Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2740819 razy)

0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11880 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:36:31 pm »
Bo nie mam co robić tylko siedzieć i się wykłócać z ludźmi że mojsze jest dużo lepsze niż Twojsze.
Z całym szacunkiem : to po co tu siedzisz? :shock:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11881 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:37:52 pm »
Bo nie mam co robić tylko siedzieć i się wykłócać z ludźmi
Właśnie to robisz.
Czy to wygląda na kłótnie ? Nie sadze, jeszcze nikogo nie obraziłem, wulgaryzmem nie pojechałem, a że napisałem DWA razy HAHAHA o niczym jeszcze nie świadczy.
: Styczeń 06, 2009, 12:37:00 pm
Bo nie mam co robić tylko siedzieć i się wykłócać z ludźmi że mojsze jest dużo lepsze niż Twojsze.
Z całym szacunkiem : to po co tu siedzisz? :shock:
Siedzę w tym wątku bo lubię czytać o grach z innej strony czyt. wywody anonimowego ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11882 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:37:56 pm »
Yyy hahaha fajna mi gra wyścigowa gdzie nie ma śladów hamowania i to jest PRO SYMULATOR, gdzie fizyka kupa, brak głupich kolizji, brak śladów hamowania, skopane AI nie mam pytań.
: Styczeń 06, 2009, 11:03:19 am
Może i gra wygląda ładnie, ale to tylko głupi pokaz możliwości graficznych, gdzie gameplay leży i kwiczy którego PGR4 wciąga nosem. Dla mnie PGR4 wygrywa mimo iż AUTA SĄ BIEDNIEJSZE, otoczenie skąpe w detale i auta nie prowadzi się tak jak w realu.

Przecież Ty nawet nie grałeś w GT5:P, że już o podpięciu kierownicy nie wspomnę. Jak więc możesz wypowiadać się o fizyce i AI w tej grze. Śmiech na sali.
Śmiech na sali = Twoja osoba. Skąd pewność że nie grałem śledzisz, obserwujesz mnie ?

Gdybyś grał, to nie zadałbyś głupiego pytania czy w GT5:P są ślady opon. To wie każdy kto grał. Stąd mój wniosek że nie miałeś do czynienia z ta grą.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11883 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:38:52 pm »
Yyy hahaha fajna mi gra wyścigowa gdzie nie ma śladów hamowania i to jest PRO SYMULATOR, gdzie fizyka kupa, brak głupich kolizji, brak śladów hamowania, skopane AI nie mam pytań.
: Styczeń 06, 2009, 11:03:19 am
Może i gra wygląda ładnie, ale to tylko głupi pokaz możliwości graficznych, gdzie gameplay leży i kwiczy którego PGR4 wciąga nosem. Dla mnie PGR4 wygrywa mimo iż AUTA SĄ BIEDNIEJSZE, otoczenie skąpe w detale i auta nie prowadzi się tak jak w realu.

Przecież Ty nawet nie grałeś w GT5:P, że już o podpięciu kierownicy nie wspomnę. Jak więc możesz wypowiadać się o fizyce i AI w tej grze. Śmiech na sali.
Śmiech na sali = Twoja osoba. Skąd pewność że nie grałem śledzisz, obserwujesz mnie ?

Gdybyś grał, to nie zadałbyś głupiego pytania czy w GT5:P są ślady opon. To wie każdy kto grał. Stąd mój wniosek że nie miałeś do czynienia z ta grą.
Nawet nie trzeba grać ,żeby to wiedzieć :P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11884 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:39:22 pm »
Czy to wygląda na kłótnie ? Nie sadze, jeszcze nikogo nie obraziłem,

Śmiech na sali = Twoja osoba.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11885 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:41:58 pm »
Bronie w Gearsach plują ołowiem, więc łuski powinny być. Mnie to nie przeszkadza, ale jeśli ktoś się potrafi do Gran Turismo dowalić o brak śladów na asfalcie... Swoją drogą łuski - jeśli są - wyskakują przed ryjem, a ślady na asfalcie? Pożywka dla dresów, którzy palą gumę i kręcą bączki na prostej start-meta. Jakby były - fajnie, ale żeby z powodu braku taką grandę robić?
Pożywka dla dresów?!, przecież to jeden z najważniejszych czynników w kwestii wyczucia toru, przyczepności, hamowania :D Nie robię grandy, tylko pokazuję ułomności serii(z tych obietnic nic nie wynika i GT ciągle jest najpiękniejszym(samochody na 10/10 i otoczenie na 8-9/10 w zależności od trasy "racerem" na time trial).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11886 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:43:15 pm »
To że pomyliłem typ głośników to nie moja wina, swoja drogą wyszło że nie masz kolumn nawet klasy JBL więc o czym gadamy(jak chcesz żebym na to spojrzał materialnie, choć mnie to rybka jaki kto ma sprzęt bo to kwestia indywidualna, finansowa itd.) :P

A czyja to wina jak nie Twoja? Jaja sobie robisz? Pytasz o czym my tutaj gadamy? Ano o tym że taki z Ciebie spec że nie potrafisz odróżnić M-Audio od JBL. O tym gadamy w przypadku Twoich bzdurnych teorii.
O moje finanse się nie martw. Ja mam taki sprzęt, jaki wykorzystam. Nie mam zamiaru kupować FHD TV, skoro gier w takiej rozdzielczości jest garstka a filmów i tak nie oglądam. Podobnie ze sprzętem Audio. Do moich potrzeb, ten który mam wystarcza mi w zupełności żeby nie powiedzieć aż za nadto.

Ślady opon to smaczek, który powinieneś dostrzec jak fan motoryzacji, określ się..bo się gubisz.

Jako fan motoryzacji, szukam gry która ma model jazdy jak najbardziej zbliżony do realnego i to potrafi dać mi tylko GT5:P. Także kto się gubi to sam widzisz. LoL!

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11887 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:44:21 pm »
Yyy hahaha fajna mi gra wyścigowa gdzie nie ma śladów hamowania i to jest PRO SYMULATOR, gdzie fizyka kupa, brak głupich kolizji, brak śladów hamowania, skopane AI nie mam pytań.
: Styczeń 06, 2009, 11:03:19 am
Może i gra wygląda ładnie, ale to tylko głupi pokaz możliwości graficznych, gdzie gameplay leży i kwiczy którego PGR4 wciąga nosem. Dla mnie PGR4 wygrywa mimo iż AUTA SĄ BIEDNIEJSZE, otoczenie skąpe w detale i auta nie prowadzi się tak jak w realu.

Przecież Ty nawet nie grałeś w GT5:P, że już o podpięciu kierownicy nie wspomnę. Jak więc możesz wypowiadać się o fizyce i AI w tej grze. Śmiech na sali.
Śmiech na sali = Twoja osoba. Skąd pewność że nie grałem śledzisz, obserwujesz mnie ?

Gdybyś grał, to nie zadałbyś głupiego pytania czy w GT5:P są ślady opon. To wie każdy kto grał. Stąd mój wniosek że nie miałeś do czynienia z ta grą.
Nawet nie trzeba grać ,żeby to wiedzieć :P

np. Ja

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11888 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:45:24 pm »
Bronie w Gearsach plują ołowiem, więc łuski powinny być. Mnie to nie przeszkadza, ale jeśli ktoś się potrafi do Gran Turismo dowalić o brak śladów na asfalcie... Swoją drogą łuski - jeśli są - wyskakują przed ryjem, a ślady na asfalcie? Pożywka dla dresów, którzy palą gumę i kręcą bączki na prostej start-meta. Jakby były - fajnie, ale żeby z powodu braku taką grandę robić?
Pożywka dla dresów?!, przecież to jeden z najważniejszych czynników w kwestii wyczucia toru, przyczepności, hamowania .

Co ku..a!!?!?!?!! Ślady opon to jeden z najważniejszych czynników w kwestii wyczucia toru, przyczepności i hamowania? Jaja sobie robisz czy może źle się czujesz? Największa bzdura jaką dziś przeczytałem. Bez dwóch zdań.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11889 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:48:07 pm »
To że pomyliłem typ głośników to nie moja wina, swoja drogą wyszło że nie masz kolumn nawet klasy JBL więc o czym gadamy(jak chcesz żebym na to spojrzał materialnie, choć mnie to rybka jaki kto ma sprzęt bo to kwestia indywidualna, finansowa itd.) :P

A czyja to wina jak nie Twoja? Jaja sobie robisz? Pytasz o czym my tutaj gadamy? Ano o tym że taki z Ciebie spec że nie potrafisz odróżnić M-Audio od JBL. O tym gadamy w przypadku Twoich bzdurnych teorii.
O moje finanse się nie martw. Ja mam taki sprzęt, jaki wykorzystam. Nie mam zamiaru kupować FHD TV, skoro gier w takiej rozdzielczości jest garstka a filmów i tak nie oglądam. Podobnie ze sprzętem Audio. Do moich potrzeb, ten który mam wystarcza mi w zupełności żeby nie powiedzieć aż za nadto.

Ślady opon to smaczek, który powinieneś dostrzec jak fan motoryzacji, określ się..bo się gubisz.

Jako fan motoryzacji, szukam gry która ma model jazdy jak najbardziej zbliżony do realnego i to potrafi dać mi tylko GT5:P. Także kto się gubi to sam widzisz. LoL!
Właśnie się zamotałeś, wpierw chwalisz GT5P za 1080p, po czym ripostujesz mnie(swoją drogą wziąłeś ten fragment wypowiedzi na który potrafisz coś tam z siebie wydukać) że nie potrzebujesz FHD TV :lol:
O moje się też nie martw, bo moje Stereo wykorzystuję w 100%, gdyż mam takie a nie inne hobby i upodobania. Co do modelu jazdy, to GT5P na PRO jest OK tylko na timetrial. Co do modelu jazdy spokojna Twoja, zbliża się Race Pro i Forza3 więc o ten współczynnik raczej bym się na Twoim miejscu bardzo martwił :cool:
: Styczeń 06, 2009, 12:47:18 pm
Bronie w Gearsach plują ołowiem, więc łuski powinny być. Mnie to nie przeszkadza, ale jeśli ktoś się potrafi do Gran Turismo dowalić o brak śladów na asfalcie... Swoją drogą łuski - jeśli są - wyskakują przed ryjem, a ślady na asfalcie? Pożywka dla dresów, którzy palą gumę i kręcą bączki na prostej start-meta. Jakby były - fajnie, ale żeby z powodu braku taką grandę robić?
Pożywka dla dresów?!, przecież to jeden z najważniejszych czynników w kwestii wyczucia toru, przyczepności, hamowania .

Co ku..a!!?!?!?!! Ślady opon to jeden z najważniejszych czynników w kwestii wyczucia toru, przyczepności i hamowania? Jaja sobie robisz czy może źle się czujesz? Największa bzdura jaką dziś przeczytałem. Bez dwóch zdań.
Widać nigdy za sterami gokardu nie siedziałeś :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11890 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:48:20 pm »
Pożywka dla dresów?!, przecież to jeden z najważniejszych czynników w kwestii wyczucia toru, przyczepności, hamowania :D

Czy jadąc samochodem oglądasz się na ślady, które sam zostawiasz?  :-o

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11891 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:49:43 pm »
@ Iras
Czy my rozmawiamy o wyścigach na torze czy o jeździe samochodem po ulicy :o

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11892 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:50:52 pm »
Bronie w Gearsach plują ołowiem, więc łuski powinny być. Mnie to nie przeszkadza, ale jeśli ktoś się potrafi do Gran Turismo dowalić o brak śladów na asfalcie... Swoją drogą łuski - jeśli są - wyskakują przed ryjem, a ślady na asfalcie? Pożywka dla dresów, którzy palą gumę i kręcą bączki na prostej start-meta. Jakby były - fajnie, ale żeby z powodu braku taką grandę robić?
Pożywka dla dresów?!, przecież to jeden z najważniejszych czynników w kwestii wyczucia toru, przyczepności, hamowania .

Co ku..a!!?!?!?!! Ślady opon to jeden z najważniejszych czynników w kwestii wyczucia toru, przyczepności i hamowania? Jaja sobie robisz czy może źle się czujesz? Największa bzdura jaką dziś przeczytałem. Bez dwóch zdań.
Ślady po oponach są widoczne na torach , czyż nie? W kluczowych miejscach, z tym ,że są one odgórnie "narysowane".

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11893 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:52:12 pm »
A jakiej klasy samochodami jeździsz w Gran Turismo? Ja tam gokartów nie widzę...

Swoją drogą, czyżbyś sugerował, że w Forzy 3 przednionapędówki w końcu przestaną być nadsterowne?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11894 dnia: Stycznia 06, 2009, 12:55:57 pm »
Widać nigdy za sterami gokardu nie siedziałeś :P

Oj tu się pomyliłeś i to sromotnie. Gokadami wyjeździłem się bardzo dużo. Rekreacyjnie i rywalizacyjnie.

Na torze krytym z gładkim asfaltem ślady opon mają znaczenie, owszem. Tam gdzie ich najwięcej to przyczepność gokarda lepsza. Jednak poprawianie czasu, wykorzystując ślady startej gumy na asfalcie to setne jak nie tysięczne sekundy. Tyle że chyba nie chcesz mi powiedzieć iż w PGR4, można wykorzystywać ślady opon w ten sposób?
: Styczeń 06, 2009, 12:53:06 pm
Co do modelu jazdy, to GT5P na PRO jest OK tylko na timetrial. Co do modelu jazdy spokojna Twoja, zbliża się Race Pro i Forza3 więc o ten współczynnik raczej bym się na Twoim miejscu bardzo martwił :cool:

Hola hola. Chyba zapomniałeś że największy sim na konsole jeszcze się nie pojawił. Mowa tutaj o GT5. Także to nie ja powinienem się tutaj martwić. :cool:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11895 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:01:14 pm »
@Marcys

RacePro, Forza 3 i w jednym zestawieniu gier na XO na rok 2009 widzialem nawet GTR'a (?). To jest mocna konkurencja wsrod sim. Fakt faktem, RacePro nie bedzie tak piekne jak GT5:P, ale jesli SimBin sie spisze tak jak przy serii GTR, to nawet Forzie3 bedzie ciezko pobic RacePro w kwestii realizmu.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11896 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:02:00 pm »
@ Juras
Tak jest w GT5P, w Forzie oprócz tego gdzie są tak samo zaznaczone(wynik robienia zdjęć i późniejsza obróbka w programach graficznych jak jeździł kierowca testowy zaproszony do współpracy z developerem) są jeszcze robione przez gracza.
@ Iras
Dałem przykład z życia wzięty, ot pierwszy lepszy jaki mi przyszedł do głowy.
@ MarcePan
Widzisz, jak chcesz to potrafisz :P
W Pgr4 jest to miłe dla oka, że o takim smaczku twórcy gry nie zapomnieli.
W Race Pro czy Forzie daję już wymierne efekty, nie mówiąc o tym że takie a nie inne ślady na torze dają Nam wiedzę gdzie "docisnąć", a gdzie "spuścić z tonu" i jakąś wiedzę o przyczepności na danej sekcji.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 13:03:59 pm wysłana przez Unlimited »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11897 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:06:29 pm »
jesli SimBin sie spisze tak jak przy serii GTR, to nawet Forzie3 bedzie ciezko pobic RacePro w kwestii realizmu.

Patrząc na Forzę 2, nie spodziewałbym się, że Forza 3 będzie jakoś szczególnie realistyczna.

Gran Turismo na tym polu na pewno ma więcej do powiedzenia.

W Race Pro czy Forzie daję już wymierne efekty, nie mówiąc o tym że takie a nie inne ślady na torze dają Nam wiedzę gdzie "docisnąć", a gdzie "spuścić z tonu" i jakąś wiedzę o przyczepności na danej sekcji.

W Race Pro nie grałem, ale w Forzy 2 przyczepność na pewno nie zwiększa się w trakcie wyścigu od nagumowania toru  :lol:

Ślady, które dają nam wiedzę gdzie docisnąć, a gdzie spuścić z tonu, w GT5 też są.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11898 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:11:53 pm »
@ MarcePan
Widzisz, jak chcesz to potrafisz :P
W Pgr4 jest to miłe dla oka, że o takim smaczku twórcy gry nie zapomnieli.
W Race Pro czy Forzie daję już wymierne efekty, nie mówiąc o tym że takie a nie inne ślady na torze dają Nam wiedzę gdzie "docisnąć", a gdzie "spuścić z tonu" i jakąś wiedzę o przyczepności na danej sekcji.

W Forzie ślady opon mają wpływ na zachowanie auta przy hamowaniu, czy jego przyczepność na zakrętach? Jestem ciekaw jak to jest odwzorowane (oczywiście grając na kierownicy), gdyż w klasie GT, ślady opon i ich wpływ jest bardzo znikomy. To ciekawe że dopracowali taki motyw, pomijając problemy z podsterownością FF'ów.

Odnośnie drugiej części wypowiedzi, to nie zgadzam się absolutnie. Kierowcy wyścigowi przed dniem wyścigu, jeżdżą po danym torze wielokrotnie żeby poznać trasę. Nie są im potrzebne żadne ślady opon. Oni mają wyuczony każdy zakręt na pamięć.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11899 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:12:22 pm »
jesli SimBin sie spisze tak jak przy serii GTR, to nawet Forzie3 bedzie ciezko pobic RacePro w kwestii realizmu.

Patrząc na Forzę 2, nie spodziewa?‚bym się, ??e Forza 3 będzie jako?› szczeg??lnie realistyczna.

Gran Turismo na tym polu na pewno ma więcej do powiedzenia.

W Race Pro czy Forzie daję ju?? wymierne efekty, nie m??wiąc o tym ??e takie a nie inne ?›lady na torze dają Nam wiedzę gdzie "docisnąć", a gdzie "spu?›cić z tonu" i jaką?› wiedzę o przyczepno?›ci na danej sekcji.

W Race Pro nie gra?‚em, ale w Forzy 2 przyczepno?›Ä‡ na pewno nie zwiększa się w trakcie wy?›cigu od nagumowania toru  :lol:

?šlady, kt??re dają nam wiedzę gdzie docisnąć, a gdzie spu?›cić z tonu, w GT5 te?? są.


Iras ile godzin grales w GT5:P ?! Bo wlasnie o tej czesci piszemy, piszesz ze GT ma wiecej do zaoferowanie jesli chodzi o realizm niz Forza 2 - Sam dales linka do recenzji GT5:P gdzie Zielarz porownuje obie gry i nie pisze nic takiego.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 13:14:34 pm wysłana przez LoNdEk »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11900 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:14:59 pm »
Iras ile godzin grales w GT5:P ?!

Mało, ale znacznie więcej w Forzę 2 i wiem, że gra Turn10 zagrożeniem dla Poliphony raczej nie będzie.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11901 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:18:08 pm »
Iras ile godzin grales w GT5:P ?!

Mało, ale znacznie więcej w Forzę 2 i wiem, że gra Turn10 zagrożeniem dla Poliphony raczej nie będzie.

Dobra szanuje twoje zdanie, co by nie mowic, prawda jest, ze opinie na temat obu gier sa bardzo podzielone. Musze jednak przyznac, ze licze na RacePro, ze bedzie gra naprawde na wysokim poziomie i tym samym zmusi innych tworcow gier sim do ciezszej pracy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11902 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:25:01 pm »
Sam dales linka do recenzji GT5:P gdzie Zielarz porownuje obie gry i nie pisze nic takiego.

To bardzo nieuważnie czytasz. Cytat z recki:

Cytuj
Wydaje mi się także, iż to produkcja Polyphony prezentuje bardziej rzeczywiste podejście do tematu, co udowodniła mi trudność w prowadzeniu niektórych samochodów.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11903 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:31:57 pm »
Sam dales linka do recenzji GT5:P gdzie Zielarz porownuje obie gry i nie pisze nic takiego.

To bardzo nieuważnie czytasz. Cytat z recki:

Cytuj
Wydaje mi się także, iż to produkcja Polyphony prezentuje bardziej rzeczywiste podejście do tematu, co udowodniła mi trudność w prowadzeniu niektórych samochodów.


Nie ma co marcys sie rozdrabniac:

Cytuj
Sposób prowadzenia aut według mnie wypadają w obu grach podobnie, z tym że większe różnice między poszczególnymi wozami odczuwałem w GT5P. Wydaje mi się także, iż to produkcja Polyphony prezentuje bardziej rzeczywiste podejście do tematu, co udowodniła mi trudność w prowadzeniu niektórych samochodów. Forza natomiast jest prostsza, ale wchodzenie w zakręty sprawiło mi większą przyjemność właśnie w grze na X360.

Teraz pytanie, czy czas spedzony z dana gra nie procentuje w postaci "wyczucia" danej pozycji, co rowna sie latwemu prowadzeniu fur ?! Do tego w obie gry Zielarz gral na padach, wiec juz kontroler sam w sobie ulatwia gre w przypadku XO.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11904 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:38:17 pm »
W Forzy samochody przednionapędowe są nadsterowne. To nawet nie jest mało realistyczne. To jest całkowicie sprzeczne z prawem fizyki  8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11905 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:41:07 pm »
LoNdEczku stwierdziłeś że Zielarz nigdzie nie napisał że GT5:P jest lepszą symulacją. Pokazałem Ci że to bzdura. Zielarz stwierdził właśnie ten fakt.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11906 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:43:16 pm »
LoNdEczku stwierdziłeś że Zielarz nigdzie nie napisał że GT5:P jest lepszą symulacją. Pokazałem Ci że to bzdura. Zielarz stwierdził właśnie ten fakt.

Cytuj
co udowodniła mi trudność w prowadzeniu niektórych samochodów

Wiesz mam znajomych co jak im dam pada i PGR4 z Enzo to na 1 zakrecie sie zonka zalicza, dla nich to bedzie trudna gra :) do tego bilem, piszac, ze zielarz musial miec juz sporo ograne w Forzie skoro ma takie fury odblokowane :) do tego latwie sie w kazdy wyscig gra na padzie od XO.

Hazuki

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11907 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:52:16 pm »
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Star_Wars_The_Force_Unleashed._Nowe_efekty_fizyki._Porownanie_grafiki_na_X360_i_PS3-1542/strona/4327.html

Porównanie grafiki na X360 i PS3
-lepsze textury na X360
-1080P na X360 i tylko 720 na PS3
-brak aa na PS3
W sumie standard jeśli chodzi o różnice w grach pomiędzy X360 i PS3  :lol:
: Styczeń 06, 2009, 13:50:01 pm
http://gry.interia.pl/informacje/news/rok-2008-bardzo-dobry-dla-xboxa-360,1237980,4046
Podsumowanie roku 2008 dla X360
To dla tych co się łudzili że rok 2008 będzie rokiem PS3...

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11908 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:54:00 pm »
Hazuki, a to co? Było już... Kilkadziesiąt stron temu, czytaj SW uważniej xP

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11909 dnia: Stycznia 06, 2009, 13:54:09 pm »
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Star_Wars_The_Force_Unleashed._Nowe_efekty_fizyki._Porownanie_grafiki_na_X360_i_PS3-1542/strona/4327.html

Porównanie grafiki na X360 i PS3
-lepsze textury na X360
-1080P na X360 i tylko 720 na PS3
-brak aa na PS3
W sumie standard jeśli chodzi o różnice w grach pomiędzy X360 i PS3  :lol:
: Styczeń 06, 2009, 13:50:01 pm
http://gry.interia.pl/informacje/news/rok-2008-bardzo-dobry-dla-xboxa-360,1237980,4046
Podsumowanie roku 2008 dla X360
To dla tych co się łudzili że rok 2008 będzie rokiem PS3...

Masz chociaż taki TV, żeby docenić te "tylko" 720p ? ;)

O tym standardzie to prawda. Kolejny developer nie przyłożył się do portu na PS3.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 13:56:40 pm wysłana przez Chris »

Hazuki

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 09-10-2008
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11910 dnia: Stycznia 06, 2009, 14:01:05 pm »
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Star_Wars_The_Force_Unleashed._Nowe_efekty_fizyki._Porownanie_grafiki_na_X360_i_PS3-1542/strona/4327.html

Porównanie grafiki na X360 i PS3
-lepsze textury na X360
-1080P na X360 i tylko 720 na PS3
-brak aa na PS3
W sumie standard jeśli chodzi o różnice w grach pomiędzy X360 i PS3  :lol:
: Styczeń 06, 2009, 13:50:01 pm
http://gry.interia.pl/informacje/news/rok-2008-bardzo-dobry-dla-xboxa-360,1237980,4046
Podsumowanie roku 2008 dla X360
To dla tych co się łudzili że rok 2008 będzie rokiem PS3...

Masz chociaż taki TV, żeby docenić te "tylko" 720p ? ;)

O tym standardzie to prawda. Kolejny developer nie przyłożył się do portu na PS3.
Zwykły monitor PC wyświetla 720P. Taki który wyświetla 1080P kosztuje nowy około 1000 zł. A TV 32 cale full HD samsunga 2400 zł...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11911 dnia: Stycznia 06, 2009, 14:03:44 pm »
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Star_Wars_The_Force_Unleashed._Nowe_efekty_fizyki._Porownanie_grafiki_na_X360_i_PS3-1542/strona/4327.html

Porównanie grafiki na X360 i PS3
-lepsze textury na X360
-1080P na X360 i tylko 720 na PS3
-brak aa na PS3
W sumie standard jeśli chodzi o różnice w grach pomiędzy X360 i PS3  :lol:
: Styczeń 06, 2009, 13:50:01 pm
http://gry.interia.pl/informacje/news/rok-2008-bardzo-dobry-dla-xboxa-360,1237980,4046
Podsumowanie roku 2008 dla X360
To dla tych co się łudzili że rok 2008 będzie rokiem PS3...

Masz chociaż taki TV, żeby docenić te "tylko" 720p ? ;)

O tym standardzie to prawda. Kolejny developer nie przyłożył się do portu na PS3.
Zwykły monitor PC wyświetla 720P. Taki który wyświetla 1080P kosztuje nowy około 1000 zł. A TV 32 cale full HD samsunga 2400 zł...

Dalej nie odpowiedziałeś na moje pytanie :).

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11912 dnia: Stycznia 06, 2009, 14:06:39 pm »
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Star_Wars_The_Force_Unleashed._Nowe_efekty_fizyki._Porownanie_grafiki_na_X360_i_PS3-1542/strona/4327.html

Porównanie grafiki na X360 i PS3
-lepsze textury na X360
-1080P na X360 i tylko 720 na PS3
-brak aa na PS3
W sumie standard jeśli chodzi o różnice w grach pomiędzy X360 i PS3  :lol:
: Styczeń 06, 2009, 13:50:01 pm
http://gry.interia.pl/informacje/news/rok-2008-bardzo-dobry-dla-xboxa-360,1237980,4046
Podsumowanie roku 2008 dla X360
To dla tych co się łudzili że rok 2008 będzie rokiem PS3...

Masz chociaż taki TV, żeby docenić te "tylko" 720p ? ;)

O tym standardzie to prawda. Kolejny developer nie przyłożył się do portu na PS3.
Zwykły monitor PC wyświetla 720P. Taki który wyświetla 1080P kosztuje nowy około 1000 zł. A TV 32 cale full HD samsunga 2400 zł...

No, 32' i full hd, wpytke nie ma co... Poza tym 1080p, to fikcja w tej generacji (prócz kilku pozycji), a już na pewno na 360tce.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2009, 14:09:42 pm wysłana przez Diuk »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11913 dnia: Stycznia 06, 2009, 14:09:34 pm »
LoNdEczku stwierdziłeś że Zielarz nigdzie nie napisał że GT5:P jest lepszą symulacją. Pokazałem Ci że to bzdura. Zielarz stwierdził właśnie ten fakt.

Cytuj
co udowodniła mi trudność w prowadzeniu niektórych samochodów

Wiesz mam znajomych co jak im dam pada i PGR4 z Enzo to na 1 zakrecie sie zonka zalicza, dla nich to bedzie trudna gra :) do tego bilem, piszac, ze zielarz musial miec juz sporo ograne w Forzie skoro ma takie fury odblokowane :) do tego latwie sie w kazdy wyscig gra na padzie od XO.

LoNdEk nie udawaj tępego młota, bo przecież Cie znam i wiem że pomyśleć też potrafisz.

Stwierdziłeś że Zielarz absolutnie nie napisał iż GT5:P oferuje więc w kwestii realizmu prowadzenia fur.

Bo wlasnie o tej czesci piszemy, piszesz ze GT ma wiecej do zaoferowanie jesli chodzi o realizm niz Forza 2 - Sam dales linka do recenzji GT5:P gdzie Zielarz porownuje obie gry i nie pisze nic takiego.

A to cytat z recenzji Zielarza.

Cytuj
Wydaje mi się także, iż to produkcja Polyphony prezentuje bardziej rzeczywiste podejście do tematu, co udowodniła mi trudność w prowadzeniu niektórych samochodów.

Kłamczuszek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11914 dnia: Stycznia 06, 2009, 14:19:16 pm »
Hazuki co do tego podsumowania 2008 roku to proszę Cię. Daj jakieś niezależne źródło, a nie wypowiedź menadżera Microsoftu.  :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11915 dnia: Stycznia 06, 2009, 14:32:44 pm »
Hazuki co do tego podsumowania 2008 roku to proszę Cię. Daj jakieś niezależne źródło, a nie wypowiedź menadżera Microsoftu.  :lol:
Ja proponuje kolegi hazukiego nie traktować poważnie. To on mił robic te screeny z Uncharted w 5 min?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11916 dnia: Stycznia 06, 2009, 14:38:37 pm »
Hazuki co do tego podsumowania 2008 roku to proszę Cię. Daj jakieś niezależne źródło, a nie wypowiedź menadżera Microsoftu.  :lol:
Ja proponuje kolegi hazukiego nie traktować poważnie. To on mił robic te screeny z Uncharted w 5 min?

Tak.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11917 dnia: Stycznia 06, 2009, 15:13:56 pm »
Odnośnie porównania Star Warsów - obie wersje chodzą w 720p. Klocek standardowo potrafi najwyżej wyświetlić full HD, ale dziwi mnie, że kolesie z benchmarka nie widzą, że grafika jest renderowana w niższej rozdzielczości.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11918 dnia: Stycznia 06, 2009, 15:47:17 pm »
Bo takie pojęcie mają Ci kolesie. Ja się dziwię czemu screen'y z FC2 są tak chamsko rozmazane. Nic takiego nie ma miejsca.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #11919 dnia: Stycznia 06, 2009, 15:49:29 pm »
Bo takie pojęcie mają Ci kolesie. Ja się dziwię czemu screen'y z FC2 są tak chamsko rozmazane. Nic takiego nie ma miejsca.

Jak piszesz o kilku osobach to nie pisz takich słów z dużej litery :D. Hazuki jak zwykle chciał zrobić burdel, ale mu się nie udało.  :(