Zaraz, zaraz - obie tak jakoś chodzą w "FullHD wannabe".
Gt5:P w 1280x1080 cały czas podczas wyścigu, do tego gra ma 2xAA.
Pełne 1920x1080 bez AA jest w garażu.
Wipeout zaś skaluje w zależności od obciązenia od pełnego 1920x1080 przy małym obciążeniu (pusta trasa/mało ruchu) w dół do 1280x1080 tak aby utrzymać jak najdłużej 60fps...
Jak chcesz 'true full HD no tricks' to Ridge Racer się kłania
Wipeout w odróżnieniu od większości gier na konsole chodzi nie tylko w attract mode czy w garażu w 1080p, ale też w grze właściwej. Czytałem, że niby wraz ze wzrostem prędkości rozdzielczość maleje, ale dla mojego ludzikiego oka jest to nie do wychwycenia. O ile to, że GT5:P chodzi w Bullshit HD i to widać, tak na Wipeout nie moge złego słowa powiedzieć. W ogólę złego słowa na wipeouta nie mogę powiedzieć, jeżeli chodzi o stronę techniczną (i merytoryczną też), ma gra faktycznie 1920x1080 (kiedy trzeba
), chodzi w stałych 60fpsach, ma zajebiste tekstury, shadery i nie ma się za bardzo do czego przyczepić. Owszem jest minimaliz, nie ma rozbudowanego drugiego planu, trasy są krótkie i wąskie, oświetlenie jest poprawne, ale gra robi piorunujące wrażenie i razem z Uncharted, GT5:P, KZ2, RE5 i Ratchetem jest to absolutny top tego co konsole obecnie oferują w kwestii grafiki