Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2767487 razy)

0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19680 dnia: Lipca 13, 2009, 11:46:22 am »
Wybacz, ale jeżdżąc na kamerze ze zderzaka, patrzymy na otoczenie mimowolnie(poza samochodami Race Car), gdzie szybka akcja nam na to nie za bardzo pozwala. Wiem, bo też jeżdżę na tej kamerze, czasem z kamery z wnętrza(dla większego fun'u).

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19681 dnia: Lipca 13, 2009, 11:46:58 am »
Ja patrzę na drogę. Dziwny jestem. 8)

Jestem skłonny również stwierdzić, że to kamera zza samochodu skupia człowieka na otoczeniu (mniejsze uczucie prędkości + wyżej osadzona)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19682 dnia: Lipca 13, 2009, 11:56:38 am »
Jasne że patrzymy na drogę, ale kamera ze zderzaka, absorbuję nasze całe pole widzenia, włącznie z otoczeniem przy trasie. No chyba że nic tam ciekawego nie ma, więc skupiamy się wtedy tylko i wył. na drodze. Tak samo jest podczas jazdy samochodem w realu :)

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19683 dnia: Lipca 13, 2009, 12:16:25 pm »
Podczas jazdy prawdziwym samochodem również staram się skupiać na drodze. Wolę obserwować 2 pasy i lusterka niż piękne góry w tle. :cool:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19684 dnia: Lipca 13, 2009, 13:34:43 pm »
Cytuj
Screen Space Ambient Occlusion, deferred rendering, cloud computing, paralax mapping, high dynamic range tonemapping, per object motion blur, cascade shadows, sub surface scattering simulation...
 

 ta jasne ps3 jest za slabe na ambient occlusion

Cytuj
A ja natomiast powiem, zmieniając trochę temat, że jestem miło zaskoczony, bo czytałem, że Unreal Engine niezbyt dobrze chodzi na PS3, a ograłem właśnie na tej konsoli betę nadchodzącego Batman: Arkham Asylum i konsolka wszystko ładnie ciągnęła, bez przycięć i zwolnień.
zagralbys sobie w geras of war 2 to bys dopiero zobaczyl potege ue3. ten batman to nawet 5% potegi ue3 nie wygorzystuje. tak samo inne gry. wszyscy narzekaja na ue3 ale prawda jest taka ze ps3 ogranicza ten silnik i przez to na x360 sa tylko troche ladniejsze gry. kto chce zobaczyc jak naprawde wyglada  ten silinik niech wlaczy GEARS OF WAR 2!
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2009, 13:37:32 pm wysłana przez Wulfen »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19685 dnia: Lipca 13, 2009, 13:47:20 pm »
Cytuj
Screen Space Ambient Occlusion, deferred rendering, cloud computing, paralax mapping, high dynamic range tonemapping, per object motion blur, cascade shadows, sub surface scattering simulation...
 

 ta jasne ps3 jest za slabe na ambient occlusion
Oh yeah? To obejrzyj to http://www.eurogamer.net/videos/digitalfoundry-uncharted-2-tech-analysis?size=hd
Last Guardian tez ma SSAO.


Cytuj
zagralbys sobie w geras of war 2 to bys dopiero zobaczyl potege ue3. ten batman to nawet 5% potegi ue3 nie wygorzystuje. tak samo inne gry. wszyscy narzekaja na ue3 ale prawda jest taka ze ps3 ogranicza ten silnik i przez to na x360 sa tylko troche ladniejsze gry. kto chce zobaczyc jak naprawde wyglada  ten silinik niech wlaczy GEARS OF WAR 2!
Tja, ah te zle PS3, tak ogranicza silnik UE, ze w GeoW 2 nie ma nawet dynamicznego oswietlenia.

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19686 dnia: Lipca 13, 2009, 14:19:20 pm »
@Wulfen. Przeczytaj jeszcze raz, ale uważnie. :)
Powtórzę, jestem miło zaskoczony działaniem UE na PS3. Uprzedzę pytania - Tak, posiadam X360, tak gram sporo w multi w GOW2. Jako fan GOW2 powiem, że Batman daje radę.
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2009, 14:21:17 pm wysłana przez North »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19687 dnia: Lipca 13, 2009, 14:37:17 pm »
Cytuj
Screen Space Ambient Occlusion, deferred rendering, cloud computing, paralax mapping, high dynamic range tonemapping, per object motion blur, cascade shadows, sub surface scattering simulation...
 

ta jasne ps3 jest za slabe na ambient occlusion


No zobacz a jednak daje radę. Wszystko przemawia za tym że PS3 ma znacznie większa moc od X0 a Ty nadal śnisz na jawie.

PS. Zobacz Uncharted że już o Uncharted 2 nie wspomnę to przekonasz się że Gyrosy 2 to kupka przy oprawie gier od ND.
: Lipiec 13, 2009, 14:34:05 pm
Tja, ah te zle PS3, tak ogranicza silnik UE, ze w GeoW 2 nie ma nawet dynamicznego oswietlenia.

X0 by się spalił gdyby przy UE w GeOW2 dodali jeszcze dynamicznie oświetlenie. Zresztą i tak się pali. Masowe RROD'y świadczą o tym że konsolka nie domaga i sięgnęła kresu możliwości.
: Lipiec 13, 2009, 14:35:26 pm
Wybacz, ale jeżdżąc na kamerze ze zderzaka, patrzymy na otoczenie mimowolnie(poza samochodami Race Car), gdzie szybka akcja nam na to nie za bardzo pozwala.

Hmmm ja tam obserwuję drogę. Próbuję obrać optymalną parabolę tak aby uderzać w szczyt zakrętu. Zupełnie nie zwracam uwagi na otoczenie.
: Lipiec 13, 2009, 14:36:33 pm
zagralbys sobie w geras of war 2 to bys dopiero zobaczyl potege ue3.

Grałem i przy U:DF to kupa z włosem (mowa o grafice).

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19688 dnia: Lipca 13, 2009, 18:20:55 pm »
Cytuj
X0 by się spalił gdyby przy UE w GeOW2 dodali jeszcze dynamicznie oświetlenie. Zresztą i tak się pali. Masowe RROD'y świadczą o tym że konsolka nie domaga i sięgnęła kresu możliwości.
A ja myślałem, że to z powodu kaprawej jakości wykonania.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19689 dnia: Lipca 13, 2009, 18:35:44 pm »
To swoją drogą ale skoro puszczają luty od gorąca to raczej sama z siebie się nie przegrzewa. 

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19690 dnia: Lipca 13, 2009, 18:44:31 pm »
Cytuj
Screen Space Ambient Occlusion, deferred rendering, cloud computing, paralax mapping, high dynamic range tonemapping, per object motion blur, cascade shadows, sub surface scattering simulation...
 

 ta jasne ps3 jest za slabe na ambient occlusion

Cytuj
A ja natomiast powiem, zmieniając trochę temat, że jestem miło zaskoczony, bo czytałem, że Unreal Engine niezbyt dobrze chodzi na PS3, a ograłem właśnie na tej konsoli betę nadchodzącego Batman: Arkham Asylum i konsolka wszystko ładnie ciągnęła, bez przycięć i zwolnień.
zagralbys sobie w geras of war 2 to bys dopiero zobaczyl potege ue3. ten batman to nawet 5% potegi ue3 nie wygorzystuje. tak samo inne gry. wszyscy narzekaja na ue3 ale prawda jest taka ze ps3 ogranicza ten silnik i przez to na x360 sa tylko troche ladniejsze gry. kto chce zobaczyc jak naprawde wyglada  ten silinik niech wlaczy GEARS OF WAR 2!

Ładnie piszesz. ;)

Jak prawdziwy analfabeta. :D

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19691 dnia: Lipca 13, 2009, 18:53:48 pm »
To swoją drogą ale skoro puszczają luty od gorąca to raczej sama z siebie się nie przegrzewa. 
Myślę, że PS3 też się fest nagrzewa. A że chłodzenie jest o niebo lepsze i jakość wykonania też, to już inna sprawa.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19692 dnia: Lipca 13, 2009, 20:35:30 pm »
MarcePan wiesz co teraz napisałeś..to tak jakby w 80% podkręconych PC paliły się karty graficzne bo wł. za dużo detali. W X jest kiepsko rozwiązane współczynnik chłodzenia i hałasu konsoli(chociaż te nowsze modele i tak się zachowują o klasę lepiej do starych), więc stąd te awarię..kwestia wykonania jest moim skromnym zdaniem OK i pod pewnymi względami nawet lepsza niż w produkcie SONY ;)

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19693 dnia: Lipca 13, 2009, 20:41:22 pm »
Weź napisz proszę w jakich to kwestiach wykonanie Xa jest lepsze niż w PS3.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19694 dnia: Lipca 13, 2009, 21:01:10 pm »
Co jeden to ciekawsze bzdury...

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19695 dnia: Lipca 13, 2009, 21:05:00 pm »
MarcePan wiesz co teraz napisałeś..to tak jakby w 80% podkręconych PC paliły się karty graficzne bo wł. za dużo detali. W X jest kiepsko rozwiązane współczynnik chłodzenia i hałasu konsoli(chociaż te nowsze modele i tak się zachowują o klasę lepiej do starych), więc stąd te awarię..kwestia wykonania jest moim skromnym zdaniem OK i pod pewnymi względami nawet lepsza niż w produkcie SONY ;)
pod którymi względami jest lepsza od PS3?
: Lipiec 13, 2009, 21:02:36 pm
PS3 jest dopracowane względem wykonania,chłodzenie jest super nie ma mowy o przegrzaniu konsoli można grać 24h. :D

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19696 dnia: Lipca 13, 2009, 21:18:55 pm »
Weź napisz proszę w jakich to kwestiach wykonanie Xa jest lepsze niż w PS3.

Jak to w jakich?

Wbudowany zasilacz to błąd Sony!

Nie ma to jak porządny kloc obok konsoli  :lol:
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2009, 21:23:50 pm wysłana przez Chris »

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19697 dnia: Lipca 13, 2009, 21:20:48 pm »
Weź napisz proszę w jakich to kwestiach wykonanie Xa jest lepsze niż w PS3.

Jak to co?

Wbudowany zasilacz to błąd Sony!

Nie ma to jak porządny kloc obok konsoli  :lol:
zasilacz,który służy jako grzejnik. :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19698 dnia: Lipca 13, 2009, 21:23:42 pm »
Weź napisz proszę w jakich to kwestiach wykonanie Xa jest lepsze niż w PS3.

Kurde też czekam niecierpliwie.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19699 dnia: Lipca 13, 2009, 21:27:43 pm »
Gadanie, to jest progres tak zwany. Jak położyłem obok zasilacza klockowego analogiczny z Amigi, to ten Microsoftu jest dużo niższy.

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19700 dnia: Lipca 13, 2009, 21:28:47 pm »
Weź napisz proszę w jakich to kwestiach wykonanie Xa jest lepsze niż w PS3.

Jak to co?

Wbudowany zasilacz to błąd Sony!

Nie ma to jak porządny kloc obok konsoli  :lol:
zasilacz,który służy jako grzejnik. :D
Hahahahahhh, dobre, to się uśmiałem! :grin:


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19701 dnia: Lipca 13, 2009, 21:46:30 pm »
Nie zapominajcie o specjalnym gnieździe i obudowie na dysk twardy, w którym nasz podopieczny ma bardzo miło i wygodnie.

Nie to co u Sony, zwykłe dziursko i biedny dysk trzeba tam wciskać. Na dodatek każdy jeden pasuje  :mad:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19702 dnia: Lipca 13, 2009, 21:52:50 pm »
Cytuj
Screen Space Ambient Occlusion, deferred rendering, cloud computing, paralax mapping, high dynamic range tonemapping, per object motion blur, cascade shadows, sub surface scattering simulation...
 

 ta jasne ps3 jest za slabe na ambient occlusion
Oh yeah? To obejrzyj to http://www.eurogamer.net/videos/digitalfoundry-uncharted-2-tech-analysis?size=hd
Last Guardian tez ma SSAO.
ale na anizo juz zabraklo mocy :P. a sam ao nie dorownuje do piet temu z gow2.

Cytuj
Ładnie piszesz. Wink

Jak prawdziwy analfabeta. Very Happy
to typowa odpowiedz sony boja kiedy brakuje argumentow :P
przykro mi ze ps3 nie daje sobie rady z niektorymi efektami
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2009, 21:58:29 pm wysłana przez Wulfen »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19703 dnia: Lipca 13, 2009, 21:54:01 pm »
Jakość wykonania pada, analogi w Ps3 są zrobione z kiepskiej jakości materiałów, tak samo jak plastik jest gorszy niż ten w X'o(od Pada). Generalnie tylko sama konsola jest trochę lepiej wykonana niż X'o. Lepszej jakości plastik, choć mechanizm szczelinowy wg. mnie nie wytrzyma więcej niż 6-7 lat i będzie "gubił" płyty.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19704 dnia: Lipca 13, 2009, 21:56:03 pm »
MarcePan wiesz co teraz napisałeś..to tak jakby w 80% podkręconych PC paliły się karty graficzne bo wł. za dużo detali. W X jest kiepsko rozwiązane współczynnik chłodzenia i hałasu konsoli(chociaż te nowsze modele i tak się zachowują o klasę lepiej do starych), więc stąd te awarię..kwestia wykonania jest moim skromnym zdaniem OK i pod pewnymi względami nawet lepsza niż w produkcie SONY ;)

Cytuj
Generalnie tylko sama konsola jest trochę lepiej wykonana niż X'o
[tu wstaw miliard emotikonek tego typu: :lol:]

W tym momencie jestem skłonny stwierdzić, że Unlimited jest mniej więcej tak wielkim fanboyem jak MarcePan.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19705 dnia: Lipca 13, 2009, 21:58:25 pm »
Nie jestem, gdybym był, to powiedział bym że PS3 ssie pałkę X'o pod każdym względem :P :grin: :-?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19706 dnia: Lipca 13, 2009, 22:00:04 pm »
to typowa odpowiedz sony boja kiedy brakuje argumentow :P
przykro mi ze ps3 nie daje sobie rady z niektorymi efektami

Ale jak ja mam rozmawiać z człowiekiem, który pieprzy głupoty?  :lol:

Cytuj
ten batman to nawet 5% potegi ue3 nie wygorzystuje
Cytuj
no pewnie ze slabo wyglada. call of juarez wyprzedza o lata swietlne mgs4 i uncharted razem wziete

Takie zdania dobitnie pokazują, że niestety, ale posiadasz klapki na oczach i przy okazji nie wiesz co piszesz.

PS. Dalej nie potrafisz pisać  :grin:
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2009, 22:06:40 pm wysłana przez Chris »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19707 dnia: Lipca 13, 2009, 22:01:22 pm »
Mechanizm szczelinowy wytrzyma max 6-7 lat, a mój szajsung w złomie już po roku nie chciał tacki wysuwać  :lol:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19708 dnia: Lipca 13, 2009, 22:04:01 pm »
Mechanizm szczelinowy wytrzyma max 6-7 lat, a mój szajsung w złomie już po roku nie chciał tacki wysuwać  :lol:
No wiesz, jak się nie znasz i kupujesz pierwszy lepszy model to miej winę tylko do siebie :P Wiadomo że Xbox Xboxowi nie równy. Jednak generalizowanie po przytoczonym jednym przykładzie jest co najmniej nie na miejscu.
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2009, 22:06:56 pm wysłana przez Unlimited »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19709 dnia: Lipca 13, 2009, 22:14:31 pm »
Czyli rozpakowanie kilku sztuk, sprawdzanie po tackach napędu i szukanie takiego, który się (w teorii) nie spierdoli, jest przy kupowaniu Xboxa czynnością normalną? Aha...

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19710 dnia: Lipca 13, 2009, 22:19:32 pm »
Mechanizm szczelinowy wytrzyma max 6-7 lat, a mój szajsung w złomie już po roku nie chciał tacki wysuwać  :lol:
No wiesz, jak się nie znasz i kupujesz pierwszy lepszy model to miej winę tylko do siebie :P Wiadomo że Xbox Xboxowi nie równy. Jednak generalizowanie po przytoczonym jednym przykładzie jest co najmniej nie na miejscu.
Jak wcześniej napisałem starsze modele są gorsze, więc może Iras kupił właśnie starszy model...
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19711 dnia: Lipca 13, 2009, 22:20:42 pm »
Czyli rozpakowanie kilku sztuk, sprawdzanie po tackach napędu i szukanie takiego, który się (w teorii) nie spierdoli, jest przy kupowaniu Xboxa czynnością normalną? Aha...

Wiesz, to taka rosyjska ruletka w wykonaniu Microsoftu - dreszczyk emocji, czy wybieram dobry model, czy też za pół roku będę musiał wysyłać do naprawy. Grasz, jeszcze zanim kupisz konsolę ;).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19712 dnia: Lipca 13, 2009, 22:22:19 pm »
To prawie jak z PSP i ryzykiem trafienia na bad pixele

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19713 dnia: Lipca 13, 2009, 22:25:35 pm »
Czyli rozpakowanie kilku sztuk, sprawdzanie po tackach napędu i szukanie takiego, który się (w teorii) nie spierdoli, jest przy kupowaniu Xboxa czynnością normalną? Aha...
Nie, wystarczy że znasz parę podstawowych informacji. FAQ speszial for You:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lipca 13, 2009, 23:05:20 pm wysłana przez Unlimited »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19714 dnia: Lipca 13, 2009, 22:35:38 pm »
Szkoda tylko, że twoje FAQ porusza temat odczytywania nośników i przeróbek, a w ogóle nie zahacza o żywotność i niezawodność.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19715 dnia: Lipca 13, 2009, 22:53:06 pm »
W tym momencie jestem skłonny stwierdzić, że Unlimited jest mniej więcej tak wielkim fanboyem jak MarcePan.

Nie ma większego. Nie oszukuj.

Tak na poważnie to nikt nie przebije Wulfena. Dawno nie czytałem takich wypocin. Momentami zastanawiam się czy on na serio uważa że GeOW2 to taki cud graficzny.
: Lipiec 13, 2009, 22:50:33 pm
Czyli rozpakowanie kilku sztuk, sprawdzanie po tackach napędu i szukanie takiego, który się (w teorii) nie spierdoli, jest przy kupowaniu Xboxa czynnością normalną? Aha...
Nie, wystarczy że znasz parę podstawowych informacji. FAQ speszial for You:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Piękna reklama X0. :lol: :lol: :lol:

Teraz co robisz w przypadku gdy chce kupić PS3.

Wchodzisz do sklepu i bierzesz pierwszą lepszą z półki bo wiesz ze dostajesz sprzęt najwyższej klasy zrobiony tak jak się powinno robić nowoczesne maszyny do grania.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19716 dnia: Lipca 13, 2009, 22:56:30 pm »
Cytuj
Nie ma większego. Nie oszukuj.

Tak na poważnie to nikt nie przebije Wulfena. Dawno nie czytałem takich wypocin. Momentami zastanawiam się czy on na serio uważa że GeOW2 to taki cud graficzny.
Ja pomijam jego posty, nie mam pojęcia o czym pisze. Nie jestem w stanie przebrnąć przez ten bełkot.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19717 dnia: Lipca 13, 2009, 22:58:13 pm »
Cytuj
Nie ma większego. Nie oszukuj.

Tak na poważnie to nikt nie przebije Wulfena. Dawno nie czytałem takich wypocin. Momentami zastanawiam się czy on na serio uważa że GeOW2 to taki cud graficzny.
Ja pomijam jego posty, nie mam pojęcia o czym pisze. Nie jestem w stanie przebrnąć przez ten bełkot.

Nie wiem czy dobrze kojarzę ale on ponoć studiuje. Patrząc na błędy jakie robi to zastanawiam się czy aby na pewno dobrze kojarzę. :?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19718 dnia: Lipca 13, 2009, 23:03:20 pm »
Cytuj
Nie ma większego. Nie oszukuj.

Tak na poważnie to nikt nie przebije Wulfena. Dawno nie czytałem takich wypocin. Momentami zastanawiam się czy on na serio uważa że GeOW2 to taki cud graficzny.
Ja pomijam jego posty, nie mam pojęcia o czym pisze. Nie jestem w stanie przebrnąć przez ten bełkot.

Nie wiem czy dobrze kojarzę ale on ponoć studiuje. Patrząc na błędy jakie robi to zastanawiam się czy aby na pewno dobrze kojarzę. :?
Ale tu jest coraz więcej takich analfabetów, w obu obozach....

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #19719 dnia: Lipca 14, 2009, 00:04:10 am »
No wiesz, jak się nie znasz i kupujesz pierwszy lepszy model to miej winę tylko do siebie :P Wiadomo że Xbox Xboxowi nie równy. Jednak generalizowanie po przytoczonym jednym przykładzie jest co najmniej nie na miejscu.
Czyli użytkownicy X360 to frajerzy.Fajnie.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Mnie tylko zastanawia kiedy sie skończą takie marne i aż czasem żałosne podjazdy.