Chlopie!!! O jakim progresie ty mowisz (chodzi mi o Uncharted 2)? Skad wiesz, ze roznica pomiedzy pierwsza czescia a druga bedzie az taka wielka? AAaa ja Cie rozumiem wierzysz developerom. "Pierwszy Uncharted wykorzystywal tylko 30% mocy konsolki, druga ces bedzie wykorzystywala 100%". Skriny z U2 nie roznia sie jakos specjhalnie od pierwowzoru
Slepy jestes? Wez sobie przejrzyj screeny jeszcze raz + oba trailery na silniku U2 w HD. Poza tym nie pisz do mnie jak to kretyna 'co Ty wierzysz w te 30%' itd, nie rzucaj demagogia, bo jak Ci brak argumentow to po prostu nic nie pisz. Popatrz w U2 na fizyke, popatrz na efekty czastkowe, popatrz na modele postaci i przepych otoczenia, jesli naprawde nie widzisz roznicy to czas sie wybrac do okulisty [btw trzeba jeszcze brac poprawke, ze build, ktory widzielismy bedzie do pelnej wersji opozniony o rok].
Co do UE3 to dobrze wiesz, ze wiekszosc gier na nim smiga to tez tworcy na nim niezle zarabiaja czyli jak widzisz twoj argument z tym ze EDGE jest "rozdawany" do innych developerow troche nie wypalil.
A co ma piernik do wiatraka? Czy ja pisze tu o zarobkach, czy o przewage technologicznej? Napisales, ze GeoW 2 byl pisany w 2 lata, przez co jest zrobiony troche na odwal sie i nie jest tak swietny graficznie jakby moglbyc w porownaniu do tworzonego 5 lat Killzone 2 [choc 5 lat to dla mnie troche naduzycie, ale w/e], a jak Ci mowie, ze silnik UE byl tworzony dokladnie tyle samo, plus jeszcze byl potem przez 2 lata dopracowywany! i mimo to jest gorszy.
Girsy maja niszczace sie srodowisko moze nie w takim stopniu jak to bylo zaprezentowane w UE3,5 tech demo, ale jednak. killzone tez nie bedzie mial super zniszczalnego otoczenia.
Ej, ale co z tego, ze Killzone 2 nie ma super zniszczalnego otoczenia? GG nie chwalili sie, ze ich silnik potrafi to i ze zaimplementuja takie uber zniszczenia w swojej produkcji, a EPIC tak, i nie dotrzymali slowa tak samo jak niedotrzymali poziomu prezentacji UE 3 w stosunku do GeoW 1.
Oprocz tego roznica widoczna jest glownie w wspomnianym przec Ciebie oswietleniu i animacji reszta elementow stoi na zblizonym poziomie, a modele postaci sa lepsze w GeoW2
Gdzie Ty masz lepsze modele postaci w GeoW 2? Widziales jak wyglada sama dlon w Killzone? Pokaz takie ujecie mi prosze z GeoW 2.
Poza tym w Killzone 2 masz o wiele lepsze modele broni, niektore tekstury juz sa lepsze od tych z GeoW 2 [podloza np z tego co widzielismy]. Masz wiatr, ktory wplywa na rozgrywke, masz 3D slady po kulach, masz dym, ktorego nie ma zadna inna gra, nawet PC'towa, masz dynamiczne plomienie, masz nawet iskry, ktore maja wlasna fizyke.