0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Co Wy macie z tą swobodą? Ja bym w życiu nie chciał żeby taka gra jak MGS miała podobną swobodę np. do AC bo to mijałoby się z celem. Może niedługo gracze będą wymagać żeby z PES'ie dało się wybiec po za stadion i robić burdy.
Dobrze nie pamiętam, ale gra ma być dłuższa niż Snake Eater.
- historie naszych przeciwników będą teraz przedstawione w trochę inny sposób, zamiast długich monologów w przerywnikach możemy postarać się o odpowiednie info na temat ich życiorysów już przed walką- jeśli zaś chodzi o dość płytkie historie bossów w trójce to takie rozwiązanie było odpowiedzią Kojimy i Shinkawy na krytykę odnośnie długich cutscenek w poprzednich dwóch odsłonach serii. W czwórce dostaniemy coś w rodzaju kompromisu
- jeśli zaś chodzi o dość płytkie historie bossów w trójce to takie rozwiązanie było odpowiedzią Kojimy i Shinkawy na krytykę odnośnie długich cutscenek w poprzednich dwóch odsłonach serii. W czwórce dostaniemy coś w rodzaju kompromisu
no to jednak lipa bo snake eater przeszlem w 2 dni ( dla mnie byl BARDZO krótki ;/
Na trailerach Kojimy wyraźnie widać napis Early 2008 A jakoś nie wydaje mi sie żeby czerwiec był wczesnym miesiącem roku 2008 ;/ różne źródła podają róźne premiery. Jednak slyszalem ze mgs4 jest w końcowych fazach produkcji. A wy jak slyszleliscie ? :D:D
to będzie dłuuuuga gra
Na trailerach Kojimy wyraźnie widać napis Early 2008 A jakoś nie wydaje mi sie żeby czerwiec był wczesnym miesiącem roku 2008 ;/
Właśnie przeczytałem w N+ że scenariusz ma 2tyś kartek - dwa razy wiecej niz w przypadku MGS2 Shockedo ku#wa co to będzie!
Ja tam się nie mogę doczekać jak włożę płytkę do napędu
Jest ok, ale ja i tak mam sentyment do codeka z MGS 1.Już się nie mogę doczekać jak w MGS 4 zobaczę retrospekcje z jedynki