Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2762293 razy)

0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8600 dnia: Listopada 17, 2008, 18:44:52 pm »
FC2 ma z tego co pisza 52km2. A oblivion ile moze miec? Nie liczymy dungeonow, chodzi o otwarty teren ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8601 dnia: Listopada 17, 2008, 18:51:57 pm »
Tak, ale kiedy byl oceniany. Teraz po kilku godzinach z FC2, oblivion wyglada... bidnie :/
Mam nadzieje, ze nastepny elder wyjdzie jeszcze na ta generacje :smile:

Wyjdzie. Na starym silniku.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8602 dnia: Listopada 17, 2008, 19:15:07 pm »
Tak, ale kiedy byl oceniany. Teraz po kilku godzinach z FC2, oblivion wyglada... bidnie :/
to przecież jest oczywiste.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8603 dnia: Listopada 17, 2008, 19:42:45 pm »
Jurass i co ty na to... gra full HD nie cale 1GB no czyli gdyby w WipeOut wsadzili 3 razy wiecej tras to by ok 4 - 5 GB zajmowal, a co do LO, to jakos nie chce mi sie wierzyc, ze tego nie dalo sie upchac na mniejszej liczbie dyskow, jak wiadomo Japonczycy nie grzesza z innowacjami tzn. kompresja i inne sztuczki, no chyba ze mi powiesz ze taki Oblivion jest "mniejszy" od LO, bo widze, ze sie przyczepiles tego LO, bo w sumie tylko 2 gry i to od Japonczykow zajmuja wiecej niz 1 DVD. Tak samo moge ja wytoczyc dziala z DMC4 i 25min instalacji :) z BD, gdzie na XO ta sama gra zajmje jedno DVD i instalowac nic nie trzeba.
Zdajesz sobie ile miejsca jest marnotrawione na multidyskach,
skoro cały silnik gry i inne pipidułki muszą znajdować się na każdym z nich , na dodatek Carmack chyba wspominał coś o 2gb na każdej płycie zarezerwowanych dla Microsoftu.
Do tego na jakiej podstawie sądzisz,że te 8.5gb z dvd-dl to wystarczająco miejsca? To,że GTA4 czy inne się zmieściły wynika raczej z tego ,że takie były z góry przyjęte założenia,śmiesznie by imo wyglądały ucieczki przez "most" i te ekscytujące komunikaty "Please Insert Disc" .
To ,że Wipeout mieści się w 1gb to też żaden argument. Takie Ico (ver NTSC) , TTT czy Crash na PS2  zajmowały po 1 CD i tak samo jak teraz ludzie psioczyli "po co dvd , to jest drogie , cd górą" , a jak jest dzis , każdy widzi.
Do 4 płytowej edycji LO oraz 3-BD dolicz Infinite Undiscovery (2 płytki) oraz  pewnikiem w przyszłości SO4:LH i FFXIII.
25min instalki (5gb o ile pamietam) w DMC4 to zart w wykonaniu crapcomu ( ta generacja im nie sluzy przynajmniej do czasu RE5).
: Listopad 17, 2008, 19:26:22 pm
W LO nie gralem wiec nie wiem jak tam wyglada swiat, ale z tego co czytalem ogolnie jest monotonnia tzn. nie ma duzych zmian otoczenia, zreszta Iras wiekszosc gier jest zbudowana z takich klockow rozniacych sie teksturami i rozmieszczeniem obiektow :)
I właśnie tu jest mały zonk: jak mówi Iras w Oblivionie jest cały czas to samo w różnych wariacjach, LO każda lokacja jest inna.
BTW , ostatnio wyszedł na PC (wersja na konsole koło lutego chyba) Sacred 2 (niemiecki diablo/rpg), sama gra zajmuje 12gb + dodatkowa płyta z elitarnymi teksturami 7gb. Zmieści się na XO na jednej płycie bez straty jakości , jak myślisz?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8604 dnia: Listopada 17, 2008, 19:52:56 pm »
crapcomu ( ta generacja im nie sluzy przynajmniej do czasu RE5)

Mylisz się, oj bardzo się mylisz. Capcom (przez jednych nazywany crapcom, przez innych capgod ;)) jest jednym z nielicznych japońskich developerów, którzy potrafili znaleźć się w tej generacji konsol i nie wydają crapów. Fakt, PS3 traktują (albo traktowali) trochę zlewczo: fatalna konwersja Lost Planet czy instalacja w DMC4, nie zmienia to jednak faktu, że ich silnik graficzny, na którym cały czas jadą od czasów Dead Rising, wciąż robi wrażenie, a gry przez nich tworzone, chociaż nie super-mega-hiper (do czasów RE5 ;P), to znajdują się w czołówce.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8605 dnia: Listopada 17, 2008, 19:58:16 pm »
crapcomu ( ta generacja im nie sluzy przynajmniej do czasu RE5)

Mylisz się, oj bardzo się mylisz. Capcom (przez jednych nazywany crapcom, przez innych capgod ;)) jest jednym z nielicznych japońskich developerów, którzy potrafili znaleźć się w tej generacji konsol i nie wydają crapów. Fakt, PS3 traktują (albo traktowali) trochę zlewczo: fatalna konwersja Lost Planet czy instalacja w DMC4, nie zmienia to jednak faktu, że ich silnik graficzny, na którym cały czas jadą od czasów Dead Rising, wciąż robi wrażenie, a gry przez nich tworzone, chociaż nie super-mega-hiper (do czasów RE5 ;P), to znajdują się w czołówce.
Bazuje na dokonaniach z poprzednich generacji, DMC 1 był liderem graficznym na ten czas a zarazem jedną z pierwszych ich gier (podobnie było z RE:CV na DC), teraz imo dopiero RE5 pokazuje to czym był Capcom.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8606 dnia: Listopada 17, 2008, 20:03:23 pm »
port LP tragiczny, ale za to Devil May Cry 4 jest wierna kopią tej z XO.Gdyby Capcom miał odrobinę czasu więcej na skonwertowanie, to LP wyglądałby i ruszał się tak samo jak na konkurencyjnej platformie. 

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8607 dnia: Listopada 17, 2008, 20:17:30 pm »
port LP tragiczny, ale za to Devil May Cry 4 jest wierna kopią tej z XO.Gdyby Capcom miał odrobinę czasu więcej na skonwertowanie, to LP wyglądałby i ruszał się tak samo jak na konkurencyjnej platformie. 

Jakość LP nie jest raczej winą czasu, bo przecież gra i tak wyszła około roku po premierze na X0; w międzyczasie (około pół roku po wersji na X0, pół roku przez wersją na PS3) wyszła wersja na PC, która pod względem graficznym ownuje zarówno wersję na X0 jak i tą na PS3.

Zaś co do DMC4 - wersja na PS3 nie jest "wierną kopią" tej z X360 - jest lepsza ;). Nie grałem, także podpieram się tylko tym, co czytałem, ale wersja na PS3 ponoć cały czas trzyma 60fps (również w cut-scenkach), podczas gdy na X0 w cut-scenkach jest spadek do 30fps.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8608 dnia: Listopada 17, 2008, 20:22:50 pm »
Eurogamer dalej publikuje te porównania gier ?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8609 dnia: Listopada 17, 2008, 20:27:01 pm »
Pewnie tak, ale że nie ma Anonima, to nie ma kto ich wrzucać - a przynajmniej nie w takiej formie, by wszyscy na forum o nich wiedzieli ;).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8610 dnia: Listopada 17, 2008, 20:30:51 pm »
port LP tragiczny, ale za to Devil May Cry 4 jest wierna kopią tej z XO.Gdyby Capcom miał odrobinę czasu więcej na skonwertowanie, to LP wyglądałby i ruszał się tak samo jak na konkurencyjnej platformie. 

Nie grałem, także podpieram się tylko tym, co czytałem, ale wersja na PS3 ponoć cały czas trzyma 60fps (również w cut-scenkach), podczas gdy na X0 w cut-scenkach jest spadek do 30fps.
ekhm w dużej mierze dzięki instalce ;)

Marins

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8611 dnia: Listopada 17, 2008, 20:31:17 pm »
Właśnie co się stało z anonimem ? dostał bana dożywotniego ?

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8612 dnia: Listopada 17, 2008, 20:32:27 pm »
zmarł na raka

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8613 dnia: Listopada 17, 2008, 20:32:32 pm »
Właśnie co się stało z anonimem ? dostał bana dożywotniego ?

Chciałbyś!

Liczę że anonimowy niedługo przyjdzie w chwale i zbawi to forum.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8614 dnia: Listopada 17, 2008, 20:54:28 pm »
Jurass i co ty na to... gra full HD nie cale 1GB no czyli gdyby w WipeOut wsadzili 3 razy wiecej tras to by ok 4 - 5 GB zajmowal, a co do LO, to jakos nie chce mi sie wierzyc, ze tego nie dalo sie upchac na mniejszej liczbie dyskow, jak wiadomo Japonczycy nie grzesza z innowacjami tzn. kompresja i inne sztuczki, no chyba ze mi powiesz ze taki Oblivion jest "mniejszy" od LO, bo widze, ze sie przyczepiles tego LO, bo w sumie tylko 2 gry i to od Japonczykow zajmuja wiecej niz 1 DVD. Tak samo moge ja wytoczyc dziala z DMC4 i 25min instalacji :) z BD, gdzie na XO ta sama gra zajmje jedno DVD i instalowac nic nie trzeba.
Zdajesz sobie ile miejsca jest marnotrawione na multidyskach,
skoro cały silnik gry i inne pipidułki muszą znajdować się na każdym z nich , na dodatek Carmack chyba wspominał coś o 2gb na każdej płycie zarezerwowanych dla Microsoftu.
Do tego na jakiej podstawie sądzisz,że te 8.5gb z dvd-dl to wystarczająco miejsca? To,że GTA4 czy inne się zmieściły wynika raczej z tego ,że takie były z góry przyjęte założenia,śmiesznie by imo wyglądały ucieczki przez "most" i te ekscytujące komunikaty "Please Insert Disc" .
To ,że Wipeout mieści się w 1gb to też żaden argument. Takie Ico (ver NTSC) , TTT czy Crash na PS2  zajmowały po 1 CD i tak samo jak teraz ludzie psioczyli "po co dvd , to jest drogie , cd górą" , a jak jest dzis , każdy widzi.
Do 4 płytowej edycji LO oraz 3-BD dolicz Infinite Undiscovery (2 płytki) oraz  pewnikiem w przyszłości SO4:LH i FFXIII.
25min instalki (5gb o ile pamietam) w DMC4 to zart w wykonaniu crapcomu ( ta generacja im nie sluzy przynajmniej do czasu RE5).
: Listopad 17, 2008, 19:26:22 pm
W LO nie gralem wiec nie wiem jak tam wyglada swiat, ale z tego co czytalem ogolnie jest monotonnia tzn. nie ma duzych zmian otoczenia, zreszta Iras wiekszosc gier jest zbudowana z takich klockow rozniacych sie teksturami i rozmieszczeniem obiektow :)
I właśnie tu jest mały zonk: jak mówi Iras w Oblivionie jest cały czas to samo w różnych wariacjach, LO każda lokacja jest inna.
BTW , ostatnio wyszedł na PC (wersja na konsole koło lutego chyba) Sacred 2 (niemiecki diablo/rpg), sama gra zajmuje 12gb + dodatkowa płyta z elitarnymi teksturami 7gb. Zmieści się na XO na jednej płycie bez straty jakości , jak myślisz?

hmmm, dziwnie rozumujesz, instalka DMC4 - capcom sie nie postaral, LO na kilku plytach inaczej sie nie dalo ?! Moze w przypadku DMC4 na PS3 tez inaczej sie nie dalo?! ... masz strasznie "jednokierunkowy" tok myslenia.
: Listopad 17, 2008, 20:52:59 pm
I smieszne Jurass, ze piszesz, ze Capcom sie nie stara w tej generacji... przeciez Dead Rising, LP (XO) to gry wysoko oceniane! Niedawno DMC4, a przed nami Bionic Comando... nie widze wielu innych developerow z tak rownymi produkcjami.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8615 dnia: Listopada 17, 2008, 20:56:31 pm »
a przed nami totalny killer zwany Resident Evil 5.Walić schematy, ta gra zapowiada się wyśmienicie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8616 dnia: Listopada 17, 2008, 21:07:08 pm »
hmmm, dziwnie rozumujesz, instalka DMC4 - capcom sie nie postaral, LO na kilku plytach inaczej sie nie dalo ?! Moze w przypadku DMC4 na PS3 tez inaczej sie nie dalo?!

Przecież to jest oczywiste...

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8617 dnia: Listopada 17, 2008, 21:14:14 pm »
Pewnie tak, ale że nie ma Anonima, to nie ma kto ich wrzucać - a przynajmniej nie w takiej formie, by wszyscy na forum o nich wiedzieli ;).

Ostatnie porównanie jest z 4.11 - z tego co pamiętam to zostało ono wyczerpująco skomentowane przez naszego forumowego kolegę, którego brak spędza sen z powiek fanom XO.
Porównania ukazują się mniej-więcej co miesiąc, więc jeszcze ok 2 tygodnie będziecie musieli poczekać na świeże mięso...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8618 dnia: Listopada 17, 2008, 21:16:00 pm »
Jak już tak wam brak GA, to informuję, że wczoraj był na forum. 8-)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8619 dnia: Listopada 17, 2008, 21:26:41 pm »
to przecież jest oczywiste.
Przecież to jest oczywiste...
oczywiście, że oczywiste :D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8620 dnia: Listopada 17, 2008, 22:47:55 pm »
hmmm, dziwnie rozumujesz, instalka DMC4 - capcom sie nie postaral, LO na kilku plytach inaczej sie nie dalo ?! Moze w przypadku DMC4 na PS3 tez inaczej sie nie dalo?! ... masz strasznie "jednokierunkowy" tok myslenia.
: Listopad 17, 2008, 20:52:59 pm
I smieszne Jurass, ze piszesz, ze Capcom sie nie stara w tej generacji... przeciez Dead Rising, LP (XO) to gry wysoko oceniane! Niedawno DMC4, a przed nami Bionic Comando... nie widze wielu innych developerow z tak rownymi produkcjami.
Ile jest takich gier ,którym zainstalowanie 5gb zajmuje 25min? (BD w PS3 szybkie nie jest ale bez przesady).
Ile jest rpg na więcej niż jednej płycie?
Może śmieszne jest także to ,że przeszedłem LP , DMC4, LO (prawie ), Infinite Undiscovery i mam własne zdanie na temat tych gier , więc nie muszę się posiłkować czyimiś ocenami?
Czy mam uważać DMC4 za coś z topową grafiką (całokształt) skoro śnieżna miejscówka z Onimushy 3 na PS2 wyglądała lepiej?
A tak nawiasem mówiąc to śmieszne już jest to ciągłe czepianie się 25 min w DMC4.
: Listopad 17, 2008, 22:43:22 pm
Zaś co do DMC4 - wersja na PS3 nie jest "wierną kopią" tej z X360 - jest lepsza ;). Nie grałem, także podpieram się tylko tym, co czytałem, ale wersja na PS3 ponoć cały czas trzyma 60fps (również w cut-scenkach), podczas gdy na X0 w cut-scenkach jest spadek do 30fps.
Ściślej , (z tego co sam zauważyłem grając w obydwie wersje)-PS3 miało 60fps na cutscenkach ze spadkami , XO zablokowane na 30. W dzungłi na XO czasami rwało obrazem , na PS3 nie , dodatkowo takie Frosty na PS3 były błyszczące , na XO matowe.
« Ostatnia zmiana: Listopada 17, 2008, 22:51:28 pm wysłana przez Jurass »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8621 dnia: Listopada 17, 2008, 22:49:34 pm »
Jakby mógł ktoś wrzucic bezpośrednio linka do tych porównań bo nie mogę na eurogamer znaleść, a postów GA szukać nie mam zamiaru bo to przewijanie setek stron w tym temacie ;)

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8622 dnia: Listopada 17, 2008, 22:52:32 pm »
Wpisz w google: 'eurogamer face-off' wyskoczą Ci praktycznie wszystkie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8623 dnia: Listopada 17, 2008, 22:53:41 pm »
Jakby mógł ktoś wrzucic bezpośrednio linka do tych porównań bo nie mogę na eurogamer znaleść, a postów GA szukać nie mam zamiaru bo to przewijanie setek stron w tym temacie ;)
SKoro się chcesz dołować  :lol: Porufnania gier X Czysta Szjesciesiont vs Peesczy

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8624 dnia: Listopada 17, 2008, 22:53:53 pm »
Ile jest rpg na więcej niż jednej płycie?
Dwa, trzy?

A pytanie odnośnie PS3 nie powinno brzmieć "Ile jest takich gier ,którym zainstalowanie 5gb zajmuje 25min?", ale "ile gier wymaga instalacji na PS3?"...

Cytuj
Może śmieszne jest także to ,że przeszedłem LP , DMC4, LO (prawie ), Infinite Undiscovery i mam własne zdanie na temat tych gier , więc nie muszę się posiłkować czyimiś ocenami?

Masz prawo; tak samo jak ktoś ma prawo powiedzieć, że DMC3 był grą słabą, bądź też RE4 to bezmyślna strzelanka jakich dużo. Nie zmienia to jednak faktu, że Capcom w tej generacji nie produkuje crapów, ale solidne produkcje, które niekoniecznie muszą zdobywać szczyty list przebojów (chociaż DMC4 to jedna z lepiej sprzedajacych się gier w historii Capcomu).

Cytuj
Czy mam uważać DMC4 za coś z topową grafiką (całokształt) skoro śnieżna miejscówka z Onimushy 3 na PS2 wyglądała lepiej?

Tak, DMC4 ma swoje wady w grafice (szczególnie dosyć ubogo wyglądające lokacje w śniegu oraz skopane cienie w lesie), jednak mimo to grafika w grze jest na porządnym poziomie, zaś w cut-scenkach po prostu wymiata.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8625 dnia: Listopada 17, 2008, 22:55:26 pm »
Jakby mógł ktoś wrzucic bezpośrednio linka do tych porównań bo nie mogę na eurogamer znaleść, a postów GA szukać nie mam zamiaru bo to przewijanie setek stron w tym temacie ;)
SKoro się chcesz dołować  :lol: Porufnania gier X Czysta Szjesciesiont vs Peesczy
Nie dołować zreszta leje na to że ps3 ma gorsza grafike w multiplatformach, po prostu ciekawość ;)

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8626 dnia: Listopada 17, 2008, 22:57:29 pm »
Co do Capcomu- tutaj jest dość specyficzna sytuacja- ja za grami do nich nie przepadam, a dla mojego brata ich produkty to najlepsze gry tej generacji(DR,DMC4).

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8627 dnia: Listopada 17, 2008, 23:17:54 pm »
Dwa, trzy?
 
Dwa, trzy to i tak więcej niż jeden.
A pytanie odnośnie PS3 nie powinno brzmieć "Ile jest takich gier ,którym zainstalowanie 5gb zajmuje 25min?", ale "ile gier wymaga instalacji na PS3?"...
Ile jest takich gier ,których zainstalowanie (5gb) zajmuje 25min?
Literówka i brak nawiasu-pobieżna korekta, ot co.

Masz prawo; tak samo jak ktoś ma prawo powiedzieć, że DMC3 był grą słabą, bądź też RE4 to bezmyślna strzelanka jakich dużo. Nie zmienia to jednak faktu, że Capcom w tej generacji nie produkuje crapów, ale solidne produkcje, które niekoniecznie muszą zdobywać szczyty list przebojów (chociaż DMC4 to jedna z lepiej sprzedajacych się gier w historii Capcomu).
Przesadziłem z crapcom'em , jednak kiedyś na widok gier z Capcomu cisło  się na usta Marcepanowe "Uncharted!!!", teraz co najwyżej "ładne".
Tak, DMC4 ma swoje wady w grafice (szczególnie dosyć ubogo wyglądające lokacje w śniegu oraz skopane cienie w lesie), jednak mimo to grafika w grze jest na porządnym poziomie, zaś w cut-scenkach po prostu wymiata.
DMC 1 wymiatał cały czas, zaś czwórka jest nierówna jak diabli, raz mamy liczone cienie, za chwile namalowane , początek z fontanną mile daje po oczach by trochę dalej  (snieg) było gorzej niż w poprzedniej generacji. To nie ten Capcom co kiedyś , multiplatformowośc jest do bani.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8628 dnia: Listopada 17, 2008, 23:28:36 pm »
port LP tragiczny, ale za to Devil May Cry 4 jest wierna kopią tej z XO.Gdyby Capcom miał odrobinę czasu więcej na skonwertowanie, to LP wyglądałby i ruszał się tak samo jak na konkurencyjnej platformie. 

Jakość LP nie jest raczej winą czasu, bo przecież gra i tak wyszła około roku po premierze na X0; w międzyczasie (około pół roku po wersji na X0, pół roku przez wersją na PS3) wyszła wersja na PC, która pod względem graficznym ownuje zarówno wersję na X0 jak i tą na PS3.

Zaś co do DMC4 - wersja na PS3 nie jest "wierną kopią" tej z X360 - jest lepsza ;). Nie grałem, także podpieram się tylko tym, co czytałem, ale wersja na PS3 ponoć cały czas trzyma 60fps (również w cut-scenkach), podczas gdy na X0 w cut-scenkach jest spadek do 30fps.
Cut-scenki w wersji na PS3 chodzą w 60 klatkach (30 na XO)
Wersja na PS3 ma dodatkowo motion-blur na postaciach.
Wersja na PS3 ma ciut lepsze tekstury.
Wersja na PS3 ma płynniejszą animacje (na 360 czasami chrupie)


BTW pad od XO nie nadaje się do DMC4 przez maksymalnie zjeb*ny krzyżak.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8629 dnia: Listopada 17, 2008, 23:37:12 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8631 dnia: Listopada 18, 2008, 00:01:31 am »
Ciekawe co rozumieja przez "edited" - czy chodzi o muzyke, a moze o montaz scen czy moze pewien retusz - termowizja?! ujecia kamer?! - a co jesli ta gra naprawde tak bedzie wygladac?! No tak Jurass obejrzalem wiecej tego i tak nie ma dynamicznych cieni i troszke chrupie momentami... przerazajace...ogolnie jednak wracajac do dyskusji - Capcom jest swietna firma i robi swietne gry - imo. oczywiscie. I jeszcze jedno - nie nawidze jRPG wiec problem zmiany plyt mnie nie dotyczy ;) ;).A przynajmniej na XO nie zaskakuje mnie napis o instalacji gry :) ;), a to byl jeden z powodow dla ktorych porzycilem granie na PC. Z platform Sony kocham PSP'eka - genialne urzadzenie. PS3 nie do konca panom z Japonii wyszlo, ale nie wszyscy musza sie z tym zgadzac, wydaje sie poprostu, ze czegos tam brakuje.
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2008, 00:03:11 am wysłana przez LoNdEk »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8632 dnia: Listopada 18, 2008, 00:17:18 am »
A pytanie odnośnie PS3 nie powinno brzmieć "Ile jest takich gier ,którym zainstalowanie 5gb zajmuje 25min?", ale "ile gier wymaga instalacji na PS3?"...
Ile jest takich gier ,których zainstalowanie (5gb) zajmuje 25min?
Literówka i brak nawiasu-pobieżna korekta, ot co.

Nie,nie - mi tu chodziło o to, że jeżeli czepiasz się gier na kilku płytach (jako przejaw słabości DVD-DL), to ze strony PS3 równoważne jest instalowanie gier jako słabość BR - i nie ważne, czy to DMC4 instalujący się 25 minut, czy też MGS4 instalujący się co każdy akt, czy też inna gra, w której instalacja to marne 5 minut. Jest przymusowa, tak jak w tych dwóch, trzech grach przymusowe jest raz na jakiś czas schylenie się i zmiana płyty.
Na literówkę nawet nie zwróciłem uwagi ;).

Cytuj
jednak kiedyś na widok gier z Capcomu cisło  się na usta Marcepanowe "Uncharted!!!", teraz co najwyżej "ładne".
Nie zawsze; mówisz tak, jakby dawniej Capcom wydawał same perełki, tymczasem mieli zarówno świetne gry (DMC1), jak i gry marne (DMC2), oraz gry średnie.

Cytuj
To nie ten Capcom co kiedyś , multiplatformowośc jest do bani.
Tak jakby multiplatformowość była tu czemuś winna...
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8633 dnia: Listopada 18, 2008, 02:50:55 am »
Nie,nie - mi tu chodziło o to, że jeżeli czepiasz się gier na kilku płytach (jako przejaw słabości DVD-DL), to ze strony PS3 równoważne jest instalowanie gier jako słabość BR - i nie ważne, czy to DMC4 instalujący się 25 minut, czy też MGS4 instalujący się co każdy akt, czy też inna gra, w której instalacja to marne 5 minut. Jest przymusowa, tak jak w tych dwóch, trzech grach przymusowe jest raz na jakiś czas schylenie się i zmiana płyty.
Na literówkę nawet nie zwróciłem uwagi ;).
Sorry w takim wypadku. A co do wolnego BR w PS3-instalacja koryguje tą ułomność (Swoją drogą zastanawia mnie dlaczego niema możliwości zrzucenia całej płyty na hdd jak w nowym dashu XO a nie kwiatki ala MGS4 , już wolę czekać raz dłużej w DMC4 niż z każdym nowym aktem).Natomiast w XO niema żadnej alternatywy poza dołożeniem dodatkowej płyty a jak już wcześniej wspomniałem taki a nie inny nośnik(pojemność) z góry narzuca producentom gier pewne ograniczenia -który z nich zdecyduje się na dodatkową płytę jeśli nad było załóżmy 500mb danych? Coś pójdzie pod nóż albo zmniejszą jakość .Było nie było 50gb daje nieporównanie większe pole do popisu niż 8,5.

Nie zawsze; mówisz tak, jakby dawniej Capcom wydawał same perełki, tymczasem mieli zarówno świetne gry (DMC1), jak i gry marne (DMC2), oraz gry średnie.
Jednak och pierwsze gry jak DMC czy Onimusha były "Uncharted!!!" , teraz dopiero mogę to powiedzieć o RE5.

Tak jakby multiplatformowość była tu czemuś winna...
A nie jest? Wątpię aby jakakolwiek gra robiona pod trzy systemy równocześnie wyciskała z nich ostatnie soki.Wystarczy spojrzeć na HR,KZ2,Yakuza czy U:DF , jeśli chodzi o XO już to nie jest takie klarowne , no ale jak się wszystko klepie na czyimś silniku (UE3) , to czego oczekiwać.
: Listopad 18, 2008, 02:38:33 am
Ciekawe co rozumieja przez "edited" - czy chodzi o muzyke, a moze o montaz scen czy moze pewien retusz - termowizja?! ujecia kamer?! - a co jesli ta gra naprawde tak bedzie wygladac?! No tak Jurass obejrzalem wiecej tego i tak nie ma dynamicznych cieni i troszke chrupie momentami... przerazajace...
Ja to obejrzałem całe już parę dni temu i jedyne co mogę powiedzieć na dzień dzisiejszy :"render na silniku gry" (W cuda nie wierzę).

PS3 nie do konca panom z Japonii wyszlo, ale nie wszyscy musza sie z tym zgadzac, wydaje sie poprostu, ze czegos tam brakuje.
Niby czego? Chyba nie ROD'a? :lol:

aglagla

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-10-2008
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8634 dnia: Listopada 18, 2008, 09:41:06 am »
Cytuj
Cut-scenki w wersji na PS3 chodzą w 60 klatkach (30 na XO)
Wersja na PS3 ma dodatkowo motion-blur na postaciach.
Wersja na PS3 ma ciut lepsze tekstury.
Wersja na PS3 ma płynniejszą animacje (na 360 czasami chrupie)


BTW pad od XO nie nadaje się do DMC4 przez maksymalnie zjeb*ny krzyżak.

co ty powiesz. chyba wyśniłeś sobie to wszystko. ja mogę napisać wręcz odmienne zdanie o tych wersjach. co nie zmienia faktu, że gra jest bardzo dobra :D

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=94112&page=2


PlayStation 3?s Million-Sellers

   1. Grand Theft Auto IV, Take-Two Interactive ? 4.8
   2. Call of Duty 4: Modern Warfare, Activision ? 3.7
   3. Motorstorm, Sony Computer Entertainment ? 3.6
   4. Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Konami ? 3.4
   5. Resistance: Fall of Man, Sony Computer Entertainment ? 3.2
   6. Assassin?s Creed, Ubisoft ? 2.9
   7. Gran Turismo 5 Prologue, Sony Computer Entertainment ? 2.2
   8. Uncharted: Drake?s Fortune, Sony Computer Entertainment? 1.9
   9. Pro Evolution Soccer 2008, Konami ? 1.6
  10. Guitar Hero III: Legends of Rock, RedOctane ? 1.6
  11. FIFA 08, Electronic Arts ? 1.6
  12. Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, Sony Computer Entertainment ? 1.4
  13. Need for Speed: ProStreet, Electronic Arts ? 1.4
  14. Devil May Cry 4, Capcom ? 1.3
  15. Heavenly Sword, Sony Computer Entertainment ? 1.2
  16. FIFA 09, Electronic Arts ? 1.1
  17. WWE Smackdown vs Raw 2008, THQ ? 1.0

Xbox 360?s Million-Sellers

   1. Halo 3, Microsoft ? 8.4
   2. Call of Duty 4: Modern Warfare, Activision ? 6.6
   3. Grand Theft Auto IV, Take-Two Interactive ? 6.2
   4. Gears Of War, Microsoft ? 5.3
   5. Forza Motorsport 2, Microsoft ? 4.1
   6. Assassin?s Creed, Ubisoft ? 4.0
   7. Guitar Hero III: Legends of Rock, RedOctane ? 3.5
   8. Elder Scrolls IV: Oblivion, 2K Games ? 2.6
   9. Marvel: Ultimate Alliance, Activision ? 2.5
  10. Madden NFL 08, Electronic Arts ? 2.4
  11. Guitar Hero II, RedOctane ? 2.3
  12. Call of Duty 2, Activision ? 2.2
  13. Tom Clancy Ghost Recon Advanced Warfighter, Ubisoft ? 2.2
  14. Tom Clancy Rainbow Six: Vegas, Ubisoft ? 2.2
  15. Call of Duty 3, Activision ? 2.1
  16. Gears of War 2, Microsoft ? 2.1
  17. Mass Effect, Microsoft ? 2.1
  18. BioShock, 2K Games ? 2.0
  19. Saints Row, THQ ? 1.9
  20. Rock Band, MTV Games ? 1.9
  21. Madden NFL 07, Electronic Arts ? 1.8
  22. Fight Night Round 3, Electronic Arts ? 1.8
  23. Dead Rising, Capcom ? 1.8
  24. Tom Clancy?s Rainbow Six: Vegas 2, Ubisoft ? 1.7
  25. Lost Planet, Capcom ? 1.7
  26. Viva Pinata, Microsoft ? 1.6
  27. Need for Speed ProStreet, Electronic Arts ? 1.5
  28. Crackdown, Microsoft ? 1.5
  29. Fable II, Microsoft ? 1.5
  30. Project Gotham Racing 3, Microsoft ? 1.5
  31. Need for Speed Most Wanted, Electronic Arts ? 1.5
  32. FIFA 08, Electronic Arts ? 1.4
  33. Perfect Dark Zero, Microsoft ? 1.4
  34. Tom Clancy Ghost Recon Advanced Warfighter 2, Ubisoft ? 1.4
  35. Need for Speed Carbon, Electronic Arts ? 1.4
  36. Army of Two, Electronic Arts ? 1.4
  37. WWE Smackdown vs Raw 2008, THQ ? 1.3
  38. Madden NFL 09, Electronic Arts ? 1.3
  39. Star Wars: The Force Unleashed, LucasArts ? 1.2
  40. Tom Clancy Splinter Cell: Double Agent, Ubisoft ? 1.2
  41. Kane & Lynch: Dead Men, Eidos Interactive ? 1.1
  42. Devil May Cry 4, Capcom ? 1.1
  43. Pro Evolution Soccer 2008, Konami ? 1.1
  44. Project Gotham Racing 4, Microsoft ? 1.1
  45. Pro Evolution Soccer 6, Konami ? 1.1
  46. Dead or Alive 4, Tecmo ? 1.0
  47. The Simpsons Game, Electronic Arts ? 1.0
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2008, 09:46:48 am wysłana przez aglagla »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8635 dnia: Listopada 18, 2008, 09:51:14 am »
Sorry w takim wypadku. A co do wolnego BR w PS3-instalacja koryguje tą ułomność (Swoją drogą zastanawia mnie dlaczego niema możliwości zrzucenia całej płyty na hdd jak w nowym dashu XO a nie kwiatki ala MGS4 , już wolę czekać raz dłużej w DMC4 niż z każdym nowym aktem).Natomiast w XO niema żadnej alternatywy poza dołożeniem dodatkowej płyty a jak już wcześniej wspomniałem taki a nie inny nośnik(pojemność) z góry narzuca producentom gier pewne ograniczenia -który z nich zdecyduje się na dodatkową płytę jeśli nad było załóżmy 500mb danych? Coś pójdzie pod nóż albo zmniejszą jakość .Było nie było 50gb daje nieporównanie większe pole do popisu niż 8,5.

W przypadku instalacji gier, uzytkownik tez nie ma zadnej alternatywy.

A co do tego ze 50 GB daje wiecej pola do popisu niz 8,5 GB - to przeciez oczywsita oczywistosc, ale jak pokazauja niektore gry vide DMC4 cos nie do konca "gra".

Cytuj
Nie zawsze; mówisz tak, jakby dawniej Capcom wydawał same perełki, tymczasem mieli zarówno świetne gry (DMC1), jak i gry marne (DMC2), oraz gry średnie.
Jednak och pierwsze gry jak DMC czy Onimusha były "Uncharted!!!" , teraz dopiero mogę to powiedzieć o RE5.

Dead Rising, LP, teraz RE5 - przeciez to wszystko to swietne gry. A ze tworzenie gier na current gen'y to zajecie czasochlonne, to zadna firma nie wypuszcza tylu gier co kiedys.

Cytuj
Tak jakby multiplatformowość była tu czemuś winna...
A nie jest? Wątpię aby jakakolwiek gra robiona pod trzy systemy równocześnie wyciskała z nich ostatnie soki.Wystarczy spojrzeć na HR,KZ2,Yakuza czy U:DF , jeśli chodzi o XO już to nie jest takie klarowne , no ale jak się wszystko klepie na czyimś silniku (UE3) , to czego oczekiwać.

Nie wiem czy tu bardziej jest winna multiplatformowosc, czy brak czasu, bo jak widzimy po grach na PS3 - potrzeba wiele czasu aby stworzyc takie "perelki", KZ2 jeszcze nie ma, a na XO juz 2 czesci GoW'a  wyszly, jest niezlu silnik UE3, z ktorego korzysta znakomita wiekszosc developerow, i ktory pozwala wiele osiagnac. Wiadomo, ze jesli firme stac na opracowanie nowego silnika, to robia to, ale tj. mowie jest to czasochlonne, a potem jeszcze trzeba na danym silniku stworzyc gre. Ale nieraz warto vide Assassins Creed.


Cytuj
Ja to obejrzałem całe już parę dni temu i jedyne co mogę powiedzieć na dzień dzisiejszy :"render na silniku gry" (W cuda nie wierzę).

Nadzieje trzeba miec zawsze ;) . Ale nie widzialem na tym filmiku nic co byloby nie do osiagniecia przy odpowiednim nakladzie pracy i srodkow.

Cytuj
Niby czego? Chyba nie ROD'a? :lol:

Mow co chcesz, ale ROD stal sie juz kultowy. Mnie jeszcze nie dorwal. Ale czegos brakuje, patrzac jeszcze przez pryzmat zapowiedzi przed premiera PS3. Wpisz w google "Sony Lies" - zobaczysz o czym mowie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8636 dnia: Listopada 18, 2008, 11:27:43 am »
co ty powiesz. chyba wyśniłeś sobie to wszystko. ja mogę napisać wręcz odmienne zdanie o tych wersjach. co nie zmienia faktu, że gra jest bardzo dobra :D
Oczywiście dociekliwi redaktorzy z EG poddali analizie tylko AA oraz zamartwiają się o ilość wolnego miejsca na hdd po instalacji. Ciekawe kto na dzień dzisiejszy bierze poważnie te porównania z *upy wzięte.
: Listopad 18, 2008, 11:20:54 am
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ja właśnie osiągam zeń grania przy nowym tombku (Lara mi wskoczyła/wpadła do morza przez ścianę statku) więc proponuję zakończyć  ten temat.

aglagla

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-10-2008
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8637 dnia: Listopada 18, 2008, 11:36:32 am »
co ty powiesz. chyba wyśniłeś sobie to wszystko. ja mogę napisać wręcz odmienne zdanie o tych wersjach. co nie zmienia faktu, że gra jest bardzo dobra :D
Oczywiście dociekliwi redaktorzy z EG poddali analizie tylko AA oraz zamartwiają się o ilość wolnego miejsca na hdd po instalacji. Ciekawe kto na dzień dzisiejszy bierze poważnie te porównania z *upy wzięte.

Zdjęcia też spreparowali wszystkie :sad:

minime

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8638 dnia: Listopada 18, 2008, 11:44:30 am »
aglagla nie denerwuj użytkownika Jurassa takim fotkami z porównaniem gdzie na X360 jakaś gra wygląda lepiej, bo zaraz wstawi ci tu gifa z Killzone 2, albo popsutą fotkę z Gears of War 2. :)

I znowu się wojna zacznie. :D

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8639 dnia: Listopada 18, 2008, 12:02:55 pm »
aglagla nie denerwuj użytkownika Jurassa takim fotkami z porównaniem gdzie na X360 jakaś gra wygląda lepiej, bo zaraz wstawi ci tu gifa z Killzone 2, albo popsutą fotkę z Gears of War 2. :)

I znowu się wojna zacznie. :D

Ale o to w tym chodzi....w tym temacie...


@Jurass - ja ostatnio zagrywalem sie w CrackDown'a i HL2, a FC2 lezy na polce i sie kurzy...czekam jeszcze na NXE co by Halo3 na dysk zrzucic i wreszcie je ukonczyc.