zobacz sobie porownania jakie zrobil anonimowy wersja na x360 zjada coda z ps3
w rainbow6 vegas nawet w extremie cos pisali ze ma problemy z plnnoscia
Bo anonimowy zrobił porównanie, żeby pokazać lepszość wersji na klocka. To co wygląda ładniej na PS3 zgrabnie pominął.
A Vegas na konsoli Sony ma minimalnie gorszą płynność, ale więcej obiektów.
O COD4.
Ja nie robiłem tego porównania tylko posiadacz obu wersji.
Wkleiłem tylko jego obrazki.
Wersja z X360 ma lepsze tekstury i lepiej trzyma 60fpsów.Bzdety o efektach cząstkowych z PS3 to tylko fanboje PS3 plotą bo wersja z PS3 jak zwykle jest jaśniejsza (momentami wręcz prześwietlona) i na obrazkach deszcz/dym jest widoczniejszy bo rysowany jako białe krechy a nie jest go wcale więcej.
Zresztą wklejałem obrazki z porównaiem deszczu.
Marcepan znowu jakieś dyrdymały plecie o ostroci a g*** jak zwykle wie.
Co Irasie w COD4 pominąłem? Wklejałem zdjęcia jak leci.
To że PS3 znowu dostała gorszą wersję to nie mój problem.-----------
O Vegas na PS3 pisał choćby Eurogamer.
Nie dość że płynność siada to jeszcze TRAGICZNE skalowanie do 1080i.
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/7/8/9/5/4/rainbow_six_1080p.jpg.jpgNa obrazkach widać też CIĘCIA w wersji z PS3.
Zgubione efekty jak choćby motion blur. A motionblur niewątpliwie wpływa na odczuwalną płynność gry - zwłaszcza takiej co chodzi w 30fps'ach.
A więcej obiektów to znowu sobie fanboyki wymarzyły szkoda że nic z tego w samej grze nie ma.
Irasku nie ważne jakie bajeczki o Vegas byś opowiadał nie przekonasz nikowgo że vegas na PS3 jest czymś więcej niż KOLEJNYM i to niezbyt udanym PORTEM gry z X360.
Wersję z PS3 zjechały także inne serwisy:
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas
IGN:
http://ps3.ign.com/articles/799/799830p2.html"One area that Rainbow Six: Vegas on the PlayStation 3 does fall a little short on when compared to the other versions is with regards to visuals. It's a nice looking game to be sure, but the whole thing doesn't look quite as sharp as it could. Colors are a little duller and there isn't as much use of certain effects, like bloom lighting and such. Some folks may appreciate that aspect to a certain degree, but beyond that it still doesn't look quite as nice as what we've seen previously. Some texture work isn't quite as sharp, and the characters aren't as detailed as what's found in the 360 release, especially in the faces. Weapons that have been dropped pop in and out of view as you approach and walk away when they're but a mere 50 feet or so away.
Also, as we've mentioned in one of our last previews of the game, there's a weird issue when running the title in 1080i as everything, including the menus, look very blurry. It's pretty sharp when played at 720p, which leads us to believe that at 1080i the game is still rendering at 720p and then upscaling the output image to 1080i, but poorly." etc.
Pop up , obcięte efekty, marne tekstuy, badziewne sterowanie.