Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2767888 razy)

0 użytkowników i 73 Gości przegląda ten wątek.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19560 dnia: Lipca 07, 2009, 11:04:42 am »
A wy ciągle w kółko to samo. Ja nie mówię, że poprzednie odsłony są całkowicie porzucane, ja mówię o tym, że wiele ludzi odchodzi na rzecz nowszej odsłony, niszcząc w ten sposób powstałą społeczność, pomniejszając ją, odbierając jej wiele magii. Tak, wrócili, ale to już nie jest ta sama prężna społeczność, kiedy te gry były na topie, w sensie najnowsze ze swojej serii.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mufonek

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 17-02-2007
  • Wiadomości: 85
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19561 dnia: Lipca 07, 2009, 11:14:04 am »
Tak, generacja konsol stanowi tutaj barierę nie do przeskoczenia, i to faktycznie stanowi pewien problem. Ale nie mówmy tutaj, że gry przeżywają swoje po roku czasu lub dwóch latach. Przyzwolenie, a raczej przyjęcie takiego schematu myślenia/działania po prostu powoduje poniekąd to całe "sequelowanie", o którym mówiłem. Ja chcę, aby dano grom czas na rozwinięcie się wokół nich społeczności. Wszystko po to, aby zabawa online na konsolach mogła być równie wielopłaszczyznowa i złożona co na PC. A nie tylko wejście na serwer, strzelenia kilku fragów i wyjście, w oczekiwaniu na kolejną odsłonę. Skoro już konsole są podpięte do internetu, niech rozwinie się z tego coś porządnego, a nie banda konkurujących e-członków.

Zwróć uwagę na ciągłość społeczności. Community z gearsów 1 przeskoczyło na GOW2. Osoby, które grały w halo 2 przeskoczyły na halo 3. Wielu na początku narzekało, ale teraz uruchamiając halo 2 dostrzega postęp, jaki się dokonał. Po co go hamować ? Dlaczego nie mamy pozwolić developerom rozwijać swoich projektów i dostarczać nam coraz lepszego produktu ? Po co siedzieć ciągle np. w erze CS, który wygląda jak kupa i jeszcze gorzej się w niego gra ?

Jestem pewien, że w sytuacji gdy następna część danej gry nie byłaby lepsza od poprzednika (np. Quake IV w stosunku do Quake III) lub zmieniałaby felling gry, ludzie nadal zostaną przy poprzedniej części (przykład Modern Warfare w porównaniu do COD:WaW, stworzenie z MW oddzielnej marki)

Kolejną sprawą są mapy. Na PC tworzenie nowych map jest dość łatwe, dzięki czemu gracze nie muszą grać cały czas na kilkunastu/kiludziesięciu mapach. W przypadku konsol to kolejny czynnik skłaniający do zakupu nowej części gry.
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2009, 11:16:57 am wysłana przez Mufonek »

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19562 dnia: Lipca 07, 2009, 11:20:57 am »
Ja myślę, że cały klan decyduje o przesiadce. Zresztą nie rozumiem tych utyskiwań zbytnio. To o czym piszesz jest oczywiste. W dodatku tak dobrze znasz się na psychologii, że zapewne wiesz czemu tak się dzieje. Widocznie producent analizuje czy wdawanie 10 DLC jest bardziej lub mniej opłacalne od wydania nowej części. Sytuacja z MMORPG i CSem jest inna, bo ten pierwszy gatunek generuje pieniądze nie z produktów, a z abonamentu, a CS stał się na tyle kultowy (czego nie osiągnęła żadna stricte multiplayerowa seria na konsole nie licząc Halo), że nie warto podcinać mu skrzydeł.

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19563 dnia: Lipca 07, 2009, 11:27:28 am »
Po co siedzieć ciągle np. w erze CS, który wygląda jak kupa i jeszcze gorzej się w niego gra ?

Tu się zgodzę, ja wiem, że CS to legenda i jeden z popularniejszych sieciowych shooterów, ale osobiście uważam, że cała gra i jej założenia i mechanika zestarzała się tak koszmarnie, że obecnie nie byłbym wstanie w niego grać.

Inna sprawa, nawet CS'a próbowano przecież zastąpić "kontynuacją" czyli Counter Strike Source... ( pomijam, że to praktycznie to samo z nową grafiką :/ )

Przyznam jednak CZĘŚCIOWO rację maertionowi. Wydawanie kontynuacji do gry sieciowej po roku jak w przypadku Left 4 Dead to trochę nieporozumienie. Ale sytuacja jaka zaistniała w przypadku Halo 2 i Halo 3 to nie jest żaden problem? Nawet w starszych grach na PC to samo się działo. Przykład? Seria Battlefield? Battlefield 1942 => Battlefield Vietnam => Battlefield 2 => Battlefield 2142 itd. A dalej ludzie grają w pierwszą odsłonę. A dwójka o ile się nie mylę dalej jest NAJPOPULARNIEJSZYM Battlefieldem ;]

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19564 dnia: Lipca 07, 2009, 11:39:57 am »
Mam wrażenie, że niektórzy nie prześledzili całego tematu i teraz następuje interpretacja każdego z moich postów z osobna.

Postęp jest potrzebny i ja go również chcę, ale nie w postaci nowej odsłony po roku czy dwóch latach. Dlaczego? Napisałem wcześniej.

Oczywiście, że cały klan decyduje o przesiadce, rzecz w tym, że przeważnie większość się na to decyduje (zakładamy, że nowa odsłona jest przeważnie lepsza od poprzedniej). Pokaż mi przykład, gdzie pojawił się dobry sequel, a większość społeczności nadal stanowią osoby grające w poprzednią odsłonę?
Mój wywód nie dotyczy tego, że te przesiadki następują i że odkryłem na nowo Amerykę, mój wywód dotyczył tego co te przesiadki powodują, dokąd zmierza zbyt wczesne wydawanie nowych odsłon gier, których sercem jest MP. Więc nie piszę o niczym oczywistym, problem który poruszyłem nie jest oczywisty, bo nie ma na niego jasnej jednoznacznej odpowiedzi.
Rozumiem też, że konsumenci, czyli słupki wyników badań rynku, wymuszają, a raczej motywują twórców do wydawania nowych gier tak szybko, i o tym również pisałem. I to jest oczywiste, ale oczywiste już nie jest to, co to powoduje lub co może spowodować.

Chciałbym widzieć argumenty dotyczące poruszanego przeze mnie problemu, czy ktoś postrzega negatywny wpływ zbyt szybkiego wydawania nowych gier na społeczności "growe", jeżeli tak, dlaczego? Jeżeli nie, dlaczego? Tymczasem jestem pouczany w kwestii pewnych oczywistości lub niektóre argumenty są obrabiane od strony, która niczego nie wnosi: "gdyby ludzie nie kupowali, to producenci by nie wydawali", czy też "twoje przykłady to wyjątki". To oczywiste, że popyt kształtuje podaż. A wyjątków nie ma, bo na PC nie ma popularnej gry MP, która dostawałaby swojego sequela po bardzo krótkim czasie, co najwyżej COD i MOH, i te przykłady tak naprawdę pokazują, jak społeczność wokół tych tytułów jest rozproszona na liczne jej odsłony i de facto nie ma jednej silnej.

Zdaję sobie też sprawę, że PC jako platforma jest znacznie bardziej wstecznie kompatybilna, co faktycznie jest argument na to, dlaczego na konsolach wygląda to inaczej siłą rzeczy. Ale można wypuścić na konsole jednego świetnego multiplayera(w obrębie danej marki) i potem już tylko dbać o społeczność wokół tej gry, dodając patche, mapy i inne rzeczy, zamiast wydawać nową grę i dzielić tych wszystkich ludzi, powodując to co napisałem.

Z Battlefieldem jest z jednej strony podobnie, a z drugiej inaczej. Kiedy po BF 1942 pojawił się BF 2, większość przeszła na BF2 i tak zostało - czyli zgodnie z tym co twierdzę. BF Vietnam przeszedł bez echa między ludźmi, i tak samo BF 2142, który choć ciekawy, nie stanowił kontynuacji dla BF2, tylko odrębną markę. I to jest uważam powodem, dlaczego BF2 jest wciąż najbardziej popularny, bo stanowił jakby kontynuację części 1. Gdyby wypuścili teraz nagle BF3, jestem pewien, że BF2 straciłby znaczną część swojej siły.
A CS został skutecznie zastąpiony CSS, CS16 nie jest już tym, czym był kiedyś, choć faktycznie nadal bardzo dużo osób w to gra. Tylko podkreślam po raz kolejny, ja nie jestem przeciwny postępowi, ja jestem przeciwny jego zbyt szybkiego tępa.
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2009, 11:48:15 am wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19565 dnia: Lipca 07, 2009, 11:50:19 am »
Oczywiście, że cały klan decyduje o przesiadce, rzecz w tym, że przeważnie większość się na to decyduje (zakładamy, że nowa odsłona jest przeważnie lepsza od poprzedniej). Pokaż mi przykład, gdzie pojawił się dobry sequel, a większość społeczności nadal stanowią osoby grające w poprzednią odsłonę?
CoD:WaW to dobra gra a i tak wszyscy grają w MW
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2009, 11:51:54 am wysłana przez Wooyek »

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19566 dnia: Lipca 07, 2009, 11:55:49 am »
Cytuj
Chciałbym widzieć argumenty dotyczące poruszanego przeze mnie problemu, czy ktoś postrzega negatywny wpływ zbyt szybkiego wydawania nowych gier na społeczności "growe", jeżeli tak, dlaczego? Jeżeli nie, dlaczego?
Ja pie*****. Tak, wpływa, bo nie wszyscy się przesiadają, bądź nie wszyscy robią to w tym samym czasie. Tak, jest to szkodliwe, bo trzeba znowu poświęcić czas na rozpisanie lig, naukę taktyk, map, "knifów". Tylko po co dyskutować o czymś co jest oczywiste? Dlatego ludzie nie przytakują tylko odnoszą się do rzeczy, które nie do końca są prawdą absolutną. Ot, filozofia.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19567 dnia: Lipca 07, 2009, 11:56:40 am »
Cod: WaW nie jest sequelem wobec MW. To ta sama sytuacja jak BF 2 i BF 2142. Z perspektywy czasu i owszem, ale nie w sensie kontynuacji tego co jest.

Cytuj
Chciałbym widzieć argumenty dotyczące poruszanego przeze mnie problemu, czy ktoś postrzega negatywny wpływ zbyt szybkiego wydawania nowych gier na społeczności "growe", jeżeli tak, dlaczego? Jeżeli nie, dlaczego?
Ja pie*****. Tak, wpływa, bo nie wszyscy się przesiadają, bądź nie wszyscy robią to w tym samym czasie. Tak, jest to szkodliwe, bo trzeba znowu poświęcić czas na rozpisanie lig, naukę taktyk, map, "knifów". Tylko po co dyskutować o czymś co jest oczywiste? Dlatego ludzie nie przytakują tylko odnoszą się do rzeczy, które nie do końca są prawdą absolutną. Ot, filozofia.

Fajnie, dzięki, ponieważ dla Ciebie jest to oczywiste, ja wdaje się w zbędne filozofie. Dla mnie nie jest to oczywiste, dlatego poruszyłem temat, chciałem skonfrontować swoje przemyślenia z innymi osobami. Ot, filozofia.

Poza tym, chcesz mi powiedzieć, że dla Ciebie jest oczywiste, iż to wszystko spowoduje rozpad społeczności i w końcu zostanie na konsolach każdy sam sobie? Jeżeli tak, to zazdroszczę Twojej mocy ogarniania świata. Ja takich rzeczy z taką pewnością nie jestem w stanie przewidywać.
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2009, 12:02:21 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19568 dnia: Lipca 07, 2009, 11:57:59 am »
Eee tam, czepiasz się szczegółów, to następny CoD, tylko w innych realiach :mad:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19569 dnia: Lipca 07, 2009, 12:01:19 pm »
Nie ma co porównywać multi na PC do multi na konsolach, wystarczy powiedzieć, że PC na otwartą architekturę. Więc tam ludzie nawet ciągle grają chociażby w Operation Flashpoint. Na konsolach, nie ma takich rzeczy, generalnie mało jest przypadków, X360 jeszcze supportuje niektóre wsteczne tytuły, jednak Ps3 ma z tym problem. Także tu dużo zależy od posiadaczy konsol, jak i od samych ich twórców. Co by nie mówić, i tak jest pozytywnie. 8)
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2009, 12:04:24 pm wysłana przez Unlimited »

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19570 dnia: Lipca 07, 2009, 12:02:33 pm »
Cytuj
Fajnie, dzięki, ponieważ dla Ciebie jest to oczywiste, ja wdaje się w zbędne filozofie. Dla mnie nie jest to oczywiste, dlatego poruszyłem temat, chciałem skonfrontować swoje przemyślenia z innymi osobami.
Problem w tym, że nie. Ty nie chcesz dyskutować. Za każdym razem gdy ktoś pisze coś co kłóci się z twoim uogólnieniem, narzekasz, że "ty nie o tym piszesz", że "nie chcesz aby o tym gadano". Ty chcesz dyskusji, w której każdy odpowiada wedle przyjętego wg Ciebie wzorca.
Cytuj
Poza tym, chcesz mi powiedzieć, że dla Ciebie jest oczywiste, iż to wszystko spowoduje rozpad społeczności i w końcu zostanie na konsolach każdy sam sobie?
Gdzie ja to napisałem? :lol: Znowu, j/w.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19571 dnia: Lipca 07, 2009, 12:04:07 pm »
I Tarniak popsuł wszystko :mad: Maertin się obrazi i sobie pójdzie :sad:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19572 dnia: Lipca 07, 2009, 12:06:20 pm »
Cytuj
Fajnie, dzięki, ponieważ dla Ciebie jest to oczywiste, ja wdaje się w zbędne filozofie. Dla mnie nie jest to oczywiste, dlatego poruszyłem temat, chciałem skonfrontować swoje przemyślenia z innymi osobami.
Problem w tym, że nie. Ty nie chcesz dyskutować. Za każdym razem gdy ktoś pisze coś co kłóci się z twoim uogólnieniem, narzekasz, że "ty nie o tym piszesz", że "nie chcesz aby o tym gadano". Ty chcesz dyskusji, w której każdy odpowiada wedle przyjętego wg Ciebie wzorca.

Nieprawda. Wytłumacz mi jak stwierdzenie, że deweloperzy wydają nowe gry, bo ludzie tego chcą, udowadnia, że moje obawy są niesłuszne? Wytłumacz mi, jak stwierdzenie, że wymienione przeze mnie gry to gry legendy, tłumaczy że błędnie postrzegam przyszłość?

Jak mi pokażesz na jakiej mocy te argumenty odnoszą się do tego co ja mówię, to przeproszę, że nie dostrzegłem tego i że siłą próbuje narzucić swój pogląd. Wróć, przeproszę tylko za moją ślepotę, bo niczego siłą narzucić nie chcę :)

Cytuj
Gdzie ja to napisałem? Laughing Znowu, j/w.
Napisałeś, że to co ja piszę jest oczywiste, teraz wróć do początku tego tematu i zobacz, o czym ja pisałem.

I Tarniak popsuł wszystko :mad: Maertin się obrazi i sobie pójdzie :sad:
Spoko, tym razem spróbuje zachować dystans :P
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2009, 12:10:03 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19573 dnia: Lipca 07, 2009, 12:13:36 pm »
Cytuj
Napisałeś, że to co ja piszę jest oczywiste, teraz wróć do początku tego tematu i zobacz, o czym ja pisałem.
Oczywiste były odpowiedzi na pytania, które mi zadałeś. Wybacz, że nie grzebię kilka stron wstecz by sprawdzić czy to co piszesz teraz pokrywa się z tym co pisałeś na początku.

Cytuj
Wytłumacz mi jak stwierdzenie, że deweloperzy wydają nowe gry, bo ludzie tego chcą, udowadnia, że moje obawy są niesłuszne?
Popyt nakręca podaż. Skoro ludzie przestawili się z monarchii na demokrację to gracze przestawią się z jednej społeczności na drugą. :lol: Tak działa rynek. Tak działa ludzka psychika, chcesz mieć lepsze, nowsze, ładniejsze, a panowie z firmy X dają Ci to. Nie chcesz mieć? Trudno, rynek zadecydował, chcesz grać z innymi musisz kupić kolejną część.

Cytuj
Wytłumacz mi, jak stwierdzenie, że wymienione przeze mnie gry to gry legendy, tłumaczy że błędnie postrzegam przyszłość?
Mówiłem o CSie jako legendzie i pierwszej/jedynej grze, której coś takiego się udało. Ewenement, na konsolach coś takiego będzie może za 5-10 lat.
Cytuj
Wytłumacz mi, jak stwierdzenie, że wymienione przeze mnie gry to gry legendy, tłumaczy że błędnie postrzegam przyszłość?
Błędnie postrzegasz przyszłość, bo gry na konsolach ewoluują i właśnie za x lat będziesz dostawał gotowy produkt z 5 letnią żywotnością, płacił abonament i w końcu będziesz szczęśliwy. Mikropłatności wejdą na dobre, e-dystrybucja rozkwitnie i będziesz ściągał n-uaktualnień do jednego produktu.

Nie chcę Twoich przeprosin, mam je w dupie. Zresztą dałeś już próbkę swojego charakteru i jesteś taki jak ja, nie dasz się przegadać. Tyle, że w przeciwieństwie do Ciebie, ja naprawdę mam gdzieś to, w którą stronę pójdzie rynek. Nie odczuwam, żadnego musu w związku z grami i nawet jeśli rynek upadnie na rzecz Natali, Wii-lotów i Eyetoyów to po prostu przestanę grać. Bez szkody dla psychiki i samopoczucia.
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2009, 12:17:04 pm wysłana przez tarniak »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19574 dnia: Lipca 07, 2009, 12:19:16 pm »
Ej to jest system wars. Idźcie sobie z tymi głupotami..... yyyy.... gdzieś indziej. OK?

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19575 dnia: Lipca 07, 2009, 12:36:40 pm »
Cytuj
Oczywiste były odpowiedzi na pytania, które mi zadałeś. Wybacz, że nie grzebię kilka stron wstecz by sprawdzić czy to co piszesz teraz pokrywa się z tym co pisałeś na początku.
No raczej powinno się pokrywać, inaczej byłbym troszkę niezbyt poważnym rozmówcą.

Cytuj
Popyt nakręca podaż. Skoro ludzie przestawili się z monarchii na demokrację to gracze przestawią się z jednej społeczności na drugą. Tak działa rynek. Tak działą ludzka psyhika, chcesz mieć lepsze, nowsze, ładniejsze, a panowie z firmy X dają Ci to. Nie chcesz mieć? Trudno, rynek zadecydował, chcesz grać z innymi musisz kupić kolejną część.
Powiedziałem, pokaż mi proszę powiązanie: niesłuszność moich obaw -> dynamika rynku. Moje obawy wynikają z dynamiki rynku, więc nie jest to argument przeciwko temu co ja mówię, tylko za tym.


Cytuj
Mówiłem o CSie jako legendzie i pierwszej/jedynej grze, której coś takiego się udało. Ewenement, na konsolach coś takiego będzie może za 5-10 lat.
Tu akurat odnosiłem się nie tylko do CSa i nie tylko do Twojego argumentu. CS czy legenda czy nie, społeczność wokół niego ma te same cechy co wokół Starcrafta, Warcrafta, EvEonline, Guild Wars, Quake, UT i kilku innym grom. Tak, jedne z nich posiadają niezłą historię, inne jednak tej historii nie mają, a stanowią ważne przykłady silnej społeczności ze względu na brak zbyt szybkiego wydania sequela.

Cytuj
Błędnie postrzegasz przyszłość, bo gry na konsolach ewoluują i właśnie za x lat będziesz dostawał gotowy produkt, płacił abonament i będziesz w końcu szczęśliwy, bo przecież tego pragniesz. Mikropłatności wejdą na dobre, e-dystrybucja i będziesz ściągał n-uaktualnień do jednego produktu.
Ja będę szczęśliwy, kiedy zostanie wydana gra MP na konsole i będzie ona wspierana przez minimum 3-4 lat, mówiąc o wsparciu mam również na myśli brak zakłócenia rozwoju społeczności przez wydawanie sequela za wcześnie. Co prawda jest Warhawk, ale nie oszukujmy się, nie podbija on serc graczy aby stanowić jakąś wielką grupę zapaleńców godnych różnych turniejów i wydarzeń.

Cytuj
Nie chcę Twoich przeprosin, mam je w dupie. Zresztą dałeś już próbkę swojego charakteru i jesteś taki jak ja, nie dasz się przegadać. Tyle, że w przeciwieństwie do Ciebie, ja naprawdę mam gdzieś to, w którą stronę pójdzie rynek. Nie odczuwam, żadnego musu w związku z grami i nawet jeśli rynek upadnie na rzecz Natali, Wii-lotów i Eyetoyów to po prostu przestanę grać. Bez szkody dla psychiki i samopoczucia.
Po pierwsze, nikt mnie przegadać nie musi, wystarczy że napisze dlaczego nie postrzega tego tak jak ja. Ty w końcu podjąłeś się tej próby dopiero w poprzednim poście, tak, żeby to miało ręce i nogi. Niestety, jak widzisz argumenty do mnie nie przemawiają - normalna sytuacja, nie sądzisz? Niektóre moje argumenty też do Ciebie nie przemawiają, czy od razu muszę cię do jakiejś szufladki w związku z tym wkładać? (pomijam tutaj naszą poprzednią rozmowę :P) Ale naprawdę, nie widzę powodu, abyś mnie irytował tylko dlatego, bo nie przemawia do Ciebie to co ja mówię.

Widzisz, Tobie wszyscy, wszystko i w ogóle cały świat lata koło dupy. Mnie nie. Ja się przejmuje różnymi rzeczami, staram się właściwie postrzegać przyszłość, aby móc zapobiegać różnym rzeczom, lub jakieś inne stworzyć. Dla mnie koniec gier to jest straszna wizja, co nie znaczy, że nie będę w stanie się do takiej sytuacji przystosować, ale stracić coś co lubię i mieć z tego powodu obawy, czy to jest złe lub nienormalne? Chcę, aby społeczności mogły na konsolach funkcjonować jak na PC i nie chcę, aby na konsolach powstała banda graczy sezonowych, postęp czy nie postęp, popyt czy nie popyt. Moje pragnienia i obawy nie są nierealne, głupie, niewarte dyskusji czy cokolwiek innego, co stawiałoby je w świetle niegodnym uwagi. Jednych może zaintrygować to co myślę innych wcale nie musi i mogę to uważać za zbędne i głupie, ale proszę nie wjeżdżać na mnie z tego powodu, a tak się czuję.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19576 dnia: Lipca 07, 2009, 13:12:57 pm »
Cytuj
Widzisz, Tobie wszyscy, wszystko i w ogóle cały świat lata koło dupy. Mnie nie. Ja się przejmuje różnymi rzeczami, staram się właściwie postrzegać przyszłość, aby móc zapobiegać różnym rzeczom, lub jakieś inne stworzyć.
Nie, mnie nie lata świat koło dupy. Mnie latają koło dupy sprawy trywialne. A gry, są właśnie taką sprawą. Może poczytaj moje posty w "Polityce", to będziesz wiedział co mi lata, a co nie, bo znowu mnie zaszufladkowałeś (jak przy poprzedniej dyskusji) wedle Twojej czarno-białej filozofii. PS3 upadnie jak DC? Sprzedam, nie będę płakał. 360 przestanie być wspierana? Sprzedam, nie będę płakał. Mam milion spraw na głowie, którymi się przejmuję, więc tym bardziej nie potrzebuje dekadenckich wizji na temat grania, konsol i elektronicznej rozrywki. Z zacnego tematu do dyskusji, jak zwykle zrobiłeś czarną wizję wszechświata, a dyskutantów skwitowałeś stwierdzeniem, że nie odnoszą się do tego co było istotne w Twoim pierwszym poście. Nobody gives a shit.

Cytuj
Tu akurat odnosiłem się nie tylko do CSa i nie tylko do Twojego argumentu. CS czy legenda czy nie, społeczność wokół niego ma te same cechy co wokół Starcrafta, Warcrafta, EvEonline, Guild Wars, Quake, UT i kilku innym grom. Tak, jedne z nich posiadają niezłą historię, inne jednak tej historii nie mają, a stanowią ważne przykłady silnej społeczności ze względu na brak zbyt szybkiego wydania sequela.
Halo 3 ma największą społeczność z całej trylogii.

Cytuj
Jednych może zaintrygować to co myślę innych wcale nie musi i mogę to uważać za zbędne i głupie, ale proszę nie wjeżdżać na mnie z tego powodu, a tak się czuję.
To już jest po prostu bezczelne. :lol: Twoje komentarze są niezwykle chamskie i nie mają pokrycia w rzeczywistości (vide tekst o tym "jak mi wszystko lata koło dupy"), a oczekujesz kulturalnego traktowania. Co za żenada. Kończę, bo po raz kolejny pokazałeś jak działa Twoja retoryka.

I oszczędzając Ci szukania. Martwi mnie stan demokracji, stan społeczeństwa, to dokąd zmierza globalizm, prawa zwierząt, prymat pop-kultury i jej wpływ na ludzi. To mnie martwi, a to czy developer X przestanie wspierać produkt Y - mam gdzieś. Nie będzie mi się podobała polityka danej firmy, to nie będę jej wspierał swoim groszem. Uwielbiam świat Final Fantasy, ale jeśli S-E robi spin-offy będące strzelankami czy innym dziwnym ustrojstwem, to tego nie kupuję. A, i martwię się czy nowa 7" Keep It Clear przyjdzie na pomarańczowym czy zielonym winylu (mam nadzieję, że pomarańczowy, bo zielonych jest więcej to sobie później dokupię).

Kończąc, jest tyle alternatyw na rynku elektronicznej rozrywki, że gracze dyktują warunki. Komunikacja kwitnie, ludzi do bojkotu znajdziesz klikając w pierwsze lepsze hiperłącze.
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2009, 13:24:43 pm wysłana przez tarniak »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19577 dnia: Lipca 07, 2009, 15:08:14 pm »
Błagam nie drąż dalej oceny tego jaki jestem i co wypisuję. Nie jest to na tyle głupie, abyś musiał tutaj wszystkim demonstrować co o mnie myślisz. Twoje zarzuty wobec mnie, że zachowuję się bezczelnie albo chamsko to ta sama "retoryka", która ja niby wobec Ciebie stosuje.

Przepraszam, że powiedziałem, iż masz wszystko w poważaniu, przyznaje, że przesadziłem. Ale prawo do poirytowania się tym co napisałeś miałem. Co chcesz pokazać tym, że masz w dupie moje przeprosiny? Nie jesteś o ani krztę lepszy ode mnie w tym co robisz. Poza tym, to Ty znowu zacząłeś wyjeżdżać z argumentami pokroju jaki jestem i jakie to bez sensu rzeczy poruszam. Moje zachowanie to tylko reakcja na Twoje.

Dlaczego się tak strasznie irytujesz tym? Dlaczego od razu sięgasz po ocenę osoby? Nie możesz mnie potraktować jak równego i jeżeli temat uważasz za bez sensu, to zwyczajnie go omijać?

I fajnie, że angażujesz się w temat polityki, wiedz tylko, że całe te zaangażowanie które tam pakujesz ma tak samo wymierne efekty w rzeczywistości co moje dywagacje o grach. Owszem, poziom powagi tworzy przepaść pomiędzy tymi dwoma tematami, ale to nie znaczy, że jeden z nich nie jest godny dyskusji. I żeby nie było, martwią mnie te same problemy społeczne co Ciebie, ale forum nie jest dla mnie miejscem do rozmów o takich rzeczach. Preferuje zdecydowanie bardziej luźne tematy.

Gdybyś ze swoich postów wyciął te wszystkie wywody na temat tego jaki jestem i co piszę, a zostawił argumenty dotyczące tematu na pewno nic złego by się nie stało. A że żaden z nas nie przystałby na to co mówi drugi? To też jest jedno z wyjść.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19578 dnia: Lipca 07, 2009, 15:12:06 pm »
Cytuj
Dlaczego się tak strasznie irytujesz tym? Dlaczego od razu sięgasz po ocenę osoby?
Bo robisz to pierwszy, zrobiłeś to już przy poprzedniej rozmowie i znów tak samo postąpiłeś. I nie, nie masz prawa oczekiwać, że nie będę Cię oceniał jeśli sam uskuteczniasz to w najlepsze.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19579 dnia: Lipca 07, 2009, 15:29:38 pm »
Cytuj
Problem w tym, że nie. Ty nie chcesz dyskutować. Za każdym razem gdy ktoś pisze coś co kłóci się z twoim uogólnieniem, narzekasz, że "ty nie o tym piszesz", że "nie chcesz aby o tym gadano". Ty chcesz dyskusji, w której każdy odpowiada wedle przyjętego wg Ciebie wzorca.

Nie mów mi, że ja coś tutaj uskuteczniam w najlepsze.

A co do poprzedniej rozmowy, to wstawiłem cie do jednej szufladki, ku czemu miałem podstawy, a w dodatku nie godziła ona w Twoją osobę. Nie miało to na celu pokazać, jaki jesteś "niedobry", a jedynie, że jesteś jak wszyscy, w tym i ja.
To Ty zacząłeś od tego, jaki ja bez sensu temat poruszyłem, o czym ja w ogóle chce dyskutować i jakie to jest zbędne i bez sensu.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19580 dnia: Lipca 07, 2009, 15:32:35 pm »
Jak można się czepiać, że ktoś komentuje inną część postu, niż ty byś sobie życzył? No wybacz, takie jest forum. Piszesz długi wywód, dostajesz fragmentaryczne odpowiedzi na temat jego poszczególnych partii. Ktoś wygłasza monolog, ktoś zadaje pytania o szczegóły, a nie tylko polemizuje z główną myślą.

Cytuj
Nie mów mi, że ja coś tutaj uskuteczniam w najlepsze.
Wybacz, ale to nie ja zacząłem, więc sam sobie jesteś winien mój drogi.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19581 dnia: Lipca 07, 2009, 15:37:02 pm »
Szczegóły należy interpretować w odniesieniu do kontekstu, a nie poza nim.

Cytuj
Nie mów mi, że ja coś tutaj uskuteczniam w najlepsze.
Wybacz, ale to nie ja zacząłem, więc sam sobie jesteś winien mój drogi.
Nieprawda, nie zgadzam się z tym. Podejrzewam jednak, że nie dojdziemy do porozumienia w tej kwestii, także może zostawmy to. Ty uważasz, że ja z tym zacząłem, ja uważam, że Ty.

Może ustalmy, że oboje się w tej kwestii zagalopowaliśmy? Ku dobrym relacjom? :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19582 dnia: Lipca 07, 2009, 15:48:50 pm »
Kolejny dojebany montage z H3

http://wwwnew.filefront.com/13958003/

 8)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19583 dnia: Lipca 07, 2009, 21:08:10 pm »
Zmieńcie nazwę tematu na personal wars.
: Lipiec 07, 2009, 19:46:43 pm
Fajny ten movik.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19584 dnia: Lipca 08, 2009, 01:08:39 am »
Fajny ten montaz z Halo 3 ;] gratki dla teamu.
----

BTW pewnie nie wszyscy wiedza, ale wraz z Windows 7 wyjdzie DX 11 i karty graficzne dostosowane do tego standartu, ktore dosc sporo sie roznia od dotychczasowych. Po dokladna specyfikacje zapraszam tu http://www.legitreviews.com/article/1001/2/

A czemu pisze o tym w System Wars? Poniewaz Codemasters zapowiedzieli, ze Dirt'em 2 na PC poczekaja do wprowadzenia DX 11, tzn, ze ich nowe WRC bedzie wspierac ten standart http://www.eurogamer.net/articles/dirt-2-pc-delayed-for-directx11
Co oznaczac bedzie nie dosc, ze spory skok wydajnosciowy, to i jeszcze lepsza grafike oraz efekty czastkowe.

Moje pytanie jest takie, czy Microsoft DirectX 11 nie strzela sobie w stope?
Jak wiemy, obecnie konwersja gier, ktore glownie korzystaja z bibliotek DX 9 [obecne wykorzystanie DX 10 to pic na wode] na X0 jest banalnie prosta przez kompatybilnosc wzgledna obu platform, ale wraz z nadejsciem DX 11 to sie zmieni. Wiec albo Microsoft oleje troche X0, pokazujac, ze wersje na PC albo sa bardzo superb, albo nie bedzie robil wiekszosci konwersji gier z PC na X0 [jak Risen, Two Worlds itd], albo powtorzy fail DX 10, czyli majac o wiele potezniejsze karty, o wiele lepsze api bedzie wciaz tkwil technologicznie w epoce DX 9.
Wiec, co Microsoft wybierze - zastoj technologiczny i szersza biblioteka gier na X0, ktore czesto nie dosc, ze nie wygladaja jak nalezy to nie chodza jak nalezy, czy promocja DX 11 wraz z zostawieniem X0 na 'pastwe' producentow stricte konsolowych, co jak wiemy spowoduje, iz X0 bedzie o wiele mniej konkurencyjne dla PS3?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19585 dnia: Lipca 08, 2009, 01:57:38 am »
Lepiej poczekajmy zamiast wróżyć z fusów, bo takie przewidywanie nie zawsze się sprawdza ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19586 dnia: Lipca 08, 2009, 02:51:07 am »
Moje pytanie jest takie, czy Microsoft DirectX 11 nie strzela sobie w stope? (...) Wiec albo Microsoft oleje troche X0, pokazujac, ze wersje na PC albo sa bardzo superb, albo nie bedzie robil wiekszosci konwersji gier z PC na X0 [jak Risen, Two Worlds itd], albo powtorzy fail DX 10, czyli majac o wiele potezniejsze karty, o wiele lepsze api bedzie wciaz tkwil technologicznie w epoce DX 9.

Zacznijmy od tego, że Microsoft nie ma tu tak naprawdę nic do gadania. Microsoft wydaje bibliotekę, nVidia i AMD robią karty graficzne, producenci gier robią gry. Microsoft nie ma żadnego wpływu na to, czy producenci będą korzystali z DX11, czy będą w ogóle tworzyli gry na PC bądź na konsolę (no dobra, tutaj mogą sypnąć kasą) itp.

Najpewniejszy będzie jednak najgorszy (z punktu widzenia PC-towców) scenariusz - producenci nie przerzucą się na DX11, tylko dalej będą tkwić w świecie DX9, ewentualnie dodając w wersji na PC możliwość obsługi DX11 tak jak to jest obecnie z DX10 - czyli nie zostanie w pełni wykorzystany potencjał nowej biblioteki. W ten sposób będą w stanie chwycić w łapkę zarówno wersję na X0 jak i PC. Po Microsoft nie spodziewam się, by jakoś szczególnie wspierał DX11, bo patrząc na obecną sytuację - rynek PC to oni mają w dupie i w chwili obecnej traktują to tylko jako dodatek do X0.
« Ostatnia zmiana: Lipca 08, 2009, 02:54:21 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19587 dnia: Lipca 08, 2009, 03:21:16 am »
lol
: Lipiec 08, 2009, 03:10:54 am
X B0x 360 ssie  :P

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19588 dnia: Lipca 08, 2009, 11:44:23 am »
Albo przerzucą się na PS3, aby generować te same efekty, które jest w stanie wygenerować DX 11 ^^

O ile wiem PS3 ma znacznie bardziej otwarte i elastyczne środowisko programowania - stąd też między innymi te wszystkie marudy, bo dużo rzeczy trzeba po prostu napisać samemu, jeżeli nie są dostępne w EDGE. Zabawnie by wyszło, gdyby po nadejściu DX 11 PS3 okazałoby się paradoksalnie bardziej kompatybilne z PC od Xboxa.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19589 dnia: Lipca 08, 2009, 12:10:26 pm »
To raczej nie działa w ten sposób. To, że PS3 może (a może?) generować te same efekty, co DX11, wciąż nie zmienia faktu, że pisze się to wszystko zupełnie inaczej. W przypadku X0 i PC, z użyciem DX9, wykorzystujesz te same polecenia, te same biblioteki, przy PS3 już nie ma tego udogodnienia.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19590 dnia: Lipca 08, 2009, 12:22:02 pm »
Prawda, zdaję sobie z tego sprawę. Użyłem w sumie niewłaściwego słowa. Chciałem po prostu dać do zrozumienia, że efekcie PS3 może się okazać bardziej kompatybilne z PC na płaszczyźnie możliwych do generowania efektów, niżeli Xbox. Bo w kwestii programowania to rozumiem, że wciąż pozostaną to dwa inne światy.

O ile wiem, to zaletą CELLa jest to, że to taki prawie GPU, którego można dowolnie zaprogramować. Więc teoretycznie powinien być w stanie wygenerować wszystko co dowolna technologia bazująca na GPU. Więc chyba może :) Niestety aż tak dobrze tego tematu nie ogarnąłem, nie sypnę danymi, ani żadną specjalistyczną nomenklaturą :P Wydaje mi się jednak, że dobrze zrozumiałem to, co wyczytałem. A przynajmniej prawie dobrze :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19591 dnia: Lipca 08, 2009, 12:34:24 pm »
Cell to nie taki GPU do końca, bliżej mu do CPU pod względem architektury..Z tego co wiem to więcej możliwości daje GPU od X360 niż od Ps3. Kiedyś nawet ktoś mówił, że może wspierać DX10. :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19592 dnia: Lipca 08, 2009, 12:44:42 pm »
Nom to już słyszeliśmy setki razy. Cell jest słabszy, GPU w PS3 też a do tego X0 potrafi wspierać DX10 i w ogóle same wypasy ten X0. Jednakże rzeczywistość pokazuje coś innego bo te "słabsze" bebechy w PS3 zamiatają pod względem mocy obliczeniowych podzespoły z X0. Skąd to wiem? Bo mam oczy i widzę jakie gry powstają na oba systemy.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19593 dnia: Lipca 08, 2009, 12:52:49 pm »
Jeżeli wziąć pod uwagę jednostki wektorowe CELL i to, do jakiego rodzaju obliczeń one się nadają, to jednak bym powiedział, że ma więcej wspólnego z GPU :P Dlatego też się mówi, że RS i CELL zostały tak zaprojektowane, aby stanowić bardziej całość, niżeli dwa odrębne byty, jak w Xboxie czy PC.

Poza tym nie słyszałeś o tym, że PS3 miało być początkowo napędzane samymi CELLami? Bodajże dwoma albo czterema. CELL poza główną jednostką PowePC nie ma wiele wspólnego z CPU.

I tak, sam GPU jest lepszy w Xboxie, ale tutaj ciekawostka: czytałem, że tak nie do końca :P Był post jakiegoś geeka bodajże na Gametrailers, albo neogafie.
Pisał o tym, że obie firmy postawiły po prostu na inne rozwiązanie, i choć rozwiązanie ATi jest bardziej zaawansowane technologicznie w związku z czym niesie pewne zalety, to są sfery, w których RS Nvidii jest lepsze. Jeżeli dobrze pamiętam, to chodziło oto, że Xenos jest lepszy tam, gdzie trzeba obliczyć duży materiał w danej chwili, RS natomiast sprawdza się lepiej wtedy, kiedy podaje mu się małe porcje, ale często.
« Ostatnia zmiana: Lipca 08, 2009, 12:58:20 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19594 dnia: Lipca 08, 2009, 13:15:09 pm »
bez zooma 500% udowadniającego wysnówane teorie nie uwieże  :cool:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19595 dnia: Lipca 08, 2009, 15:45:31 pm »
Bioware "napalone" w związku z pracą na PS3.

http://www.videogamer.com/news/bioware_really_pumped_to_work_on_ps3.html

Streszczając wywiad: "PS3 wcale nie jest złe - konsola ma nawet swoje zalety!"; "Programowanie na PS3 jest ekscytujące"  "tak naprawdę kilka rzeczy które zrobiliśmy okazały się całkiem korzystne".

Świat się kończy, PS3 staje się fajne do pracy na niej ^^

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19596 dnia: Lipca 08, 2009, 15:46:50 pm »
no ja nie kapuję co w tym dziwnego... trochę wody upłyneło...

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19597 dnia: Lipca 08, 2009, 15:51:43 pm »
no ja nie kapuję co w tym dziwnego... trochę wody upłyneło...

No tak, ale ile gadki było, że Ps3 jest okropnym środowiskiem do programowania i koniec kropka. A tu co raz więcej głosów wychodzi na jaw, że wcale nie jest źle, a wręcz przeciwnie, jest fajne, i nawet ma swoje korzyści.

Jeżeli coś jest trudne i niekorzystne, a nagle okazuje się być proste i fajne, no to ja to jednak uważam za dziwne :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19598 dnia: Lipca 08, 2009, 15:55:26 pm »
Bioware "napalone" w związku z pracą na PS3.

http://www.videogamer.com/news/bioware_really_pumped_to_work_on_ps3.html

Streszczając wywiad: "PS3 wcale nie jest złe - konsola ma nawet swoje zalety!"; "Programowanie na PS3 jest ekscytujące"  "tak naprawdę kilka rzeczy które zrobiliśmy okazały się całkiem korzystne".

Świat się kończy, PS3 staje się fajne do pracy na niej ^^

I tak wersja DA:O na PS3 będzie odbiegała od reszty :D.

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19599 dnia: Lipca 08, 2009, 15:56:42 pm »
no ja nie kapuję co w tym dziwnego... trochę wody upłyneło...

No tak, ale ile gadki było, że Ps3 jest okropnym środowiskiem do programowania i koniec kropka. A tu co raz więcej głosów wychodzi na jaw, że wcale nie jest źle, a wręcz przeciwnie, jest fajne, i nawet ma swoje korzyści.

Jeżeli coś jest trudne i niekorzystne, a nagle okazuje się być proste i fajne, no to ja to jednak uważam za dziwne :P

zanim zdążą się przyzwyczaić do PS3 wyjdzie PS4 i będzie ta sama śpiewka  8)