Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2502131 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4200 dnia: Kwietnia 23, 2008, 20:45:32 pm »
Ciekawe czy ta "miękka" grafika w GTA4 na PS3 jest tak samo "miękka" jak w Half Life 2 na PS3 ;)

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/9/3/7/5/Ep2_3.jpg.jpg

Mi się akurat najbardziej podoba wersja na PS3 na tym porównaniu. Mi sterylna grafika kojarzy się z PCtem gdzie widać każdy kant i niedoskonałość.
Ten screen z PS3 przypomniał mi jak fajnie grało mi się na PS2 na SDTV gdzie grafika w grach była właśnie taka "miękka" i przyjemna, bez tej sztuczności i sterylności.
:shock:
Zaraz czy ty przypadkiem nie oglądasz tego obrazka w Internet Explorerze z opcją "zmieść na ekranie" czy jak to tam zwą?
Jeżeli nie, to ja ci się dziwię - dla mnie to wygląda jakbym sobie założył jakieś okulary z +2 czy coś w tym stylu - papka nie obraz...
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2008, 20:49:58 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Vitryna

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2004
  • Wiadomości: 618
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4201 dnia: Kwietnia 23, 2008, 20:52:02 pm »
No tak od 9 roku zycia gram na czymkolwiek z pasją , a mam już 23 lata. Nie czuję się aż tak młodo ale dzięki ;). Poza tym co do tych filtrów :D to i tak je wyłączałem żeby mieć wyraźniejszą grafikę. Czasami natłok efektów i filtrów przeszkadza ;). I piję tutaj do własnie rzeczonego Blura w GTA.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4202 dnia: Kwietnia 24, 2008, 10:17:06 am »
ale wspomniana sterylnosc obrazu, to raczej urok wyzszych rozdzielczosci, blurowanie wszystkiego nie zawsze poprawia to (vide HL2 na PS3 -- pozdro  G.Anonimowy:))tak jak pan z R* powiedzial nie jest on odpowiednia osoba do tlumaczenia tego(pewnie brak mu odpowiedniej wiedzy technicznej w kwestij grafikii -- nie ujmujac mu innych umiejetnosci) jego wypowiedz jest jego subiektywna opinia, do tego wydaje mi sie, ze cala sprawa rozbija sie o filtry nalozone na poszczegolne wersjie, ale mimo wszystko nie przewiduje wiekszych roznic(--raczej zadnych nie bedzie--)miedzy obiema wersjami...!peace!

btw. Marcepan piszac powyzsze posty nie bylem "pod wplywem"...posty ktore pisze w trakcie weekendu, moga byc tworzone "pod wplywem" pewego natchnienia, ale te w tygodniu NIGDY!:D:D:D

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4203 dnia: Kwietnia 24, 2008, 11:24:49 am »
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/207508.html Gameplay! a tak na boku jak gra ma za duzo tych filtrów i post prosesingów to mozna sie pozygac bo ostatnio grałem na moim kompie w The Club na High detalach i gra ma tych blurów od h*&% co mi sie nie podobało i wyglądało jak jeden wielki syf wszystko takie rozmazane rozciapkane i wogóle,
Opublikowane: Kwiecień 24, 2008, 11:22:29
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/207509.html jeszcze jeden  :-D

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4204 dnia: Kwietnia 24, 2008, 12:36:03 pm »
No tak ale za to taki LoNdEk to grafik i programista, który doskonale zna się na takich rzeczach stąd też jego ocena sterylności jest jedyna, słuszna i prawdziwa. Pleeeeeaaaasseeee!
lol..tu cie zaskocze bo C++ i C#...

Proszę Cię chłopie. Bądź poważny. :???:

widzisz pisze calkiem powaznie..ha -- wiedzialem ze cie to zaskoczy!...mam kolege w pracy programista VB, sporo mi pomaga jesli mam jakis problem...powoli bo powoli ale robie postepy...podobnie jak 3D studio, jesli sie poswieci temu troche czasu naprawde dosc szybko mozna cos stworzyc...nie jest to wcale wielce skomplikowane ( mowie o samej animacji) ale wymaga ogromnych nakladow pracy i czasu!

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 714
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4205 dnia: Kwietnia 24, 2008, 12:45:51 pm »
Tak tylko Houser z Rockstar ma na koncie sporo tytułów, w których tworzeniu brała udział jako producent , co powoduje iż zna się na programowaniu garfiki lepiej niż 99,999% populacji naszej planety. To że nie zna jakiś  tricków programistycznych nie oznacza, że nie wie co mówi

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4206 dnia: Kwietnia 24, 2008, 13:15:14 pm »
w ogóle wszystkie te teksty o tym, że "oczywiście jesteś programistą to wiesz najlepiej"/"nie jest programistą to się nie wypowiadaj" są całkowicie z duuuuupy.
przecież nie trzeba być doskonałym piłkarzem, żeby stwierdzić że wczorajszy półfinał LM nie stał na najwyższym poziomie. przykładyy można mnożyć. z nami jest podobnie, nie muszę wiedzieć jak się programuje, żeby stwierdzić że coś jest zjebane/zajebiście dobre. proste.

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4207 dnia: Kwietnia 24, 2008, 19:27:38 pm »
Po ponad roku używania Xboxa 360 wymieniam go na PlayStation 3. Najprawdopodobniej, decyzja już zapadła i wątpię, że ją zmienię.

Nie uważam, że konsola Microsoftu jest gorsza, ale co mnie wkurza? A raczej zaczęło wkurzać:
- głośność konsoli
- awaryjność (co prawda z tym nie mam problemów, konsola chodzi cacy ale czytając ciągle te info o padaniu nie można o tym nie myśleć)
- płatny live (chociaż to mało mnie rusza, ale zawsze)

To wszystko, ogólnie jestem b. zadowolony, powody z których wymieniam na PS3 to, to co pisałem wyżej jak i zależy mi na:

- BluRay'u
- Metal Gear Solid 4 (tak, tak jeden z głównych powodów przez który zamieniam konsole)

To wszystko chyba, mam nadzieję, że na PS3 (jak już wymiany dokonam) się nie zawiodę. W przyszłości chciałbym dokupić sobie również Xboxa 360 - bardzo lubię te konsole i nie patrząc na głośność działania/awaryjność IMHO nie jest gorsza od PS3.

P.S. Mój X360 działa bez zarzutu już ok 2 lat.
:)

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4208 dnia: Kwietnia 24, 2008, 19:46:57 pm »
moj tez dzialal ponad 2 lata  :lol:
niech spoczywa w pamieci

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4209 dnia: Kwietnia 24, 2008, 23:58:40 pm »
Cytuj
To wszystko chyba, mam nadzieję, że na PS3 (jak już wymiany dokonam) się nie zawiodę.
Jezeli jestes swiadom jej wad oraz nie sluchasz *#&#*&*#$#* co po niektorych uzytkownikow forum to wszystko powinno byc oki.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4210 dnia: Kwietnia 25, 2008, 00:00:23 am »
A może uświadom mnie co do tych wad... Bo chyba wszystkich nie znam.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4211 dnia: Kwietnia 25, 2008, 00:17:06 am »
Dla mnie najwieksza jest chyba brak xmb w czasie gry. Zeby odczytac wiadomosc musisz wyjsc z gry :\. Ponad to irytuja zwiechy konsoli, nie sa on jakies czeste - ba mialem moze, ze 3 (konsola jest meczona jak pindol masturbatora) ale w porownaniu do ps2, ktora przez 3 lata zaliczyla 1 zwiche z mojej strony (wylecialem czolgiem poza mape) pozostaje pewien niesmak. Mozna rowniez wspomniec o koniecznosci instalacji gier, ubozszym sklepie internetowym. Ogolem jednak jestem z konsoli niezmiernie zadowolony i nie zaluje ani 1 zlotowki wydanej na ten sprzet.
Opublikowane: Kwiecień 25, 2008, 00:14:51
Co do minusow to mozna sie jeszcze przyczepic do rocznej gwarancji oraz obslugi klienta (aczkolwiek to jest zalezne od pkt, w ktorym bedziemy sie znajdowac)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4212 dnia: Kwietnia 25, 2008, 00:22:46 am »
No to spoko.
Zawieszek bardzo nie lubię ale może mnie one ominą skoro u Ciebie występowały tak rzadko.
Co do wiadomości, cóż, szkoda, ale da się przeżyć, przeszkadzać nie przeszkadza ani błąd to nie jest, ale utrudnia.
Co do instalacji gier, to każdą gre musimy instalować? Ile one zajmują na dysku?
Sklep internetowy - zupełnie mi to nie przeszkadza, przeca się rozwija hehe.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4213 dnia: Kwietnia 25, 2008, 01:13:14 am »
A może uświadom mnie co do tych wad... Bo chyba wszystkich nie znam.
No i nastaw się na to że gry multiplatformowe mają sporą szansę być "wybrakowane".
Te dużym budżetem w mniejszym stopniu, ale nigdy nie wiadomo...
Więc jak cię denerwuje samo gadanie o awaryjności X'a to jak przeżyjesz  świadomość że grasz w gorszą wersję? ;)  :lol:

Cytuj
10: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg285219#msg285219
9: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg272814#msg272814
8: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg259322#msg259322
7: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg249451#msg249451
6: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg232470#msg232470
5: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg223404#msg223404
HL2: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=8017.msg238724#msg238724

PS.Czekaj czekaj... jeszcze MGS4 wyjdzie na X'a...  8-)
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4214 dnia: Kwietnia 25, 2008, 02:14:10 am »
"wybrakowane"

Czyli najlepszym wyjściem jest posiadanie bardzo dobrego PC :]  Bo po co komu "wybrakowane konsole" , grafa będzie full wypas i będzie git, ale czy napewno o to chodzi...

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4215 dnia: Kwietnia 25, 2008, 06:58:30 am »
Co do instalacji gier, to każdą gre musimy instalować? Ile one zajmują na dysku?
przede wszystkim instaluje sie wszystkie dema, co do gier to na razie nie wszystkie sie instalują i nie gry tylko jakaś tam część danych, ale przypuszczam że coraz więcej gier będzie z tego korzystać i jeśli chodzi o mnie wcale mi to nie przeszkadza.Zajmuje to różnie, generalnie z 5GB trzeba by liczyć na gre
Xbox - One reason to buy a PS4

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4216 dnia: Kwietnia 25, 2008, 07:05:53 am »
Ja zwieche zaliczam tylko przy CoD`ie , przy żadnej innej grze PS3 mi się jeszcze nie zacięła ;)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4217 dnia: Kwietnia 25, 2008, 07:20:31 am »
11 porównanie z Eurogamera.
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Eleven
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=134315

NFL Tour
Dark Sector
Soldier of Fortune: Payback
SEGA Superstars Tennis
MX vs. ATV Untamed
Turning Point
Condemned 2: Bloodshot
Viking: Battle for Asgard



NFL Tour
Wersja z X360 chodzi ultrapłynnie w 60 klatkach.
Wersja z PS3 szrpie, rwie i skacze zbliżając się w porywach do co najwyżej 30 klatek.
Kolejny "piękny" port EA z X360 na PS3.
Na obrazkach widoczny jest również brak AA na PS3.

Cytuj
The answer, unfortunately, is a resounding 'no'. It's basically another example of the firm developing with Xbox 360 first and foremost in its mind, with little respect at all given to the matter of the PS3 conversion.

Similar to Madden NFL '08 (which I suspect has bequeathed a certain amount of its coding DNA to this project), the Xbox 360 version runs pretty solidly at 60 frames per second, while the PS3 version is closer to 30fps. That's if it reaches 30fps at all, with the pre-game fly-bys lurching and jerking horribly when compared to the super-smooth 360 release.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/5/NFL1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/5/NFL2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/5/NFL3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/5/NFL4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/5/NFL5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/5/NFL6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/5/NFL7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/5/NFL8.jpg.jpg



Dark Sector
Wersja z X360 chodzi w 1280x720.
Wersja z PS3 chodzi w 1152x640.
Wersja z PS3 ma odrobinę ładniejsze niektóre efekty.
Wersja z PS3 ma problemy z utrzymaniem płynności i skacze w wielu kilku/kilkunastu sekcjach gry.
Na "pocieszenie" koszmarna implementacja czujników w SIXAXISie.

Cytuj
From a technical perspective, Digital Extremes' conversion work for PlayStation 3 is an intriguing exercise in making some key compromises without much in the way of visual impact. Weirdly, the comparison also serves to vindicate - to a point - Bungie's decision to downscale Halo 3's visuals to a sub-720p resolution.

Firstly, a sneak peek at the comparison gallery is in order to show just how close the two games look before the discussion really kicks off. Digital Extremes has done an excellent job in matching the lavish amounts of shader effects and real-time post-processing work that the Xbox 360 game manages to produce. More than that, there's evidence that certain effects, such as depth-of-field and motion blur look a touch better on the PS3 rendition too.

However, in order to keep the speed up, Digital Extremes has followed Bungie's example by running Dark Sector PS3 at a reduced, anamorphic 1152x640 resolution, which is then scaled up to native 720p - exactly like Halo 3. The Xbox 360 version on the other hand is confirmed as native HD. So, remember when Bungie said you wouldn't be able to tell the difference between 'proper' HD and 640p? Now we have a real-life example comparing the two resolutions, and the difference is indeed negligible, especially so during gameplay. That said, in Dark Sector's case, the heavy post-processing work does a great job of masking the difference - certainly more than Halo 3 does.

Dark Sector PS3 is a very creditable translation of a game I really enjoyed playing through. There are just a couple of minor blemishes that make it feel sub-optimal compared to the 360 original. Firstly, there are several sections in the game (the courtyard on Chapter 4 being the first real 'gotcha') where frame-rate plummets. It feels like an optimisation issue more than a technical limitation simply because the vast majority of the game feels as smooth as the Xbox 360 version.

Secondly, aftertouch on the glaive is achieved with the Sixaxis motion sensor on PS3 and the implementation is awful.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_17.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_18.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_19.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/3/Dark_Sector_20.jpg.jpg



Soldier of Fortune: Payback
Wersja z PS3 nie ma antyaliasingu.
Wersja z PS3 ma nonstop obrzydliwie skaczącą animację.
Jest obsługa skalowania do 1080 ale zwalnia to jeszcze bardziej animację na PS3.
Kolejny "piękny" port z X360 na PS3.

Cytuj
There's also UE3's signature lack of anti-aliasing on the PlayStation 3 version as further evidence.

UE3 can be capable of great things on both console platforms. The Rainbow Six Vegas games are essentially interchangeable between 360 and PS3, and Army of Two is another cool release that offers much the same experience on either piece of hardware. Unfortunately, titles like Medal of Honor Airborne, Turok and especially the excruciatingly terrible Blacksite: Area 51 show that UE3 titles can underperform on the Sony platform. Soldier of Fortune: Payback definitely falls into the latter category. There's a hell of lot of detail in the stages here and while the Xbox 360 version manages to cope for the most part, the PlayStation 3 code features a hideously variable frame-rate that manifests right from the beginning of the very first level.

While the PS3 game never reaches the slideshow-like extremities of the genuinely appalling Blacksite, you still can't help but get the feeling that you're missing a lot of the action due to the ever-changing refresh rate. Matters aren't helped if you have your PlayStation 3 hooked up to a 1080p display. Yes, there's in-game upscaling (which looks pretty good) but it introduces another performance hit (albeit minor) to an already sloth-like frame-rate - yet another reason to have your XMB set to 720p even if you have a 1080p display.

Basically, Soldier of Fortune: Payback is a lamentable release where the game designers' ghoulish pre-occupation with death and dismemberment actively works to adversely impact the quality of what was already an immensely pedestrian shooter.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/7/SoF13.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/8/SoF_1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/8/SoF_1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/8/SoF_1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/8/SoF_1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/8/SoF_1080p5.jpg.jpg





SEGA Superstars Tennis
Gra jest praktycznie identyczna na obu platformach - 720p 30fps.

Cytuj
The good news is Sumo hasn't let us down whatsoever, handing in a cross-platform release that is equally as good regardless of the console it is playing on.

However, unlike VT3, there's no love here for 1080p, nor for 60fps gameplay. On the plus side, both versions run at 720p with a truly solid 30 frames, and the finely anti-aliased graphics scale up very nicely to 1080p on the Xbox 360 rendition. Aside from a slightly different anti-aliasing technique (which still looks decent in this case), the PlayStation 3 version is basically identical, but there's zero support whatsoever for those with 'Full HD' 1080p displays - so in that case, quality is down to the quality of your screen's in-built scaler.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis17.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis18.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis19.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/6/Tennis20.jpg.jpg
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2008, 16:41:44 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4218 dnia: Kwietnia 25, 2008, 07:23:06 am »
MX vs. ATV Untamed
Wersja z PS3 chodzi w 1024x576 bez antyaliasingu i kiepsko skaluje.
Wersja z X360 chodzi w 1280x720 z AA.
Wersja z PS3 rwie bardzo poważnie ekran, w wersji z X360 defekt ten nie jest nawet w przybliżeniu tak dotkliwy.
Kolejny "piękny" port z X360 na PS3.

Cytuj
Certainly, for PlayStation 3 owners, there's absolutely nothing here that makes you feel good about owning the console. While MX vs. ATV Untamed does have a different gameplay focus compared to MotorStorm (the importance of stunts in particular), it does very little to convince you that Rainbow has got to grips with what the current range of consoles are capable of. In fact, in stark contrast to MotorStorm, technically MX vs. ATV Untamed is an absolute dog's dinner.

Off-puttingly bad screen-tear is your constant companion here and there's zero anti-aliasing or much in the way of special effects to smooth off what is clearly a very 'jaggy' looking game. Indeed, MX vs. ATV Untamed is compromised right off the bat by running with a reduced resolution - 1024x576 to be precise, with very poor scaling used to blow up the image to 720p. All of this conspires to create an excessively rough-looking game.

So, as a MotorStorm competitor, PS3 MX vs. ATV Untamed falls flat on its face, and taking a look at the Xbox 360 version it's clear to see why - it's the very definition of an unsuccessful, lazy conversion brimming with blatant compromises that aren't present at all on the Microsoft platform. Resolution is restored to the usual 720p on the 360, edges are more finely filtered, and while screen tear is still ever-present, its impact is nowhere near as bad as it is in the PS3 version.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/9/ATV15.jpg.jpg





Turning Point
Engine UT3 jak zwykle radzi sobie gorzej na platformie Sony - chociaż przy jakości gry rodem z PS2 różnice są bardzo niewielkie.

Cytuj
It's all wrapped up in what must surely be the most inept handling of the Unreal Engine 3 technology to date. Aside from a small handful of very pleasing environments, most of the game looks about as sophisticated as the average PS2 first-person shooter.

Turning Point's status as the dictionary definition of 'unremarkable' extends to the quality of the cross-platform development. Looking at the bright side, it's an example of an Unreal Engine title that - anti-aliased edges aside - is pretty much like for like on both platforms, with just minor (almost negligible) differences in the screen refresh rate. But when you're dealing with a game that looks as unsophisticated as this one does, it's amazing that there should be any differences at all.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/0/Turning_Point_1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/0/Turning_Point_2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/0/Turning_Point_3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/0/Turning_Point_4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/0/Turning_Point_5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/0/Turning_Point_6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/0/Turning_Point_7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/0/Turning_Point_8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/0/Turning_Point_9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/0/Turning_Point_10.jpg.jpg



Condemned 2: Bloodshot
Wersja z PS3 nie ma AA oraz animacja jest mniej stablina.
Wersja z PS3 ma problemy z dzwiękiem przez HDMI/kabel optyczny - trzaski i przerwy a patcha nie widać...

Cytuj
Bearing in mind the PC and Xbox 360 origins of Jupiter EX, the question is, just how well does the game translate to PlayStation 3? The answer is, surprisingly well. First off, any difference in the colour levels of the two machines (something very important in Condemned 2) is basically taken care off by getting the user to calibrate their monitor the first time the game is started. It's something of an essential exercise as default settings on 360 are impenetrably dark over HDMI with full-range RGB. Once into the game proper, performance is very similar indeed. As is increasingly becoming the norm with many cross-platform projects, there's a puzzling lack of anti-aliasing in the PlayStation 3 game, and the frame-rate is a touch less consistent, but for the most part, everything runs nice and smoothly regardless of which platform you're playing. Special effects are used very well and extremely judiciously, and it's one of the few games where motion blur isn't overdone, feeling far more natural and realistic compared to, say, the equivalent Unreal Engine 3 effect.

The only other issue gamers appear to have been having with the PS3 game is some kind of audio distortion when playing over HDMI, taking the form of a weird clicking or a split-second of white noise. There are also drop-outs over Toslink optical audio, none of which is a problem for Xbox 360 owners.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned14.jpg.jpg





Viking: Battle for Asgard
Wersja z X360 chodzi w 1280x720,ostry obraz do tego płynnie.
Wersja z PS3 chodzi w 960x720. Obraz jest bardzo rozmzany - ponownie "Efekt Wazeliny" na PS3.
Wersja z PS3 fatalnie skacze, okropnie rwie i do tego zwalnia grę - efekt slow-motion rodem z Matrixa.
Kolejny "piękny" port z X360 na PS3.

Cytuj
One thing's for sure though, it's an experience I'd only recommend on Xbox 360 - and not just for the easy gamerscore boost.

On the face of it, initial impressions indicate that PlayStation 3 owners appear to have received an acceptable conversion of a project that clearly led on Xbox 360. There's a lack of vibrancy about the graphics, and the sense that the whole engine is not running quite as smoothly as the Xbox 360 code, but the basic gameplay - and that superb realisation of its Asgardian openworld - is basically identical... up to a point. However, the closer you look at the game, and the more deeply you play it, the more obvious it becomes that Creative Assembly had quite a lot of trouble converting to PlayStation 3, and eventually gave up the optimisation effort when the challenge became too great.

The first thing you'll notice is that the beautifully crisp levels of detail inherent in the Xbox 360 game are somewhat more blurred on PlayStation 3; yet another example of the infamous PS3 'Vaseline Effect'. There's definitely something rather odd about the rendering method - as far as we can tell, the two buffers used to create the anti-aliasing effect are being merged then blurred, the kicker being that each of those buffers appears to be based on a 960x720 resolution. While not a massively big deal during gameplay, a key aspect of the game's appeal is the wonderful level of detail on display - and PS3 owners are missing out on some of that. More than that, there's clear evidence that draw distance on the PS3 game is more limited than it is on Xbox 360.

All of this I could live with, but Viking is a game where the whole point of each sprawling level is to build up a massive army to lead to victory in an astonishing, colossal battle. And so we reach the point where Creative Assembly basically gave up on PlayStation 3 owners. The in-game engine splutters, heaves, and drags its sorry arse through the motions, exposing the player to enormous drops in frame rate complete with a bonus - and completely unintentional - slow motion effect. In effect, what is the crowning glory of the Xbox 360 version is little short of an embarrassment on PS3.

It's a real shame because while it's often the case that the PS3 is technically short-changed by the majority of cross-platform projects I put to the sword, in most cases it only has a limited impact on the core game experience. This is definitely not the case with Viking: Battle for Asgard, where the whole pay-off for your in-game endeavors is savagely compromised.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_10.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_11.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_12.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_13.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_14.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_15.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_16.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_17.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_18.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_19.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_20.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_21.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_22.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_23.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_24.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/1/3/Viking_25.jpg.jpg




Poprzednie porównania
10: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg285219#msg285219
9: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg272814#msg272814
8: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg259322#msg259322
7: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg249451#msg249451
6: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg232470#msg232470
5: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg223404#msg223404
HL2: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=8017.msg238724#msg238724

PS.
@Vaako
"wybrakowane" to dobre słowo na co niektóre z tych konwersji  :lol:
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4219 dnia: Kwietnia 25, 2008, 07:54:39 am »
Ile one zajmują na dysku?
Do 4834 MB czyli DMC4 ;)
Większość z moich gier to maks od 12 do 579 mega, oprócz Assasina (1370 MB) oraz Heavenly Sword (2068 MB).

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4220 dnia: Kwietnia 25, 2008, 10:45:19 am »
Ja zwieche zaliczam tylko przy CoD`ie , przy żadnej innej grze PS3 mi się jeszcze nie zacięła ;)

To masz sie spoko bo ja mialem zwiche grajac online w Tekkena, online CoDa i raz w Uncharted (konsola ma niecaly miesiac).
Opublikowane: Kwiecień 25, 2008, 10:18:49
Cytuj
Dark Sector
Wersja z X360 chodzi w 1280x720.
Wersja z PS3 chodzi w 1152x640.
Wersja z PS3 ma odrobinę ładniejsze niektóre efekty.
Wersja z PS3 ma problemy z utrzymaniem płynności i skacze w wielu sekcjach gry.
Na "pocieszenie" koszmarna implementacja czujników w SIXAXISie.

W wielu? Several z mojego doswiadczenia znaczy kilka, a pomiedzy wyrazem "kilku" i "wielku" jest pewna znaczaca roznica.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4221 dnia: Kwietnia 25, 2008, 11:07:19 am »
Patrzę na Condemned 2: Bloodshot (reszta tych shit'ów mnie nie interesuje) i nie widzę absolutnie żadnych różnic między tymi screen'ami. To dobrze bo przymierzam się do kupna. Jak widać deweloperzy jak chcą to mogą zrobić ładny port.
Opublikowane: Kwiecień 25, 2008, 11:02:01
Ja zwieche zaliczam tylko przy CoD`ie , przy żadnej innej grze PS3 mi się jeszcze nie zacięła ;)

Mi się konsola bardzo rzadko zacinała. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz. Wczoraj jedynie jak rozładował mi się headset i w momencie ustawiania opcji Bluetooth włączyłem headset podpięty na ładowarce i zawieszka nagle.

Martwi mnie jednak miejsce na dysku konsoli. Mam w cholerę demek i trailerów z filmów i zostało mi około 10 GB wolnego. :eek:

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4222 dnia: Kwietnia 25, 2008, 13:35:59 pm »
Condemned nie ma AA ? to bardzo dziwne bo moja wersja ma  :smile:
widzialem juz zabki w grach i brak AA ale w tej grze cos tam jest napewno bo nie wyglada to jak inne gry bez AA

z dzwiekiem nie mialem zadnego problemu ale jak zwykle to pewnie tylko ja  :grin:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4223 dnia: Kwietnia 25, 2008, 13:42:01 pm »
Condemned nie ma AA ? to bardzo dziwne bo moja wersja ma  :smile:
widzialem juz zabki w grach i brak AA ale w tej grze cos tam jest napewno bo nie wyglada to jak inne gry bez AA

z dzwiekiem nie mialem zadnego problemu ale jak zwykle to pewnie tylko ja  :grin:

Nie chciałem pisać o tym AA bo pomyślałem że ktoś uzna że ściemniam ale u mnie też zupełnie żadnych ząbków widać nie było. Dźwięk również chodzi normalnie. Mowa o demie w moim przypadku.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4224 dnia: Kwietnia 25, 2008, 13:59:18 pm »
ten brak AA czy odrobinę niższa/wyższa rozdziałka to jest rzecz niezauważalna. dla mnie problem mogłoby stanowić jedynie spadki frameratu.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4225 dnia: Kwietnia 25, 2008, 22:40:44 pm »
EGM twierdzi ze wersja na ps3 jest lepsza graficznie

Grand Theft Auto IV - A+, A+, A
-Good: World, relationships, story
Bad: Some missions canned, control takes getting used to
PS3 or 360 version: 360 for DLC, PS3 version looks slightly more vibrant and sharp

+ plotki

-Third Person Halo Prequel for Holiday 2009
- Bioshock PS3 in September with all DLC and better visuals, Bioshock 2 - shown around same time
- Max Payne 3, Red Dead Revolver 2, LA Noire for 360 as well, GTA MMO
- Persona 4 in North America before the end of 2008, Persona PSP and
- PS3 in the works
- Rock Band 2 with new modes
- New Castlevania for DS, Wii, and a 3D 360/PS3 game
- MGS4 PS3 bundle will be VERY limited. If you haven't pre-ordered by - June you might be screwed

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4226 dnia: Kwietnia 25, 2008, 23:05:27 pm »
EGM twierdzi ze wersja na ps3 jest lepsza graficznie

Grand Theft Auto IV - A+, A+, A
-Good: World, relationships, story
Bad: Some missions canned, control takes getting used to
PS3 or 360 version: 360 for DLC, PS3 version looks slightly more vibrant and sharp

+ plotki

-Third Person Halo Prequel for Holiday 2009
- Bioshock PS3 in September with all DLC and better visuals, Bioshock 2 - shown around same time
- Max Payne 3, Red Dead Revolver 2, LA Noire for 360 as well, GTA MMO
- Persona 4 in North America before the end of 2008, Persona PSP and
- PS3 in the works
- Rock Band 2 with new modes
- New Castlevania for DS, Wii, and a 3D 360/PS3 game
- MGS4 PS3 bundle will be VERY limited. If you haven't pre-ordered by - June you might be screwed


o animacji nic nie wpsomnieli ?? :mad:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4227 dnia: Kwietnia 25, 2008, 23:17:08 pm »
EGM
Czy to nie przypadkiem papierowe pismo?
I recenzja napisana jeszcze z wizyt w studiu Rockstar pod ścisłym nadzorem?
"Zeszło-zeszło-miesięczne wiadomości już dziś"  :P

Condemned nie ma AA ? to bardzo dziwne bo moja wersja ma  :smile:
widzialem juz zabki w grach i brak AA ale w tej grze cos tam jest napewno bo nie wyglada to jak inne gry bez AA

z dzwiekiem nie mialem zadnego problemu ale jak zwykle to pewnie tylko ja  :grin:
AA nie ma na PS3, na X'e jest ;)
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/1/3/4/3/0/1/Condemned3.jpg.jpg
Ale rzeczywiście jest to, przy takiej ilości motion blur'a, field of depth i innych efektów mało widoczne.

Wygładzone krawędzie dzięki AA - ot taki bonus dla posiadaczy X360'ki w dodatku do płynniejszej animacji.  :P
Ale jeżeli masz lepszą wersję... ;)

A o dzwięku już była gadka, sam zresztą odpowiadałeś.
Z animacją czasami jest tragicznie szczególnie przy obracaniu się, a dźwięk wyłancza co jakiś czas na 2-3 sekundy, trochę denerwujące to jest, ale gra nadrabia klimatem.

z dzwiekiem nie mam problemu  w grze a plynnosc czasami spada to fakt/ nie przeszkadza jednak to w grze bo nie potrzeba az takiej duzej plynnosc by kolesia walnac rura w leb  :lol:
fajnie że nie masz problemów z dzwiękiem (podłączone masz oczywiście przez HDMI/optykiem?), inni jak widać mają jednak z tym problemy...
Bywa...

-==================
@Marcepan (do poniższego)
Jeszcze się nie sprzedaje. Na razie preordery.
Oby nie takie jak te miliony preorderów na PS3 w Europie na GT5:Prologue  :lol:

EGM jak już ci delikatnie zasugerowałem (papierowe pismo) napisał to co widział w Rockstar na testach jeszcze nieukończonej gry... o niczym to nie przesądza.
Wytrzymaj jeszcze parę dni - będą porównania z pełnej  8)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 25, 2008, 23:52:50 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4228 dnia: Kwietnia 25, 2008, 23:43:22 pm »
EGM twierdzi ze wersja na ps3 jest lepsza graficznie

Grand Theft Auto IV - A+, A+, A
-Good: World, relationships, story
Bad: Some missions canned, control takes getting used to
PS3 or 360 version: 360 for DLC, PS3 version looks slightly more vibrant and sharp


Nie pierwsze tego typu słuchy. Coraz więcej pojawia się głosów że wersja na PS3 jednak jest lepsza od tej na X0. Oby tylko animacja się wyrabiała i nie było jakiegoś tragicznego pop up'u to będzie git.

W sumie to ciekawa sprawa że GTA4 na PS3 sprzedaje się znacznie lepiej. W niektórych państwach ponoć blisko o połowę więcej od konkurencji.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4229 dnia: Kwietnia 26, 2008, 01:03:56 am »
a od kiedy to papierowe pismo jest gorsze od internetowego ?

jezu co za koles - i sam sobie wymysla ze recka byla po wizycie i pod nadzorem w rockstar  :lol:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4230 dnia: Kwietnia 26, 2008, 01:08:40 am »
Z recenzji IGN:
"For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud(...)there are framerate hitches here and there and (particularly on 360)"

Czyli wersja na PS3 zdecydowanie ładniejsza.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4231 dnia: Kwietnia 26, 2008, 01:38:56 am »
- Bioshock PS3 in September with all DLC and better visuals, Bioshock 2 - shown around same time
Czyżby skończył się okres wyłączności tego tytułu ? ;) Miło by było.
PSN ID: WojtqGO

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4232 dnia: Kwietnia 26, 2008, 02:03:11 am »
a od kiedy to papierowe pismo jest gorsze od internetowego ?
Od kiedy rozważamy jak aktualne są zawarte w nim wiadomości.

jezu co za koles - i sam sobie wymysla ze recka byla po wizycie i pod nadzorem w rockstar  :lol:
Bo były po wizycie w studiu R* - i grali pod nadzorem tak aby nikt gry nie wyniósł i tylko osoby które podpisały NDA (czy jak to się tam nazywa). Sami autorzy o tym w recenzajch wpominali
OXM - dwa dni w biurach Rockstar'a. 1UP - grali pod okiem deweloperów - te teksty wersja z PS3 wygląda ładniej co im stający nad ramieniem dawali.... Kotaku - 5 dni w hotelu przy siedzibie R* - recenzje dla gazety i Kotaku
( http://kotaku.com/5006939/five-days-with-gta-iv-a-newspaper-diary )
itd. itp.

PS. Fajne oceny wystawiło IGN (i dla X360 i dla PS3) - gra tysiąclecia
10
10
10
10
10
10-za całokształt
http://ps3.ign.com/articles/869/869541p7.html
http://xbox360.ign.com/articles/869/869485p4.html
 :lol:

----------------
@Piter - linki dawaj grrr...
http://ps3.ign.com/articles/869/869541p5.html

Nie podoba mi się jak uciąłeś cytat i przełożyłeś tekst.
Cytuj
there are framerate hitches here and there and (particularly on 360)"
- to dotyczy wcześniej wspomnianego pop-up'u a nie animacji

Oto całość:

Cytuj
Past GTA titles have had mild-to-serious framerate issues and technical glitches, because the games were trying to do far more than the PlayStation 2 could handle. While GTA IV is pushing the PS3 and 360 to the limit, it also runs amazingly well. Sure, there are framerate hitches here and there and (particularly on 360) there is some texture pop-in, but it actually runs better than I expected. That a game with great AI, an awesome physics engine and a detailed open world runs so well and with such short load times is a technical marvel. For that, I can forgive framerate issues and some noticeable aliasing.


The world is yours online.
The art team gets major kudos for creating a living world. There is great texture work in the environments, a nice field-of-vision blur of buildings in the distance, some excellently modeled cars, ball-jarring explosions, phenomenal water effects and one interesting-looking Eastern Euro for a lead character. Sure, it's not a game that runs perfectly all the time, but the technical elements almost never get in the way of the gameplay.

For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud.
Na plus X360:
 - lepsze kolory
Na plus PS3:
- dużo mniej wyskakującej geometrii
-  lepszy AA dzięki czemu gra jest troszeczkę ostrzejsza
-  instalacja się zwraca szybszymi ładowaniami

Obie wersje trzymają w miarę stablinie animację i tylko czasami szarpią.

Ogólnie graficznie delikatnie przeważa wersja na PS3.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2008, 02:09:50 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4233 dnia: Kwietnia 26, 2008, 09:32:49 am »
Na plus X360:
 - lepsze kolory
Na plus PS3:
- dużo mniej wyskakującej geometrii
-  lepszy AA dzięki czemu gra jest troszeczkę ostrzejsza
-  instalacja się zwraca szybszymi ładowaniami

Obie wersje trzymają w miarę stablinie animację i tylko czasami szarpią.

Ogólnie graficznie delikatnie przeważa wersja na PS3.

Wiecie co by napisał Anonimowy jak by te plusy dotyczyły X0? Coś takiego:

"Ogólnie graficznie zdecydowanie lepiej wypada wersja na X0." :lol:

Koleś mnie rozbraja. W porównaniu EG gdzie animka w jakiejś grze leciutka spadała na PS3 Anonimowy pisze że na konsoli Sony gra obrzydliwie skacze i szarpie. :lol:

Na szczęście te największe tytuły na PS3 wypadają lepiej. Oblivion, Dirt a teraz GTA4. Jakieś tam crapy od mało zdolnych deweloperów mogą sobie gorzej śmigać na PS3 bo to i tak nic nie zmieni. Tego nikt nie kupuje. Co innego jeśli mówimy o grach wielkich.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4234 dnia: Kwietnia 27, 2008, 20:22:57 pm »
Co to tak posty poznikały?
Wstydzicie się panowie Marcepan i  Iras, jak was Bloo pojechał od bandy hipokrytów?  :lol: ;)

---==========--============---

Porównanie na Kotaku:
http://kotaku.com/384422/which-version-of-gta-iv-should-you-buy-we-compare-the-ps3-and-360-versions

Instalacja na PS3: obowiązkowa - 3.4GB - 7 minut 20 sekund, na X360 nie ma instalacji.

Cytuj
The PlayStation 3 version has a mandatory 3.4 GB hard drive installation that will be the longest 7 minutes and 20 seconds of your life if your chomping at the bit to play. It's initially an annoyance, but PS3 owners will welcome it. There is no option to install the game to an Xbox 360 hard drive.

Animacja: Płynniej na X360 szczególnie w pewnych sytuacjach: zamknięte pomieszczenia, ruch uliczny.
Ogólnie - płynniej niż w poprzednich wersjach ale przy zadymie nadal chrupie.

Cytuj
The Grand Theft Auto series has never been synonymous with a rock solid frame rate, something it generally seems to get a pass for. While GTA IV is smoother in general than it's predecessors, it can expectedly suffer during chaos. The Xbox 360 version seemed capable of achieving a smoother frame rate, peaking higher in certain circumstances, such as in confined spaces or during light traffic, but both versions seemed to regularly run at a similar clip.

Wersja na PS3 ma krótsze o kilka sekund ładowanie dzięki instalacji i mniej wyskakującej geometrii - która to wraz z teksturami (drzewa , budynki, pozjazdy) doczytuje się na X360 zwłaszcza podczas pościgów. Problem ten występuje w mniejszym stopniu też i na PS3.

Cytuj
With a huge, seamless streaming world, data must be constantly read from the disc. The PS3 version, with its required HDD install, loads missions a couple seconds faster and decreases pop-in. The Xbox 360 version can suffer from some very noticeable texture loading, as things like trees, vehicles and building signs will regularly pop-in as one tools about town. It can be distracting, especially during high speed chases, and the PS3 version isn't entirely immune from it, but it's not a game killing problem.

Graficznie wersje są bardzo podobne - początkowo gra na PS3 miała słabszy AA ale wersje ostateczne są pod tym względem porównywalne.
Wersja na PS3 jest odrobinę bardziej rozmazana - ale różnice są naprawdę niewielkie.

Cytuj
The two versions are so close to identical, visually, that putting together a comparison was a challenge. Initially, it appeared that the PS3 suffered from more noticeable aliasing than its 360 counterpart, but after eyeballing the final retail copy, they appear to be on par. I noticed that the paint filter applied to cover some of the game's imperfections appeared a tiny bit muddier on the PS3 version, with night time scenes seeing more streakiness. Some of these minor complaints may be the result of our particular television settings and require the finest of fine tooth combs to assess.

Dodatkowo:
Wersja na X360 - achivementy, 2 ekskulzywne dodatki, rumble
Wersja na PS3 - czujniki ruch w SIXAXIS (bardzo kiepskie podobno: http://kotaku.com/384432/sixaxis-brings-nothing-to-gta-iv-but-frustration-and-burning-helicopter-chassis
Cytuj
The special SIXAXIS controls for this particular game suck, they're absolutely abysmal.
, rumble w DS3

PS.
Niedługo porównanie Eurogamera - zobaczymy jak AA/kolory wyglądają w praktyce - poprawnie zrzucone w pełnej jakości.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 27, 2008, 20:39:46 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4235 dnia: Kwietnia 27, 2008, 21:21:18 pm »
Co to tak posty poznikały?
Wstydzicie się panowie Marcepan i  Iras, jak was Bloo pojechał od bandy hipokrytów?  :lol: ;)

Tak Panie "Upadek Blu-Ray" do dziś dzień się nie pokazuję na ulicy. :lol:


PS.
Niedługo porównanie Eurogamera - zobaczymy jak AA/kolory wyglądają w praktyce - poprawnie zrzucone w pełnej jakości.

Eurogamer to Ci co dają fake'owane fotki, które względem rzeczywistości wyglądają jak papka? Mowa o niedawnych screen'ach z MGO, które nijak mają się do tego jak gra wygląda. Jeśli tak to mam propozycję Anonimowy. Poświęć czas wklejana porównań tych amatorów na jakieś przyjemne rzeczy. Może wywróżysz wielki powrót HD DVD i przejęcie przezeń całości rynku. :lol:
Opublikowane: Kwiecień 27, 2008, 21:19:31


Cytuj
The PlayStation 3 version has a mandatory 3.4 GB hard drive installation that will be the longest 7 minutes and 20 seconds of your life if your chomping at the bit to play. It's initially an annoyance, but PS3 owners will welcome it. There is no option to install the game to an Xbox 360 hard drive.

Animacja: Płynniej na X360 szczególnie w pewnych sytuacjach: zamknięte pomieszczenia, ruch uliczny.

Akurat to można rozumieć dwojako. Być może wersja na X0 dopiero w ciasnych pomieszczeniach łapie bardziej stabilną animację podczas gdy PS3 ciągle takową posiada. :P

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4236 dnia: Kwietnia 27, 2008, 21:31:04 pm »
Cytuj
Eurogamer to Ci co dają fake'owane fotki, które względem rzeczywistości wyglądają jak papka? Mowa o niedawnych screen'ach z MGO, które nijak mają się do tego jak gra wygląda. Jeśli tak to mam propozycję Anonimowy. Poświęć czas wklejana porównań tych amatorów na jakieś przyjemne rzeczy. Może wywróżysz wielki powrót HD DVD i przejęcie przezeń całości rynku.
Idź się dziedzko przejdź na spacer bo już świrujesz z napięcia.

Eurogamer i fake'owe obrazki  :lol: :lol: :lol:
Cytuj
Round One : "capturing full 24-bit RGB shots and video from each system's best-performing AV output: HDMI from the PS3, and VGA from 360"

Round Two : "at full HD resolution 24-bit RGB using the PS3's HDMI digital output"

Round Three : "Colour saturation appears to vary depending on the system and the game, but full-range RGB was a must on both systems"

Round Four : "acquired digitally and losslessly at full 24-bit precision from the HDMI ports of the Xbox 360 Elite and the PlayStation 3 respectively"

Round Five : "captured digitally and losslessly from the HDMI ports of the Xbox 360 Elite and PlayStation 3 respectively, both set to full range RGB output"

Round Six : "comparison screenshots of each game, losslessly extracted with full 24-bit RGB precision from the HDMI ports of the Xbox 360 Elite and PlayStation 3"

Round Seven : "A Digital Foundry HD capture station is used to acquire every last pixel output by the consoles at full 24-bit precision, with the unit calibrated to full-range RGB and both systems set up likewise"

Round Eight : "Full precision 24-bit RGB shots are losslessly extracted from the HDMI ports of the PlayStation 3 and Xbox 360 Elite"

Round Nine : "games are tested side-by-side, their video outputs losslessly captured in full 24-bit RGB precision via the HDMI ports of our PlayStation 3 and Xbox 360 Elite"

Round Ten : "Backing that up is the usual range of 720p and 1080p (where PS3 supports it) full precision, full-range 24-bit RGB dumps of every game"

Round Eleven : "Lossless 24-bit RGB frame grabs are ruthlessly swiped from the HDMI ports of the PlayStation 3 and Xbox 360 Elite"

Obrazki i filmik z MGO były z Gamersyde. Pamięć szwankuje?

Wiem że żal ci d**ę ściska bo okazało się że MGO jest grą sub-HD i do tego w 30 klatkach i zapowiada się że MGS4 również będzie ale wyluzuj bo te desperackie teksty są żałosne...

Cytuj
Wygląda na to że MGO jest skalowaną grą.
Ma mniej pixeli niż gry w pełnym 720p.
Ale na pocieszenie jest ich kilka więcej więcej niż w Halo3 i COD4  :lol:
Pseudo AA jest generowane przez łączenie poprzedniej z obecną klatką jak w DMC4 i Lost Planet na PS3.
Gra chodzi w 30fps.

Full 720p - 1280x720 = 921,600 pixels

Sub HD games (pixel count):

Lair                          800x1080 = 864,000
Metal Gear Online             1024x768 = 786,432 pixels
Halo3                         1152x640 = 737,280 pixels
Dark Sector (PS3 only)        1152x640 = 737,280 pixels
Call of Duty 4 (PS3 and X360) 1024x600 = 614,400 pixels

..........

Filmik z gry:
http://www.gamersyde.com/news_6375_en.html
.........

Trochę obrazków:
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=1
http://www.gamersyde.com/pop_image.html?G=8285&N=2

..........

Odpowiedź na to pytanie już padła:
Cytuj
MGO use persitence frame for temporal AA like DMC4, no sharp grab possible in move
- pseudo AA - jak w DMC4/Lost Planet na PS3 - statyczne ujęcia są OK, te w ruchu przez łączenie klatek się rozmywają 

Przeczytaj sobie jeszcze raz końcówkę, może wreszcie zrozumiesz dlaczego obrazki z ruchu wychodzą mniej ostro a dobre są te ze statycznych ujęć.  :x

--------------

Cytuj
Akurat to można rozumieć dwojako.
Chyba jak sobie cytat potniesz i słowa poprzestawiasz jak w liście z gazetowej wycinanki :lol:

Cytuj
The Grand Theft Auto series has never been synonymous with a rock solid frame rate, something it generally seems to get a pass for. While GTA IV is smoother in general than it's predecessors, it can expectedly suffer during chaos. The Xbox 360 version seemed capable of achieving a smoother frame rate, peaking higher in certain circumstances, such as in confined spaces or during light traffic, but both versions seemed to regularly run at a similar clip.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 27, 2008, 21:35:08 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 001
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4237 dnia: Kwietnia 27, 2008, 21:37:09 pm »
Już Solid Ci wyjaśnił że źle zrozumiałeś to zdanie bo tam pisze na końcu że obie wersje jeśli chodzi o płynności chodzą niemal identycznie.

PS. Pamiętaj że nadal IGN twierdzi zupełnie coś odwrotnego do Kotaku. Według nich to wersja na PS3 jest płynniejsza i ma lepsze AA. Teraz porównaj IGN do Kotaku i już masz wynik chłopczyku.

-------

Odnośnie MGO to zobacz sobie fotki w temacie a może przejrzysz na oczy jak te porównania, które dajesz tu na forum są idiotyczne i przekłamane.


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4238 dnia: Kwietnia 27, 2008, 21:40:15 pm »
Jaki wniosek? Obydwie wersje są świetne i porównywalne. Technicznie lekko wygrywa Ps3, ale głównie za sprawą instalacji, a nie mocy obliczeniowej.

Osobiście kupuję wersje na Xa. Główne powody to:
- 2x DLC (mam nadzieję, że będzie można ściągnąć bez problemów bo różnie to bywa :???:)
- achievementy
- xbox live i znacznie więcej znajomych głosów ;)
- wygodniejszy pad (pojęcie względne)
Trochę boję się jedynie tego pop-up'u :???: Mam nadzieję, że nie jest z tym tak źle i idzie się do tego przyzwyczaić.

Najważniejszy i tak jest sam rdzeń gry, więc na dobrą sprawę nie ma wielkiej różnicy którą wersję się wybierze. No chyba, że ekskluzywne dodatki będą naprawdę super, wtedy to wersja na 360kę będzie mocno górą. No, ale pierwszy dodatek zobaczymy dopiero za ok pół roku.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4239 dnia: Kwietnia 27, 2008, 21:45:10 pm »
@MarcePan
Już mu wcześniej tam odpisałem, ale może pomoże i Tobie:
@Solid Snake 1989 (edit do poniższego)
To że na X'e jest płynniej wynika z tekstu na Kotaku - ja tylko to przetłumaczyłem w miarę poprawnie jak mi się wydaje - jak możesz to przetłumacz ten cały fragment a nie tylko jego końcówkę:
Cytuj
The Xbox 360 version seemed capable of achieving a smoother frame rate, peaking higher in certain circumstances, such as in confined spaces or during light traffic, but both versions seemed to regularly run at a similar clip.
Regularnie (zazwyczaj? w większości wypadków?) podobnie, ale tak jak napisałem jest dobrze.
Na X360 płynniej, a najbardziej jest to widoczne we wcześniej wymienionych przypadkach.
Tym niemniej jest to subiektywne zdanie redaktorów i te różnice w praktyce mogą być niewielkie.
Tłumaczenie końcówki cytatu przy ignorowaniu całej reszty to sobie możesz najwyżej do naszego forumowego Wora wrzucić...

Cytuj
Teraz porównaj IGN do Kotaku i już masz wynik chłopczyku.
:lol: spoko "dzieciaczku" bez gorączkowania się.

Cytuj
Odnośnie MGO to zobacz sobie fotki w temacie a może przejrzysz na oczy jak te porównania, które dajesz tu na forum są idiotyczne i przekłamane.
1.
Jeszcze raz przeczytaj dlaczego screeny złapane w ruchu tak wyszły.
Z naciskiem na to:
Cytuj
no sharp grab possible in move

2.
Cytuj
porównania, które dajesz tu na forum są idiotyczne i przekłamane.
Które porównania? Może wyjaśnisz? Bo widzę chrzanisz od rzeczy.
Te z Eurogamera?
Nie pasi Sonybojkowi więc porównania są "idiotyczne i przekłamane"?

Czy może to zrzuty z Gamersyde z MGO to porównania, jeśli tak to do czego??  :lol:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 27, 2008, 21:51:02 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879