Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783579 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8240 dnia: Czerwca 12, 2009, 07:08:22 am »
Bardzo fajne mapy.  :-D

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8241 dnia: Czerwca 12, 2009, 12:13:26 pm »
Graficznie paluszki lizać, kolejny raz GG udowadnia, że graficznie nic nie zagrozi KZ2 w najbliższym czasie. Na mapkach gra się fajnie, szczególnie na Southern Hill, gdy rozpoczyna się odliczanie :)

Ogólnie polecam, warto wydać te 22zł.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8242 dnia: Czerwca 12, 2009, 12:55:38 pm »
Odliczanie jest mocarne - umieram ze śmiechu jak wszyscy uciekają i szukają schronienia :) ogólnie mapki są rewelacyjne.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8243 dnia: Czerwca 12, 2009, 12:59:48 pm »
Dajcie ktos skriny z tych mapek (swoje albo jakies nowe, te stare juz widzialem)

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8244 dnia: Czerwca 12, 2009, 13:15:59 pm »
mapki z wczorajszego DLC w oryginale czyli w Killzone na PS2....mały skok graficzny :P


adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8245 dnia: Czerwca 12, 2009, 14:14:15 pm »
Świetny filmik od GG - polecam obejrzeć :-D

Flash & Thunder: Anatomy of a Nuke Trailer


Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8246 dnia: Czerwca 12, 2009, 14:26:15 pm »
A-n PW.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8247 dnia: Czerwca 12, 2009, 14:31:10 pm »
Świetny filmik od GG - polecam obejrzeć :-D

Flash & Thunder: Anatomy of a Nuke Trailer


SIR YES SIR :lol:. Narville zarządził, niezłe niezłe :-)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8248 dnia: Czerwca 12, 2009, 19:22:05 pm »
Guerrilla mnie rozwala za każdym razem :D. Fajny sposób na prezentację ;).

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8249 dnia: Czerwca 12, 2009, 22:56:29 pm »
Specjalnie dla flOw, nowego dodatku do Burnout Paradise Ultimate Box i właśnie tych map doładowałem konto (no dobrze, Sack Collosus, też się załapie). Dzisiaj zapewne nie zdążę, ale jutro nie omieszkam zdobyć kilku fragów na nich. Tym samym takie pytanie. Warto kupić również pakiet Stali na chwilę obecną-to znaczy, kiedy są nowe areny zmagań?

W Resistance 2 , pisano, że jak najbardziej nowe plansze są w porządku, po czym wydałem 18zł i .... nikt niemal tam nie chciał grać. Czy czasem wszyscy (niemal), nie przerzucili się na nowy dodatek.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8250 dnia: Czerwca 13, 2009, 00:54:06 am »
Specjalnie dla flOw, nowego dodatku do Burnout Paradise Ultimate Box i właśnie tych map doładowałem konto (no dobrze, Sack Collosus, też się załapie). Dzisiaj zapewne nie zdążę, ale jutro nie omieszkam zdobyć kilku fragów na nich. Tym samym takie pytanie. Warto kupić również pakiet Stali na chwilę obecną-to znaczy, kiedy są nowe areny zmagań?

W Resistance 2 , pisano, że jak najbardziej nowe plansze są w porządku, po czym wydałem 18zł i .... nikt niemal tam nie chciał grać. Czy czasem wszyscy (niemal), nie przerzucili się na nowy dodatek.
IMO ten nowszy dwupack jest lepszy od poprzedniego, chociaż pakiet Stal & Tytan także jest ok (jest kapkę gorszy) no i jakoś nie spotkałem się z przytłaczającą liczbą serwerów z grającymi na pociągu i krążowniku. Bierz jeden i drugi dodatek :cool:

Aleister

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 11-10-2008
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8251 dnia: Czerwca 14, 2009, 14:31:35 pm »
Pamiętam jak często w multiplayerze z jedynki grałem na Beach Head. Zazwyczaj grałem na split-screenie z botami, ale i tak była rzeźnia :D

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8252 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:25:32 pm »
GG ostro przycięło w ch..a. Ten nowy patch to jakaś porażka, teraz nie liczy się walka między graczami, tylko gracze vs boty. Moc wsparcia lotniczego i działek, to jakiś ponury żart GG. Oby to poprawili, bo na chwile obecną mogę grać w tą grę, ale z zablokowanymi botami (czyli min. bez taktyka).

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8253 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:30:33 pm »
GG ostro przycięło w ch..a. Ten nowy patch to jakaś porażka, teraz nie liczy się walka między graczami, tylko gracze vs boty. Moc wsparcia lotniczego i działek, to jakiś ponury żart GG. Oby to poprawili, bo na chwile obecną mogę grać w tą grę, ale z zablokowanymi botami (czyli min. bez taktyka).
E tam, przynajmniej teraz nikt nie olewa latającego bota, a wręcz przed nim spier@ala. :grin:

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8254 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:35:06 pm »
idealnie było tak jak było od początku.Jedyne co dobre w tych wszystkich patchach co do tej pory wyszły to fakt dodania super czułego sterowania dla marudnych i fakt,że można grać zawsze z kolegami w jednej frakcji i oddziale.

reszta zmian - ZAWSZE NA GORSZE!!

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8255 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:40:08 pm »
Taka już przyjęta norma, że patche do gier konsolowych więcej złego tworzą, niż pożytku.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8256 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:56:01 pm »
I zabierają czas :x
NO BRAIN - NO GAIN


adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8257 dnia: Czerwca 14, 2009, 23:16:10 pm »
Taka już przyjęta norma, że patche do gier konsolowych więcej złego tworzą, niż pożytku.

Z perspektywy 2 tygodni od ukazania się patcha - większość zmian oceniam in plus.
Nawet respawny idzie ogarnąć, jeśli oczywiście taktyk używa mózgu - co w meczach z przypadkowymi ludźmi nie zdarza się zbyt często.
Tak naprawdę to tylko przesadzone boty nieco denerwują...

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8258 dnia: Czerwca 14, 2009, 23:21:04 pm »
Taka już przyjęta norma, że patche do gier konsolowych więcej złego tworzą, niż pożytku.

Z perspektywy 2 tygodni od ukazania się patcha - większość zmian oceniam in plus.
Nawet respawny idzie ogarnąć, jeśli oczywiście taktyk używa mózgu - co w meczach z przypadkowymi ludźmi nie zdarza się zbyt często.
Tak naprawdę to tylko przesadzone boty nieco denerwują...
nie przeszkadza bo pewnie większość czasu spędzasz grając klanówki albo z ludźmi z GOT.Liga się za niedługo skończy,ludzie z Polski będą mniej grać w K2 i wtedy pozostanie Ci granie na losowych serwerach i wtedy dopiero zobaczysz jak przez nowy system respawnów ta gra stała się na nich niegrywalna.

Pozostanie Ci tylko grania na ustawionych serwerach ze znajomymi albo granie w TDM(bo w chwili obecnej to jedyny zjadliwy tryb na losowych serwach)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8259 dnia: Czerwca 14, 2009, 23:29:46 pm »
Wydaje mi się, że nawet na przypadkowych serwerach ludzie powoli się uczą, że nie warto respić się na pałę pod lufami przeciwnika.

Jedyne co denerwuje, to ewidentnie źle rzucone respawny - twarzą do ściany,w kijowych miejscach, itp...

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8260 dnia: Czerwca 15, 2009, 07:08:04 am »
Popieram An'a :P

Prawie codziennie gramy z przypadkowymi ludźmi stawiając serwer - gramy publicznie - i jest dobrze. Poza tym, właśnie... mamy swój klan, dzięki temu też swoich taktyków, więc i dobre respawny :). Ale mimo to, co raz więcej osób na przypadkowych serwerach rzuca respy we właściwych miejscach, przez co gra jest naprawdę przyjemna. W dodatku moim zdaniem od czasu większej siły botów bazooka przybrała na znaczeniu, a tym samym klasa Assault; co prawda jego zdolności to nadal porażka, to mimo wszystko zaczynam dostrzegać potencjał w tej postaci. Ewentualnie zwykły szturmownik niech lata z bazooka.


Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8261 dnia: Czerwca 15, 2009, 11:26:16 am »
Boty to porażka nie dość że podkręcili ich damage to jeszcze są 2 razy twardsze mogli wybrać jedną z tych rzeczy.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8262 dnia: Czerwca 15, 2009, 11:39:47 am »
Specjalnie dla flOw, nowego dodatku do Burnout Paradise Ultimate Box i właśnie tych map doładowałem konto (no dobrze, Sack Collosus, też się załapie). Dzisiaj zapewne nie zdążę, ale jutro nie omieszkam zdobyć kilku fragów na nich. Tym samym takie pytanie. Warto kupić również pakiet Stali na chwilę obecną-to znaczy, kiedy są nowe areny zmagań?

W Resistance 2 , pisano, że jak najbardziej nowe plansze są w porządku, po czym wydałem 18zł i .... nikt niemal tam nie chciał grać. Czy czasem wszyscy (niemal), nie przerzucili się na nowy dodatek.
IMO ten nowszy dwupack jest lepszy od poprzedniego, chociaż pakiet Stal & Tytan także jest ok (jest kapkę gorszy) no i jakoś nie spotkałem się z przytłaczającą liczbą serwerów z grającymi na pociągu i krążowniku. Bierz jeden i drugi dodatek :cool:

Zakupiłem oba. Faktycznie, ludzie jakoś nie maja pociągu do .... pociągu. Być może to przez charakter tej areny. Motyw z falą uderzeniową na nowej planszy - niczego sobie. A woda na plaży wygląda niemal obłędnie. Aż chciałoby się zobaczyć etap do potyczek wieloosobowych rodem z Crysis (wszak jedna z umiejętności -boost- umożliwia wczucie się niemal w "maxiumum speed" z dzieła Crytek).

Ogólnie jednak pola bitewne mają to, czego było mi brak w serii gier z pewnym szefem w zielonawym kombinezonie. Chodzi mianowicie o kapitalny design i ciężki klimat. Choć nie obraziłbym się w kolejnym dodatku na jakiś etap, w którym będzie zieleń , oraz błękit wyrywał się na pierwszy plan. Dla tego tak "akademia Radec'a" mi się podoba.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8263 dnia: Czerwca 15, 2009, 11:56:10 am »
Boty to porażka nie dość że podkręcili ich damage to jeszcze są 2 razy twardsze mogli wybrać jedną z tych rzeczy.
Dokładnie, 2, góra 3 z rewolwera strzały powinny rozpierdzielać te dziadostwa. :-x

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8264 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:50:06 pm »
Boty to porażka nie dość że podkręcili ich damage to jeszcze są 2 razy twardsze mogli wybrać jedną z tych rzeczy.
Dokładnie, 2, góra 3 z rewolwera strzały powinny rozpierdzielać te dziadostwa. :-x
Etam dobrze jest przynajmniej do czegos sie teraz przydaja;) Na latające stawiamy wieżyczki i po kłopocie. Mogliby najwyżej zmiejszyc ilosć wystawiania tego, np:jedno zycie jedna wieżyczka/atac.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8265 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:06:40 pm »
Etam dobrze jest
Właśnie nie bardzo, bo jak się uczepi to weźmie 70% energii.
Z tym przesadzili.
IMO dodatkowo nie powinny wieżyczki i boty trafiać headshotów.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8266 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:09:13 pm »
To lepiej jakby to dalej latało ch** wie poco?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8267 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:14:46 pm »
nie ma nic gorszego niż debilny headshot z wieżyczki lub samolociku z drugiego końca planszy gdy nasza postać dzielnie sobie biegnie-bo akurat algorytm gry miał kaprys i chciał nas zabić.

Albo wieżyczki nie walą headów albo mają mniej energii- to powinien przynieść następny patch.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8268 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:03:42 pm »
A czemu BOTy nie powinny strzelać headów? Jest to element losowy przy tych botach, a z założenia lock jest na tors postaci.

Gdyby wieżyczki nigdy nie trafiały headów, byłoby to nienaturalne po prostu.

Jedyne czego ja się mogę uczepić, to zasięgu tych botów, ale to też tylko tyle.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2009, 14:10:31 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8269 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:28:01 pm »
Ja mam PL i nie narzekam
PRL RULLAAAAA

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8270 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:45:06 pm »
Singiel średnio wypada miejscami. Ogólnie jest zjadliwie. A w multi świetnie :)

Po przejściu singla zmieniałem ang na PL :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8271 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:49:36 pm »
Wybierz PL. Ja i inne osoby, które znam, a mają Kz2, bardzo dobrze radzimy sobie z j. ang. jednak, usłyszeć w pozycji tej klasy rodzimy język, jest najzwyczajniej w świecie miło. Fakt, chłopaki używają języka niczym księżniczki, a więcej pewnego popularnego słowa na "k" usłyszysz od grających polaków, Rico w oryginalnej wersji, również, zdecydowanie lepiej brzmi, jednak ogólnie należą się brawa za polonizacje. Choć jak wspomniałem, skoro gra nie jest przygodami wesołego hydraulika, a i odstrzelisz nie raz głowę przeciwnikowi, to 198 na okładce, jest w pełni zasłużone, stąd dziwi aż tak daleko posunięte zmiękczenie języka.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8272 dnia: Czerwca 15, 2009, 16:32:39 pm »
Pytanko mam , właśnie przyszedł mi KZ2 i zastanawiam się , co wybrać: Pl czy En.
Po demku ( i tym co słyszałem na filmikach) polski mi raczej średnio podchodzi.
W ogólnym rozrachunku jak to wypada? (Z góry zaznaczam ,że  nie mam zamiaru wybierać  Pl jednorazowo po czym kasacja save i od początku En.)
Graj po angielsku. Dla mnie polska wersja jest jakaś taka mdła.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8273 dnia: Czerwca 15, 2009, 16:46:10 pm »
To chłopak na pewno zdecydowany jest , po 1.5 głosu na każdą z dwóch możliwych odpowiedzi.

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8274 dnia: Czerwca 16, 2009, 14:28:09 pm »
Ja zdecydowałem się jednak na angielski. Podobno polski jednak trochę ssie w KZ2 - do tego ogólnie gorszy jest odbiór audio. Prawda to?

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8275 dnia: Czerwca 16, 2009, 14:34:45 pm »
Tak, ugrzeczniony, pozbawiony większości humorystycznych akcentów. Mdły i bezpłciowy. Trochę szkolnym konkursem recytatorskim śmierdzi.

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8276 dnia: Czerwca 16, 2009, 14:43:02 pm »
Widziałem, że w angielskiej wersji jest sporo wulgaryzmów. Rozumiem, że polski dubbing ich nie posiada - na zasadzie popularnego swego czasu "finezji srezij"?

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8277 dnia: Czerwca 16, 2009, 14:45:39 pm »
Zdarzy się mocniejsze określenie na fekalia i kilka innych, ale brzmi to jakby osoba wypowiadająca się w danym momencie, wstydziła się swojego neandertalskiego zachowania.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8278 dnia: Czerwca 16, 2009, 15:05:34 pm »
Z tego co pamiętam było jakieś mocniejsze z jedno słowo w singlu, gówno, zasrane, czy dupa  :lol:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8279 dnia: Czerwca 16, 2009, 16:11:05 pm »
inFamous pod tym względem jest "mocniejszy". Pada np. pieprzony. Ciekawe jak to bedzie wyglądało w Heavy Rain. Oby był wybór między polskim i angielskim.