Znowu szoty na których coś się nie dograło?
Czy też może 2 kroczki w przód i znikły odbicia? Nieraz już widziałem takie omamy w grach.
Akurat te screeny
Pełen obrazek X360Pełen obrazek PS3były specjalnie zrobione - aby pokazać właśnie jakie są właśnie różnice w odbiciach - i nie jest to jakiś błąd tak po prostu wyglądają odbicia w wodzie na PS3.
To nie jest wina nie dogrania - po prostu niższy poziom detali.
Jak ktoś grał w Half Lifa 2 to miał okazję sam zobaczyć podobną optymalizację w akcji:
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/wybieramy_karty_do_HalfLife2/strona-2.htmlWater detail - Reflect all - na pierwszym obrazku (tylko w przypadku gdy engine gry wykryje naszą kartę jako zgodną z DirectX 9.0). Na drugim obrazku efekty odbić przy ustawieniu Reflect World. Różnice widać odrazu, aczkolwiek niższe ustawienia odbić w wodzie to całkiem niezłe "oszustwo" aby zyskać lepszą wydajność.
- nie odbijają się w wodzie wrota, pale, kontenery, lampy, kominy itd.
A reszty braków na PS3 nie zganisz nawet gdybyś chciał na niedogranie
Na X'e masz lepsze efekty bloom/HDR , lepsze efekt odbić wody(shader), AA do tego w miarę stabilne 30fps itd.
PS.
Moim zdaniem i tak mogli wyciąć więcej
może by wtedy na PS3 nie było problemów z płynnością animacji
Co byś powiedział na coś takiego: