Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783491 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7600 dnia: Kwietnia 15, 2009, 21:41:53 pm »
Pewnie gdyby K2 zrobiło Square-Enix to by była ocena 40/40...

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7601 dnia: Kwietnia 15, 2009, 21:53:13 pm »
Dalej...
Cytuj
Swoją drogą, wiecie jak uargumentowali werdykt recenzenci? Wsród minusów gry Guerilla wymieniono m.in. możliwość zgubienia się i brak jasnych wskazówek do dalszego działania. Trzeba ich położyć.

Pozdro.

Trzeba było biedakom powiedzieć, jak wciska się góre na d-padzie i start.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7602 dnia: Kwietnia 16, 2009, 07:48:41 am »
Hihihih dziś KZ2, kz2 :) ale pogram dopiero wieczorem lub jutro rano ;(

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7603 dnia: Kwietnia 16, 2009, 13:25:36 pm »
I tak to jest zapatrywać się na gigantów. Przecież, sprawiedliwi, obiektywni a różne magazyny (konsolowe), tylko biadolą "gra w WF dostało XX/40 a to coś znaczy".
Taaa.... Oczywiście może być tak, że komuś Kz2 się nie podoba aż tak bardzo, by wystawić 9/10, ale jeśli argumentuje to w taki żałosny sposób jak ci "recenzenci", to seria ostrzegawcza w tył głowy z M62.
Choć chłopaki z kilku innych, słynnych magazynów, też inteligencją przy "recenzji" nie grzeszyli, zaniżając tym samym ocenę nawet do 7/10.
Pisałem o tym kilka stron wcześniej.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7604 dnia: Kwietnia 16, 2009, 17:23:15 pm »
Właśnie, nie ma co się zapatrywać na pisma, taki The Club wszędzie dostawał po "siedem" a ja dałbym temu z "8+".Dlaczego?Bo mi się podoba i to się liczy 8)
NO BRAIN - NO GAIN


Tomci__PL

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 17-04-2009
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7605 dnia: Kwietnia 17, 2009, 00:21:48 am »
Witam,

w związku z nadchodzącą ligą w Killzone2 klan Z3RO poszukuje chętnych do wspólnej gry. Jeśli jesteś zainteresowany i posiadasz umiejętności, które mogą wspomóc nasz zespół, to napisz - numer gg 5084005 lub na psn Tomci__PL

Aktualnie posiadamy prężnie rozwijające się forum i w miarę możliwości staramy się ćwiczyć wspólnie jak najczęściej. Jesteśmy zgraną paczką, jednak w tym momencie potrzebujemy dobrych graczy, którzy w Z3RO rozwiną swoje umiejętności.

Pozdrawiam Tomci

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7606 dnia: Kwietnia 17, 2009, 03:03:30 am »
Killzone 2 sprzedał się już w liczbie 1 mln na świecie!
http://www.trofeaps3.com/trophies/news.php?readmore=333

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7607 dnia: Kwietnia 17, 2009, 03:20:00 am »
Killzone 2 sprzedał się już w liczbie 1 mln na świecie!
http://www.trofeaps3.com/trophies/news.php?readmore=333

Taki hype i "tylko" 1mln ? Czyli że sony skłamało z tym milionem preoderow ?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7608 dnia: Kwietnia 17, 2009, 07:03:28 am »
Mam i gram, zabierałem się trzy razy do gry bo pierw na EN potem na PL chciałem i znowu EN bo PL jest tak kiepski, że aż głośniki mi charczą :/

Wszystko fajnie muzyka super, postacie, sterowanie, ale gameplay strasznie monotonny, grafika hm jestem na placu visariego i na razie zero szoku. Za dużo zdjęć, filmików i dema :(

Na RAZIE razem z bratem jesteśmy zawiedzeni bo on jako nie fan gier, ale pograć czasami lubi, a że mam KZ2 to korzysta i też na razie go nudzi giera bo to samo w innych miejscach.

Owszem każdy FPS to to samo czyli strzelaj i dalej ruszamy, w Gearsach to samo, ale tutaj tak jakoś zero pomysłu. Małe pomieszczenia, korytarze gdzie źle się manewruje i co jakiś czas bitwy. Nie wiem może przesadzam. Przejdę o ocenie, ale na razie dałbym tylko 7+

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7609 dnia: Kwietnia 17, 2009, 17:05:00 pm »
Mam i gram, zabierałem się trzy razy do gry bo pierw na EN potem na PL chciałem i znowu EN bo PL jest tak kiepski, że aż głośniki mi charczą :/

Wszystko fajnie muzyka super, postacie, sterowanie, ale gameplay strasznie monotonny, grafika hm jestem na placu visariego i na razie zero szoku. Za dużo zdjęć, filmików i dema :(

Na RAZIE razem z bratem jesteśmy zawiedzeni bo on jako nie fan gier, ale pograć czasami lubi, a że mam KZ2 to korzysta i też na razie go nudzi giera bo to samo w innych miejscach.

Owszem każdy FPS to to samo czyli strzelaj i dalej ruszamy, w Gearsach to samo, ale tutaj tak jakoś zero pomysłu. Małe pomieszczenia, korytarze gdzie źle się manewruje i co jakiś czas bitwy. Nie wiem może przesadzam. Przejdę o ocenie, ale na razie dałbym tylko 7+

Pograj jeszcze trochę a gra rozkręci się do czerwoności :cool:. Nie rozumiem tych narzekań
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2009, 17:06:40 pm wysłana przez DevilDante750 »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7610 dnia: Kwietnia 17, 2009, 17:51:49 pm »
Wyjątkowo skusiłem się na grę wieloosobową. Ubiłem dwóch (bodaj) Highów, a jeden z "moich" zaczął mnie częstować ołowiem (chyba jakiś mało zorientowany, sądząc po sposobie sterowania postacią o strzelaniu do swoich nie wspominając). Gdy tylko kolega odda mi grę, najprawdopodobniej zapoluję znowu, bo zabawa ciekawa, a przecież kilka razy nie będę jej w trybie dla jednego gracza przechodził a sprzedawać się nie opłaca. 

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7611 dnia: Kwietnia 17, 2009, 18:19:27 pm »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7612 dnia: Kwietnia 17, 2009, 18:23:07 pm »
a może myślał że jesteś sabotażystą ;P ?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7613 dnia: Kwietnia 17, 2009, 20:58:23 pm »
Info odnośnie nowego patcha:
http://www.killzone.com/kz/forums.psml?acwce_proxyTarget=%2Fscee%2Fboard%2Fmessage%3Fboard.id%3D9%26thread.id%3D112832&acwce_proxyContentType=text/html

Cytuj
The patch is 57MB large and a full list of fixes and feature updates are below:
AI - Bots now skipping disabled/destroyed MGs in warzone when requesting mounted guns.
AI - Do not claim waypoints for the previous character when it?s dead.
AI - Fixes bots getting stuck trying to arm/disarm S&D object when mission is already over.
Campaign - Fix for potential progression bug in Salamun Bridge.
Clan - User name, not users clan displayed in rankings
Clan - Winning 10 Clan Challenges causes the user to become stuck on the medal awards screen.
Controls - Lean & Peak - Zoom hold on and out of ammo it switches between regular/scope view rapidly.
Cosmetic - Blue screen tint which indicates scout cloak is occasionally enabled and will remain indefinitely.
Cosmetic - White squares on the grenade counter merge together when displayed in 1080p
Create Game - "Badge Combination" option does not work properly
Create Game - Online - "clan only" presets apply even after a player leaves a clan
DLC - DLC pack 1 - ?Steel & Titanium? support DLC - New Loading screens advertising the first DLC pack.
Exploit - Helghan Industries - Player getting out of map fix.
Exploit - Radec Academy - User is able to gain access to the roof when revived in a specific location.
Exploit - Reviving player stuck in wall collision can result in him spawning outside level
Exploit - Salamun Market - One sided wall allows people to be seen and shot from outside where they cant see or fire out
Exploit - Tharsis Depot - Player can get out of the "normal" play area and can get into some sniper/camp spots
Feature - Invite player from friendslist Feature - Join Clan Member list added.
Feature - Join Game - 17-24 players filter.
Feature - MP - Moving while seeing scores after pressing SELECT
Feature - The radar/map now has a larger radius
Feature - Three additional ?Harcore? Ranks added to the top limits.
Front-end - Add support to display more than 8 maps when creating a game /challenge/tournament
Front-end - Sorting ascending and decending ranks working better in ?Rankings?
Front-end - When in a squad, the Valor Trophy is visible in the Squad Tab, however the users rank is not being displayed on top of it.
Mods - Official tournament to be displayed first followed by custom created tournaments
Mods - Additional functionality made avalable to the in-game moderators.
Network - Server side fix for full games being displayed incorrectly.
Network - User is unable to use the ?Join Clan Member? tab due to Network Error Code 20002.
Online - File-synching with the Japanese release of Killzone 2 on the 23rd of April.
Sound - Turret placing sound continues when killed.
Stability - Crash when synching gamestate after a full mapcycle
Stability - Hang on a screen with a blank message window just before a message appears.
Stability - Reducing the load on the server related to syncing the buddylist
Stats - If a clan wins 24 Clan Challenges and goes to the result screen, the medal acquisition screen, which normally displays when you win 25 games, will display.
Stats - Number of air-support grenades used by tacticians does not add to the stats of joined user correctly.
Stats - Number of spawn-grenades used by tacticians does not add to the stats of joined user correctly.
Stats - User sometimes does not receive 1000 valor award when winning 10 Clan Challenges.
Text - % character not displayed correctly on the creating game dialogue box after selecting to create game.
Text - If a client receives an invite from a clan which has a ?$? character in the clan name, the recipient will get kicked
Text - Minor Italian localization fix.
Text - Minor Japanese localization fix.
Tournament - Game decides winner if one of the two teams doesn?t spawn in
Trophies - Fix for Wargod trophy unlocking pre-maturely

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7614 dnia: Kwietnia 17, 2009, 21:08:46 pm »
Cytuj
Feature - Three additional ?Hardcore? Ranks added to the top limits

O, poszli po rozum do głowy?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7615 dnia: Kwietnia 17, 2009, 21:15:48 pm »
Patch pojawi się 22 kwietnia.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7616 dnia: Kwietnia 18, 2009, 13:24:23 pm »
Pograłem trochę na multi i wrażenia mam jak najbardziej pozytywne :) Co prawda sterowanie czasem troszkę daje się we znaki, ale i tak byłem zawsze w pierwszej trójce (na 32 graczy). Mapy są ciekawe i bardzo ładne, a trybów sporo. Widać, że multi nie jest tu dodany tylko na siłę i jak ktoś ma czas i chęci, to może spędzić przy nim sporo godzin. Do CoD4 i Gyrosów jeszcze troszkę brakuje, ale poza nimi ciężko o lepszą strzelankę na multi.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7617 dnia: Kwietnia 18, 2009, 22:22:15 pm »
Kurczę nie rozumiem dlaczego GG nie pozwolili wybrać sobie rodzaju ścieżki językowej i napisów. Skoro ND pomagało to powinni im zwrócić uwagę bo granie z Polskim Dubbingiem jest żenujące, zaś mając na pudełku POLSKA WERSJA chciałbym sobie włączyć chociaż napisy by grać w 100% produkt jaki zakupiłem.

Panowie może Wy wiecie. Jak robię pucharek za nietykalność osobistą to czy mogę grę przechodzić na różnych poziomach trudności (nie ginąc oczywiście) bo połowę gry mam na Veteranie, Potem Normal i Easy nie które. Wszystkie misję w Mission Select są bez deathów, więc czy dostanę pucharek ? bo nie wiem czy się męczyć i przechodzić Radeca nie ginąc.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7618 dnia: Kwietnia 18, 2009, 23:00:08 pm »
  Wszystkie misję w Mission Select są bez deathów, więc czy dostanę pucharek ? bo nie wiem czy się męczyć i przechodzić Radeca nie ginąc.

Dostaniesz...

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7619 dnia: Kwietnia 19, 2009, 16:49:05 pm »
  Wszystkie misję w Mission Select są bez deathów, więc czy dostanę pucharek ? bo nie wiem czy się męczyć i przechodzić Radeca nie ginąc.

Dostaniesz...
Dostałem mając grę na różnych poziomach trudności :)
: Kwiecień 19, 2009, 10:36:40 am
Eh troszkę się zawiodłem na KZ2 jeśli  chodzi o singla. Nie wciąga jak trzeba. gameplay po prostu średni, a graficznie jakoś mnie nie oczarował :(

Multi fajne, ale muszę jeszcze z botami poćwiczyć i poznać mapki by zacząć grać tak na poważnie.

Spróbowałbym na Elite zagrać, ale są dwa czy tam trzy momenty, gdzie walimy z działek i boję się, że na któryś z tych się zatrzymam. Zwłaszcza przerąbane będzie na tym statku ISA waląc z działka.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7620 dnia: Kwietnia 19, 2009, 17:24:52 pm »
Na ISA Cruiser jest bardzo łatwo, pierwszy raz na dłużej zatrzymasz się na Visari Square. 8-)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7621 dnia: Kwietnia 19, 2009, 20:18:29 pm »
Kurczę multi świetne, ale pod warunkiem, że gramy z ludźmi w swojej klasie oraz na 4-8 graczy. Bo 16 to sieka a o 32 nie wspomnę. Grałem przed chwilką trzy mecze w obu pierwszy po 35-40 killów, deathów 5-19 i nie znając mapy, a w małej grupie miło sobie pograłem i zdobyłem 4 rangę smilies/smile.gif Nawet jeden włoch wkurzony, że ciągle ginie z mojej ręki zaczął starać się wymówić " Tomek-S_PL"

Ogólnie multi świetne smilies/smile.gif Grałbym dalej, ale brat podpatrzył i też chce.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7622 dnia: Kwietnia 19, 2009, 20:20:34 pm »
Kopiuj posty z innych miejsc w mniej "bezpośredni" sposób smilies/smile.gif

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7623 dnia: Kwietnia 19, 2009, 20:40:21 pm »
Kopiuj posty z innych miejsc w mniej "bezpośredni" sposób smilies/smile.gif
hehe no to mi na to wygląda;)  PS:Trafilem na typa co siedzi w scianie nick: arrr-inside... wysłałem zażalenie!! ciekawe co z tym fantem zrobią? :shock:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2009, 20:46:57 pm wysłana przez CancerPL »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7624 dnia: Kwietnia 19, 2009, 21:02:59 pm »
Kopiuj posty z innych miejsc w mniej "bezpośredni" sposób smilies/smile.gif
Aj bo pisałem na innym forum i tutaj skopiowałem.

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7625 dnia: Kwietnia 19, 2009, 21:11:19 pm »
Faktycznie, w mniej osób się lepiej gra, ale to też zależy od mapy. Np. na Pyrrhus Rise gra się świetnie w 30 graczy, a np. Blood Gracht powinno być max 15 graczy.

Została mi jedna odznaka i będę mógł reperować urządzenia saperem  8) Oby tylko ten wysiłek był tego wart, bo masakrycznie męczę się z tymi wieżyczkami  :-x

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7626 dnia: Kwietnia 19, 2009, 21:52:21 pm »
Kopiuj posty z innych miejsc w mniej "bezpośredni" sposób smilies/smile.gif
hehe no to mi na to wygląda;)  PS:Trafilem na typa co siedzi w scianie nick: arrr-inside... wysłałem zażalenie!! ciekawe co z tym fantem zrobią? :shock:

Najnowszy patch to właśnie naprawia między innymi.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7627 dnia: Kwietnia 20, 2009, 07:58:27 am »
Została mi jedna odznaka i będę mógł reperować urządzenia saperem  8) Oby tylko ten wysiłek był tego wart, bo masakrycznie męczę się z tymi wieżyczkami  :-x
Wieżyczki to banał przy Air Support. :-D

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7628 dnia: Kwietnia 20, 2009, 09:15:08 am »
Została mi jedna odznaka i będę mógł reperować urządzenia saperem  8) Oby tylko ten wysiłek był tego wart, bo masakrycznie męczę się z tymi wieżyczkami  :-x
Wieżyczki to banał przy Air Support. :-D

To już zauważyłem :P przez jakieś 15 min udało mi się zabić 1 (jednego) przeciwnika. Jednak air support nie jest taki zły, bo na prawdę zajmuje przeciwników i idzie łatwiej obronić bazę.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7630 dnia: Kwietnia 20, 2009, 19:02:01 pm »
ja za cienki jestem na multi bo czasu nie mam - ale wczoraj gram od nowa w singla / 2 level miazdzy  :-D
kosmos normalnie

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7631 dnia: Kwietnia 20, 2009, 19:24:06 pm »
Ja w singlu mam tylko 1 misje ukończoną :cool: a w online już generał :P
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7632 dnia: Kwietnia 20, 2009, 20:51:12 pm »
Ja w singlu mam tylko 1 misje ukończoną :cool: a w online już generał :P


Jak można grać w online i nie przejść singla? :shock: :shock: :shock:

Ja od wczoraj zacząłem sobie grać w multi i dopiero teraz zacząłem się nim na prawde jarać.Wcześniej go nie doceniałem, ale musze przyznać, ma potencjał, najbardziej realistyczny MP w grach!
NO BRAIN - NO GAIN


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7633 dnia: Kwietnia 20, 2009, 20:52:07 pm »
Jak można grać w online i nie przejść singla? :shock: :shock: :shock:
Niektórzy traktują SP jako dodatek do głównego trybu - MP. 8-)

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7634 dnia: Kwietnia 20, 2009, 20:52:50 pm »
Cytuj
Jak można grać w online i nie przejść singla?

Ja to robię prostym sposobem. Podpinam kabel do netu, włączam konsolę i jak gra startnie to szybko przechodzę do trybu "multi". Można też innymi drogami, ale ta wydaje mi się niezła.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7635 dnia: Kwietnia 20, 2009, 20:55:20 pm »
Cytuj
Jak można grać w online i nie przejść singla?

Ja to robię prostym sposobem. Podpinam kabel do netu, włączam konsolę i jak gra startnie to szybko przechodzę do trybu "multi". Można też innymi drogami, ale ta wydaje mi się niezła.


Chyba nie zrozumiałeś o co mi chodziło :-) :-)
NO BRAIN - NO GAIN


Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7636 dnia: Kwietnia 20, 2009, 21:07:12 pm »
Nie, po prostu się naśmiewam. :cool:

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7637 dnia: Kwietnia 20, 2009, 21:28:36 pm »
Wzorowy mod 8). Poprostu w singla grałem wtedy w CoD:WaW i na KZ 2 tylko na online mogłes poświęcić swój czas czy jakoś tak :P.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7638 dnia: Kwietnia 20, 2009, 21:48:05 pm »
The world's first Killzone 2 Live tournament
Klik - http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=1261

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7639 dnia: Kwietnia 20, 2009, 23:23:22 pm »
No to osoby co grały pierw w multi, a teraz chcą singla to każdy rozdział będzie im przedstawiał mapę w multi i to jest moim zdaniem nie dobre bo grając i będąc w Akademii Radeca chciałem przelecieć skrótami itp ale po zamykane no i kompletnie nie wczuwałem się w historię.

W ogóle singiel jest taki jakiś drętwy. Nie ma za wiele epickich momentów, jedyne to w drugim rozdziale obrona, potem most i ostatni rozdział szturm na Plac Visiariego. Brakuje muzyki podczas zwykłym strzelanin ! To jest ogromna wada o której nie napisałem w minusach. Nie ma nic lepszego jak muzyka podczas akcji. a tutaj jest tylko, gdy coś poważniejszego się dzieje. Gyrosy Drugie mnie nauczyły inaczej, że co akcja to muzyka i to dynamiczna zwiększająca adrenalinę.

Na normalu nie czuć tej walki, zacznę na Veteranie lub od razu na Elite, ale pewnie będzie masakra i nie dotrwa. Chociaż COD'a 4 na Veteranie obleciałem :)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2009, 23:28:35 pm wysłana przez above89 »