Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2742015 razy)

0 użytkowników i 53 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8640 dnia: Listopada 18, 2008, 12:09:32 pm »
co ty powiesz. chyba wyśniłeś sobie to wszystko. ja mogę napisać wręcz odmienne zdanie o tych wersjach. co nie zmienia faktu, że gra jest bardzo dobra :D
Oczywiście dociekliwi redaktorzy z EG poddali analizie tylko AA oraz zamartwiają się o ilość wolnego miejsca na hdd po instalacji. Ciekawe kto na dzień dzisiejszy bierze poważnie te porównania z *upy wzięte.

Zdjęcia też spreparowali wszystkie :sad:
Gratuluje analizy na podstawie zdjęć z serwisu który punktuje w porównaniach tylko to uważa korzystne, ja miałem przyjemność grać w obydwie wersje , więc se możesz walić zdjęciami.

minime

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8641 dnia: Listopada 18, 2008, 12:15:22 pm »
co ty powiesz. chyba wyśniłeś sobie to wszystko. ja mogę napisać wręcz odmienne zdanie o tych wersjach. co nie zmienia faktu, że gra jest bardzo dobra :D
Oczywiście dociekliwi redaktorzy z EG poddali analizie tylko AA oraz zamartwiają się o ilość wolnego miejsca na hdd po instalacji. Ciekawe kto na dzień dzisiejszy bierze poważnie te porównania z *upy wzięte.

Zdjęcia też spreparowali wszystkie :sad:
Gratuluje analizy na podstawie zdjęć z serwisu który punktuje w porównaniach tylko to uważa korzystne, ja miałem przyjemność grać w obydwie wersje , więc se możesz walić zdjęciami.
Ale o czym ty w ogóle kolego piszesz?
Masz własne oczy, masz dwie fotki porównawcze obok siebie, na co opinia jakiegoś serwisu?

Widzimy na tym screenie, że ewidentnie wersja na X360 zjada na śniadanie tą z PS3, a ty piszesz coś o redaktorach z EG.

Dlatego kolega aglagla bardzo rozsądnie napisał: "Zdjęcia też spreparowali wszystkie"

Naszych oczu nie oszukasz. :D


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8642 dnia: Listopada 18, 2008, 12:20:39 pm »
Jednak och pierwsze gry jak DMC czy Onimusha były "Uncharted!!!" , teraz dopiero mogę to powiedzieć o RE5.

Co do Onimshu to nie wiem, bo z tej serii miałęm styczność jedynie z demkiem O3 na PC, które było skopane i brzydkie. Jednak nie zmienia to faktu, że ani Onimusha, ani DMC nie byly ich pierwszymi grami na konsole poprzedniej generacji (wliczając w to również Dreamcasta). DMC wyszedł dopiero dwa lata po premierze konsoli Sony. Wcześniej Capcom wydał zarówno na DC jak i PS2 dużo średnich bądź słabych pozycji.

Cytuj
A nie jest? Wątpię aby jakakolwiek gra robiona pod trzy systemy równocześnie wyciskała z nich ostatnie soki.Wystarczy spojrzeć na HR,KZ2,Yakuza czy U:DF , jeśli chodzi o XO już to nie jest takie klarowne , no ale jak się wszystko klepie na czyimś silniku (UE3) , to czego oczekiwać.

Ale jak widać, po wersjach na PC LP czy DMC4, z tego silnika, w tych samych grach, da się wycisnąć jeszcze więcej. Jeżeli nie zrobili tego na konsolach, to muszą mieć jakiś powód.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8643 dnia: Listopada 18, 2008, 12:49:11 pm »
Co do Onimshu to nie wiem, bo z tej serii miałęm styczność jedynie z demkiem O3 na PC, które było skopane i brzydkie. Jednak nie zmienia to faktu, że ani Onimusha, ani DMC nie byly ich pierwszymi grami na konsole poprzedniej generacji (wliczając w to również Dreamcasta). DMC wyszedł dopiero dwa lata po premierze konsoli Sony. Wcześniej Capcom wydał zarówno na DC jak i PS2 dużo średnich bądź słabych pozycji.
Nie chce mi się grzebać w poszukiwaniu dat wydania ale Onimusha była jedną z pierwszych gier Capcomu na PS2. Pierwszą był chyba Street Fighter Ex Alpha 2 o ile pamietam, ładnością nie grzeszył ale jako  lauch title nie liczę.

Ale jak widać, po wersjach na PC LP czy DMC4, z tego silnika, w tych samych grach, da się wycisnąć jeszcze więcej. Jeżeli nie zrobili tego na konsolach, to muszą mieć jakiś powód.
Powiedz mi , co za problem wycisnąć więcej z danej gry mając do dyspozycji sprzęt teoretycznie o nieograniczonej mocy? Odpal sobie DMC4 w full detalach na 512mb ramu  oraz karcie o jedną /dwie generacje wstecz i  zobaczymy jak będzie śmigać.
: Listopad 18, 2008, 12:40:03 pm
Ale o czym ty w ogóle kolego piszesz?
Masz własne oczy, masz dwie fotki porównawcze obok siebie, na co opinia jakiegoś serwisu?

Widzimy na tym screenie, że ewidentnie wersja na X360 zjada na śniadanie tą z PS3, a ty piszesz coś o redaktorach z EG.

Dlatego kolega aglagla bardzo rozsądnie napisał: "Zdjęcia też spreparowali wszystkie"

Naszych oczu nie oszukasz. :D


Uuuu, widzę że się gubisz w tym co piszesz.  Prawisz na co komu opinia jakiegoś serwisu jednocześnie przytaczając jako przykład fotkę z tego serwisu. I niby mniej wyraźny obraz na PS3 ma być ownowany przez ten z XO? To co w takim razie powiedzieć o 60fps na PS3 vs 30fps na XO (cutscenka z której pochodzi ten zrzut)?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8644 dnia: Listopada 18, 2008, 12:52:23 pm »
Powiedz mi , co za problem wycisnąć więcej z danej gry mając do dyspozycji sprzęt teoretycznie o nieograniczonej mocy? Odpal sobie DMC4 w full detalach na 512mb ramu  oraz karcie o jedną /dwie generacje wstecz i  zobaczymy jak będzie śmigać.

Ale to PS3 ma mniej pamieci niz XO niz gorszy GPU  :lol: :lol: :lol:.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8645 dnia: Listopada 18, 2008, 12:56:28 pm »
Powiedz mi , co za problem wycisnąć więcej z danej gry mając do dyspozycji sprzęt teoretycznie o nieograniczonej mocy? Odpal sobie DMC4 w full detalach na 512mb ramu  oraz karcie o jedną /dwie generacje wstecz i  zobaczymy jak będzie śmigać.

Ale to PS3 ma mniej pamieci niz XO niz gorszy GPU  :lol: :lol: :lol:.
256+256<512?   :shock:

Poza tym wyszperałem pewne info które Cię na pewno zaciekawi:
- Halo 3 (6.3 GB) -- load times are apparently worse (10 seconds longer) when installed


Link

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8646 dnia: Listopada 18, 2008, 13:03:56 pm »
Powiedz mi , co za problem wycisnąć więcej z danej gry mając do dyspozycji sprzęt teoretycznie o nieograniczonej mocy? Odpal sobie DMC4 w full detalach na 512mb ramu  oraz karcie o jedną /dwie generacje wstecz i  zobaczymy jak będzie śmigać.

Ale to PS3 ma mniej pamieci niz XO niz gorszy GPU  :lol: :lol: :lol:.
256+256<512?   :shock:

Poza tym wyszperałem pewne info które Cię na pewno zaciekawi:
- Halo 3 (6.3 GB) -- load times are apparently worse (10 seconds longer) when installed


Link

Ale ta pamiec, o ktorej piszesz to jest dzielona na GPU i system wiec to nie do konca 512MB.

rybka ze loading'i sa dluzsze o 10s, teraz mam jakas micro ryse na plycie i w pewnym momecie sie gra zacina - juz dziesiatki razy probowalem i nic nie daje rady :) wiec czekam na instalacje :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8647 dnia: Listopada 18, 2008, 13:08:18 pm »
Powiedz mi , co za problem wycisnąć więcej z danej gry mając do dyspozycji sprzęt teoretycznie o nieograniczonej mocy? Odpal sobie DMC4 w full detalach na 512mb ramu  oraz karcie o jedną /dwie generacje wstecz i  zobaczymy jak będzie śmigać.

Ale to PS3 ma mniej pamieci niz XO niz gorszy GPU  :lol: :lol: :lol:.
256+256<512?   :shock:

Poza tym wyszperałem pewne info które Cię na pewno zaciekawi:
- Halo 3 (6.3 GB) -- load times are apparently worse (10 seconds longer) when installed


Link

Ale ta pamiec, o ktorej piszesz to jest dzielona na GPU i system wiec to nie do konca 512MB.

rybka ze loading'i sa dluzsze o 10s, teraz mam jakas micro ryse na plycie i w pewnym momecie sie gra zacina - juz dziesiatki razy probowalem i nic nie daje rady :) wiec czekam na instalacje :)
No to raczej używając tej płyty jej sobie nie zainstalujesz (chyba ,że masz inną na tą okazje).

Co do pamięci , tak jakby w XO nic schodziło na system...

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8648 dnia: Listopada 18, 2008, 13:10:03 pm »
@Jurass

Masz pojecie o komputerach to wiesz ze jak ktos ma 3 GB Ram'u i karte grafiki z 1 GB Ramu, to nie mowi, ze ma na pokladzie 4 GB Ram'u. Do tego GPU w XO jest nowsze tzn. blizej mu do wspolczesnych kart graficznych niz RSX'owi

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8649 dnia: Listopada 18, 2008, 13:10:50 pm »
Cytuj
Cut-scenki w wersji na PS3 chodzą w 60 klatkach (30 na XO)
Wersja na PS3 ma dodatkowo motion-blur na postaciach.
Wersja na PS3 ma ciut lepsze tekstury.
Wersja na PS3 ma płynniejszą animacje (na 360 czasami chrupie)


BTW pad od XO nie nadaje się do DMC4 przez maksymalnie zjeb*ny krzyżak.

co ty powiesz. chyba wyśniłeś sobie to wszystko. ja mogę napisać wręcz odmienne zdanie o tych wersjach. co nie zmienia faktu, że gra jest bardzo dobra :D
Zapraszam do tematu DMC4- poprzeglądaj sobie starsze posty, tam sa dokładne porównania, również kilkadziesiąt(set?) stron temu na System Wars powinien być o tym wątek.

Jeszcze raz wersja, na PS3 działa płynniej, ma filmiki w 60 klatkach, ma motion blur, oraz lepsze tekstury. Nie chce mi sie udowadniać ci tego co już 5 razy było udowodnione.

minime

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8650 dnia: Listopada 18, 2008, 13:11:07 pm »

Uuuu, widzę że się gubisz w tym co piszesz.  Prawisz na co komu opinia jakiegoś serwisu jednocześnie przytaczając jako przykład fotkę z tego serwisu. I niby mniej wyraźny obraz na PS3 ma być ownowany przez ten z XO? To co w takim razie powiedzieć o 60fps na PS3 vs 30fps na XO (cutscenka z której pochodzi ten zrzut)?

Niestety uprzejmy kolego grałem w tą grę na PS3 i X360 i faktycznie jest tak jak na fotkach.
Oddają idealnie rzeczywistość i są robione w takich samych ustawieniach, więc możemy je przyjąć jako pewnik.
Wersja na Xklocka zjada tą PS3 na śniadanko.
I cały twój misterny plan legł w gruzach. :D

Ale tak wiem, zapewne mam popsute oczy.
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2008, 13:14:04 pm wysłana przez minime »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8651 dnia: Listopada 18, 2008, 13:13:47 pm »
@Jurass

Masz pojecie o komputerach to wiesz ze jak ktos ma 3 GB Ram'u i karte grafiki z 1 GB Ramu, to nie mowi, ze ma na pokladzie 4 GB Ram'u. Do tego GPU w XO jest nowsze tzn. blizej mu do wspolczesnych kart graficznych niz RSX'owi
Tylko, że RSX, może korzystać z pamięci systemowej, a przez to, że pamięć jest podzielona to działa szybciej bo nie ma kolejkowania i walki o przydział do pamięci.

BTW pamięć RSX-a jest kilkukrotnie szybsza od pamięci XO.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8652 dnia: Listopada 18, 2008, 13:15:02 pm »

Uuuu, widzę że się gubisz w tym co piszesz.  Prawisz na co komu opinia jakiegoś serwisu jednocześnie przytaczając jako przykład fotkę z tego serwisu. I niby mniej wyraźny obraz na PS3 ma być ownowany przez ten z XO? To co w takim razie powiedzieć o 60fps na PS3 vs 30fps na XO (cutscenka z której pochodzi ten zrzut)?

Niestety zabawny kolego grałem w tą grę na PS3 i X360 i faktycznie jest tak jak na fotkach.
Oddają idealnie rzeczywistość i są robione w takich samych ustawieniach, więc możemy je przyjąć jako pewnik.
Wersja na Xklocka zjada tą PS3 na śniadanko.
I cały twój misterny plan legł w gruzach. :D

dobry jesteś ;)

minime

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8653 dnia: Listopada 18, 2008, 13:20:59 pm »
Nie przesadzajmy, po prostu chciałbym dorównać w fanatyźmie użytkownikowi Jurassowi. :D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8654 dnia: Listopada 18, 2008, 13:25:22 pm »
@Jurass

Masz pojecie o komputerach to wiesz ze jak ktos ma 3 GB Ram'u i karte grafiki z 1 GB Ramu, to nie mowi, ze ma na pokladzie 4 GB Ram'u. Do tego GPU w XO jest nowsze tzn. blizej mu do wspolczesnych kart graficznych niz RSX'owi
Idąc tym tokiem myślenia mogę stwierdzić ,że XO posiada kartę grafiki z 0mb ramu  :lol:
: Listopad 18, 2008, 13:22:59 pm

Uuuu, widzę że się gubisz w tym co piszesz.  Prawisz na co komu opinia jakiegoś serwisu jednocześnie przytaczając jako przykład fotkę z tego serwisu. I niby mniej wyraźny obraz na PS3 ma być ownowany przez ten z XO? To co w takim razie powiedzieć o 60fps na PS3 vs 30fps na XO (cutscenka z której pochodzi ten zrzut)?

Niestety uprzejmy kolego grałem w tą grę na PS3 i X360 i faktycznie jest tak jak na fotkach.
Oddają idealnie rzeczywistość i są robione w takich samych ustawieniach, więc możemy je przyjąć jako pewnik.
Wersja na Xklocka zjada tą PS3 na śniadanko.
I cały twój misterny plan legł w gruzach. :D

Ale tak wiem, zapewne mam popsute oczy.
Z tego co mi wiadomo ,Zatoichi miał "popsute oczy".
Kończąc ,mój misterny plan leżacy w gruzach nadal widzi 60 fps na cutscenkach, błyszczące frosty i brak spadku fps w dżungli na PS3.
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2008, 13:28:50 pm wysłana przez Jurass »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8655 dnia: Listopada 18, 2008, 13:30:10 pm »
Tylko, że RSX, może korzystać z pamięci systemowej, a przez to, że pamięć jest podzielona to działa szybciej bo nie ma kolejkowania i walki o przydział do pamięci.

BTW pamięć RSX-a jest kilkukrotnie szybsza od pamięci XO.

Ale zwroc uwage, ze XO ma osobny "skrawek" pamieci na AA (btw. strasznie pamiecio-zerny), pewnie dlatego na PS3 czasem AA brakuje. Co do pamieci i calej reszty - wlasnie takie "cudowanie" Sony doprowadzilo, do tego, ze programowanie na PS3 jest takie "trudne" - znaczy sie odbiega w pewnym stopniu od ogolnie przyjetych schematow. Do tego uklad graficzny w XO pozwala zaimplementowac w grach niektore z rozwiazan DX10 - Unified Shader Model - Shader Model 4.0


Cytuj
Dots per Second:
RSX = 51 Million (when combined with CPU theoritical)
Xenos: 33.6 Million (When Combined with CPU theoritical)

Shaders per Second:
RSX = 100 Billion (Announced, with CPU combination theoritical)
Xenos: 96 Billion (Tested, with CPU Combination Theoritical)

Transistors:
RSX = 310 million (Announced)
Xenos = 337 million (Tested)

Mhz:
RSX = 540 MHZ (announced)
Xenos = 500 Mhz (Tested)

GPU Cores:
RSX = 1 GPU Core
Xenos = 2 GPU Cores (Main die + daughter die(eDram))

Efficiency (Announced):
RSX = Not Announced (Based on G70 - 60% realtime efficiency based on all high end GPUs)
Xenos = Announced (Based on Unified Architecture - 90-95% realtime efficiency compared to high end GPUs)

Efficiency Factor: It will take Xenos 1 generation to output Max theoritical Graphics and it will take around 3 generations for RSX to generate Max theoretical Graphics

: Listopad 18, 2008, 13:28:37 pm
No to raczej używając tej płyty jej sobie nie zainstalujesz (chyba ,że masz inną na tą okazje).

Licze, ze sie uda, bo to jakas tylko malutka ryska tam jest:D zreszta juz jutro sie przekonam :) jesli tak nie pojdzie to plyte do regeneracji musze oddac:D

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8656 dnia: Listopada 18, 2008, 13:30:12 pm »
DMC4

Wystarczy?


Jeżeli chodzi o trudność programowania to masz racje. PS3 jest trudniejsze, ale...

Łatwość programowania=łatwość wykorzystania pełnej mocy konsoli
Trudnoiść programowania=wykorzystanie tylko części mocy konsoli

Wniosek taki, że producenci z czasem będa wykorzystywać w pełni moc PS3 i gry będa ładniejsze. Już to widać po Killzone 2, Ratchecie, Lair czy po Uncharted - te gry jak narazie są jednymi z najładniejszych tytułów na next-geny.

Już pierwsza generacja gier na PS3 wyglądała równie łądnie co druga na XO. X360 szybciej oiągnie swój maxymalny potencjał, niż PS3. W zasadzie to chyba juz nawet widać tek kres (malutka różnica między GoW i GoW2,a gigantyczna między Resistance 1, a jej kontynuacją)
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2008, 13:37:28 pm wysłana przez Piter_neo »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8657 dnia: Listopada 18, 2008, 13:34:36 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ładnie ,ładnie ale HR/KZ2 czy wiekowy U:DF pokazują coś innego. (Wiem, wiem Królestwo Pod Ostrzałem 2: Krzyżowcy  :lol:).

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8658 dnia: Listopada 18, 2008, 13:39:12 pm »

Jeżeli chodzi o trudność programowania to masz racje. PS3 jest trudniejsze, ale...

Łatwość programowania=łatwość wykorzystania pełnej mocy konsoli
Trudnoiść programowania=wykorzystanie tylko części mocy konsoli

Wniosek taki, że producenci z czasem będa wykorzystywać w pełni moc PS3 i gry będa ładniejsze. Już to widać po Killzone 2, Ratchecie, Lair czy po Uncharted - te gry jak narazie są jednymi z najładniejszych tytułów na next-geny.

No tak, ale moze sie okazac, ze developerzy powiedza dosc, no KZ2 tworzone 4 lata !? WTF !? w tym czasie wyszly 2 czesci GoW'a na XO. I ciezko sie programuje, jest czasochlonne i drogie tworzenie gry na PS3, a jak pokazuja wyniki sprzedazy, lepiej dopiescic gre na XO i sprzedac ja w mln. nakladzie, a wersje na PS3 wypuscici, co by sie sonyboty nie szarpaly - tak to wygladalo do niedawna. Wiekszy hajs jest do wziecia na XO - wieksza baza uzytkownikow, dlatego developerzy ida na ustepstwa z PS3 vide instalacjia DMC4, konwersja LP, BioShock itp. Dublowanie danych w przypadku Obliviona.

minime

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8659 dnia: Listopada 18, 2008, 13:45:11 pm »
DMC4

Wystarczy?
Fake, to tak nie wygląda, wiem bo grałem w dwie wersje.


Ja też tak mogę, godzinami:

Wystarczy? :D

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8660 dnia: Listopada 18, 2008, 13:45:17 pm »

Jeżeli chodzi o trudność programowania to masz racje. PS3 jest trudniejsze, ale...

Łatwość programowania=łatwość wykorzystania pełnej mocy konsoli
Trudnoiść programowania=wykorzystanie tylko części mocy konsoli

Wniosek taki, że producenci z czasem będa wykorzystywać w pełni moc PS3 i gry będa ładniejsze. Już to widać po Killzone 2, Ratchecie, Lair czy po Uncharted - te gry jak narazie są jednymi z najładniejszych tytułów na next-geny.

No tak, ale moze sie okazac, ze developerzy powiedza dosc, no KZ2 tworzone 4 lata !? WTF !? w tym czasie wyszly 2 czesci GoW'a na XO. I ciezko sie programuje, jest czasochlonne i drogie tworzenie gry na PS3, a jak pokazuja wyniki sprzedazy, lepiej dopiescic gre na XO i sprzedac ja w mln. nakladzie, a wersje na PS3 wypuscici, co by sie sonyboty nie szarpaly - tak to wygladalo do niedawna. Wiekszy hajs jest do wziecia na XO - wieksza baza uzytkownikow, dlatego developerzy ida na ustepstwa z PS3 vide instalacjia DMC4, konwersja LP, BioShock itp. Dublowanie danych w przypadku Obliviona.
Too Human było tworzone 10 lat.


Do pana powyżej. Jaka jest różnica między tymi wersjami na PS3 i XO na tym screenie co dałeś bo nie widze?
Ponadto ten screen co dałem jest z filmiku CVG. Całe wideo mozesz znaleźć na ich stronie.
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2008, 13:48:13 pm wysłana przez Piter_neo »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8661 dnia: Listopada 18, 2008, 13:49:12 pm »
Too Human było tworzone 10 lat.

A Duke Nukem: Forever juz ponad 10 lat i jest tworzone na PC :) - troche nie trafione z tym Too Human, bo on byl najpierw tworzony na PSX, potem chyba na DC, a po tym jak Sega wycofala sie z rynku, zaczeto przenosic kod na PS2, a pozniej na XO, wiec ta gra nie byla tworzona przez 10 lat na XO. KZ2 zostal pokazany w 2005 roku jako zwiastun gry na PS3.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8662 dnia: Listopada 18, 2008, 13:52:41 pm »
Too Human było tworzone 10 lat.

A Duke Nukem: Forever juz ponad 10 lat i jest tworzone na PC :) - troche nie trafione z tym Too Human, bo on byl najpierw tworzony na PSX, potem chyba na DC, a po tym jak Sega wycofala sie z rynku, zaczeto przenosic kod na PS2, a pozniej na XO, wiec ta gra nie byla tworzona przez 10 lat na XO. KZ2 zostal pokazany w 2005 roku jako zwiastun gry na PS3.
...co nie zmienia faktu, że wersje Too Human na XO robili mniej więcej 4 lata. (w 2005 roku była zapowiedź na XO)
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2008, 13:54:59 pm wysłana przez Piter_neo »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8663 dnia: Listopada 18, 2008, 13:54:53 pm »
Too Human było tworzone 10 lat.

A Duke Nukem: Forever juz ponad 10 lat i jest tworzone na PC :) - troche nie trafione z tym Too Human, bo on byl najpierw tworzony na PSX, potem chyba na DC, a po tym jak Sega wycofala sie z rynku, zaczeto przenosic kod na PS2, a pozniej na XO, wiec ta gra nie byla tworzona przez 10 lat na XO. KZ2 zostal pokazany w 2005 roku jako zwiastun gry na PS3.
...co nie zmienia faktu, że wersje Too Human na XO robili mniej więcej 4 lata.

Tego nie wiemy, nie wiadomo kiedy panowie z SK porzucili wersje PS2 :)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8664 dnia: Listopada 18, 2008, 13:55:34 pm »
Too Human było tworzone 10 lat.

A Duke Nukem: Forever juz ponad 10 lat i jest tworzone na PC :) - troche nie trafione z tym Too Human, bo on byl najpierw tworzony na PSX, potem chyba na DC, a po tym jak Sega wycofala sie z rynku, zaczeto przenosic kod na PS2, a pozniej na XO, wiec ta gra nie byla tworzona przez 10 lat na XO. KZ2 zostal pokazany w 2005 roku jako zwiastun gry na PS3.
...co nie zmienia faktu, że wersje Too Human na XO robili mniej więcej 4 lata.

Tego nie wiemy, nie wiadomo kiedy panowie z SK porzucili wersje PS2 :)
W 2005 roku byłą pierwsza zapowiedź wersji na XO.

"In the May 2005 issue of EGM, Silicon Knights announced a partnership with publisher Microsoft to develop a trilogy revolving around the Too Human universe exclusively for the Xbox 360."

Robili gre wcześniej przez kilka lat, czyli mieli napisabnął całą fabułę, design postaci, poziomów, mieli rozpisany system gry, równiez zapewne już zaprogramowane niektóre elementy rozgrywki, więc przez te 4 lata zajmowali się tylko dewelopingiem, programowaniem i grafiką.

Przy K2 w 2005 dopiero zaczynali prace, więc wszystko musieli zaprojektować, zaplanować, rozrysować design poziomów, nagrać dźwięki itp.


Wracając do DMC4:
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2008, 14:03:17 pm wysłana przez Piter_neo »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8665 dnia: Listopada 18, 2008, 13:57:58 pm »

Jeżeli chodzi o trudność programowania to masz racje. PS3 jest trudniejsze, ale...

Łatwość programowania=łatwość wykorzystania pełnej mocy konsoli
Trudnoiść programowania=wykorzystanie tylko części mocy konsoli

Wniosek taki, że producenci z czasem będa wykorzystywać w pełni moc PS3 i gry będa ładniejsze. Już to widać po Killzone 2, Ratchecie, Lair czy po Uncharted - te gry jak narazie są jednymi z najładniejszych tytułów na next-geny.

No tak, ale moze sie okazac, ze developerzy powiedza dosc, no KZ2 tworzone 4 lata !? WTF !? w tym czasie wyszly 2 czesci GoW'a na XO. I ciezko sie programuje, jest czasochlonne i drogie tworzenie gry na PS3, a jak pokazuja wyniki sprzedazy, lepiej dopiescic gre na XO i sprzedac ja w mln. nakladzie, a wersje na PS3 wypuscici, co by sie sonyboty nie szarpaly - tak to wygladalo do niedawna. Wiekszy hajs jest do wziecia na XO - wieksza baza uzytkownikow, dlatego developerzy ida na ustepstwa z PS3 vide instalacjia DMC4, konwersja LP, BioShock itp. Dublowanie danych w przypadku Obliviona.
Too Human było tworzone 10 lat.


Do pana powyżej. Jaka jest różnica między tymi wersjami na PS3 i XO na tym screenie co dałeś bo nie widze?
Ponadto ten screen co dałem jest z filmiku CVG. Całe wideo mozesz znaleźć na ich stronie.
Już spieszę z pomocą:

Artefakty?

quakeslu

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8666 dnia: Listopada 18, 2008, 17:22:09 pm »
każdy kto choć troszkę się zna na gpu sam wydedukuje która karta jest bardziej wydajna a która za murzynami.
To tak samo jakby ktoś uważał ze gf6800 jest szybszy od ati1900xtx.
Konsole nad pc mają przewagę przy optymalizacji kodu gier. Więc łatwo wywnioskować które gpu jest bardziej wydajne przy optymalizacji. Same 10 mb działających z prędkością 256gb/s do około 22bg/s daje sporo do myśleWydawać by się mogło że dla niektórych to wygląda tak 256/s <22/s .

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8667 dnia: Listopada 18, 2008, 17:32:15 pm »
każdy kto choć troszkę się zna na gpu sam wydedukuje która karta jest bardziej wydajna a która za murzynami.
To tak samo jakby ktoś uważał ze gf6800 jest szybszy od ati1900xtx.
Konsole nad pc mają przewagę przy optymalizacji kodu gier. Więc łatwo wywnioskować które gpu jest bardziej wydajne przy optymalizacji. Same 10 mb działających z prędkością 256gb/s do około 22bg/s daje sporo do myśleWydawać by się mogło że dla niektórych to wygląda tak 256/s <22/s .

nic z tego nie rozumiem, ale popieram :cool:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8668 dnia: Listopada 18, 2008, 17:46:44 pm »
Ja widzę, że RSX został już nawet do GeForce'a 6 zdegradowany  :lol:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8669 dnia: Listopada 18, 2008, 17:51:35 pm »
Ja widzę, że RSX został już nawet do GeForce'a 6 zdegradowany  :lol:
To ty nie wiesz, że RSX to tak naprawde Voodoo 2 podkręcone :D

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8670 dnia: Listopada 18, 2008, 17:56:57 pm »
każdy kto choć troszkę się zna na gpu sam wydedukuje która karta jest bardziej wydajna a która za murzynami.
To tak samo jakby ktoś uważał ze gf6800 jest szybszy od ati1900xtx.
Konsole nad pc mają przewagę przy optymalizacji kodu gier. Więc łatwo wywnioskować które gpu jest bardziej wydajne przy optymalizacji. Same 10 mb działających z prędkością 256gb/s do około 22bg/s daje sporo do myśleWydawać by się mogło że dla niektórych to wygląda tak 256/s <22/s .

nic z tego nie rozumiem, ale popieram :cool:

wpis

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8671 dnia: Listopada 18, 2008, 18:17:08 pm »
Jak tu śmiesznie. Zabawne są te próby "zawców" porównujące architekturę PS3 do tej z PC. Z całym szacunkiem dla Was panowie, ale przestalibyście gadać takie pierdoły. Ta konsola rządzi się swoimi zasadami i jak widać po grach, całe to biadolenie o zbyt małej pamięci i słabym GPU to bzdura.

Spidey^

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8672 dnia: Listopada 18, 2008, 18:27:02 pm »
każdy kto choć troszkę się zna na gpu sam wydedukuje która karta jest bardziej wydajna a która za murzynami.
To tak samo jakby ktoś uważał ze gf6800 jest szybszy od ati1900xtx.
Konsole nad pc mają przewagę przy optymalizacji kodu gier. Więc łatwo wywnioskować które gpu jest bardziej wydajne przy optymalizacji. Same 10 mb działających z prędkością 256gb/s do około 22bg/s daje sporo do myśleWydawać by się mogło że dla niektórych to wygląda tak 256/s <22/s .

nic z tego nie rozumiem, ale popieram :cool:

wpis




Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8673 dnia: Listopada 18, 2008, 18:33:31 pm »
Zachęcam jednak do dyskusji na wyższym poziomie niż wpisy i emotikony z gadu gadu. :cool:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8674 dnia: Listopada 18, 2008, 18:39:59 pm »
Zachęcam jednak do dyskusji na wyższym poziomie niż wpisy i emotikony z gadu gadu. :cool:

Klamiesz - nie ma takich emotikonow w GG !

/owszem są - Panowie, piszcie chociażby NAWIĄZUJĄC do tematu / t.


edit:

Co do rozmowy o GPU i wogole konsolach, wiadomo, ze jako uklad zamkniety i przeznaczony do jednego rodzaju dzialan, slabszy hardware bedzie mial lepsze osiagi niz lepdszy hardware przenzaczony do wykonywania wielu dzialan. "Specjalizacja" sprzetu pozwala zlozyc go z takich bebechow co by np. jak w przypadku konsol wyswietlal piekna grafe z teoretycznie slabszymi bebechami.
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2008, 18:45:51 pm wysłana przez LoNdEk »

Hazuki

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8675 dnia: Listopada 18, 2008, 19:23:01 pm »
Powiedz mi , co za problem wycisnąć więcej z danej gry mając do dyspozycji sprzęt teoretycznie o nieograniczonej mocy? Odpal sobie DMC4 w full detalach na 512mb ramu  oraz karcie o jedną /dwie generacje wstecz i  zobaczymy jak będzie śmigać.

Ale to PS3 ma mniej pamieci niz XO niz gorszy GPU  :lol: :lol: :lol:.
256+256<512?   :shock:

Poza tym wyszperałem pewne info które Cię na pewno zaciekawi:
- Halo 3 (6.3 GB) -- load times are apparently worse (10 seconds longer) when installed


Link

Ale ta pamiec, o ktorej piszesz to jest dzielona na GPU i system wiec to nie do konca 512MB.

rybka ze loading'i sa dluzsze o 10s, teraz mam jakas micro ryse na plycie i w pewnym momecie sie gra zacina - juz dziesiatki razy probowalem i nic nie daje rady :) wiec czekam na instalacje :)
Przecież juz dawno był głośno na necie ze system PS3 zżera 96 mega pamięci i moc jednego spu. Więc pozostaje około 200 mega na textury i 200 na kod czego nie można swobodnie podzielić.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8676 dnia: Listopada 18, 2008, 19:55:12 pm »
Czy Hazuki to jeden z forumowiczów z forum NEO+, mam nadzieje, że nie, bo jak się połączą fora i dojdzie setka podobnych userów to ja wysiadam.

ArkejD

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-02-2008
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8677 dnia: Listopada 18, 2008, 20:57:37 pm »
Śliczny ten nowy motorstorm  :lol:
Te tekstury i ten ogień i te drzewa 4d !






Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8678 dnia: Listopada 18, 2008, 21:02:32 pm »
Śliczny ten nowy motorstorm  :lol:
Te tekstury i ten ogień i te drzewa 4d !
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiem, że chcesz się wybić tymi zdjęciami, ale Cię zmartwię :). To wszystko już było na poprzednich stronach, więc trafiłeś kulą w płot  :lol:.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #8679 dnia: Listopada 18, 2008, 21:04:17 pm »
To jest z tej qoory (czy jak się ta beta nazywa) czy już z pełnej. Ten pierwszy screen wygląda niesamowicie słabo. Nie patrzyłem na poprzednie strony, więc byłbym rad jakby mnie ktoś oświecił.