PE nie czytam już od dawien dawna, więc nie wiem z czym do ludzi wyskakujesz.
Jednak odniosę się do tego co napisałeś:
Dynamiczne oświetlenie ? Jest - Może dla xbot'ów to jest dynamiczne oświetlenie, ale przy tym co pokazuje w tej kwestii Uncharted, GeoW2 może jedynie lekko pierndąć.
Konkretna animacja ? Jest - patrz wyżej.
Roślinność 3D reagująca na bohatera ? Brak - Nie dziwne. Ten aspekt wymaga nieco mocy obliczeniowej. Płaskie bitmapki to już PS2 ciągnęło, do roślinności 3D przy tak wspaniałej grafice jak w U:DF potrzeba już czegoś więcej niż X0.
Destrukcja otoczenia ? Jest - Tutaj pójdę ci na rękę i napiszę że w obu grach, ten efekt jest zastosowany na podobną skalę.
Osadzanie się krwi na postaciach ? Jest - ???
Kapitalny efekt deszczu na szybach ? Jest - Szkoda że na postaciach go zabrakło. Nathan po wyjściu z wody, jest mokry. Tak się robi prawdziwie next-genowe efekty.
Pomijając już jednak to wszystko. Zwycięzcą i niekwestionowanym liderem najładniejszej oprawy graficznej zostaje...
MGS4: Grudzień 16, 2008, 20:08:45 pm
I jak pad od XO nie uszkodzil ci jeszcze dloni ?!
Cholera, tutaj z bólem serca muszę przyznać że pad jest bardzo wygodny, spusty miażdżą te z pada od PS3, i przy dłuższych posiedzeniach gałki sprawują się świetnie.