Dlaczego Anonimowy nie wziął dotąd pod lupę na Mass Effect, na którego to gracze skarżą się z powodu technicznych niedoróbek i ogromnych spadków animacji ? Czyżby spadki framerate'u nie były tylko bolączką gier z PS3 ?! Niemożliwe .
Jakby Mass Effect wyszedł też i na PS3 to mógłbym porównywać
A tak...
Chociaż patrząc na to jak sprawuje się silnik Unreal Engine 3 na PS3 (na UE3 chodzi Mass Effect) to łatwo by było zgadnąć co bym napisał.
Coś w stylu:
"Mass Effect na PS3 znowu gorszą wersją gry multiplatformowej PS3/X360.
Gra tak jak Stranglehold na PS3 ma gorszą animację na PS3 w porównaniu z wersją z X360.
Zamiast okazyjnie skakać - rwie cały czas i nie wyrabia nawet 30 klatek przy patrzeniu na gołą ścianę.
Zresztą na ściany, podłogi i sufity nie ma co w wersji na PS3 co patrzeć bo straszliwie obcięte tekstury straszą na każdym kroku.
Ponadto oczywiście ponownie brak skalowania do 1080i/1080p - posiadacze HDTV bez 720p znowu będą grać w 480p/576p"
Zadowolny, Wojtq?
Porównałem nieistniejącą grę na PS3 a i tak dałem radę zjechać grilla