Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2760936 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3760 dnia: Kwietnia 01, 2008, 15:47:55 pm »
Spoko. Pomyślcie ile Sony zarabia na TV, aparatach i kamerach. :P

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3761 dnia: Kwietnia 01, 2008, 15:49:24 pm »
Trudno dyskutowac z faktem, ze to N najwiecej zarobilo, bo zarobilo,

ja nie twierdzę, że to N jest najbardziej zarobione. chodzi mi tylko o to, ze X360 zarabia więcej (dla wszystkich, nie tylko dla MS). i tak jak MS ponosi straty związane z serwisowaniem to taki epic czy ubisoft ma to gdzieś.
Opublikowane: Kwiecień 01, 2008, 14:48:12
Spoko. Pomyślcie ile Sony zarabia na TV, aparatach i kamerach. :P

pewnie podobnie do tego co MS na Viscie i całym innym szicie który wypuszcza na rynek:P
moze nawet więcej, bo kompa z oprogramowaniem by MS ma prawie każdy,a tv czy kamerkę sony już nie.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3762 dnia: Kwietnia 01, 2008, 16:14:55 pm »
Spoko. Pomyślcie ile Sony zarabia na TV, aparatach i kamerach. :P

ale E&D to tylko XO i Zune i ch*wie co jeszcze:)),ale nie wymienilem przeciez windowsow, oprogramowania biurowego, serwerowego itd. czyli tego co generuje najwieksze zyski MS!
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2008, 16:34:12 pm wysłana przez LoNdEk »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3763 dnia: Kwietnia 01, 2008, 16:51:52 pm »
ale E&D to tylko XO i Zune i ch*wie co jeszcze:)),ale nie wymienilem przeciez windowsow, oprogramowania biurowego, serwerowego itd. czyli tego co generuje najwieksze zyski MS!

Ale MarcePan zysków z Sony Music i Sony Pictures też nie wymienił.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3764 dnia: Kwietnia 01, 2008, 17:06:38 pm »
ale E&D to tylko XO i Zune i ch*wie co jeszcze:)),ale nie wymienilem przeciez windowsow, oprogramowania biurowego, serwerowego itd. czyli tego co generuje najwieksze zyski MS!

Ale MarcePan zysków z Sony Music i Sony Pictures też nie wymienił.
Zyski z oprogramowania MS > zyski Sony Music i Sony Pictures. Get real.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3765 dnia: Kwietnia 01, 2008, 17:40:59 pm »
ale E&D to tylko XO i Zune i ch*wie co jeszcze:)),ale nie wymienilem przeciez windowsow, oprogramowania biurowego, serwerowego itd. czyli tego co generuje najwieksze zyski MS!

Ale MarcePan zysków z Sony Music i Sony Pictures też nie wymienił.
Zyski z oprogramowania MS > zyski Sony Music i Sony Pictures. Get real.

wiadomo ze Sony jako korporacja ma wieksze przychodu niz MS, istnieje w wielu innych dziedzinach, ale to nie zmienia faktu ze jako producent elektroniki nie zarabia najwiecej (Samsung, HItachi, Matsushita) lepiej sobie radza, uzyskuja wieksze dochody...i gdyby patrzec tylko w kategorii konsol obecnej generacji to MS wykazal by wyzsze zyski!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3766 dnia: Kwietnia 01, 2008, 17:44:04 pm »
Nie wiem skąd to wiecie ale skoro tak mówicie to pewnie tak jest. ;)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3767 dnia: Kwietnia 01, 2008, 17:59:26 pm »
Nie wiem skąd to wiecie ale skoro tak mówicie to pewnie tak jest. ;)

MLDY PADAWANIE MY WIEM WSZYSTKO....taki zarcik z mojej strony:D a wracajac do tematu:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_companies_by_revenue

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3768 dnia: Kwietnia 01, 2008, 18:14:44 pm »
Cytuj
To przeczytaj sobie recenzję na głównej stornie a dowiesz się że model jazdy jest bardziej realistyczny niż w FORZA2. Po co było się tak kłócić jak wielu Ci pisało że się mylisz. Tryb PRO to zupełna nowość i FM2 to gra dla rozluźnienia przy takim GT5:P.

Ale gdzie ja coś napisałem o modelu jazdy mówie o zniszczeniach,może rzeczywiście teraz jest lepszy ale wyjdzie Forza i nadrobi zaległości :D Najsmieszniejsze sa wasze tłumaczenia zniszczen nie ma bo jezeli maja zrobic srednie to wogle niech nie robia,dopoki nie moga zrobic takich jak na crash testach(tych realnych) to niech za to się nie biorą,ale ale są KARY za to to po co komu zniszczenia.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3769 dnia: Kwietnia 01, 2008, 18:42:57 pm »
Ważniejszy widok ze środka niż zniszczenia. Amen.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3770 dnia: Kwietnia 01, 2008, 18:44:45 pm »
No każdy fan sony teraz tak będzie gadał,bo przecież nie może wyjść że GT 5 jest nawet otroszeczke gorsze od konkurencji.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3771 dnia: Kwietnia 01, 2008, 18:46:00 pm »
Ważniejszy widok ze środka niż zniszczenia. Amen.


to juz zalezy od graca co mu pasuje a co nie...ja gralem w mase wyscigow, na klawiaturze, kierwonicy, padzie ( nawet myszka) i zawsze gram z kamery najplizej asfaltu:):):) (tzw. na zderzaku)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3772 dnia: Kwietnia 01, 2008, 18:50:50 pm »
No każdy fan sony teraz tak będzie gadał,bo przecież nie może wyjść że GT 5 jest nawet otroszeczke gorsze od konkurencji.

Ale nie można pisać, że od lat nic się nie zmienia tylko dlatego, że nie ma tych cholernych zniszczeń, bo wbrew pozorom i krzykom fanbojów FM, postęp jest bardzo duży.

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3773 dnia: Kwietnia 01, 2008, 18:53:32 pm »
Fakt - normalnie cud że coś zmienili w tej serii ;) Faktycznie w końcu samochód zachowuje się w miarę realnie a nie jak pudełko na czterech kołach :) Co prawda do forzy już o symulatorach nie wspominając wciąż imo daleko ale tak czy siak jest dużooo lepiej. A to tylko propologue więc kto wie - choć na cuda nie liczę bo to jednak mainstreamowa gierka.
Mogli by tylko poprawić wnętrza - np. w Citroenie C4 kręci się cała kierownica a w prawdziwym samochodzie środek jest nieruchomy :P

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3774 dnia: Kwietnia 01, 2008, 18:54:22 pm »
^
Dobrze, ze w Forzie jest w ogole widok ze srodka.

</ironia>

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3775 dnia: Kwietnia 01, 2008, 18:56:04 pm »
jak tak czytam co ludzie pisza o tych zniszczeniach, to mam wrazenie, ze wszyscy specjalnie w grach takich jak fm czy gt wjezdzaja w sciane, zamiast grac tak, jak sie w takie gry grac powinno, czyli unikac zniszczenia samochodu i jak najszybszego dojechania do mety :???:

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3776 dnia: Kwietnia 01, 2008, 19:00:57 pm »
Myśle że ludzią by tak nie przeszkadzała sprawa zniszczeń gdyby nigdy nie kończąca się wojna pomiedzy ps3 a XO,trzeba ponarzekac no nie :PP.Juve no tak ale jezeli walniesz w bande przy 200 km no to oczekujesz chyba ze samochod dalej nie pojedzie(forza) a nie dostaniesz kare 5 sek i dojedziesz do mety z palcem w du**e(moze 1 miejsca nie zajmiesz ale dojedziesz nawet nie obcierając lakieru).

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3777 dnia: Kwietnia 01, 2008, 19:03:49 pm »
oczekiwalbym jedynie tego, ze by mnie przeciwnicy wyprzedzili na tyle, ze musialbym zrestartowac wyscig i probowac od nowa ;)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3778 dnia: Kwietnia 01, 2008, 19:10:14 pm »
No ale do realizmu to temu daleko mogliby chociaż wrzucić mechaniczne ale maja gdzieś prośby fanów.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2008, 19:12:11 pm wysłana przez Soul hunter 16 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3779 dnia: Kwietnia 02, 2008, 09:48:14 am »
Fakt - normalnie cud że coś zmienili w tej serii ;) Faktycznie w końcu samochód zachowuje się w miarę realnie a nie jak pudełko na czterech kołach :) Co prawda do forzy już o symulatorach nie wspominając wciąż imo daleko ale tak czy siak jest dużooo lepiej.

Coś Ci się chyba pomyliło bo według recenzji model jazdy PRO w GT5:P jest bardziej realistyczny niż w Forza Motorsport. Także to teraz FM goni za konkurencją pod tym względem. GT5:P z tego co czytam w różnych reckach jest znacznie trudniejsze i sportowe wozy nie są tak łatwe do opanowania jak w Forza2.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3780 dnia: Kwietnia 02, 2008, 10:13:13 am »
Coś Ci się chyba pomyliło bo według recenzji model jazdy PRO w GT5:P jest bardziej realistyczny niż w Forza Motorsport. Także to teraz FM goni za konkurencją pod tym względem. GT5:P z tego co czytam w różnych reckach jest znacznie trudniejsze i sportowe wozy nie są tak łatwe do opanowania jak w Forza2.

z recenzji GO:

Cytuj
Czy Polyphony dogoniło konkurencję? Jeszcze nie, ale są na jak najbardziej dobrym torze optymalnej jazdy.Przepaść zmalała do różnicy kilku sekund, co Japończycy mogą nadrobić jadąc tunelem aerodynamicznym wytworzonym przez studio Turn10. Nie wystarczy jednak dogonić rywala, ale trzeba go także przegonić. Czy to się uda? Dowiemy się za około rok, gdy wyjdzie GT 5. Jeszcze nigdy nie byłem tak optymistycznie do niej nastawiony.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3781 dnia: Kwietnia 02, 2008, 10:22:31 am »
Tu raczej chodzi o ogol czyli model jazdy, wizualizacje uszkodzen zew, uszkodzenia wew oraz tuning. Jako ze GT5p nie posiada wszystkiego w recce napisano "Jeszcze nie..."
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3782 dnia: Kwietnia 02, 2008, 10:24:43 am »
W tym cytacie, który podałeś chodzi o ogół. Czyli liczba tras, brak zniszczeń, liczba aut itp. Natomiast w części recenzji gdzie piszą o modelu jazdy możemy przeczytać:

Cytuj
Której grze bliżej do symulacji? Sposób prowadzenia aut według mnie wypadają w obu grach podobnie, z tym że większe różnice między poszczególnymi wozami odczuwałem w GT5P. Wydaje mi się także, iż to produkcja Polyphony prezentuje bardziej rzeczywiste podejście do tematu, co udowodniła mi trudność w prowadzeniu niektórych samochodów. Forza natomiast jest prostsza...

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3783 dnia: Kwietnia 02, 2008, 10:28:17 am »
Cytuj
Wydaje mi się także, iż to produkcja Polyphony prezentuje bardziej rzeczywiste podejście do tematu, co udowodniła mi trudność w prowadzeniu niektórych samochodów.Forza natomiast jest prostsza, ale wchodzenie w zakręty sprawiło mi większą przyjemność właśnie w grze na X360. Po tym teście należy zadać pytanie, czy przypadkiem nie przesadzamy z tym zrzędzeniem na model jazdy samochodów w Prologue?

urwales wypowiedz zielarza w pol zdania;), do tego GT5 bedzie konkurowalo z FM3 (lub i FM4 jesli jakis poslizg znow bedzie:))

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3784 dnia: Kwietnia 02, 2008, 10:31:20 am »
LoNdEk naucz się czytac ze zrozumieniem bo już któryś raz piszesz o czym innym. Rozmawialiśmy o realistycznym modelu jazdy i taki ma GT5:P a Forza jest bardziej arcade'owa. Stąd Zielarz napisał że wchodzenie w zakręty sprawiło mu większą przyjemność. PGR4 sprawia jeszcze większą. Jak to w grach arcade.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3785 dnia: Kwietnia 02, 2008, 10:37:26 am »
LoNdEk naucz się czytac ze zrozumieniem bo już któryś raz piszesz o czym innym. Rozmawialiśmy o realistycznym modelu jazdy i taki ma GT5:P a Forza jest bardziej arcade'owa. Stąd Zielarz napisał że wchodzenie w zakręty sprawiło mu większą przyjemność. PGR4 sprawia jeszcze większą. Jak to w grach arcade.

to jest twoaj interpretacja, co nie zmienia faktu ze FM2 jako calosc jest gra lepsza...do tego nalezy zapytac zielarza ile czasu spedzil grajac w Forze...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3786 dnia: Kwietnia 02, 2008, 10:49:33 am »
Nie wiem o czym dyskusja. Jasno wynika z testu że GT5:P jest grą bardziej realistyczną jeśli chodzi o odwzorowanie prowadzenia aut. FM2 jest ogólnie lepsza ale nic w tym dziwnego bo FM2 to pełna gra. Dodaj do tego możliwości jakie daje GT5:P pod dobrą kierownicą i masz odpowiedź, która gra jest bardziej symulacyjna.

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3787 dnia: Kwietnia 02, 2008, 11:25:55 am »
LoNdEk naucz się czytac ze zrozumieniem bo już któryś raz piszesz o czym innym. Rozmawialiśmy o realistycznym modelu jazdy i taki ma GT5:P a Forza jest bardziej arcade'owa. Stąd Zielarz napisał że wchodzenie w zakręty sprawiło mu większą przyjemność. PGR4 sprawia jeszcze większą. Jak to w grach arcade.
:???:
Idąc tym tokiem rozumowania, tylko idiota męczy się przy konsoli, zamiast grać w grę, która sprawia mu więcej przyjemności.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3788 dnia: Kwietnia 02, 2008, 11:29:36 am »
fajnie, tak mozna w nieskonczonosc sie bawic:D:D mozna zapytac zielarza, ile gral w forze ( moze poprostu chlopak spedza wiekszosc wolnego czasu z FM2 i wtedy nie dziwi ze sprawia mu fatwosc prowadzenie samochodow), mozna te zzapytac zielarza, lub kogokolwiek, czy prowadzil na realu ktores z aut opisanych w recenzji, no i oczywiscie czy to mialo miejsce na torze!?! bez takich pytan, bez odpowiedzi twierdzacej na drugie pytanie, nie mozna stwierdzic ze mial racje!po prostu nie ma porownania, jak to wyglada w rzeczywistosci...#



wow...ale sie zamotalem...:D



@blancio_

dobre spostrzezenie...w koncu gry sa po to zeby dawac "fun"...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3789 dnia: Kwietnia 02, 2008, 11:37:25 am »
Fajne argumenty się pojawiają jak okazuje się nagle że GT5:P jest bardziej realistyczne. Szkoda że gdy FM2 przeskoczyło pod tym względem GT4 to nikt tak nie gadał. Co do fun'u to z kim w takim razie rozmawiam? Bo mnie najwięcej frajdy sprawia trudna gra symulacyjna w której muszę długo ćwiczyć żeby opanować mocne fury i wyniki mojego trudu są potem widoczne w czasach przejazdu. Jak ktoś uważa że gry powinny być łatwe i dla fun'u to niech nie dotykają symulacji i pozostaną przy grach arcade'owych.
Pamiętajcie że fun to pojęcie względne. Dla jednego fun to prosty arcade gdzie nie trzeba się specjalnie starać o wygraną a dla innych fun to trudna symulacja. Blancio nie wziął tego pod uwagę.

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3790 dnia: Kwietnia 02, 2008, 11:44:48 am »
Mylisz się.
Odniosłem się po prostu do Twojej wypowiedzi, a konkretnie do fragmentu "Stąd Zielarz napisał że wchodzenie w zakręty sprawiło mu większą przyjemność. PGR4 sprawia jeszcze większą. Jak to w grach arcade."
Osobiście wcale nie uważam, że gry symulacyjne sprawiają mniej przyjemności.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3791 dnia: Kwietnia 02, 2008, 11:45:21 am »
ale mnie ciagle zastanawia ile czasu zielarz spedzil z Forza...mam nadzieje ze uzyskamy od niego odpowiedz...

puppet

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-10-2007
  • Wiadomości: 162
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3792 dnia: Kwietnia 02, 2008, 11:51:58 am »
Czyli trzeba po prostu poczekać.
Mi osobiście o wiele lepiej grało się w takiego PGR'a niż Forze 2. Ale nie ma co dyskutować o tym, co kto bardziej woli - w przypadku GT5:P będzie pewnie podobnie, jeden będzie ją bardziej preferował, drugi nie.
I nie ma co na siłę przekonywać innych do swoich odczuć.


Przy okazji,
Cytuj
[...]w ciągu 48 godzin Gran Turismo 5: Prologue sprzedał się w nakładzie 374,607 sztuk i to w samej Europie. [...]
link

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3793 dnia: Kwietnia 02, 2008, 11:59:23 am »
Czyli trzeba po prostu poczekać.
Mi osobiście o wiele lepiej grało się w takiego PGR'a niż Forze 2. Ale nie ma co dyskutować o tym, co kto bardziej woli - w przypadku GT5:P będzie pewnie podobnie, jeden będzie ją bardziej preferował, drugi nie.
I nie ma co na siłę przekonywać innych do swoich odczuć.

w sumie mam podobnie...uwielbiam PGR, ktory jest dla mnie najlepsza "scigalka"!!:D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3794 dnia: Kwietnia 02, 2008, 12:09:37 pm »
Jakie to ma znaczenie ile Zielarz grał w FM2. Porównał obie gry i stwierdza że w GT5:P mocne fury prowadzi się trudniej. Pisał tutaj na forum chyba że podsterowność i nadsterowność w GT5:P jest lepiej oddana bo w FM2 nawet auta FF bywają nienaturalnie nadsterowne. Zresztą w innych recenzjach też piszą o świetnym modelu jazdy w GT5:P więc krótka piłka, nowe GT jest najbliżej symulacji wśród gier wyścigowych na konsolach.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3795 dnia: Kwietnia 02, 2008, 12:17:49 pm »
Jakie to ma znaczenie ile Zielarz grał w FM2. Porównał obie gry i stwierdza że w GT5:P mocne fury prowadzi się trudniej. Pisał tutaj na forum chyba że podsterowność i nadsterowność w GT5:P jest lepiej oddana bo w FM2 nawet auta FF bywają nienaturalnie nadsterowne. Zresztą w innych recenzjach też piszą o świetnym modelu jazdy w GT5:P więc krótka piłka, nowe GT jest najbliżej symulacji wśród gier wyścigowych na konsolach.

ma spore znaczenie ile grasz w jaka gre, poprawiasz skilla itd. a gra staje sie latwiejsza, wygrywasz wiekszosc wyscigow w ktorych na poczatku nawet na podium nie stawales, wiec to ma znaczenie ile zielarz gral w Forze, moze gral dlugo i ja opanowal juz b.dobrze, a GT5:P, to w koncu nowa pozycja!!!...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3796 dnia: Kwietnia 02, 2008, 12:22:22 pm »
Nie zmienia to faktu że bez problemu gdy postawisz obie gry obok siebie i będziesz testował w tym samym czasie możesz spokojnie porównać ich model jazdy. Tak powstają recenzje na całym świecie. Twoje zarzuty można postawić każdemu recenzentowi z każdej gazety i serwisu w sieci.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3797 dnia: Kwietnia 02, 2008, 12:27:04 pm »
LoNdEk znów ma problem z pogodzeniem się z faktami? Z recenzji Zielarza wynika, że GT jest trudniejsze, bardziej symulacyjne i tyle.

Sam zagra - będzie miał prawo negować. Teraz tylko się ośmiesza.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3798 dnia: Kwietnia 02, 2008, 12:33:19 pm »
LoNdEk znów ma problem z pogodzeniem się z faktami? Z recenzji Zielarza wynika, że GT jest trudniejsze, bardziej symulacyjne i tyle.

Sam zagra - będzie miał prawo negować. Teraz tylko się ośmiesza.

wiem co wynika z recenzji zielarza, ale jesli wg. ciebie stopien trudnosci danej gry nie ma powiazania z tym jak dlugo sie w nia gra, to ty sie osmieszasz...ja nie napisalem ze jedna gra jest bardziej realistyczna od drugiej, poprostu jestem ciekaw detali...:P

btw. ja mam kaca, a wy mnie tak meczycie :/:/ :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #3799 dnia: Kwietnia 02, 2008, 12:36:20 pm »
LoNdEk niech fani FORZY cieszą że Zielarz nie testował gry na kierownicy bo wtedy te detale o których piszesz przytłoczyłyby miażdżąco FM2 na rzecz GT5:P.