6740 dnia: Marca 05, 2009, 21:09:45 pm »
Jak ktoś potrzebuje to na killzone.com są znowu wszystkie statystyki :-P Ale muli się dalej tak samo  :-x

PS: Można na stronie zobaczyć tylko wyniki jakiegoś meczu, nie oglądając powtórki starcia.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6741 dnia: Marca 05, 2009, 21:29:35 pm »
Crytek kupił FR... więc może będzie TS z grafą Crysisa... hohoho.. by się działo

Gorzej jak będzie Haze z grafiką Crysisa... w sumie wyjdzie wtedy z tego Crysis 2 <lol>

Crysis i Far Cry 2 są nudne więc obawiam się że zrobią grę z ładną grafiką i nic poza tym.

Bobi

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 757
  • Reputacja: 0
  • PSN ID | Gamertag: Fifi1101
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6742 dnia: Marca 05, 2009, 21:34:36 pm »
Mam pytanie dot. jednego z trybów, mianowicie tego w którym z jednej strony mamy drużynę broniącą dwóch punktów, a z drugiej drużynę próbującą podłożyć ładunki. Pytanie: gdzie są te ładunki (ew. gdzie je zdobyć)?

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6743 dnia: Marca 05, 2009, 21:46:51 pm »
Mam pytanie dot. jednego z trybów, mianowicie tego w którym z jednej strony mamy drużynę broniącą dwóch punktów, a z drugiej drużynę próbującą podłożyć ładunki. Pytanie: gdzie są te ładunki (ew. gdzie je zdobyć)?
Po prostu podchodzisz do zaznaczonego miejsca i wciskasz kółko :)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6744 dnia: Marca 05, 2009, 21:57:51 pm »
Jak ktoś potrzebuje to na killzone.com są znowu wszystkie statystyki :-P Ale muli się dalej tak samo  :-x

PS: Można na stronie zobaczyć tylko wyniki jakiegoś meczu, nie oglądając powtórki starcia.

Muli ? to mało powiedziane  :mad:

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6745 dnia: Marca 05, 2009, 22:08:24 pm »
Crytek kupił FR... więc może będzie TS z grafą Crysisa... hohoho.. by się działo

Gorzej jak będzie Haze z grafiką Crysisa... w sumie wyjdzie wtedy z tego Crysis 2 <lol>

Crysis i Far Cry 2 są nudne więc obawiam się że zrobią grę z ładną grafiką i nic poza tym.

FC2 jo. Ale jeśli Crysis jest nudny to kz2 to flaki z olejem do kwadratu..  :???:

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6746 dnia: Marca 05, 2009, 22:16:49 pm »
Pierwszy Crysis jest baaardzo nudny. Wszystko przez ten teren, chcą pokazać jaką to grafę technicznie nie osiągnęli a zapominają o gameplayu. Słyszałem, że Warhoung ma się pod tym względem znacznie lepiej, chętnie bym zagrał ale nie mam na czym :D

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6747 dnia: Marca 05, 2009, 22:20:58 pm »
Pierwszy Crysis jest baaardzo nudny. Wszystko przez ten teren, chcą pokazać jaką to grafę technicznie nie osiągnęli a zapominają o gameplayu. Słyszałem, że Warhoung ma się pod tym względem znacznie lepiej, chętnie bym zagrał ale nie mam na czym :D
Grałem w crysisa i dodatek, no i dodatek non stop akcja. 6 godzin ciągłej strzelaniny nie idzie odetchnąć :) Więc miażdży, a FC2 gra dla ludzi lubiących otwarte przestrzenie i takich którzy potrafią je wykorzystać :0

Gonzosław

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-01-2007
  • Wiadomości: 110
  • Reputacja: 0
  • "Now matter how hard u try u can't stop us now!!!"
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6748 dnia: Marca 05, 2009, 22:24:10 pm »
Po sprzedaniu XO, postanowiłem zakupić PS3. Oczywiście wraz w komplecie z Killzone 2. Na razie liznąłem singla i jestem pozytywnie zaskoczony. Nie mogę się doczekać rzeźni w multi. Do zobaczyska na serwerach  8)


marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6749 dnia: Marca 06, 2009, 00:50:33 am »
Pierwszy Crysis jest baaardzo nudny. Wszystko przez ten teren, chcą pokazać jaką to grafę technicznie nie osiągnęli a zapominają o gameplayu. Słyszałem, że Warhoung ma się pod tym względem znacznie lepiej, chętnie bym zagrał ale nie mam na czym :D

Ja właśnie mówię o Crysis 1. Przeszedłem na razie do połowy (może ponad) u kumpla i złego słowa o gamepleyu powiedzieć nie mogę! Prędzej tyle, że dał mi więcej fanu niż wszystkie FPPy razem wzięte na PS3.

Jak się gra w 5fps to może się tak myśli, ale jak gra chodzi płynnie bez AA to grafika staje się "standardem", idziesz, "o podobne rzeczy widziałem w Uncharted" a "domek się rozwalał też w MS1, DMC4" no tylko, że tu jest to wszystko razem. Sama możliwość wykorzystania otoczenia miażdży. A do tego mamy modyfikacje broni czy nano-kombinezon. Super-siła, szybkość, niewidzialność, obrona. W tej grze trzeba myśleć by się dobrze bawić (np. wykorzystując otoczenie) i przeżyć. Każdy FPP polegający na zwalnianiu czasu itd czy tylko strzelaniu przy crysis staje się nudny.

A FarCry 2 mnie i kolegę zanudził. Zacinająca się sztucznie broń, strzeliłem w chatę bazuką a ona kręciła się w kółko przy drzwiach domku, wszedłem pod wodę z roślinami a tam kolor  :lol: . A gameplay polegał na pojedź tu wróć tam. Ogólnie było brązowano i wiało straszną nudą, oraz ograniczeniem w porównaniu do Crysis (może nie dało się łapać przedmiotów? nie pamiętam).
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 01:02:55 am wysłana przez marcinps3 »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6750 dnia: Marca 06, 2009, 08:11:28 am »
Killzone 2 will receive DLC based on the suggestions of Players
http://news.softpedia.com/news/Killzone-2-Will-Receive-DLC-Based-on-the-Suggestions-of-Players-106049.shtml

Cytuj
But don't think that this means that the team at Guerrilla Games is taking a break, as it is already hard at work on elaborating the first batch of DLC (Downloadable Content) that will arrive in the near future for the Killzone 2 title. Steven Ter Heide, a producer at the company, has talked with GameSpot about the DLC, and how he wants it to respond to the desires of fans around the world.
?The plans are that there will be DLC, but I can't go into specifics yet,? said Ter Heide. ?The important thing for us is we want to be listening to the community, we want to see people play the game, and we're anxious to get online ourselves. As soon as the game hits and we see what people really like, what they want more of, we'll try and incorporate that into our DLC plans. The guys back home are already working on content, so it's not quite holidays for us yet.?

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6751 dnia: Marca 06, 2009, 14:23:19 pm »
Dzisiaj wypuścili patcha 1.20, odpalam grę, mapka się wczytuje i pierwszy szok  :shock:. Panowie z GG praktycznie całkowicie usunęli tego nieszczęsnego laga  :shock: Wprawdzie da się lekko wyczuć taki, nie wiem, mini lag? idąc za "urealistycznieniem" rozgrywki, ale Ci co grali trochę dłużej od razu poczują różnicę. Poza tym, nie ma już autoaima z shotguna, zaraz sprawdzę też, czy jest on jakoś osłabiony. Ale ogólnie szok, że poszli po rozum do głowy i zmniejszyli o jakieś 90 % tego laga. Rispekt.

EDIT:

Nie no, gra się teraz niebo, a ziemia  8) W końcu można zdjąć kolesia w biegu i to z zoomem  :cool:

EDIT 2:

Shotgun w moim odczucie, jest może minimalnie osłabiony, ale ciągle to siewca zagłady...

« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 14:30:51 pm wysłana przez Diuk »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6752 dnia: Marca 06, 2009, 14:28:21 pm »
Dzisiaj wypuścili patcha 1.20, odpalam grę, mapka się wczytuje i pierwszy szok  :shock:. Panowie z GG praktycznie całkowicie usunęli tego nieszczęsnego laga  :shock: Wprawdzie da się leeko wyczuć taki, nie wiem, mini lag? idąc za "urealistycznieniem" rozgrywki, ale Ci co grali trochę dłużej od razu poczują różnicę. Poza tym, nie ma już autoaima z shotguna, zaraz sprawdzę też, czy jest on jakoś osłabiony. Ale ogólnie szok, że poszli po rozum do głowy i zmniejszyli o jakieś 90 % tego laga. Rispekt.

No to marcipnps3 Twoja reklama już nieaktualna co ? :D

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6753 dnia: Marca 06, 2009, 14:35:24 pm »
Brawa dla panów z GG  8)

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6754 dnia: Marca 06, 2009, 14:42:44 pm »
Ja pierdu ! Nie wierzę jak wrócę z pracy odpalam KZ2 :D

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6755 dnia: Marca 06, 2009, 14:49:12 pm »
No bardzo jestem ciekawy jak się gra  :smile:

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6756 dnia: Marca 06, 2009, 15:23:07 pm »
Nie no wiecie, ciągle nie jest to COD pod względem sterowania, ale poprawa w porównaniu z tym co było, jest naprawdę ogromna.

Gram na +1 czułość, jakby ktoś pytał.

Ememiks

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja: 0
  • PSN: Ememiks
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6757 dnia: Marca 06, 2009, 15:39:37 pm »
No i ta mila informacja oswiadczam ze jutro na 99% jade nabyc ps3 z kilzone2.
I mam odrazu kilka pytan:
1. Jak jest z komunikacja glosowa w ps3? a dokladnie chodzi mi o  headset? zdaje mi sie ze tam jest na Bluetooth i mam kilka z tym pytan. Zdaje mi sie ze lepiej brac z mozliwoscia ladowania niz na baterie typu aaa oraz czy trzeba wydac powyzej 100/200 zł zeby kogos slyszec i byc slyszanym? czy styknie taki do 100zł? oraz czy tylko wybrane modele pasuja czy kazdy jeden?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6758 dnia: Marca 06, 2009, 15:50:38 pm »
Cytuj
czy styknie taki do 100zł?
ja swój kupiłem za 80zł, Nokia BH-101. Nie narzekam, regulacja głośności, możliwość ładowania i gadania.
I jest tak jak mówisz, lepiej mieć ładowanego niż na baterie.

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6759 dnia: Marca 06, 2009, 16:31:36 pm »
Mam zapytanie, bo sam tego sprawdzic nie moge..

Czy ten 'lag' został usunięty tylko w multi czy w singleplayerze tez?