Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2739174 razy)

0 użytkowników i 46 Gości przegląda ten wątek.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12520 dnia: Stycznia 11, 2009, 16:24:08 pm »
z 2 częsci interview z twórcami K2:
- goal: cinematic experience. lot's of post-processing. analogue look
- motion blur per pixel,
- noise, AA
- spu's are the key for optimal performance on the PS3: Deferred Rendering
- they often use all six: for full fire fights, physics, particles, mp3 streams, 7.1 audio, lighting
- they also help to render effects. 40% extra speed thanx to the spu's
- guns have to feel realsitic, reactions have to be realistic. hit impact system. every bullet has an effect on the surrounding or people in it
- stacked animations with real time rendered ragdoll.. and yep, blow heads off...
- every polygon has mass and material
- real time ray tracing
- holes are not a flat image of a hole
- collision detection of small particles, even sparks.. icing on the cake. will often go unnoticed while playing by a lot of people.
- 5.1 ambient mp3 streams that rotate when you rotate. on top of that stereo music, 3d sound effects, voices in the right positioning, sound filtering.. all in 7.1 uncompressed sound.
- extreme amount of lightsd. 230 lights in this screen (he's showinng the screen). they are proud of this level. impressive
- the robot alone has 8 lights
- tech was developed while making the game.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12521 dnia: Stycznia 11, 2009, 16:46:22 pm »
Dokładnie.(Odnośnie postu A-N)
W skrócie z tego reportażu: po narzekaniach użytkowników odnośnie rysowania nośników przez napęd XO , przedstawiciel M$ stwierdził ,że jest to niemożliwe , gdy konsola pracuje w pozycji stabilnej i wina leży po stronie użytkowników oraz, że problemu nie należy nagłaśniać , ponieważ nie istnieje.
Po przeprowadzonych testach , w stabilnej pozycji poziomej po 5 godz grania 1 z 8 porysował płytę , podobnie w pozycji pionowej . W warunkach domowych liczba ta wzrosła do 3 sztuk na 8(lub 9)
testowanych konsol. Po wysłaniu dokumentacji   ,  M$ udzielił odpowiedzi ( i to nie prędko), że z powodu braku ich przedstawiciela podczas testów , nie mogą się w żaden sposób odnieść do rzekomego problemu.
Ale bajka szczęśliwie się skończyła i niesłusznie narzekającym graczom wymieniono klocki na nowe :lol:
: Styczeń 11, 2009, 16:32:03 pm
- extreme amount of lightsd. 230 lights in this screen
XO w szczytowym momencie ma trzy źródła światła  :-D

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12522 dnia: Stycznia 11, 2009, 16:54:37 pm »
Dokładnie.(Odnośnie postu A-N)
W skrócie z tego reportażu: po narzekaniach użytkowników odnośnie rysowania nośników przez napęd XO , przedstawiciel M$ stwierdził ,że jest to niemożliwe , gdy konsola pracuje w pozycji stabilnej i wina leży po stronie użytkowników oraz, że problemu nie należy nagłaśniać , ponieważ nie istnieje.
Po przeprowadzonych testach , w stabilnej pozycji poziomej po 5 godz grania 1 z 8 porysował płytę , podobnie w pozycji pionowej . W warunkach domowych liczba ta wzrosła do 3 sztuk na 8(lub 9)
testowanych konsol. Po wysłaniu dokumentacji   ,  M$ udzielił odpowiedzi ( i to nie prędko), że z powodu braku ich przedstawiciela podczas testów , nie mogą się w żaden sposób odnieść do rzekomego problemu.
Ale bajka szczęśliwie się skończyła i niesłusznie narzekającym graczom wymieniono klocki na nowe :lol:
: Styczeń 11, 2009, 16:32:03 pm
- extreme amount of lightsd. 230 lights in this screen
XO w szczytowym momencie ma trzy źródła światła  :-D
Dobre i 3 ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12523 dnia: Stycznia 11, 2009, 17:27:13 pm »
Killzone 2 to 30 fps, 720p, 4xAA??
Pytam w zasadzie o to ostatnie...

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12524 dnia: Stycznia 11, 2009, 17:33:18 pm »
tak

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12525 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:06:39 pm »
Z tego co wiem to beta jest w
1280×720, 30fps, 2xAA (quincunx)

Stąd też to lekkie rozmazanie obrazu.

Cytuj
Quincunx AA on PS3 - two geometry sample points are used just like 2xMSAA (so the same storage cost), but it also uses 3 samples belonging to neighbouring pixels (regardless of a polygon edge) to the right and below of the original texture sampled point (see sample pattern image for clarity). The result is a blurring of the entire image, but higher perceived polygon AA. Consider a texture of higher frequency components, lots of different colour patterns. The current pixel's two geometry sample points indicate the pixel is entirely within one polygon. However, the three neighbouring sub-samples are still accounted for in the final pixel, hence the overall image blur.

Gdyby było normalne 2xAA / 4xAA jakie jest najczęściej stosowane na X'e to grafika była by ostrzejsza.
Ale quincunx jest "specjalnością" Nvidi i najszybszym (IIRC) trybem AA na RSX'e - stąd jego stosowanie mimo tej, pozwólny sobie to tak nazwać, wady.
Z drugiej strony - obraz jest lekko rozmazany i lepiej przez to ukrywa słabsze tekstury.

Oczywiście dużo to lepsze niż zwykły chamski blur ukrywający ząbki jaki często jest w portach na PS3 zamiast AA z X'a.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 20:11:18 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

ArkejD

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-02-2008
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12526 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:15:20 pm »
Robi wrażenie. Czy mi się wydaje czy to właśnie ray tracing jest odpowiedzialny za ten niemal fotorealistyczny wygląd aut w gt5 ? Czytałem jakiś czas temu o tej technice i naprawdę niektóre wyrenderowane obrazy były nie do odróżnienia od rzeczywistości.

pier**le, kupuje ps3 jak tylko wyjdzie jakiś bundle z killzone 2. To trzeba będzie zobaczyć na własne oczy.

iko

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12527 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:18:02 pm »
Z tego co wiem to beta jest w
1280×720, 30fps, 2xAA (quincunx)

Stąd też to lekkie rozmazanie obrazu.

Cytuj
Quincunx AA on PS3 - two geometry sample points are used just like 2xMSAA (so the same storage cost), but it also uses 3 samples belonging to neighbouring pixels (regardless of a polygon edge) to the right and below of the original texture sampled point (see sample pattern image for clarity). The result is a blurring of the entire image, but higher perceived polygon AA. Consider a texture of higher frequency components, lots of different colour patterns. The current pixel's two geometry sample points indicate the pixel is entirely within one polygon. However, the three neighbouring sub-samples are still accounted for in the final pixel, hence the overall image blur.

Gdyby było normalne 2xAA / 4xAA jakie jest najczęściej stosowane na X'e to grafika była by ostrzejsza.
Ale quincunx jest "specjalnością" Nvidi i najszybszym (IIRC) trybem AA na RSX'e - stąd jego stosowanie mimo tej, pozwólny sobie to tak nazwać, wady.
Z drugiej strony - obraz jest lekko rozmazany i lepiej przez to ukrywa słabsze tekstury.

Oczywiście dużo to lepsze niż zwykły chamski blur ukrywający ząbki jaki często jest w portach na PS3 zamiast AA z X'a.

To nie zmienia faktu, że to pierd^& killer, który wyp&^% HALO 3 w kosmos. Widać potęgę studiów wewnętrznych SONY.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12528 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:22:01 pm »
Anonim słabo, słabo chłopie. Nie uda Ci się oczernić KZ2, bo gra miecie wszystko co na X0 i to widzi każdy. Co do słabszych tekstur, to każda gra obecnej generacji ma jakieś słabsze tekstury. Niektóre mają ich mniej, inne więcej. Polecam Ci pograć w GeOW2, bo tam tekstury momentami to poziom PS2. KZ2 jest tutaj daleko z przodu.


: Styczeń 11, 2009, 20:20:49 pm
Z tego co wiem to beta jest w
1280×720, 30fps, 2xAA (quincunx)

Stąd też to lekkie rozmazanie obrazu.

Cytuj
Quincunx AA on PS3 - two geometry sample points are used just like 2xMSAA (so the same storage cost), but it also uses 3 samples belonging to neighbouring pixels (regardless of a polygon edge) to the right and below of the original texture sampled point (see sample pattern image for clarity). The result is a blurring of the entire image, but higher perceived polygon AA. Consider a texture of higher frequency components, lots of different colour patterns. The current pixel's two geometry sample points indicate the pixel is entirely within one polygon. However, the three neighbouring sub-samples are still accounted for in the final pixel, hence the overall image blur.

Gdyby było normalne 2xAA / 4xAA jakie jest najczęściej stosowane na X'e to grafika była by ostrzejsza.
Ale quincunx jest "specjalnością" Nvidi i najszybszym (IIRC) trybem AA na RSX'e - stąd jego stosowanie mimo tej, pozwólny sobie to tak nazwać, wady.
Z drugiej strony - obraz jest lekko rozmazany i lepiej przez to ukrywa słabsze tekstury.

Oczywiście dużo to lepsze niż zwykły chamski blur ukrywający ząbki jaki często jest w portach na PS3 zamiast AA z X'a.

To nie zmienia faktu, że to pierd^& killer, który wyp&^% HALO 3 w kosmos. Widać potęgę studiów wewnętrznych SONY.

Ja bym dodał, że widać też potęgę PS3. Tylko studia wewnętrzne Sony potrafią obudzić w pełni, drzemiącą moc konsoli Sony. Dlatego właśnie gry od tych deweloperów mają tak świetne opinie.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12529 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:25:34 pm »
W:HD(który zawsze jest argumentem mocy)- 1080p, 60fpsów, 4xAA
KZ2- 720p, 30 fps, 2xAA.

 :oops:
: Styczeń 11, 2009, 20:24:50 pm
Zabrakło mocy???

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12530 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:26:42 pm »

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12531 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:28:04 pm »
To będzie więcej niż w becie??

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12532 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:28:21 pm »
To będzie więcej niż w becie??
Yup.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12533 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:28:39 pm »
@Ciapkas
PS3 pokazuje że można zrobić ładne gry w 1080p i 60 klatkach animacji i pokazuje też jak powinna wyglądać gra w 720p. :cool: :cool: :cool:

PS. Tak, zabrakło mocy. :lol: :lol: :lol:






Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12534 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:30:15 pm »
No dobra, ale wciąż pozostaje rozdziałka i fpsy.
Więc: czyżby zabrakło mocy? Słyszałem, że można więcej wyciągnąć więc... :)

Marcyś, więc nie rozumiem, czemu skoro jest jeszcze tyle mocy do wykorzystania nie zrobili tego jak w Wipeoucie.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12535 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:30:24 pm »
Z tego co wiem to beta jest w
1280×720, 30fps, 2xAA (quincunx)

Stąd też to lekkie rozmazanie obrazu.

Cytuj
Quincunx AA on PS3 - two geometry sample points are used just like 2xMSAA (so the same storage cost), but it also uses 3 samples belonging to neighbouring pixels (regardless of a polygon edge) to the right and below of the original texture sampled point (see sample pattern image for clarity). The result is a blurring of the entire image, but higher perceived polygon AA. Consider a texture of higher frequency components, lots of different colour patterns. The current pixel's two geometry sample points indicate the pixel is entirely within one polygon. However, the three neighbouring sub-samples are still accounted for in the final pixel, hence the overall image blur.

Gdyby było normalne 2xAA / 4xAA jakie jest najczęściej stosowane na X'e to grafika była by ostrzejsza.
Ale quincunx jest "specjalnością" Nvidi i najszybszym (IIRC) trybem AA na RSX'e - stąd jego stosowanie mimo tej, pozwólny sobie to tak nazwać, wady.
Z drugiej strony - obraz jest lekko rozmazany i lepiej przez to ukrywa słabsze tekstury.

Oczywiście dużo to lepsze niż zwykły chamski blur ukrywający ząbki jaki często jest w portach na PS3 zamiast AA z X'a.



Popatrz na ten obrazek i pokaż mi to lekkie rozmazanie obrazu...
K2 to jedna z najczystszych gier w tej generacji.
Nie wiem, czy jest to 4xAA czy 2xAA - nie jestem ekspertem, więc nie będę się kłócił - mam nadzieję, że ktoś to wyjaśni podając dowody na taki a nie inny stan rzeczy.

Czekam nadal Anonimowy, aż się odniesiesz do rysujących się samoistnie płyt w XO.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12536 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:31:54 pm »
Marcyś, więc nie rozumiem, czemu skoro jest jeszcze tyle mocy do wykorzystania nie zrobili tego jak w Wipeoucie.

Ja rozumiem że ten temat trzeba traktować z przymrużeniem oka, ale nie róbmy sobie kwadratowych jaj porównując future-racer'a do FPP. :lol:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12537 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:32:52 pm »
DO powyższych.
Spokojnie panowie - zaraz rozwolnienia dostaniecie....
Oszczędźcie mi tu też koncertu mini gifów i przeskalowanych w dół obrazków.
@A-n
Dawaj linki w ten sposób:
http://i39.tinypic.com/2hdqp00.jpg
To nie będzie problemów z zauważeniem....
EOT.


-------------
Robi wrażenie. Czy mi się wydaje czy to właśnie ray tracing jest odpowiedzialny za ten niemal fotorealistyczny wygląd aut w gt5 ? Czytałem jakiś czas temu o tej technice i naprawdę niektóre wyrenderowane obrazy były nie do odróżnienia od rzeczywistości.

Wiesz jest "ray tracing" i ray tracing
Taki prawdziwy jest niezwykle obliczeniożerny i wielordzeniowe komputery mogą sobie pozwolić na renderowanie paru kulek z odbiciami w 640x480 w kilkunastu klatkach.

na PS3 też się ludzie tym bawią:
http://eric_rollins.home.mindspring.com/ray/ray.html
Cytuj
My program (reduced screen shot above) runs at 1024 by 564 resolution. With 10 spheres and one light source in the scene it runs at 13 frames per second on the PS3 using all 6 SPEs

To powyżej to tylko zabawa.
Jak się to zoptymalizuje to całkiem niezłe efekty można osiągnąć - ale  to jeszcze nie ta generacja aby jedna konsola udzwignęła całą grę z ray tracingiem.

I niestety nie wszystko się da tym osiągnąć.
Dlatego grafika ciągle opiera się na rastrach - czyli poligony , tekstury itd.

A to "ray tracing" co tu jest reklamowane w grach to tylko takie sztuczki wzbogacające/ poprawiające obraz.
Szczątkowe obliczenia o małej precyzji i liczbie odbić są robione bardziej jako pomoc - lepsze cienie i oświetlenie itd.


----------
W:HD(który zawsze jest argumentem mocy)- 1080p, 60fpsów, 4xAA
KZ2- 720p, 30 fps, 2xAA.

 :oops:
: Styczeń 11, 2009, 20:24:50 pm
Zabrakło mocy???

Zaraz zaraz Wipeout ma 4xAA?
Z tego co wiem kompletnie nie ma AA.
O tym że pełne 1080p jest tylko czasami i jest skalowane w dół w locie już było...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 20:50:40 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12538 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:45:14 pm »
DO powyższych.
Spokojnie panowie - zaraz rozwolnienia dostaniecie....
Oszczędźcie mi tu też koncertu mini gifów i przeskalowanych w dół obrazków.
EOT.

Aż tak boli fakt że KZ2 to parę klas wyższej jakości grafika niż to co oferuje X0? Niczego nie będziemy tutaj szczędzić. Jaki jest KZ2, każdy widzi i to bardzo dobrze że jest jeszcze konsola na rynku, która potrafi pokazać coś znacznie ponad Gears od War. :cool:

Wiesz jest "ray tracing" i ray tracing
Taki prawdziwy jest niezwykle obliczeniożerny i wielordzeniowe komputery mogą sobie pozwolić na renderowanie paru kulek z odbiciami w 640x480 w kilkunastu klatkach.

Zapewne dla X0 owszem parę kulek z odbiciami to szczyt. PS3 potrafi coś więcej.


: Styczeń 11, 2009, 20:37:29 pm
Buhaha uśmiałem się po pachy odnośnie braku AA w W:HD. Bardzo proszę, niech mi ktoś wytłumaczy jakim cudem w takim razie, nie widać w grze ząbków? Nie ma AA i ząbków też nie ma. Jeśli to jakieś sztuczki programistów, to ja chcę takich sztuczek całą masę bo dają oczekiwany efekt. Ku..a kto pisze takie pierdoły, które daje tutaj Anonimowy?
: Styczeń 11, 2009, 20:40:51 pm
Odnośnie rozdzielczości w W:HD to wszyscy są zgodni że sposób w jaki rozwiązało to LS jest godny podziwu. X0 czegoś takiego po potrafi. Także jaka by nie była ta rozdzielczość (co nie zmienia faktu że jest 1080p) to i tak W:HD jest popisem genialnej oprawy, jakiej nie uświadczymy na żadnej innej konsoli.
: Styczeń 11, 2009, 20:43:39 pm
Robi wrażenie. Czy mi się wydaje czy to właśnie ray tracing jest odpowiedzialny za ten niemal fotorealistyczny wygląd aut w gt5 ? Czytałem jakiś czas temu o tej technice i naprawdę niektóre wyrenderowane obrazy były nie do odróżnienia od rzeczywistości.

pie*****, kupuje ps3 jak tylko wyjdzie jakiś bundle z killzone 2. To trzeba będzie zobaczyć na własne oczy.

Nie tylko KZ2. Jak zobaczysz GT5:P albo W:HD to też będziesz szukał szczęki po podłodze. Teraz PS3 wyrwiesz już za 1200zł.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12539 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:45:39 pm »
Zapewne dla X0 owszem parę kulek z odbiciami to szczyt. PS3 potrafi coś więcej.


: Styczeń 11, 2009, 20:37:29 pm

Fajne ale i tak bieeednie wygląda.
Należało by też wspomnieć, że video jest renderowane na IBM? BladeCenter? QS21 (mówią o tym w filmiku)
A tam są 2 pełne Cell'e.

Cytuj
On an IBM BladeCenter QS21, a fixed orbit is selected around the scene and frames are output to memory or, optionally, stored to files rather than being displayed. Using the Blade's two Cell Broadband Engines, with a combined 16 SPEs, for ray-tracing performance is dramatically enhanced and continues to increase linearly with the clustering capabilities of the full Interactive Ray Tracer server.

Zresztą mi chodzi o to, że jeszcze nie ta generacja aby całą grę dzwignąć prawdziwym ray tracingiem.

A to że w celach reklamowych to co się w grach używa nazywa się na wyrost... no cóż już mnie superkomputery w stylu PS2 i PS3 przyzwyczaiły.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 20:48:29 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12540 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:46:29 pm »
Nie wiem jak można mówić że W:HD jest piękny, co w nim takiego fajnego ? To już lepiej było się posługiwać przykładem Uncharted :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12541 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:47:40 pm »

: Styczeń 11, 2009, 20:47:05 pm
Nie wiem jak można mówić że W:HD jest piękny, co w nim takiego fajnego ? To już lepiej było się posługiwać przykładem Uncharted :P

Grałeś? Nie znam osoby, która by w to zagrała i nie zrobiła WOW. Zresztą oceny za oprawę A/V mówią same za siebie.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12542 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:49:12 pm »
Nie grałem ale nie wiem co może być w niej pięknego, jakieś statki kosmiczne, zamknięte trasy i to wszystko. Nie lubię tej gry :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12543 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:54:23 pm »
Zapewne dla X0 owszem parę kulek z odbiciami to szczyt. PS3 potrafi coś więcej.


: Styczeń 11, 2009, 20:37:29 pm

Fajne ale i tak bieeednie wygląda.

Bieeeeednie to wygląda Halo3.
: Styczeń 11, 2009, 20:49:27 pm
Nie grałem ale nie wiem co może być w niej pięknego, jakieś statki kosmiczne, zamknięte trasy i to wszystko. Nie lubię tej gry :P

Czyli wszystko jasne. 8) Każdy kto grał, zdaje sobie sprawę co może być pięknego w tej grze.
: Styczeń 11, 2009, 20:50:01 pm
A to że w celach reklamowych to co się w grach używa nazywa się na wyrost... no cóż już mnie superkomputery w stylu PS2 i PS3 przyzwyczaiły.

To ciekawe do czego przyzwyczaił Cię X0. :lol: Do rysowania płyt, ROD'a, gier ze średnią oprawą A/V?

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12544 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:55:35 pm »

No fajne , dużo ładniejsze.
Ale "trochę" wymagające.

Cytuj
IBM Interactive Ray-tracer (iRT) using three Sony Playstation3s (PS3)

Czekamy na to co pokaże PS4/X720...


--------------
To ciekawe do czego przyzwyczaił Cię X0. :lol: Do rysowania płyt, ROD'a, gier ze średnią oprawą A/V?
Do lepszej grafiki,  płynniejszej animacji, AA, w więcej niż 90% gier multiplatformowych.
Do doskonałego skalowania do 1080i/p (i innych rozdzielczości dla użytkowników monitorów) w każdej grze itd.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 20:59:11 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

iko

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12545 dnia: Stycznia 11, 2009, 20:59:16 pm »
Ludzie, ale wam ściska cztery litery, to kupcie sobie PS3 i po problemie. ;P   

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12546 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:00:40 pm »
Ludzie, ale wam ściska cztery litery, to kupcie sobie PS3 i po problemie. ;P   


Hehehe macie kolejnego z Sony Defence Force , tylko ten pierdzieli jeszcze bardzie od - rzeczy  :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12547 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:02:26 pm »
To ciekawe do czego przyzwyczaił Cię X0. :lol: Do rysowania płyt, ROD'a, gier ze średnią oprawą A/V?
Do lepszej grafiki,  płynniejszej animacji, AA, doskonałego skalowania do 1080i/p (i innych rozdzielczości dla użytkowników monitorów) w każdej grze itd. w więcej niż 90% gier multiplatformowych.

Jeśli chodzi o grafikę to:

Sony exlusives >>>>>>> gry multiplatformowe

:cool: :cool: :cool:

PS. Tylko 90% lepszych gier multiplaformowych? Przecież PS3 miało nie dawać rady w takich grach, a tu proszę. Da się zrobić takie same a nawet lepsze porty na PS3? Da się. Także argument zdechł .
: Styczeń 11, 2009, 21:01:18 pm
Ludzie, ale wam ściska cztery litery, to kupcie sobie PS3 i po problemie. ;P   


Hehehe macie kolejnego z Sony Defence Force , tylko ten pierdzieli jeszcze bardzie od - rzeczy  :lol:

Ej Stalker Ty miałeś wcale X0 nie kupować. Miałeś nawet taki ładny syg. :P

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12548 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:06:26 pm »
To ciekawe do czego przyzwyczaił Cię X0. :lol: Do rysowania płyt, ROD'a, gier ze średnią oprawą A/V?
Do lepszej grafiki,  płynniejszej animacji, AA, doskonałego skalowania do 1080i/p (i innych rozdzielczości dla użytkowników monitorów) w każdej grze itd. w więcej niż 90% gier multiplatformowych.

Jeśli chodzi o grafikę to:

Sony exlusives >>>>>>> gry multiplatformowe

:cool: :cool: :cool:

PS. Tylko 90% lepszych gier multiplaformowych? Przecież PS3 miało nie dawać rady w takich grach, a tu proszę. Da się zrobić takie same a nawet lepsze porty na PS3? Da się. Także argument zdechł .
: Styczeń 11, 2009, 21:01:18 pm
Ludzie, ale wam ściska cztery litery, to kupcie sobie PS3 i po problemie. ;P   


Hehehe macie kolejnego z Sony Defence Force , tylko ten pierdzieli jeszcze bardzie od - rzeczy  :lol:

Ej Stalker Ty miałeś wcale X0 nie kupować. Miałeś nawet taki ładny syg. :P

Lepsze porty na PS3 to te porty ktore byly robione z wielkim opoznieniem

A co do PS3 to pewnie kiedys kupie ... Tylko nie dlatego ze mi dupe sciska nie wiem dlaczego , tylko dlatego ze chce pograc sobie w niezle excl ;)

Ja X0 mialem nie kupowac ? A no moze cos takiego bylo ale co z tego ? Stare czasy . Kupno X0 okazalo sie dobra decyzja  :smile:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12549 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:07:15 pm »
@MarcePan
Uciekło ci "w więcej niż"
o tu:
do lepszej grafiki,  płynniejszej animacji, AA, w więcej niż 90% gier multiplatformowych.
Do doskonałego skalowania do 1080i/p (i innych rozdzielczości dla użytkowników monitorów) w każdej grze itd.

A nie mogłem napisać 100% jakieś 3 czy 4 pozycje lepsze na PS3 to są.  :P
Głównie rzeczy które poprawiono po zbyt pośpiesznej premierze na X360...
blah blah blah blah blah blah blah blah
EOT.

----

To będzie więcej niż w becie??
Yup.

Nie chcialbym być upierdliwy - ale skąd ta informacja?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 21:12:22 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

iko

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12550 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:08:20 pm »
widzę, że niektórzy się nie znają na żartach..

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12551 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:10:41 pm »
Anonim nie zmienia to faktu że na PS3 są również takie same lub lepszy gry multiplatformowe. Także PS3 potrafi to samo co X0...ale ale, chwilunia...spójrzmy na gry od studiów Sony. Hmmmmm, no i dochodzimy do wniosku że PS3 potrafi znacznie więcej niż X0.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12552 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:12:23 pm »
Nie chcialbym być upierdliwy - ale skąd ta informacja?
Temat "Ask the dev" na forum PlayStation.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12553 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:14:41 pm »
Chwila, xbox 1.5 potrafi niewiele mniej niz 120 fps na dwoch tv ps3? to i tak nie jest az tak zle.
Szkoda, ze jak gram na x0 to nie mam "zen grania"a jak odpalam ps3 to gdzie jest 4d? :-(

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12554 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:19:57 pm »
Nie chcialbym być upierdliwy - ale skąd ta informacja?
Temat "Ask the dev" na forum PlayStation.

Coś konkretniej jeżeli można prosić?.
Te 2 tematy >300 stron.

Jedyną wypowiedź dewelopera jaką znalazłem to ta mówiącą, że 2xAA a nie4xAA

Re: Killzone 2 - Ask the Dev thread     
Dev Team motherh666

Cytuj
Cytuj
    vegna wrote:
    I read somewhere that Killzone 2 uses 4xAA, so i assume that you are also using HDR and the whole thing about the ps3 can't do both is debunked.
it is 2x.  More on the tech soon.
 
Seb Downie - QA Manager - Guerrilla Games
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&message.id=2942#M2942
« Ostatnia zmiana: Stycznia 11, 2009, 21:24:53 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12555 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:26:30 pm »
Anonim nie zmienia to faktu że na PS3 są również takie same lub lepszy gry multiplatformowe. Także PS3 potrafi to samo co X0...ale ale, chwilunia...spójrzmy na gry od studiów Sony. Hmmmmm, no i dochodzimy do wniosku że PS3 potrafi znacznie więcej niż X0.
Nie wiem dlaczego wiele osób pomija istnienie koszących tytułów 1st party na PS3 cały czas obracając się wokół gier multiplatformowych.

Przyzwyczajcie się do tego, że to co najlepsze graficznie powstaje na PS3 z dopiskiem exclusive - czyli tytuły od 1st party właśnie...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12556 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:27:42 pm »
Najlepszym tego dowodem bedzie wlasnie Killzone ktory zmiecie wszystko z powierzchni Ziemii

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12557 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:36:57 pm »
Na rozwiązanie kwestii 4xAA czy 2xAA chyba będziemy musieli trochę poczekać, szukałem i nie mogę znaleźć wiarygodnego źródła by ostatecznie potwierdzić którąś wersję.

Wg. tego co przeczytałem jednak - w niektórych momentach 2xAA (quincunx) wygląda lepiej niż 4xAA, więc nic się nie stanie jeśli w finalnej wersji zostanie tak jak było w becie...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12558 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:44:23 pm »
Wiesz, według Anonima W:HD nie ma wcale AA. :lol: KZ2 może też nie mieć wcale AA, jeśli krawędzie będą tak wygładzone jak w W:HD. Ja się nie obrażę.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #12559 dnia: Stycznia 11, 2009, 21:47:22 pm »

: Styczeń 11, 2009, 20:47:05 pm
Nie wiem jak można mówić że W:HD jest piękny, co w nim takiego fajnego ? To już lepiej było się posługiwać przykładem Uncharted :P

Grałeś? Nie znam osoby, która by w to zagrała i nie zrobiła WOW. Zresztą oceny za oprawę A/V mówią same za siebie.
Grałem w demo i grafika jest ładna, ale bez przesady. Dalsze otoczenie i pojazdy są bardzo proste. Demko graficznie oceniłbym na 8/10, więc może pełna zasługiwałaby na 9, ale nie więcej.

Co do GT5, to jest podobnie bo niektóre elementy są bardzo dobre, a niektóre słabe. Na razie wstrzymuję się z oceną grafiki, bo niewiele grałem i przeszedłem tylko kategorię C, jednak swego czasu PGR4 zrobił na mnie większe wrażenie, no ale to było rok temu.
Przy ocenie grafiki dużo zależy w co graliśmy wcześniej np swego czasu TDU robiło na mnie duże wrażenie graficznie, a jak niedawno odpaliłem to wydawało się biedne.