Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2767591 razy)

0 użytkowników i 29 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27680 dnia: Czerwca 12, 2011, 23:08:06 pm »
... bo żaden Polski developer nie osiągnął tego co oni...
W czasie, gdy CDP ukończy wycinanie i komresowanie czego się da w XO wersji ich osiągnięcia oraz zostanie odznaczone ORDEREM PATAŁACHA ROKU, inny polski developer, który nie osiągnął tego co oni, wypuści an rynek: GOTY Velvet Edition, równocześnie na trzy systemy.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27681 dnia: Czerwca 12, 2011, 23:25:56 pm »
W czasie, gdy CDP ukończy wycinanie i komresowanie czego się da w XO wersji ich osiągnięcia oraz zostanie odznaczone ORDEREM PATAŁACHA ROKU, inny polski developer, który nie osiągnął tego co oni, wypuści an rynek: GOTY Velvet Edition, równocześnie na trzy systemy.
I ktory jest wiekszy i wydal gre ponad pol roku temu, i do tego o ponad 3 miechy opoznil premiere ;

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27682 dnia: Czerwca 12, 2011, 23:29:34 pm »
Here are the latest Media Create Console Hardware Sales in Japan for the week of May 30 - Jun 06, PSP still remained at the top with 30k units sold, 3DS was closing in with 27k units sold.

PSP - 30,155 [1,013,595]
3DS - 27,357 [1,064,899]
PS3 - 16,510 [550,411]
Wii - 6,315 [292,747]
DSi LL - 5,452 [234,755]
DSi - 5,187 [202,152]
360 - 2,499 [54,762]
PS2 - 1,228 [35,789]
DSL - 138 [18,491]
PSP Go - 62 [15,210]

PSP pierwsze bo teraz na to jakieś j-popierdółki wychodzą zamiast normalnych gier, a wiadomo że oni za tym szaleją.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27683 dnia: Czerwca 12, 2011, 23:31:48 pm »
PSP pierwsze bo teraz na to jakieś j-popierdółki wychodzą zamiast normalnych gier, a wiadomo że oni za tym szaleją.
PSP jest pierwsze od prawie dwoch miechow.

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27684 dnia: Czerwca 12, 2011, 23:38:25 pm »
I to niby w jaki sposób kontrastuje z tym co napisał marcin_n?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27685 dnia: Czerwca 13, 2011, 00:20:41 am »
Here are the latest Media Create Console Hardware Sales in Japan for the week of May 30 - Jun 06, PSP still remained at the top with 30k units sold, 3DS was closing in with 27k units sold.

PSP - 30,155 [1,013,595]
3DS - 27,357 [1,064,899]
PS3 - 16,510 [550,411]
Wii - 6,315 [292,747]
DSi LL - 5,452 [234,755]
DSi - 5,187 [202,152]
360 - 2,499 [54,762]
PS2 - 1,228 [35,789]
DSL - 138 [18,491]
PSP Go - 62 [15,210]

PSP pierwsze bo teraz na to jakieś j-popierdółki wychodzą zamiast normalnych gier, a wiadomo że oni za tym szaleją.
    [Biohazard] Resident Evil: The Mercenaries 3D (3DS, Capcom) - 58,792
    One Piece: Unlimited Cruise SP (3DS, Bandai Namco) - 16,753 [97,241]
    Battle & Get! Pokemon Typing DS (NDS, Pokemon Co.) - 11,014 [119,391]
    Dragon Quest Monsters: Joker 2 Professional (NDS, Square Enix) - 10,729 [519,496]
    Troy Musou [Warriors: Legend of Troy] (PS3, Koei Tecmo) - 10,306 [41,734]
    Phantom Breaker (360, 5pb) - 9,960
    Akiba's Trip (PSP, Acquire) - 9,222 [83,954]
    Pandora no Tou: Kimi no Moto e Kaerumade [Pandora's Tower] (Wii, Nintendo) - 8,436 [29,881]
    Patapon 3 (PSP, Sony) - 7,018 [111,493]
    Nobunaga no Yabou: Tendou with Power-Up Kit (PS3, Koei Tecmo) - 6,390 [21,846]
    Pro Baseball Spirits 2011 (PSP, Konami) - 6,305 [174,765]
    Treasure Report: Kikai Jikake no Isan (NDS, Bandai Namco) - 6,158 [20,461]
    Wii Party (Wii, Nintendo) - 5,703 [1,904,952]
    Pokemon Black & White (NDS, Pokemon Co.) - 5,513 [5,192,693]
    Monster Hunter Portable 3rd (PSP, Capcom) - 4,051 [4,483,072]
    Mario Kart Wii (Wii, Nintendo) - 3,991 [3,236,908]
    Wii Fit Plus (Wii, Nintendo) - 3,365 [2,320,606]
    Nintendogs + cats (3DS, Nintendo) - 3,349 [228,803]
    Dai-2-Ji Super Robot Taisen Z: Hakai-hen (PSP, Bandai Namco) - 3,235 [409,847]
    Gungnir: Mayari no Gunshin to Eiyuu Sensou (PSP, Atlus) - 3,228 [24,098]

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27686 dnia: Czerwca 13, 2011, 21:42:35 pm »
I to niby w jaki sposób kontrastuje z tym co napisał marcin_n?
Jesli wyraz "teraz" odnosi sie wedlug Ciebie do okresu dwoch miesiecy to nie ...

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27687 dnia: Czerwca 17, 2011, 12:57:56 pm »
Here are the latest Media Create Console Hardware Sales in Japan for the week of Jun 06 - 12, PSP barely edged out 3DS in hardware sales this week.

PSP - 26,681 [1,025,066]
3DS - 24,649 [1,089,548]
PS3 - 17,104 [567,515]
Wii - 6,357 [299,104]
DSi LL - 5,283 [240,038]
DSi - 5,232 [207,384]
360 - 2,370 [57,132]
PS2 - 1,291 [37,080]
DSL - 146 [18,637]
PSP Go - 69 [15,279]

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27688 dnia: Czerwca 17, 2011, 13:12:11 pm »
Here are the latest Media Create Console Hardware Sales in Japan for the week of Jun 06 - 12, PSP barely edged out 3DS in hardware sales this week.

PSP - 26,681 [1,025,066]
3DS - 24,649 [1,089,548]
PS3 - 17,104 [567,515]
Wii - 6,357 [299,104]
DSi LL - 5,283 [240,038]
DSi - 5,232 [207,384]
360 - 2,370 [57,132]
PS2 - 1,291 [37,080]
DSL - 146 [18,637]
PSP Go - 69 [15,279]

Tak serio to co nas wyniki z Jap. interesuja????

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27689 dnia: Czerwca 17, 2011, 13:15:00 pm »
Tyle samo co z USA.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27690 dnia: Czerwca 17, 2011, 15:01:29 pm »
Tyle samo co UK, Francji, Niemiec...

Marins

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27691 dnia: Czerwca 17, 2011, 23:30:27 pm »
Here are the latest Media Create Console Hardware Sales in Japan for the week of Jun 06 - 12, PSP barely edged out 3DS in hardware sales this week.

PSP - 26,681 [1,025,066]
3DS - 24,649 [1,089,548]
PS3 - 17,104 [567,515]
Wii - 6,357 [299,104]
DSi LL - 5,283 [240,038]
DSi - 5,232 [207,384]
360 - 2,370 [57,132]
PS2 - 1,291 [37,080]
DSL - 146 [18,637]
PSP Go - 69 [15,279]

Tak serio to co nas wyniki z Jap. interesuja????

3DS fajnie było - nara.

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27692 dnia: Czerwca 17, 2011, 23:36:52 pm »
Skoro Japończycy wolą PSP od 3DSa...

WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE  :troll:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27693 dnia: Czerwca 18, 2011, 00:09:22 am »
Na razie nie ma wiele dobrych gier na 3DSa. Ale niedługo wychodzi Zelda, a w kolejce czeka jeszcze trochę dobrych gier (chociażby te zapowiedziane na E3). Pod koniec roku sprzedaż mocno skoczy w górę i będzie się utrzymywać na dużo wyższym poziomie i dotychczasowy. Na razie nie ma po co specjalnie kupować 3DSa, więc i sprzedaż jest niespecjalna. Nie przekreślałbym jednak konsoli na starcie. Zobaczymy co będzie jak wyjdą gry od Nintendo.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27694 dnia: Czerwca 18, 2011, 11:28:35 am »
Na razie nie ma wiele dobrych gier na 3DSa. Ale niedługo wychodzi Zelda, a w kolejce czeka jeszcze trochę dobrych gier (chociażby te zapowiedziane na E3). Pod koniec roku sprzedaż mocno skoczy w górę i będzie się utrzymywać na dużo wyższym poziomie i dotychczasowy. Na razie nie ma po co specjalnie kupować 3DSa, więc i sprzedaż jest niespecjalna. Nie przekreślałbym jednak konsoli na starcie. Zobaczymy co będzie jak wyjdą gry od Nintendo.
Chyba powody średniej (albo tylko dobrej) sprzedaży są inne:


Japanese ranking site Goo conducted a survey on the reasons why people decided not to purchase the 3DS, and the top reason is that the price is too high. It seems Nintendo made a big mistake in price setting:

High price - 100%
Satisfied with DS/DSi - 60.6%
Worried about eye strain - 41.2%
3D motion sickness - 39.4%
Not interested in the launch titles - 24.6%
Wait for key software releases - 18.5%
Satisfied with smart phone/tablet games - 11.1%
Satisfied with PSP - 10.8%
Short Battery life - 8.0%
Too heavy to carry around - 7.1%

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27695 dnia: Czerwca 18, 2011, 11:40:08 am »
Nie sugerowałbym się aż tak danymi statystycznymi tego typu, ponieważ są dosyć nieprecyzyjne. Np. "high price" - cena jest za wysoka na to, co ma do zaoferowania konsola. Teraz faktycznie trudno się z tym nie zgodzić. Jak jednak wyjdą dobre gry, to cena stanie automatycznie bardziej adekwatna do możliwości. Analogicznie sytuacja ma się w przypadku "zadowolenia z DS/DSi". Obecnie 3DS oferuje zbyt mało, by był sens się na niego przerzucać. W okresie świątecznym może się to zmienić dzięki kilku grom.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27696 dnia: Czerwca 18, 2011, 11:58:03 am »
Nie sugerowałbym się aż tak danymi statystycznymi tego typu, ponieważ są dosyć nieprecyzyjne. Np. "high price" - cena jest za wysoka na to, co ma do zaoferowania konsola. Teraz faktycznie trudno się z tym nie zgodzić. Jak jednak wyjdą dobre gry, to cena stanie automatycznie bardziej adekwatna do możliwości. Analogicznie sytuacja ma się w przypadku "zadowolenia z DS/DSi". Obecnie 3DS oferuje zbyt mało, by był sens się na niego przerzucać. W okresie świątecznym może się to zmienić dzięki kilku grom.
Ja osobiście nie rozumiem narzekania ludzi w Stanach, w UK czy w Japonii na cenę. Porównując ile oni zarabiają na godzine, a ile Polacy zarabiają to przy takich samych cenach w ogóle nie powinni narzekać. Pomyslcie sobie jakby to było gdyby proporcjonalnie do naszych stawek, takie ps3 kosztowało 399zł, 3DS 299zł, a gry 40-50zł. To chyba każdy u nas miałby wszystkie konsole i nikt by nie piracił. Sprzedaż gier i konsol w Polsce i tak jest w mierę duża, a z takimy cenami byłaby 3-5 razy większa.

Niech tacy Amerykanie zrozumieję, że my na starcie konsoli musielismy zapłacić takie 2500$- porównując zarobki, ciekawe co oni by powiedzieli na taką cenę.

Podobnie z cenami paliw. Jakby u nas litr kosztował 1,5-2,5 zł to byśmy byli w siódmym niebie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27697 dnia: Czerwca 18, 2011, 14:18:51 pm »
Killzone 3 vs Battlefield 3  :naughty:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
A tutaj to samo ale zmniejszyłem trochę saturację i zmieniłem paletę barw w KZ3 (to samo można zrobić na tv..), żeby łatwiej było porównywać obie gry..
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
No i wersja w wysokiej rozdzielczości jeśli ktoś chce liczyć piksele:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Robiąc to porównanie byłem przekonany, że KZ3 wypadnie znacznie gorzej.. Ale mimo wszystko dzielnie broni honoru konsol  :P

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27698 dnia: Czerwca 18, 2011, 14:44:34 pm »
Dobra robota, ale mam pytanie:










Po co?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27699 dnia: Czerwca 18, 2011, 15:07:03 pm »
Po co?
Po to na przykład żeby zobrazować, że nowy Battlefield nie wyprzedza aż tak mocno konsolowych fpsów jak niektórzy myślą  ;)

Ogur

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27700 dnia: Czerwca 18, 2011, 15:14:06 pm »
Po co?
Po to na przykład żeby zobrazować, że nowy Battlefield, na screenach, nie wyprzedza aż tak mocno konsolowych fpsów jak niektórzy myślą  ;)

Fixed.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27701 dnia: Czerwca 18, 2011, 15:34:35 pm »
Nie sugerowałbym się aż tak danymi statystycznymi tego typu, ponieważ są dosyć nieprecyzyjne. Np. "high price" - cena jest za wysoka na to, co ma do zaoferowania konsola. Teraz faktycznie trudno się z tym nie zgodzić. Jak jednak wyjdą dobre gry, to cena stanie automatycznie bardziej adekwatna do możliwości. Analogicznie sytuacja ma się w przypadku "zadowolenia z DS/DSi". Obecnie 3DS oferuje zbyt mało, by był sens się na niego przerzucać. W okresie świątecznym może się to zmienić dzięki kilku grom.
Ja osobiście nie rozumiem narzekania ludzi w Stanach, w UK czy w Japonii na cenę. Porównując ile oni zarabiają na godzine, a ile Polacy zarabiają to przy takich samych cenach w ogóle nie powinni narzekać. Pomyslcie sobie jakby to było gdyby proporcjonalnie do naszych stawek, takie ps3 kosztowało 399zł, 3DS 299zł, a gry 40-50zł. To chyba każdy u nas miałby wszystkie konsole i nikt by nie piracił. Sprzedaż gier i konsol w Polsce i tak jest w mierę duża, a z takimy cenami byłaby 3-5 razy większa.

Niech tacy Amerykanie zrozumieję, że my na starcie konsoli musielismy zapłacić takie 2500$- porównując zarobki, ciekawe co oni by powiedzieli na taką cenę.

Podobnie z cenami paliw. Jakby u nas litr kosztował 1,5-2,5 zł to byśmy byli w siódmym niebie.
Tyle, że granie w takim USA wygląda inaczej niż w Polsce. U nas mimo wszystko (w dużym stopniu właśnie z powodu relacji cen do zarobków) grają głównie Ci których gry jarają. Tam natomiast gry są podobnie traktowane jak np. filmy - popularny rodzaj rozrywki. Sprzedaż gier jest tam tak duża, bo trafiają one do ludzi, dla których granie nie jest specjalnym priorytetem. Stąd też wynika tak wielka sprzedaż znanych i lubianych marek. Jak ktoś nie interesuje się specjalnie grami i gra rzadko, to czeka na to co zna i lubi, czyli rzeczy, które zostały dobrze wypromowane. Dla takiego casuala wydatek 400zł na nową konsolę jest mimo wszystko wydatkiem dużym, jeśli nie daje tego, czego się od zakupu oczekuje. Mówiąc inaczej, kupno konsoli dla samej konsoli (nowinki technologicznej) mija się dla nich z celem. Konsola ma służyć do gier i to od gier zależy czy jest sens ją kupić. Dlatego znane, lubiane serie tak podwyższają sprzedaż. Bo 400zł to może i nie jest jakoś super dużo, ale na pewno nie wydasz tego na rzecz, na której ci specjalnie nie zależy.

Killzone 3 vs Battlefield 3  :naughty:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Robiąc to porównanie byłem przekonany, że KZ3 wypadnie znacznie gorzej.. Ale mimo wszystko dzielnie broni honoru konsol  :P
+1
Nie powiem, narobiłeś mi trochę smaka na KZ3 :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27702 dnia: Czerwca 18, 2011, 15:40:56 pm »
Po co?
Po to na przykład żeby zobrazować, że komp z demobilu za 900 kkrtenów, nie wyprzedza aż tak mocno konsolowej grafiki jak niektórzy myślą.  ;)

Fixed.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27703 dnia: Czerwca 18, 2011, 19:50:22 pm »
Po co?
Po to na przykład żeby zobrazować, że nowy Battlefield, na screenach, nie wyprzedza aż tak mocno konsolowych fpsów jak niektórzy myślą  ;)

Fixed.
Jasne, że BF3 znacznie lepiej wygląda w ruchu niż na tych screenach.. Ale nie od dzisiaj wiadomo, że Killzony też dopiero w ruchu dają kopa  ;)
Np. :

Pctowe chwalicie, swego nie znacie  :P

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27704 dnia: Czerwca 18, 2011, 21:48:58 pm »
Po co?
Po to na przykład żeby zobrazować, że nowy Battlefield, na screenach, nie wyprzedza aż tak mocno konsolowych fpsów jak niektórzy myślą  ;)

Fixed.
Jasne, że BF3 znacznie lepiej wygląda w ruchu niż na tych screenach.. Ale nie od dzisiaj wiadomo, że Killzony też dopiero w ruchu dają kopa  ;)
Np. :

Pctowe chwalicie, swego nie znacie  :P
Zajebiście to wygląda, szkoda ze podstawowe mapy nie kopią tak dupy

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27705 dnia: Czerwca 18, 2011, 22:13:03 pm »
Bo ja wiem.. Moim zdaniem bilgarsk, który jest w podstawowych wygląda jeszcze lepiej, ale nie mogłem znaleźć dobrego nagrania z tą mapą  :evil:
Jedynie cuś takiego:

No ale mniejsza z tym. Chciałem tylko pokazać, że ps3 ciągle jeszcze daje radę  ;)

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27706 dnia: Czerwca 21, 2011, 11:05:03 am »
PS3 jeszcze długo będzie dawać radę. Jakby nie patrzeć tylko nieliczni zdołali zrobić miód cud i orzeszki graficzne na tej konsolo 2-3 lata temu. Teraz ci sami ludzie wyciągają z niej jeszcze więcej.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27707 dnia: Czerwca 21, 2011, 11:46:42 am »
Robiąc to porównanie byłem przekonany, że KZ3 wypadnie znacznie gorzej.. Ale mimo wszystko dzielnie broni honoru konsol  Razz
Bedac technologicznie generacje z tylu?

To tak jakby probowac porownac LBP 2 z Mario Galaxy 2 na screenach. Kompletnie bezsensowne porownanie.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27708 dnia: Czerwca 21, 2011, 12:59:17 pm »
Bedac technologicznie generacje z tylu?
To tak jakby probowac porownac LBP 2 z Mario Galaxy 2 na screenach. Kompletnie bezsensowne porownanie.
Bezsensowne ponieważ pokazuje, że gra "będąca technologicznie generację z tyłu" graficznie niewiele gorzej wypada niż najnowszy pctowy hit..? Rzeczywiście trochę bolesne porównanie  :(

Jeśli masz dowody na to, że BF3 faktycznie tak miażdży killzone 3 to z chęcią sobie poczytam/obejrzę, bo w tej chwili twój post niewiele wnosi do tematu  ;)
(tylko mi jako dowodu pctowych wymagań nie wklej..)
 

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27709 dnia: Czerwca 21, 2011, 16:26:56 pm »
graficznie niewiele gorzej wypada niż najnowszy pctowy hit..? Rzeczywiście trochę bolesne porównanie  Sad
Mowisz o wersji pre-alpha, albo o screenach zrzuconych z kiepskiej jakosci video, do tego nie pokazujac rzeczy dosc istotnych, jak np ilosc dymu w BF.
Oswietlenie w BF 3 to kompletnie inna liga, KZ 3 nie obsluguje HDR, wiekszosc cienii nie jest w real-time, nie ma global illumination, czy SSAO, cienie real-time czesto sa w niskiej rozdzielczosci, particles jest czasami mniej niz w KZ 2 i do tego w 1/4 rozdzielczosci gry, AA jest gorsze, gra chodzi w polowie mniej fps'ow, gra ma znacznie mniejsza skale, co mimo wszystko porownujac pokazujac sekcje jezdzone z KZ 3 nad ktorymi nie masz kontroli, a tlo to praktycznie zwykla tekstura, albo low poly modele do praktycznie otwartych map BF 3. Juz nie mowiac o destrukcji, ktora mocno obciaza pamiec.
Juz nawet nie mowiac, ze postaci na screenach nie maja wlaczonej teselacji, roznica w teksturach [np na ubraniach] jest miazdzaca, a do tego ciezko porownywac geometrie krajobrazu, bo gry dzieja sie w kompletnie innym czasie i na innej planecie.

Chcesz porownywac obie gry? Poczekaj na wersje PS3/X0 BF'a 3 i dobrej jakosci screeny/filmy, bo to co wrzuciles i jeszcze w formie zminiaturyzowanej w zaden sposob nie odzwierciedla ani jednej, ani drugiej gry.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27710 dnia: Czerwca 21, 2011, 20:28:05 pm »
Mowisz o wersji pre-alpha, albo o screenach zrzuconych z kiepskiej jakosci video, do tego nie pokazujac rzeczy dosc istotnych, jak np ilosc dymu w BF.
Tak, mówię o wersji alpha. Nie czepiaj się tego bo ty na podstawie tej wersji uznałeś, że gra wyprzedza KZ3 o generację...
Screenshoty z porównania są w 1280x720 z obu gier. (Specjalnie zrobiłem tą większą ich wersję, żeby sie nikt nie czepiał -.- )
Część screenów to najnowsze materiały prosto od developera, a część to screeny z gameplayu- to samo z Killzonem.
(Dodam jeszcze, że te z BF3 są z tego co widziałem, mocno podretuszowane, a te z KZ3 to w większości zwykłe stop-klatki z gry..)

Mogę się zgodzić, że oświetlenie ma BF3 lepsze. To zresztą widać gołym okiem. Ale nie jest to nic ponad to co już widzieliśmy w crysisie 2 np. więc można
ten poziom osiągnąć na obecnych konsolach. Ale jako, że o KZ3 to dyskusja to o crysisie pisał nie będę.
BF3 też ma przecież sporą część cieni wcześniej wypalonych, a te real timowe też często są w średniej jakości. Przypomina mi się sytuacja z crysisem 2.
Też oświetlenie miał lepsze, dynamiczny system dnia i nocy, a w samej grze wykorzystano to na tyle słabo, że KZ3 mimo technicznie uboższego oświetlenia,
wypadł pod tym względem lepiej.

Z FXami się zgodzić nie mogę. Już na oko widać, że liczba partikli to poziom porównywalny w obu grach. Zresztą BF3 będzie również na konsolach,
więc co najwyżej zmienią rozdziałke tekstur tam użytych, a nie ilości partikli.  BF3 ma co najwyżej w kilku kluczowych momentach użyte większe tekstury.
Ale o ile w przypadku KZ3 mogę napisać, że każdy fx podatny jest na działanie wiatru i grawitacji, jest oświetlany w real timie, ma kolizję i generuje własne światło (przynajmniej spora większość),
tak w przypadku Battlefielda tego nie zauważyłem (chociaż podejrzewam, że to ten sam poziom).
BTW, co do tego że w KZ3 Fxy czasami są słabsze niż w dwójce to.. No trochę za dużo w te tytuły grałem, żeby ci przyznać rację ;)


Co ty tam jeszcze wymieniłeś.. Wielkość terenu. No ok, Battlefield ma większe mapy. Ale co to za argument, że obiekty w tle są low-poly..?
Przecież to samo masz w Battlefieldzie. Im bliżej obiektu podjeżdżasz tym bardziej szczegółowy model ładuje się do pamięci. W KZ3 też masz ogromne tereny.
Zapierdzielasz opancerzonym wozem przez całe miasto, latasz między lodowcami, jeździsz po nich. Co mnie jednak interesuje, że BF3 ma ogromne
tereny do spacerowania a w KZ3 po nich tylko jeżdzę? Taki już design gry. Finalnie jednak wychodzi na to, ze obie gry mają duże tereny i w obu przypadkach
konsola/pc musi sobie poradzić z wczytaniem tego wszystkiego.
Destrukcja otoczenia w BF3 dupy też nie urywa. To co było w dwójce wypadało słabo- obiekty waliły się jakby nie miały masy i były zbudowane z prostych brył -
a w trójce znaczącej poprawy nie zauważyłem póki co. W KZ3 sporo elementów otoczenia można niszczyć i co najważniejsze, destrukcja każdego wygląda niesamowicie przekonująco i wiarygodnie.
Więc nie widzę przeszkód żeby między obiema grami postawić znak równości.
BF-średnia destrukcja na większą skalę = KZ3-rewelacyjnie wykonana destrukcja na mniejszą skalę.

Najbardziej mnie jednak zdziwiło, że napisałeś o miażdżącej różnicy w teksturach. W KZ3 każda postać ma tekstury w takiej samej rozdziałce jak w BF3
(no chyba, że mają tam 4096x4096- lol), to widać. Co więcej, w Killzłomie KAŻDA postać ma dodane detail mapy do ubrań.
W BF3 nie wszystkie postacie mogą się tym pochwalić
przykład:
http://img803.imageshack.us/img803/2379/31307501194.jpg
To samo z otoczeniem. BF3, przynajmniej na gameplayach jakie oglądałem, nie ma detail map w teksturach. W KZ3 zdecydowana większość obiektów je ma.
Więc pod względem zastosowanej technologi, KZ3 na tym polu wygrywa.


Czyli podsumowując:  (KZ3 znowu wypadł lepiej niż zakładałem ^^ )
-     Killzone ma gorsze oświetlenie
-     słabszy AA
-     30fps
i..? koniec?
Ja bym jeszcze dodał animacje, bo tymi DICE rzeczywiście może się pochwalić.

Na korzyść KZ3 z kolei można zaliczyć:
- O dziwo lepsze tekstury
- Dużo bardziej skomplikowana geometria leveli (zresztą postaci chyba też. W BF mają co najmniej równie kanciate kaski co w KZ..)

Tak więc obie gry mają plusy i minusy, BF3 wypada oczywiście lepiej, ale jeśli ciągle uważasz że to „różnica generacji” to chyba znamy trochę inną definicję tego zwrotu..

Killzone 3 ma jeszcze jedną, bardzo poważną zaletę, do której BF3 nawet się porównać nie da i tutaj dopiero można mówić o różnicy w generacji.
Chodzi o system trafień w KZ3 (i animacji śmierci w ogóle), który wyprzedza konkurencję o kilka klas  :):




Przypomina mi się sytuacja z drugim Battlefieldem który też kreowany był na Uncharted 2 killera, a wyszło tak jak zawsze.
Ja oglądając gameplaye z tej gry już teraz widzę masę średnich rzeczy, których ludzie nie dostrzegają dzięki kapitalnej reżyserii gry, a ta bardzo dużo maskuje.
Wystarczy sobie co jakiś czas zrobić pause i zobaczyć jak ta gra rzeczywiście się prezentuje.
Ale podejrzewam że wiele osób się rozczaruje jakością grafiki gdy gra już się ukaże.
Aż mnie łapy bolą od pisania   :cry:

Oczywiście jeśli masz inne argumenty lub z czymś się nie zgadzasz to z chęcią posłucham.

 

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27711 dnia: Czerwca 21, 2011, 21:08:15 pm »
Killzone lepsze zniszczenia ? Gdzie ?

Tylko proszę, nie mówmy o skryptach. Bo to nie będą zniszczenia, a wyreżyserowane scenki.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2011, 21:13:16 pm wysłana przez Moldar »

Ogur

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27712 dnia: Czerwca 21, 2011, 21:10:49 pm »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27713 dnia: Czerwca 21, 2011, 21:30:19 pm »
Killzone lepsze zniszczenia ? Gdzie ?

Tylko proszę, nie mówmy o skryptach. Bo to nie będą zniszczenia, a wyreżyserowane scenki.
na youtubie bida w tym temacie


więc dopowiem z pamięci:

częśc murków zniszczalna
większość filarów można poddać kompletnej destrukcji (widać nawet żebrowanie w środku)
worki z piaskiem niszczą sie
zniszczalne żyrandole
wanny
krzesła
stoły
wszystkie szyby rozpadają się płatami (najpierw tworzy się pajęczynka na nich, później kolejne częsci spadają rozbiając się o ziemię)
zniszczalne bulwy i sporo innych roślin w dżungli
drewniane drzwi
metalowe segmenty przy barierkach
w pełni zniszczalne budynki podczas walki z MAWLR (mam na myśli sekcję chodzoną i używanie WASP w dowolnych miejscach)
kosze na śmieci
kubki
talerze
książki
powiewające na wietrze płutna można doszczętnie spalić

i zapewne sporo innych rzeczy ktorych zwyczenie nie pamiętam.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27714 dnia: Czerwca 21, 2011, 22:58:35 pm »
Screenshoty z porównania są w 1280x720 z obu gier. (Specjalnie zrobiłem tą większą ich wersję, żeby sie nikt nie czepiał -.- )
No polowa to screencapy z trailerow kiepskiej jakosci
Tak, mówię o wersji alpha. Nie czepiaj się tego bo ty na podstawie tej wersji uznałeś, że gra wyprzedza KZ3 o generację...
Nie tylko na podstawie gameplay'i, ale i prezentacji silnika gry i wypuszczonej dokumentacji technicznej.

Ale nie jest to nic ponad to co już widzieliśmy w crysisie 2
Tak, na PC. Konsole nie maja global illumination.

BF3 też ma przecież sporą część cieni wcześniej wypalonych, a te real timowe też często są w średniej jakości.
Na PC masz wszystko w real-time.

że KZ3 mimo technicznie uboższego oświetlenia, wypadł pod tym względem lepiej.
Nie wypadl? To, ze artystycznie Ci sie bardziej podoba, to nie znaczy, ze gra ma lepsze oswietlenie i bardziej prawdziwe.

Co ty tam jeszcze wymieniłeś.. Wielkość terenu. No ok, Battlefield ma większe mapy. Ale co to za argument, że obiekty w tle są low-poly..?
Przecież to samo masz w Battlefieldzie.
Naprawde, jak Ty nie rozrozniach geometrii 'na pokaz', a geometrii prawdziwej to nie mamy o czym gadac. To tak jakbys powiedzial, ze Nepal z Uncharted 2 ma bardzo duzy teren interaktywny, bo wystarczy, ze sie tam zblizymy i bedziemy mieli zmiane LOD. Pare przykladow, patrz na geometrie i tekstury w tle.
http://strony.aster.pl/kakarotto/sss_img001.jpg
http://strony.aster.pl/kakarotto/sss_img002.jpg
http://strony.aster.pl/kakarotto/sss_img003.jpg
http://strony.aster.pl/kakarotto/sss_img004.jpg
http://strony.aster.pl/kakarotto/sss_img005.jpg

----
Już na oko widać, że liczba partikli to poziom porównywalny w obu grach.
Kpisz?
Zresztą BF3 będzie również na konsolach,
więc co najwyżej zmienią rozdziałke tekstur tam użytych, a nie ilości partikli.
Przeciez masz gameplay z PS3 ,gdize jest zdecydowanie mniej dymu i to nie tylko ilosc, ale jakosc, interaktywnosc oraz mozliwosc podswietlania [i cieniowania] oraz to, ze dym bedzie rzucal cien, wiec prawdopodobnie czesciowo jest wolumetryczny.
W KZ3 każda postać ma tekstury w takiej samej rozdziałce jak w BF3
Mylisz shadery z teksturami. Tutaj masz 5 stron wyjasnien na ten temat, na 7 czy 8 masz porownania i wytlumaczenie graficzne
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=59426&page=4

Destrukcja otoczenia w BF3 dupy też nie urywa
Wow, faktycznie kpisz. To chyba koniec mojej odpowiedzi ...


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27715 dnia: Czerwca 21, 2011, 23:13:33 pm »
graficznie niewiele gorzej wypada niż najnowszy pctowy hit..? Rzeczywiście trochę bolesne porównanie  Sad
Mowisz o wersji pre-alpha, albo o screenach zrzuconych z kiepskiej jakosci video, do tego nie pokazujac rzeczy dosc istotnych, jak np ilosc dymu w BF.
Oswietlenie w BF 3 to kompletnie inna liga, KZ 3 nie obsluguje HDR, wiekszosc cienii nie jest w real-time, nie ma global illumination, czy SSAO, cienie real-time czesto sa w niskiej rozdzielczosci, particles jest czasami mniej niz w KZ 2 i do tego w 1/4 rozdzielczosci gry, AA jest gorsze, gra chodzi w polowie mniej fps'ow, gra ma znacznie mniejsza skale, co mimo wszystko porownujac pokazujac sekcje jezdzone z KZ 3 nad ktorymi nie masz kontroli, a tlo to praktycznie zwykla tekstura, albo low poly modele do praktycznie otwartych map BF 3. Juz nie mowiac o destrukcji, ktora mocno obciaza pamiec.
Juz nawet nie mowiac, ze postaci na screenach nie maja wlaczonej teselacji, roznica w teksturach [np na ubraniach] jest miazdzaca, a do tego ciezko porownywac geometrie krajobrazu, bo gry dzieja sie w kompletnie innym czasie i na innej planecie.

Chcesz porownywac obie gry? Poczekaj na wersje PS3/X0 BF'a 3 i dobrej jakosci screeny/filmy, bo to co wrzuciles i jeszcze w formie zminiaturyzowanej w zaden sposob nie odzwierciedla ani jednej, ani drugiej gry.
Ja na razie powstrzymam się z osądami, chociaż z tego co widziałem jestem w stanie powiedzieć, ze graficznie BF3>K3, ale nie o tym chciałem mówić. Chodzi mi o to, że denerwuje mnie porównywanie grafiki gier tylko za względu na możliwości techniczne silników. G*wno mnie obchodzi, że jedna gra może mieć prawdziwe HDR, tessalacje, tekstury w parallax itp. Dla mnie w ocenie grafiki liczy się wrażenie estetyczne, zadowolenie oka, całokształt obrazu. Oceniając grafikę obok aspektów technicznych biorę na równi pod uwagę design, styl grafiki, klimat miejscówek/postaci, artyzm wykonania, pomysł, projekt leveli, dobór tekstur, rozmieszczenie oświetlenia.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27716 dnia: Czerwca 22, 2011, 00:54:53 am »
@KKRT
Zaznaczyłem kilka razy, że BF3 ma lepsze oświetlenie. Konsole nie mają póki co globalnego oświetlenia- ok. Oświetlenie ma lepsze BF3 a gorsze ma KZ3. Oświetlenie ma lepsze BF3. Gorzej wypada KZ3 jeśli chodzi o oświetlenie.   ...
Pewności nie mam, więc się wykłócał nie będę, ale w każdej grze trzeba doświetlać ręcznie otoczenie. Szczególnie wnętrza pomieszczeń. I na 99% jestem pewny że i w tej grze tak będzie bo w innym przypadku oświetlenie byłoby zwyczajnie za mało efektowne. Crysis 2 też był doświetlany.
Ale jak już pisałem, oświetlenie ma lepsze BF3.

Albo kpię, albo mam się dokształcić. Argumenty powalają.
Dobrze, nazwijmy tekstury shaderami żebyś poczuł się jak profesjonalista. Tak więc po pięciu latach doświadczenia mogę napisać, że widzę od razu jaką rozdzielczość mają tekstury na postaciach. (Jeśli bardzo chcesz mogę ci wymienić ich ilość na postać) W KZ3 wszystkie mają ten twój shader z detail mapami, a w BF3 nie wszystkie to mają. Więc produkt Guerilla Games wygrywa. I tyle w temacie tekstur.
To samo z ilością składowych w FXach. Swoją opinię mogę podeprzeć doświadczeniem, a ty tylko swoim wyobrażeniem które wydaje sie krzyczeć "to BF3! Ta gra na pewno ma bardziej skomplikowane efekty niż inne gry!". Jeśli ma to wybacz, ale nie widać tego. To, że mają w kluczowych momentach napakowane tekstury w większej rozdziałce, nie znaczy, że ich ilość jest jakaś ogromna. Killzone 3 też ma wolumetryczne Fxy tak swoją drogą.

Destrukcja otoczenia pokazana póki co tylko w formie skryptów i zniszczalnych murków (których zniszczalnośc w porównaniu z KZ3 wypada blado), jest wg ciebie imponująca? Tylko mi nie pisz, że obejrzałeś wywiad z obietnicami developera i na tej podstawie wiesz, że to prawdziwy graficzny potwór  ;)

No i na koniec zapytam.. Czy ty chcesz mi wmówić, że BF3 przez cały czas, niezależnie od tego w jakim miejscu mapy jesteśmy, renderuje całą scenę? Tekstury się nie streamują, obiekty nie mają lodów itd..? Przecież to działa na tej samej zasadzie w każdej grze.
Dajesz mi screeny z zamkniętych leveli w Kz i uncharted i co to niby ma pokazać? W sekcji jeżdzonej przemieża się ogromne obszary i pewnie nie mniejsze niż w BF. Zresztą w KZ3 można w pewnym momencie zasiąść za sterami mecha i chodzić po tym mieście i nie jest to mała i wąska ścieżka między budynkami.
(jeśli miałeś na myśli coś innego to wytłumacz to jaśniej)

G*wno mnie obchodzi, że jedna gra może mieć prawdziwe HDR, tessalacje, tekstury w parallax itp. Dla mnie w ocenie grafiki liczy się wrażenie estetyczne, zadowolenie oka, całokształt obrazu. Oceniając grafikę obok aspektów technicznych biorę na równi pod uwagę design, styl grafiki, klimat miejscówek/postaci, artyzm wykonania, pomysł, projekt leveli, dobór tekstur, rozmieszczenie oświetlenia.
Zgadzam się. Dlatego np uważam, że mimo wszystko oświetlenie w KZ3 > oświetlenie w Crysis 2 :
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

:P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27717 dnia: Czerwca 22, 2011, 01:27:17 am »
design, styl grafiki, klimat miejscówek/postaci, artyzm wykonania, pomysł, projekt leveli, dobór tekstur, rozmieszczenie oświetlenia.
Ale to nie jest porownywalne, to jest zwykly gust i tyle. No, bo jak porownac 200 lat roznicy i kompletnie inne planety?

Crysis 2 też był doświetlany.
Czemu Ty sie klocic w sprawach o ktorych nie masz kompletnie pojecia, grales w ogole ta gre?

Albo kpię, albo mam się dokształcić. Argumenty powalają.
Dobrze, nazwijmy tekstury shaderami żebyś poczuł się jak profesjonalista. Tak więc po pięciu latach doświadczenia mogę napisać, że widzę od razu jaką rozdzielczość mają tekstury na postaciach. (Jeśli bardzo chcesz mogę ci wymienić ich ilość na postać) W KZ3 wszystkie mają ten twój shader z detail mapami, a w BF3 nie wszystkie to mają. Więc produkt Guerilla Games wygrywa. I tyle w temacie tekstur.
To samo z ilością składowych w FXach. Swoją opinię mogę podeprzeć doświadczeniem, a ty tylko swoim wyobrażeniem które wydaje sie krzyczeć "to BF3! Ta gra na pewno ma bardziej skomplikowane efekty niż inne gry!". Jeśli ma to wybacz, ale nie widać tego. To, że mają w kluczowych momentach napakowane tekstury w większej rozdziałce, nie znaczy, że ich ilość jest jakaś ogromna. Killzone 3 też ma wolumetryczne Fxy tak swoją drogą.
Sorry, ale caly ten post to bzdura. Nie, particles dymu/kurzu nie sa wolumetryczne w KZ3, do tego okreslasz FX jako particles [i typu iskier i typu dymu, a tak naprawde obydwa sie inaczej kompletnie generuje], a FX jesli juz to post-processing. Co do tekstur i shaderow - nie wszedzie potrzebujesz shaderow.

Destrukcja otoczenia pokazana póki co tylko w formie skryptów i zniszczalnych murków (których zniszczalnośc w porównaniu z KZ3 wypada blado)
Ty grales w ogole w ktoregos BF'a na Frostbite? Wiesz o tym, ze jest w stanie rozwalic prawie wszystko, wlacznie z deformowaniem podloza? To, ze nie mozesz niektorych konstrukcji rozwalic to kwestia designu, a nie technologii.
renderuje całą scenę? Tekstury się nie streamują, obiekty nie mają lodów itd..?
Oczywiscie, ze nie.

Przecież to działa na tej samej zasadzie w każdej grze.
I oczywiscie rowniez nie. Chociazby Frosbite musi korzystac z real-time'owego cullingu, gdy KZ moze miec pre-calculated.


Zgadzam się. Dlatego np uważam, że mimo wszystko oświetlenie w KZ3 > oświetlenie w Crysis 2 :
Wow.
A teraz obejrzyj sobie moje screeny z Crysisa.
http://kkrt.imgur.com/crysis_2_part1
http://kkrt.imgur.com/crysis_2_part2

A i co do BF'a 3.
Zassaj sobie ten gameplay - http://www.gamersyde.com/download_battlefield_3_e3_thunder_run-21382_en.html
1080p@60fps - 1.1gb, ale warto.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27718 dnia: Czerwca 22, 2011, 01:58:01 am »
Ok, mam dosyć.
Żadnego właściwie argumentu nie obaliłeś, a jedynie desperacko czepiasz się nazewnictwa. To nie jest profesjonalne forum dla developerów żeby stosować niezrozumiały dla zwykłych ludzi bełkot. Nie tylko ja czytam twoje posty ale też i inni gracze. Chociażby z szacunku dla nich mógłbyś nazywać rzeczy po imieniu a nie na siłę wstawiać angielskie skróty i nazwy, tylko po to żeby brzmieć bardziej profesjonalnie  :roll: Wiele osób spotkałem w gamedevie, nie tylko polaków i żadna z nich nie siliła się na wymyślne nazwy. Wybacz ale nie chce mi się w to bawić.
No i tak- grałem w crysisa 2. Zarówno w betę jak i w pudełkową wersję, w dodatku na kompie który kosztował znacznie więcej niż 900zł.
W BF2 grałem, bo była to gra na której miałem się wzrować pracując przy pewnym projekcie.

Ps. Obejrzałem twoje screeny z crysisa. Bardzo fajne oświetlenie, technicznie lepsze niż to z KZ3, artystycznie już nie.
Z każdym postem musze powtarzać wszystko od nowa więc już ciebie i siebie męczył nie będę. Mam nadzieję, że mnie swoim kolejnym postem nie zmusisz do wałkowania wszystkiego od początku.
Dobranoc.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27719 dnia: Czerwca 22, 2011, 09:07:19 am »
Cytuj
Naprawde, jak Ty nie rozrozniach geometrii 'na pokaz', a geometrii prawdziwej to nie mamy o czym gadac. To tak jakbys powiedzial, ze Nepal z Uncharted 2 ma bardzo duzy teren interaktywny, bo wystarczy, ze sie tam zblizymy i bedziemy mieli zmiane LOD. Pare przykladow, patrz na geometrie i tekstury w tle.
http://strony.aster.pl/kakarotto/sss_img001.jpg
http://strony.aster.pl/kakarotto/sss_img002.jpg
http://strony.aster.pl/kakarotto/sss_img003.jpg
http://strony.aster.pl/kakarotto/sss_img004.jpg
http://strony.aster.pl/kakarotto/sss_img005.jpg
w bf 3 pod tym wzgledem idealnie tez nie jest

lowpolygonalne postacie i nienajlepsze tekstury
http://www.battlefield3online.com/attachments/battlefield-3-general-discussion/526d1308255501-battlefield-3-10-new-high-res-screenshots-bf3-high-res-6.jpg

kwadratowe budynki z biednymi teksturami
http://www.gram.pl/upl/artykul/20110409193347.jpg

skaly
http://www.battlefield3online.com/attachments/battlefield-3-general-discussion/523d1308255369-battlefield-3-10-new-high-res-screenshots-bf3-high-res-5.jpg

tu troche tekstur wyprzedzajacych killzonea o cala generacje
http://www.cinemablend.com/images/gallery/s30402/Battlefield_3_12990547821131.jpg
http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/04/FaultLineEp1-1080p-11.jpg

pod wzgledem geometri na razie jest to poziom bc2 tekstury tez podobne.

Cytuj
Czemu Ty sie klocic w sprawach o ktorych nie masz kompletnie pojecia, grales w ogole ta gre?
ma racje niektóre swiatla w crysisie 2 imitujace gi bylo wypalone.