Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2759874 razy)

0 użytkowników i 48 Gości przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3640 dnia: Marca 25, 2008, 15:31:42 pm »
Cytaty wycięte z tego artykułu  :cool:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3641 dnia: Marca 25, 2008, 17:26:14 pm »
Master - nie doceniasz mnie.
Będą nie tylko cytaty ale też i linki do wszystkich obrazków. ;)
Teraz nie mam czasu ale tak na szybko aby zaostrzyć apetyt:

Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Ten
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=128362

Vegas 2 - podobne
Army of Two - wersja na PS3 jak zwykle gorsza
Lost - wersja na PS3 jak zwykle gorsza
Blacksite - wersja na PS3 jak zwykle gorsza
Conflict - wersja na PS3 jak zwykle gorsza
Lost Planet - wersja na PS3 jak zwykle gorsza
Dynasty Warriors 6 - podobne

Znowu PS3 śsie  :lol:
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3642 dnia: Marca 25, 2008, 17:41:45 pm »
Znowu PS3 śsie  :lol:
A może tak: znowu developerzy ssą ?
PSN ID: WojtqGO

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3643 dnia: Marca 25, 2008, 17:44:09 pm »
Znowu PS3 śsie  :lol:

Chciałbyś. To deweloperzy ssają a nie PS3. Wiesz czemu? Bo UNCHARTED!!!

PS. Vegas nie są podobne. Wersja na PS3 lepsza. :P Po obrazkach z Lost Planet też widać że wersja na PS3 ma lepsze tekstury.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3644 dnia: Marca 25, 2008, 18:29:24 pm »
Co do Vegas - To że były dwie opinie w recenzjach że lepsza jest wersja na X360 a żadnej o PS3 to ci Marcepan nie przeszkadza?
Vegas ma odrobinę lepsze AA an PS3. (a na obrazkach z Eurogamera - naprawdę ciężko znaleźć tego przykłady)
Za to mniej płynnie chodzi. Te parę lepszych cieni / lepsze delikatnie ogólnie tekstury na X360 to już trzeba z lupą porównywać.
Coś za coś.
Jak dla mnie "podobne" jest wystarczającym określeniem.

O online w Vegas na PS3 się nie wypowiem - to że nie działa tak jak powinno i trzeba czekać na patche to już w dzisiejszych czasach norma...

PS.
Kiedy to Uncharted!!! na X360 - było by co porównać.  :lol:
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2008, 18:45:04 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3645 dnia: Marca 25, 2008, 19:00:48 pm »
PS.
Kiedy to Uncharted!!! na X360 - było by co porównać.  :lol:

Nigdy bo X0 choćby się wydął i furczał jak kosiarka to by tego nie pociągnął. :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3646 dnia: Marca 25, 2008, 19:53:16 pm »
Dziwne. Mam 13-calowy monitor, a braki w wygładzaniu w wersji na XO na screenach z eurogamer dostrzegam bez problemu. Lepsze tekstury na PS3 również.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3647 dnia: Marca 25, 2008, 19:55:39 pm »

Nigdy bo X0 choćby się wydął i furczał jak kosiarka to by tego nie pociągnął. :lol:


Text dnia jak dla mnie.  :D
PS.
UNCHARTED!!!!!!

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3648 dnia: Marca 25, 2008, 19:57:13 pm »
@Iras - 13" - true HD u ciebie  :lol:
----------

10 porównanie z Eurogamera.
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Ten
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=128362

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
Blacksite: Area 51
Army of Two
Conflict: Denied Ops
Lost Planet: Extreme Condition
Dynasty Warriors 6
Lost: The Video Game


Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
Praktycznie identyczna.

Cytuj
In terms of the cross-format analysis, Ubisoft has had an excellent run of form with the Unreal Engine technology. With just the occasional difference in special effects and lighting, the original Vegas was essentially the same game on both Xbox 360 and PlayStation 3. Ubi's Phil Therien promised the same level of parity on the sequel in several press interviews, and by and large, the company has delivered. However, in the case of Vegas 2, that doesn't seem like such a big deal as the game feels sparser and less detailed than its predecessor. Somehow, the move away from the casino environments seems like much less of a workout for the Epic middleware.

There's good news for 1080p display owners too. After the unmitigated disaster of the 'full HD' support in the original Rainbow Six Vegas, which somehow managed to look about as impressive as a badly scaled 480p image, the developers simply haven't bothered this time around. Of course, the 360 version scales up nicely to any resolution as is the norm with the system hardware, but at least this time PS3 owners won't have to fiddle about with the XMB settings just to make the game run at its best.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/6/0/Rainbow12.jpg.jpg




Blacksite: Area 51
Konwersja na PS3 jest fatalna.
Wersja na PS3 jest tylko lekko obcięta z efektów ale animacja spada do pojedyńczych klatek.
Wersja na X360 jest płynna - 30fps.

Cytuj
Midway's effort at bringing this game to PS3 is spectacularly terrible.

Blacksite: Area 51 isn't just a bad conversion, it's horrifically, jaw-droppingly awful. It's staggeringly abysmal to the point that I genuinely believe that it's the worst PlayStation 3 game I have ever played. Yes, even worse than the apocalyptically abysmal Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer. Not only that, but it's a conversion that seems to make the myriad faults, annoyances and monotonies of the barely mediocre Xbox 360 release ten times worse for PS3 gamers.

If there's one positive thing you can say about the 360 version, it's that it feels fairly polished, typically Unreal Engine-like, if you will. Controls are responsive, and aside from one or two aberrations, the frame-rate is locked at the UE standard 30fps. It looks and feels solid; graphically decent enough to make you feel like battling through it even though the levels are overlong and generally dull. There's a vaguely intriguing government conspiracy-style narrative in there too, which alas, is blotted out somewhat by the predictable and repetitive gameplay.

As you can see from the comparison shots, the PlayStation 3 game - in stills at least - retains much of the Xbox 360's look, with just the odd nip and tuck here and there, especially prevalent in the lighting. However, once you actually sit down and start playing, you're subjected to the most inconsistent frame-rate you've ever seen. Just moving forward at any given point is graphically inconsistent, with a refresh rate that arbitrarily drops for no apparent reason whatsoever. Once you're in the middle of a fire-fight, the frame-rate can plunge to single digits, and your mind needs to fill in the blanks to figure out what the hell is actually going on.

Blacksite is actually an intriguing example of how a solid game engine can paper over gameplay and design deficiencies, and still feel like a vaguely worthwhile release - playing the two games side-by-side it was quite astonishing to see just how much more appealing the 360 version was. Take away those previously standard Unreal Engine underpinnings, however, and the game's problems are exaggerated to the point where I genuinely believe this is the single most horrific PS3 game I've ever played - one that I'd struggle to award 2/10 in a standard Eurogamer review.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/1/Blacksite11.jpg.jpg



Army of Two
Wersja na X360 ma AA i chodzi w pełnych 720p.
Wersja na PS3 ma wycięty AA i chodzi w okienku 1217x685 z czarną ramką do okoła.

Cytuj
The refresh rate and update are super-smooth, rarely deviating from 30 frames per second, and all the trademark Epic special effects are present and correct. I'm reliably informed that Army of Two is actually EA's second stab at using the Unreal tech, and in terms of cross-platform performance, it's a much more accomplished attempt than the previous Medal of Honor: Airborne which dropped frames like a bastard, especially on PS3.

However, in the case of Army of Two, both Xbox 360 and PS3 versions are essentially like for like. As is the norm, there's slight deviance in terms of lighting effects, but for the most part, the two games are basically the same. Certainly there is no gameplay premium that one version enjoys over the other. However, the screenshot comparison gallery throws up an interesting situation. The Xbox 360 version of the game runs at full-fat 720p, complete with anti-aliasing, while the AA-free PlayStation 3 version appears to run in a border, with only 1217x685 of actual resolution being displayed.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/0/Army16.jpg.jpg




Conflict: Denied Ops
Wersja na PS3 jest obcięta pod względem efektów i jakości tekstur.
Wersja na PS3 nie posiada AA - został on zastąpiony rozmazaniem obrazu.
Wersja na X360 jest zauważalinie płynniejsza.
Obsługa skalowania do 1080 na PS3 pozostawia wiele do życzenia - jakość obrazu jest słaba i gra skacze jeszcze bardziej.

Cytuj
Also, perhaps rather predictably, it's a game whose development has clearly led on Xbox 360, with a substandard PlayStation 3 conversion. The frame-rate takes a noticeable hit, but by and large it gets by. However, there's clear evidence that the visuals have been pared down on PS3, whether you're talking about texture detail or special effects. Anti-aliasing on 360 is replaced on PS3 with an indistinct blur. The fact that I couldn't really care less about this says more about what the two versions of the game sadly have in common - the same disappointing gameplay.

The subpar PS3 performance also extends to the support for 1080p displays. No problems with 360 as per usual thanks to the built-in hardware scaler, but the frame-rate of PS3 Conflict: Denied Ops takes another hit should your XMB be set to 1080p - and that's with no graphical improvement over the 720p game whatsoever. Once again, PS3 owners are better off running their systems at 720p even if they have a 'full HD' display.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/5/Conflict14.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/6/Conflict_1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/6/Conflict_1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/6/Conflict_1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/6/Conflict_1080p4.jpg.jpg



Lost Planet: Extreme Condition
Wersja na PS3 ma gorszy balans kolorów, prześwietlone efekty zacierają detale.
Do tego dochodzi kiepski motion blur i okropne spadki animacji.
Obowiązkowa 5GB instalacja.

Cytuj
Unfortunately, with this PlayStation 3 conversion, Capcom has done nothing to improve the original release, aside from bundling in DLC maps and a few bonus characters not found in the original 360 version. The only other additions are even more unwelcome. Colour balance is generally worse, with a bleached out effect that wipes out a lot of the more intricate detail, but far more offensive is the inclusion of horrible motion blur and some truly horrendous frame-rate drops.

Why PS3 Lost Planet is quite as bad as it is happens to be something of a mystery. The same Framework MT engine was used on the infinitely more challenging Devil May Cry 4, the PS3 version of which is almost identical to the 360 version. Certainly DMC4 had none of the frame-rate issues that afflict Lost Planet, and while it uses a similar frameblending blur effect, the fact that it updates twice as quickly at the optimum 60fps makes it far less of an issue.

PlayStation 3 owners also have to put up with a monster 5GB installation, one of the more unfortunate things that Lost Planet has in common with Devil May Cry 4. Thankfully the installation process is much quicker than DMC4

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet17.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/9/LostPlanet18.jpg.jpg



Dynasty Warriors 6
Praktycznie identyczne.
Wersja na PS3 ma lepiej kodowane wstawki video.

Cytuj
Of course, it's all wrapped up in an enhanced version of KOEI's trademark graphics engine, which offers full 60fps gameplay at 720p, legions of on-screen characters and some superb special effects.

KOEI also deserves praise for the quality of its cross-platform development - indeed, it's pretty much the most consistent multiformat developer on the market today. We saw minor, barely perceptible, technical wins for both consoles with Dynasty Warriors Gundam (PS3) and Bladestorm (360) but the games were essentially identical in everything that actually mattered. With Dynasty Warriors 6, KOEI has upped its game still further, to the point where - during gameplay at least - the two versions are absolutely identical. Bearing in mind how little the Xbox 360 must contribute to KOEI's overall revenues, it's quite remarkable that the Microsoft box should get the obvious love and attention it does in the hands of these developers.

Such is the closeness of the two versions, the only way to tell these games apart is to check out the pre-rendered video sequences. Here once again we have clear evidence of KOEI wanting to get the best possible product out there. The Xbox 360 version is limited by the confines of the dual-layer DVD, resulting in sub-optimal video sequences, but with PS3, KOEI has encoded its CG video to the very highest standard. The entire 25GB single-layer Blu-ray disc has been filled up to make the cinematics as beautiful-looking as possible.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/7/Dynasty16.jpg.jpg




Lost: The Video Game
Wersja na X360 jest płynniejsza. Ma 4xAA.
Wersja na PS3 ma rozmazanie obrazu symulujące AA - "wazelinkę".
Do tego mocno rwie ekran przez problemy z v-synch.

Cytuj
Content-wise the games are the same but technically speaking, the Xbox 360 version is considerably better than its PlayStation 3 sibling. Neither game is particularly impressive in terms of frame-rate, but the PS3 version definitely lags behind, not just in terms of refresh speed but also in the introduction of annoying screen tear which is far less prevalent on the Microsoft console. It's yet another game that 'benefits' from the PS3 Vaseline effect, whereby the 4x multi-sample anti-aliasing of the 360 game is replaced by a blur that attempts to simulate the same effect. The thing is, though, that being an adventure game the slow pace of the action means that the difference between a decent 3D engine and a not-quite so impressive one make little difference, although the level of v-lock screen tear on PS3 can be really off-putting at times.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/2/8/3/5/2/Lost14.jpg.jpg



Poprzednie porównania
9: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg272814#msg272814
8: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg259322#msg259322
7: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg249451#msg249451
6: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg232470#msg232470
5: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg223404#msg223404
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3649 dnia: Marca 25, 2008, 20:00:28 pm »
Anonimowy ciągle cię podziwiam że ci sie tak chce, jesteś moim bohaterem ;)

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3650 dnia: Marca 25, 2008, 20:02:26 pm »
Anonimowy jest obiektywny. Dobra robota.  8-)

Mufonek

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 17-02-2007
  • Wiadomości: 85
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3651 dnia: Marca 25, 2008, 20:08:32 pm »
@Anonimowy
Czy twój penis jest większy jak udowodnisz, że wersja na PS3 jest gorsza od tej na X360 ?


A co do gier to jest farsa.
Wątpię, żeby PS3 brakło mocy na np. 720p w army of two (IMO oświetlenie jest bardziej realistyczne - światło odbijane od przedmiotów razi w oczy)
Może mi też ktoś wytłumaczyć skąd takie różnice kolorystyczne w Lost Planet ?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3652 dnia: Marca 25, 2008, 20:12:49 pm »
Cytuj
Czy twój penis jest większy jak udowodnisz, że wersja na PS3 jest gorsza od tej na X360 ?

Świetne pytanie :lol:


Swoja droga mnie się nie chce czytać co tam Anonimowy napisał, bo za długi ten post :(

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3653 dnia: Marca 25, 2008, 20:14:27 pm »
Ja tylko przeczytałem to co było skierowane do Irasa, a resztę ominąłem.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3654 dnia: Marca 25, 2008, 20:14:39 pm »
Wystarczy wiedziec, że na XO pono lepiej.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3655 dnia: Marca 25, 2008, 20:26:00 pm »
Nie wiedziałem czy wrzucać do topicu o GT5 czy PGR4, więc umieszczę tutaj - do tematu nadaje się idealnie :D
Porównanie tych tytułów na jednakowej trasie -
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=10338263&postcount=4042

No ale kto w GT5:P gra z widoku zza samochodu?:)
Porownajcie kokpity. Tutaj widac duza roznice na korzysc GT. W PGR4 sa jakies rozstrzepione kwadraty a w GT5:P wszystko piekne jak nalezy, lacznie z rekawicami kierowcy ;)
Do tego, PGR4  mial miec duzo ladniejsze otoczenie a wyszlo na to, ze ma mniej slabiej wykonanych samochodow, nizsza rozdzielczosc, slabsze wygladzanie, mniej fpsow, gorsze kokpity ale trasy na porownywalnym poziomie z GT5:P. Dla mnie to jest KO. GT5:P niszczy wszystkie konsolowe wyscigi jezeli chodzi o oprawe graficzna.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3656 dnia: Marca 25, 2008, 20:50:07 pm »
Dla mnie po tych screenach obydwie gry wyglądają prawie identycznie. Raz PGR4 wypada lepiej, a raz GT5P (inna sprawa, że fotki są bardzo słabej jakości). Jedynie widok FPP wygląda znacznie lepiej w GT5P (nie znaczy to jednak, iż w PGRze jest zły).
Tak się składa, że ostatnio pogrywam sobie w PGR4 i muszę przyznać, iż otoczenie jest naprawdę genialnie zrobione i wątpię, aby w GT5P wyglądało lepiej. Wozy też trzymają bardzo wysoki poziom, ale w GT są chyba lepiej cieniowane i mają troszkę więcej detali. Jedyne czego mi do pełni szczęścia brakuje w PGR4, to brak "schodków", tych niestety jest dosyć sporo i ciekawe jak na tym tle będzie wyglądać GT5P. Zakładam, że będzie lepiej, ale nadal nie idealnie.

Co do porównań Eurogamer'a, to widać, że developing gier na X360 jest znacznie łatwiejszy niż na Ps3. Zobaczymy jak sprawa się będzie miała z nadchodzącymi hitami (np GTAIV, Battlefield:BC), bo z ostatnio porównywanych gier jedyne warte uwagi jest AoT i R6:V2. Lepsze gry, które niedawno wyszły (DMC4, BP) na obu platformach wyglądają podobnie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3657 dnia: Marca 26, 2008, 00:30:28 am »
Nie wiedziałem czy wrzucać do topicu o GT5 czy PGR4, więc umieszczę tutaj - do tematu nadaje się idealnie :D
Porównanie tych tytułów na jednakowej trasie -
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=10338263&postcount=4042

No ale kto w GT5:P gra z widoku zza samochodu?:)
Porownajcie kokpity. Tutaj widac duza roznice na korzysc GT. W PGR4 sa jakies rozstrzepione kwadraty a w GT5:P wszystko piekne jak nalezy, lacznie z rekawicami kierowcy ;)
Do tego, PGR4  mial miec duzo ladniejsze otoczenie a wyszlo na to, ze ma mniej slabiej wykonanych samochodow, nizsza rozdzielczosc, slabsze wygladzanie, mniej fpsow, gorsze kokpity ale trasy na porownywalnym poziomie z GT5:P. Dla mnie to jest KO. GT5:P niszczy wszystkie konsolowe wyscigi jezeli chodzi o oprawe graficzna.

Nic dodać, nic ująć. Szczera prawda. :cool:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3658 dnia: Marca 26, 2008, 08:17:33 am »
Cytuj
Czy twój penis jest większy jak udowodnisz, że wersja na PS3 jest gorsza od tej na X360 ?

Czy zadasz mu to samo pytanie ,gdy w klejone przez niego porównane gry będą lepsze na PS3?
Przecie to nie jego wina że jest tak jak jest .

Co do GT5 to nie od dziś wiadomo że graficznie ( i nie tylko graficznie ) developer umie tą grę dopieścić , wygląda ładnie -ładniej od PGR4 ( choć z otoczeniem jest różnie raz tu lepiej raz tu ) no i trzeba pamiętać że PGR4 swoje już ma  8)
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2008, 08:22:29 am wysłana przez Soul »

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3659 dnia: Marca 26, 2008, 08:25:59 am »
Cytuj
Czy twój penis jest większy jak udowodnisz, że wersja na PS3 jest gorsza od tej na X360 ?

Czy zadasz mu to samo pytanie ,gdy w klejone przez niego porównane gry będą lepsze na PS3?
Przecie to nie jego wina że jest tak jak jest .
Czy zadasz mu to samo pytanie ,gdy on zada mu to samo pytanie, kiedy w klejone przez niego porównane gry będą lepsze na PS3?
Przecie to nie jego wina że jest tak jak jest .

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3660 dnia: Marca 26, 2008, 08:43:27 am »
Nie cwaniakuj  :-o :P
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2008, 08:51:10 am wysłana przez Soul »

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3661 dnia: Marca 26, 2008, 08:51:21 am »
 :-P 
Przecież chyba wiesz, że gdy gra będzie wyglądała lepiej na ps3, to pan Anonimowy fakt ten przemilczy.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3662 dnia: Marca 26, 2008, 09:29:40 am »
Nie no nie zrobi nam tego  :-(

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3663 dnia: Marca 26, 2008, 16:54:08 pm »
@Isaac
15 minut roboty. A i tak robię dla siebie listę z plikami do zgrania do wget'a więc to dosłownie 5 minut na wstawienie cytatów.
Więc nie ma problemu nie przemęczam się  8-)

@Mufonek
+1 for every kill  :lol:
Lost Planet - różnice są bo to słaba jak to zwykle konwersja. Powinni przyłożyć się lepiej do roboty ale Capcom widać olał sprawę i nie dość że kolory na PS3 są dziwne to jeszcze gra paskudnie skacze  :-?

@Master_666,Snake_Plissken
Nie trzeba się chwalić z tego powodu...
Jak czytanie męczy to 2 strony temu był skrót - trzeba było przeczytać a nie zdawać relację z ułomności.
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Ten
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=128362

Vegas 2 - podobne
Army of Two - wersja na PS3 jak zwykle gorsza
Lost - wersja na PS3 jak zwykle gorsza
Blacksite - wersja na PS3 jak zwykle gorsza
Conflict - wersja na PS3 jak zwykle gorsza
Lost Planet - wersja na PS3 jak zwykle gorsza
Dynasty Warriors 6 - podobne

Znowu PS3 śsie  :lol:

@Vakoo
:-P 
Przecież chyba wiesz, że gdy gra będzie wyglądała lepiej na ps3, to pan Anonimowy fakt ten przemilczy.

Wypraszam sobie.
W 7 porównaniu były 2 gry gorsze na X360!
- Dynasty Warriors: Gundam
- Bladestorm: The Hundred Years' War
A w 5:
- Harry Potter
- DiRT

To nie moja wina że multiplatformowe tytuły na PS3 są w 95% wypadków fatalne,dużo gorsze,gorsze,w najlepszym nieczęstym przypadku podobne/identyczne do wersji z X360.
Poczytaj może znajdziesz coś jeszcze...
Cytuj
Poprzednie porównania
10: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg285219#msg285219
9: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg272814#msg272814
8: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg259322#msg259322
7: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg249451#msg249451
6: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg232470#msg232470
5: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg223404#msg223404
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2008, 17:01:38 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3664 dnia: Marca 26, 2008, 16:58:20 pm »
Jak czytanie męczy to 2 strony temu był skrót - trzeba było przeczytać a nie zdawać relację z ułomności.

Cytuj
Znowu PS3 śsie  :lol:
To jest dopiero ułomność  :?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3665 dnia: Marca 26, 2008, 17:01:30 pm »
Pozostaje jeszcze kwestia obiektywizmu eurogamer.

Mufonek

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 17-02-2007
  • Wiadomości: 85
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3666 dnia: Marca 26, 2008, 17:27:47 pm »
Cytuj
Czy twój penis jest większy jak udowodnisz, że wersja na PS3 jest gorsza od tej na X360 ?

Czy zadasz mu to samo pytanie ,gdy w klejone przez niego porównane gry będą lepsze na PS3?
Przecie to nie jego wina że jest tak jak jest .

Co do GT5 to nie od dziś wiadomo że graficznie ( i nie tylko graficznie ) developer umie tą grę dopieścić , wygląda ładnie -ładniej od PGR4 ( choć z otoczeniem jest różnie raz tu lepiej raz tu ) no i trzeba pamiętać że PGR4 swoje już ma  8)

Nie zadam mu tego pytania. Miało ono na celu wyśmianie porównań dodawanych przez anonimowego, bo co mnie obchodzi, że jakaś gra jest lepsza, czy gorsza na PS3 ? Ja na razie mam tylko xboxa i mnie w ogóle nie ruszają porównania graficzne, bo na niewielkie detale nie zwracam uwagi, w końcu i tak najważniejszy jest gameplay. Jego posty są fanboyskie i tylko podsycają kłótnie. Uważam je za bezzasadne.
Kaman, nie zauważyłeś tego jeszcze ?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3667 dnia: Marca 26, 2008, 21:24:26 pm »
Powinni przyłożyć się lepiej do roboty ale Capcom widać olał sprawę i nie dość że kolory na PS3 są dziwne to jeszcze gra paskudnie skacze  :-?

Za to lubię Anonimowego. Tutaj na PS3 gra paskudnie skacze a na X0 według Anonimowego gry luciuteńko tracą klatki animacji i jest to niezauważalne. :lol: Co do tych dziwnych kolorów to dziwniejszych niż w RS:Vegas 2 na X0 to ja jeszcze nie widziałem. :P

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3668 dnia: Marca 26, 2008, 21:37:51 pm »
Cytuj
Miało ono na celu wyśmianie porównań dodawanych przez anonimowego, bo co mnie obchodzi, że jakaś gra jest lepsza, czy gorsza na PS3 ?
to nie czytaj jesli cie to nie interesuje. ja osobiscie lubie takie cos poczytac - lepiej byc zorientowanym, niz byc obojetnym na wszystko i miec wszystko w d.pie. nie masz co sie smiac z tego, ze anonimowy takie cos wkleja - ja sie z ciebie nie smieje, chociaz gdzies mam, ze dla ciebie takie porownania nie maja znaczenia.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3669 dnia: Marca 27, 2008, 00:55:52 am »
Powinni przyłożyć się lepiej do roboty ale Capcom widać olał sprawę i nie dość że kolory na PS3 są dziwne to jeszcze gra paskudnie skacze  :-?

Za to lubię Anonimowego. Tutaj na PS3 gra paskudnie skacze a na X0 według Anonimowego gry luciuteńko tracą klatki animacji i jest to niezauważalne. :lol: Co do tych dziwnych kolorów to dziwniejszych niż w RS:Vegas 2 na X0 to ja jeszcze nie widziałem. :P

Marcepan lubisz jak dołuję posiadaczy PS3? Masochista jeden ;)  :lol:
Cytuj
Colour balance is generally worse, with a bleached out effect that wipes out a lot of the more intricate detail, but far more offensive is the inclusion of horrible motion blur and some truly horrendous frame-rate drops.
Jak dla mnie jest napisane że skacze , nawet można by to przetumaczyć jako "prawdziwie przerażające spadki animacji"...
Ale, ale to Eurogamer, Iras nawet zasugerował że może są nieobiektywni?
Zobaczmy więc tak z ciekawości co napisali inni recenzenci:
To The Batmobile The Google!

IGN: http://ps3.ign.com/articles/855/855216p2.html
Cytuj
, Lost Planet has come to chill on the PS3. However, if you're expecting a solid port over with new features, you'll be extremely disappointed.

Cytuj
The other issue is the insane amount of slowdown and frame rate drop. By now, since the game has been released on two different systems, you'd expect slowdown issues to be kept to a minimum, if it occurs at all. Not the case -- Lost Planet seems to crawl if you get more than five enemies on screen at once, and considering that the game frequently swarms you with Akrid monsters, this doesn't work well at all. The longest one that I noticed was close to 30 seconds in the middle of a battle, as I was facing off against Akrid and Nevec soldiers at the same time. That's pretty bad.

That brings me to another problem however, which is that the game doesn't look good, especially if you've seen it on other systems. Compared to the 360 version and the PC, everything on the PS3 version looks like its run through a gauzy, pixilated filter. Instead of finely detailed textures, many of the game environments have blocky, rough textures and heavily aliased edges. Instead of fine particles for smoke or snow, the particle system is harsh and weakly defined. Character models look somewhat out of focus or blocky, especially when you are running through battlefields. It doesn't feel as though the game takes advantage of the PS3 at all.

This is particularly true when it comes to the multiplayer maps, many of which have been carried over to the PS3 from the downloadable expansion packs from Xbox Live. The ground textures look extremely basic, the water demonstrates little to no physics whatsoever with bland texture work as well, and the game arenas don't look good either. What's more, online gameplay suffers from framerate drops with as few as two players in a battle. We were playing a game of Post Grab on our network in the office and noticed multiple hitches as we faced off against each other.

Piękny port co? Ale to IGN oni często się mylą...

Gamespy: http://ps3.gamespy.com/playstation-3/lost-planet-extreme-condition/856180p2.html

Cytuj
Capcom has created a PS3 version of Lost Planet that includes extraordinarily limited bonus content and which doesn't run very well.

Cytuj
One other issue mars the PS3 version, as opposed to both the 360 and PC versions: performance. The entire game looks a bit hazy and less-than-crisp, but the frame-rate issues which appeared in previous versions' boss fights appear throughout the PS3 version of Lost Planet.

Cytuj
When we reviewed the 360 version of Lost Planet a year ago, we liked it and gave it good marks. Since then, multiplayer options have gotten better, graphics technology has moved on. Releasing a shoddy PS3 port a year late isn't taking a risk; it's taking advantage. We honestly don't think that it was worth a year's wait to get a Mega Man costume, a Dead Rising costume, and massive frame-rate issues.

Hmmm, nadal kiepsko... może kto inny?


Gamespot: http://www.gamespot.com/ps3/action/lostplanet/review.html

Cytuj
The PlayStation 3 version of Lost Planet is good, but it's inferior to the Xbox 360 and PC versions that came before it.

Cytuj
Unfortunately, none of the added extras enhance Lost Planet's gameplay, and the PS3 version's visuals are actually inferior to those of its 360 and PC counterparts.

Cytuj
What's of even more concern is that despite the added time, the PS3 version seems to be graphically inferior to the Xbox 360 version. The game's textures seem a lot less crisp compared to the 360 version, and we found more obvious instances of jaggies and artifacting in the PS3 version (and more frequent occurrences). Frame rate seemed to hold steady for most of the game, with some noticeable slowdown during especially crowded firefights. And in what seems to be the norm for recent Capcom PS3 games (such as Devil May Cry 4), you are forced to go through an installation process at Lost Planet's initial setup--our install took roughly 12 minutes. This didn't seem to matter too much to the end experience, however, as load-time comparisons we ran with the 360 version showed that the PS3 was coming out on top by two to three seconds per load at most.

No jest nadzieja. Gamespot określił ten "port" jedynie jako mierny/podrzędny!
[ironia]Jest nadzieja dla multiplatformowych portów PS3! [/ironia]
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2008, 01:00:26 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3670 dnia: Marca 27, 2008, 01:50:59 am »
Tak jakby sami nie mogli tego sprawdzic... Tak czy inaczej gry dobre lub bardzo dobre wygladaja identycznie lub roznice sa na tyle niewielkie, ze mozna je w zasadzie pominac.


Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3671 dnia: Marca 27, 2008, 04:51:52 am »
Tak jakby sami nie mogli tego sprawdzic... Tak czy inaczej gry dobre lub bardzo dobre wygladaja identycznie lub roznice sa na tyle niewielkie, ze mozna je w zasadzie pominac.




assassin creed gra dobra, dla mnie bardzo dobra , na ps3 porazka(bez patcha gra sie wiesza :lol:) to samo splinter cell double agent dobra gra duzo gorzej na ps3, RS: vegas pierwsza czesc to samo,call 3 na ps3 polowa mniej klatek, dla mnie tez gra bardzo dobra, lost planet gra bardzo dobra na ps3 ssie po roku czasu :lol: itp itd
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2008, 04:55:01 am wysłana przez Tango »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3672 dnia: Marca 27, 2008, 07:50:31 am »
Developerzy są pałkę  :-o

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3673 dnia: Marca 27, 2008, 08:07:06 am »
Developerzy są pałkę  :-o
No właśnie - to developerzy ssą, a nie PS3.
PSN ID: WojtqGO

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3674 dnia: Marca 27, 2008, 09:02:28 am »
dla mnie największą porażką jest PES2008 na PS3.
gra chodzi tragicznie, wczoraj jak graliśmy na 4 pady to co chwilę MASAKRYCZNE spadki animacji.

oscyp

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3675 dnia: Marca 27, 2008, 09:53:19 am »
Najlepszy temat, Anonimowy daje rade! Przekonałeś mnie że PS3 jest o wiele, wiele gorsze od XO, zajęło Ci to 396 stron. Jeszcze 1500 userów przed Tobą, dasz radę przed 2024. Gooooooooo Anonimowy!

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3676 dnia: Marca 27, 2008, 09:57:56 am »
dla mnie największą porażką jest PES2008 na PS3.
gra chodzi tragicznie, wczoraj jak graliśmy na 4 pady to co chwilę MASAKRYCZNE spadki animacji.

nie mialem okazji grac na PS3 w ta gre, ale na XO owszem, i nie bylo tak przerazliwie zle...i to gra w sumie kilkadziesiat godzin byla katowana:D

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3677 dnia: Marca 27, 2008, 10:21:28 am »
dla mnie największą porażką jest PES2008 na PS3.
gra chodzi tragicznie, wczoraj jak graliśmy na 4 pady to co chwilę MASAKRYCZNE spadki animacji.

nie mialem okazji grac na PS3 w ta gre, ale na XO owszem, i nie bylo tak przerazliwie zle...i to gra w sumie kilkadziesiat godzin byla katowana:D

na X jest ok podczas gameplay'u, gram w obie wersje na przemian. na konsoli jest tylko tragedia w powtórkach, na PS3 praktycznie zawsze w sytuacji podbramkowej, czasami w środku pola no i w powtórkach też:(

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3678 dnia: Marca 27, 2008, 10:24:18 am »
Za pro evo to ja im nigdy nie wybacze, napalony na moja ulubiona serie, jak bezebny na suchary kupilem ja jak najszybciej moglem.
Podjarany wchodze na mecz przez Live, a tu sie zawodnicy teleportuja i tak jest do dzis, po prostu skandal. A na ps3 u kumpla jeszcze gorzej, tam to na kamerze Wide takie dropy ze szkoda gadac. Trzeba grac na Long

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3679 dnia: Marca 27, 2008, 10:36:04 am »
Za pro evo to ja im nigdy nie wybacze, napalony na moja ulubiona serie, jak bezebny na suchary kupilem ja jak najszybciej moglem.
Podjarany wchodze na mecz przez Live, a tu sie zawodnicy teleportuja i tak jest do dzis, po prostu skandal. A na ps3 u kumpla jeszcze gorzej, tam to na kamerze Wide takie dropy ze szkoda gadac. Trzeba grac na Long


Konami dalo ciala na obu platformach...chyba najlepszy wybor to wersja na PeCeta:D:D:D:D i pad od XO podpiety do PeCeta:D:D ( ja gram galka wiec lipny krzyzak mi nie przeszkadza:D:D)