Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2698488 razy)

0 użytkowników i 24 Gości przegląda ten wątek.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16720 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:31:26 am »
Zaraz się rozpłaczę  :lol:

Powinieneś, bo wyzywanie innych od idiotów nie jest jakoś szczególnie wybitne :).

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol:


Kurcze , ładna wojna :P

Wracając do tematu : PC ma malo excl - dziękuje


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16721 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:34:40 am »


Nawet w renderowaniu grafiki można zrobić koślawy model  :lol: . Idz Jurek pobaw się blenderem , nawet funkcja smooth nie zakryje takich krzaczków jak kanciaste ramie

Od kiedy to S-E pozwala sobie w "renderkach" na takie kanty?

: Kwiecień 18, 2009, 09:32:47 am

Kurcze , ładna wojna :P

Wracając do tematu : PC ma malo excl - dziękuje


Mr_Zombie kiedyś udowadniał ,że ma najwięcej i argumenty były przekonywujące 8)

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16722 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:38:20 am »
S-E czy sre - widziałem prace profesjonalnych modelatorów i tez zdarzają się u nich krzaki, nikt nie jest idealny  :???:

Zresztą , ty nie masz jak mi potwierdzić ze to jest real time , a ja Ci w żaden sposób nie potwierdzę ze to jest w renderek
: Kwiecień 18, 2009, 08:36:22 am


Nawet w renderowaniu grafiki można zrobić koślawy model  :lol: . Idz Jurek pobaw się blenderem , nawet funkcja smooth nie zakryje takich krzaczków jak kanciaste ramie

Od kiedy to S-E pozwala sobie w "renderkach" na takie kanty?

: Kwiecień 18, 2009, 09:32:47 am

Kurcze , ładna wojna :P

Wracając do tematu : PC ma malo excl - dziękuje


Mr_Zombie kiedyś udowadniał ,że ma najwięcej i argumenty były przekonywujące 8)

Spoko , napisałem tak żeby nie robić offtopa :P

A gierki typu: "  Jakas tam strategia" nie są dla mnie excl

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16723 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:39:50 am »
S-E czy sre - widziałem prace profesjonalnych modelatorów i tez zdarzają się u nich krzaki, nikt nie jest idealny  :???:

Zresztą , ty nie masz jak mi potwierdzić ze to jest real time , a ja Ci w żaden sposób nie potwierdzę ze to jest w renderek
http://www.gamersyde.com/leech_10543_en.html

Oglądałeś to? Jak byk widać ,że to real time'owa cut scenka.
: Kwiecień 18, 2009, 09:38:53 am
Spoko , napisałem tak żeby nie robić offtopa :P

A gierki typu: "  Jakas tam strategia" nie są dla mnie excl
Jak nie , jak tak  :-D

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16724 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:40:19 am »
A gierki typu: "  Jakas tam strategia" nie są dla mnie excl
:lol: :lol: :lol:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16725 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:41:24 am »
S-E czy sre - widziałem prace profesjonalnych modelatorów i tez zdarzają się u nich krzaki, nikt nie jest idealny  :???:

Zresztą , ty nie masz jak mi potwierdzić ze to jest real time , a ja Ci w żaden sposób nie potwierdzę ze to jest w renderek
http://www.gamersyde.com/leech_10543_en.html

Oglądałeś to? Jak byk widać ,że to real time'owa cut scenka.
: Kwiecień 18, 2009, 09:38:53 am
Spoko , napisałem tak żeby nie robić offtopa :P

A gierki typu: "  Jakas tam strategia" nie są dla mnie excl
Jak nie , jak tak  :-D

No po czym niby widać ze to realtime ? (Filmiki mi nie ruszają, przeglądarka sie pierdoli :P  :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16726 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:44:17 am »
No po czym niby widać ze to realtime ? (Filmiki mi nie ruszają, przeglądarka sie pierdoli :P  :lol:
No choćby po tym: :mrgreen:




Btw , takie trailery to ja ściągam i odpalam na PS3 , nie będę tego plugawił pecetowymi przeglądarkami :eek:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2009, 09:46:06 am wysłana przez Jurass »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16727 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:46:46 am »
Jesus , myślałem ze ten obrazek już przerabialiśmy  :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16728 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:50:55 am »
Jesus , myślałem ze ten obrazek już przerabialiśmy  :P
Ok , to zróbmy tak:
Anonimowy poda swój GT:                   render
Anonimowy nie poda swojego GT:         real time

 :lol:
Idę sobie , narazie.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16729 dnia: Kwietnia 18, 2009, 09:55:18 am »
Tak trudno skorzystać z google'a??
First Final Fantasy Versus XIII Real Time PS3 Screens

Cytuj
The Tokyo Game Show 2008 Final Fantasy Versus XIII trailer featured one scene rendered in the PS3 in real time. According to the game's director Tetsuya Nomura, that scene was the one where Noctis meets blonde-haired heroine Stella. The upcoming issue of Japanese game magazine Famitsu has scans of this scene. Below in the gallery, there are blurry pics of them. Have a look.




aglagla

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-10-2008
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16730 dnia: Kwietnia 18, 2009, 10:02:01 am »
:lol:


Kurcze , ładna wojna :P

Wracając do tematu : PC ma malo excl - dziękuje
Jaka tam wojna, woja dopiero będzie kiedy wkroczą elitarne jednostki SDF wraz z admirałem MARCE... :D

Tak trudno skorzystać z google'a??
First Final Fantasy Versus XIII Real Time PS3 Screens

Cytuj
The Tokyo Game Show 2008 Final Fantasy Versus XIII trailer featured one scene rendered in the PS3 in real time. According to the game's director Tetsuya Nomura, that scene was the one where Noctis meets blonde-haired heroine Stella. The upcoming issue of Japanese game magazine Famitsu has scans of this scene. Below in the gallery, there are blurry pics of them. Have a look.





Google czasami prawdę nie powie chyba każdy pamięta pierwszy filmik z KZ2 i jego realtime :P

Cytuj
NPD Top 20


1. RESIDENT EVIL 5* 360 CAPCOM USA
2. POKEMON PLATINUM VERSION NDS NINTENDO OF AMERICA
3. HALO WARS* 360 MICROSOFT
4. RESIDENT EVIL 5* PS3 CAPCOM USA
5. WII FIT WII NINTENDO OF AMERICA
6. MLB '09: THE SHOW PS3 SONY
7. KILLZONE 2 PS3 SONY
8. WII PLAY W/ REMOTE WII NINTENDO OF AMERICA
9. MARIO KART W/WHEEL WII NINTENDO OF AMERICA
10. MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K9 360 TAKE 2 INTERACTIVE
11. GUITAR HERO METALLICA 360 ACTIVISION BLIZZARD
12. CALL OF DUTY: WORLD AT WAR* 360 ACTIVISION BLIZZARD
13. STREET FIGHTER IV* 360 CAPCOM USA
14. MARIO KART DS NDS NINTENDO OF AMERICA
15. STREET FIGHTER IV* PS3 CAPCOM USA
16. NEW SUPER MARIO BROS NDS NINTENDO OF AMERICA
17. PROFESSOR LAYTON AND THE CURIOUS VILLAGE NDS NINTENDO OF AMERICA
18. MLB '09: THE SHOW PS2 SONY
19. HALO 3* 360 MICROSOFT
20. LEGO STAR WARS: COMPLETE SAGA WII LUCASARTS

Top 10 Wii:

1. WII FIT NINTENDO OF AMERICA
2. WII PLAY W/ REMOTE NINTENDO OF AMERICA
3. MARIO KART W/WHEEL NINTENDO OF AMERICA
4. LEGO STAR WARS: COMPLETE SAGA LUCASARTS
5. LINK'S CROSSBOW TRAINING NINTENDO OF AMERICA
6. GUITAR HERO WORLD TOUR* ACTIVISION BLIZZARD
7. GUITAR HERO METALLICA ACTIVISION BLIZZARD
8. NEW PLAY CONTROL! MARIO POWER TENNIS NINTENDO OF AMERICA
9. MADWORLD SEGA OF AMERICA
10. SONIC AND THE BLACK KNIGHT SEGA OF AMERICA

Top 10 Xbox 360:

1. RESIDENT EVIL 5* CAPCOM USA
2. HALO WARS* MICROSOFT
3. MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K9 TAKE 2 INTERACTIVE
4. GUITAR HERO METALLICA ACTIVISION BLIZZARD
5. CALL OF DUTY: WORLD AT WAR* ACTIVISION BLIZZARD
6. STREET FIGHTER IV* CAPCOM USA
7. HALO 3* MICROSOFT
8. TOM CLANCY'S H.A.W.X. UBISOFT
9. NBA 2K9 TAKE 2 INTERACTIVE
10. WWE LEGENDS OF WRESTLEMANIA THQ

Top 10 PlayStation 2:

1. MLB '09: THE SHOW SONY
2. NARUTO: ULTIMATE NINJA 4 NAMCO BANDAI GAMES OF AMERICA
3. GRAND THEFT AUTO: SAN ANDREAS TAKE 2 INTERACTIVE
4. NBA 2K9 TAKE 2 INTERACTIVE
5. MAJOR LEAGUE BASEBALL 2K9 TAKE 2 INTERACTIVE
6. RESIDENT EVIL 4* CAPCOM USA
7. TOMB RAIDER: UNDERWORLD EIDOS INTERACTIVE
8. GOD OF WAR II SONY
9. CALL OF DUTY: WORLD AT WAR ACTIVISION BLIZZARD
10. GUITAR HERO WORLD TOUR* ACTIVISION BLIZZARD

Top 10 PlayStation 3:

1. RESIDENT EVIL 5* CAPCOM USA
2. MLB '09: THE SHOW SONY
3. KILLZONE 2 SONY
4. STREET FIGHTER IV* CAPCOM USA
5. GUITAR HERO METALLICA ACTIVISION BLIZZARD
6. TOM CLANCY'S H.A.W.X. UBISOFT
7. CALL OF DUTY: WORLD AT WAR ACTIVISION BLIZZARD
8. WWE LEGENDS OF WRESTLEMANIA THQ
9. SONIC'S ULTIMATE GENESIS COLLECTION SEGA OF AMERICA
10. NBA 2K9 TAKE 2 INTERACTIVE

Top 10 Game Boy Advance:

1. ASTEROIDS/PONG/YARS DESTINATION SOFTWARE INC.
2. UNO 52 DESTINATION SOFTWARE INC.
3. PUPPY LUV: SPA & RESORT ACTIVISION BLIZZARD
4. BIG MUTHA TRUCKERS DESTINATION SOFTWARE INC.
5. VALUE GAME BUNDLE 14.99 MULTIPLE VIDEO GAME MANUFACTURER
6. GBA SPYHUNTER/SUPERSPRINT DESTINATION SOFTWARE INC.
7. VAN HELSING ACTIVISION BLIZZARD
8. PRINCESS NATASHA: STUDENT SECRET AGENT DESTINATION SOFTWARE INC.
9. UNO/FREEFALL DESTINATION SOFTWARE INC.
10. GAUNTLET/RAMPART DESTINATION SOFTWARE INC.

Top 10 Nintendo DS:

1. POKEMON PLATINUM VERSION NINTENDO OF AMERICA
2. MARIO KART DS NINTENDO OF AMERICA
3. NEW SUPER MARIO BROS NINTENDO OF AMERICA
4. PROFESSOR LAYTON AND THE CURIOUS VILLAGE NINTENDO OF AMERICA
5. GRAND THEFT AUTO: CHINATOWN WARS TAKE 2 INTERACTIVE
6. LEGO STAR WARS: COMPLETE SAGA LUCASARTS
7. PHINEAS AND FERB DISNEY INTERACTIVE STUDIOS
8. MARIO PARTY NINTENDO OF AMERICA
9. SUPER MARIO 64 DS NINTENDO OF AMERICA
10. CLUB PENGUIN: ELITE PENGUIN FORCE DISNEY INTERACTIVE STUDIOS

Top 10 PSP:

1. MLB '09: THE SHOW SONY
2. RESISTANCE: RETRIBUTION SONY
3. PHANTASY STAR PORTABLE SEGA OF AMERICA
4. GRAND THEFT AUTO: LIBERTY CITY STORIES TAKE 2 INTERACTIVE
5. GRAND THEFT AUTO: VICE CITY STORIES TAKE 2 INTERACTIVE
6. IRON MAN SEGA OF AMERICA
7. MEDAL OF HONOR: HEROES 2 ELECTRONIC ARTS
8. MIDNIGHT CLUB: LA REMIX TAKE 2 INTERACTIVE
9. WWE SMACKDOWN VS RAW 2008 THQ
10. MX VS ATV UNLEASHED: ON THE EDGE THQ

Top 10 Portable Games (All):

1. NDS POKEMON PLATINUM VERSION NDS NINTENDO OF AMERICA
2. NDS MARIO KART DS NDS NINTENDO OF AMERICA
3. NDS NEW SUPER MARIO BROS NDS NINTENDO OF AMERICA
4. NDS PROFESSOR LAYTON AND THE CURIOUS VILLAGE NDS NINTENDO OF AMERICA
5. NDS GRAND THEFT AUTO: CHINATOWN WARS NDS TAKE 2 INTERACTIVE
6. NDS LEGO STAR WARS: COMPLETE SAGA NDS LUCASARTS
7. NDS PHINEAS AND FERB NDS DISNEY INTERACTIVE STUDIOS
8. PSP MLB '09: THE SHOW NDS SONY
9. NDS MARIO PARTY NDS NINTENDO OF AMERICA
10. NDS SUPER MARIO 64 DS NDS NINTENDO OF AMERICA

Top 10 Accessories

1. WII NUNCHUK CONTROLLER NINTENDO OF AMERICA
2. 360 LIVE 1600 POINT GAME CARD MICROSOFT
3. WII REMOTE CONTROLLER W/ JACKET NINTENDO OF AMERICA
4. PS3 DUALSHOCK 3 WIRELESS CONTROLLER SONY
5. 360 LIVE 1 MONTH GOLD CARD MICROSOFT
6. WII REMOTE CONTROLLER NINTENDO OF AMERICA
7. 360 HEADSET MICROSOFT
8. 360 LIVE 12 MONTH GOLD CARD MICROSOFT
9. 360 LIVE 3 MONTH GOLD CARD MICROSOFT
10. WII WHEEL GRIP NINTENDO OF AMERICA
Halo 2.5 na 19 miejscu, nie rozumiem jak można kupować grę z last genową grafiką.



Chris coś dla Ciebie :P
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2009, 10:07:31 am wysłana przez aglagla »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16731 dnia: Kwietnia 18, 2009, 10:05:30 am »
LOL MLB lepiej od K2  :lol:

A co ma być dla mnie? Gif? Nie podoba mi się :(. Jednak zgadzam się z nim:

1. Ninny
2. Microsoft
3. Sony
Ale czy normalny gracz przejmuje się takimi statystykami?

Jeszcze zauważyłem, że GTA na PSP dalej schodzi  :shock:. Może Rockstar pójdzie po rozum do głowy i patrząc na ŻAŁOSNE wyniki GTA:CW wróci do PSP :).
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2009, 10:28:03 am wysłana przez Chris »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16732 dnia: Kwietnia 18, 2009, 10:06:09 am »
Jesus , myślałem ze ten obrazek już przerabialiśmy  :P
Ok , to zróbmy tak:
Anonimowy poda swój GT:                   render
Anonimowy nie poda swojego GT:         real time

 :lol:
Idę sobie , narazie.

Dobra , wchodzę w to :P

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16733 dnia: Kwietnia 18, 2009, 10:08:56 am »
No niezły gif :-P Jurass masz konkurenta :grin: Pokaż mu jak to się robi :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16734 dnia: Kwietnia 18, 2009, 10:10:19 am »
Tak trudno skorzystać z google'a??
First Final Fantasy Versus XIII Real Time PS3 Screens

Cytuj
The Tokyo Game Show 2008 Final Fantasy Versus XIII trailer featured one scene rendered in the PS3 in real time. According to the game's director Tetsuya Nomura, that scene was the one where Noctis meets blonde-haired heroine Stella. The upcoming issue of Japanese game magazine Famitsu has scans of this scene. Below in the gallery, there are blurry pics of them. Have a look.





Google czasami prawdę nie powie chyba każdy pamięta pierwszy filmik z KZ2 i jego realtime :P


Tak, wszyscy pamiętają tamten render oraz to co dzięki niemu wyszło.

Jestem pewien, że gdyby nie ten tender - SONY nie miałoby takiego ciśnienia na to, by zrobić Killzone 2 najlepszym jakie się da. Tak więc paradoksalnie kłamstwo SONY sprawiło, że Killzone 2 niszczy graficznie wszystko inne na konsolach i wpędza w kompleksy ludzi takich jak Ty.


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16735 dnia: Kwietnia 18, 2009, 10:11:38 am »
No po czym niby widać ze to realtime ? (Filmiki mi nie ruszają, przeglądarka sie pierdoli :P  :lol:
Włącz sobie render z FFX i znajdź różnicę.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16736 dnia: Kwietnia 18, 2009, 10:23:18 am »
Eh, jeżeli ktoś uważa real time'ową grafikę z FF Versus to może świadczyć o tym, że FF13 i Versus mają tak dobrą grafikę, że niemalże przypominają GCI 8).

A tak na poważnie, rendery w grach od S-E stoją na tak wysokim poziomie, że przypominają już niemalże Spirit Within czy Advent Children; tam nie ma miejsca na kanciaste ramiona czy posklejane włosy; jeżeli są rzucające się w oczy niedoskonałości to można śmiało powiedzieć, że to real time ;).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16737 dnia: Kwietnia 18, 2009, 13:14:45 pm »
Eh, jeżeli ktoś uważa real time'ową grafikę z FF Versus to może świadczyć o tym, że FF13 i Versus mają tak dobrą grafikę, że niemalże przypominają GCI 8).

A tak na poważnie, rendery w grach od S-E stoją na tak wysokim poziomie, że przypominają już niemalże Spirit Within czy Advent Children; tam nie ma miejsca na kanciaste ramiona czy posklejane włosy; jeżeli są rzucające się w oczy niedoskonałości to można śmiało powiedzieć, że to real time ;).
Zgadzam sie, tym bardziej, ze na tym trailerze sa renderki na poczatku, a potem ten real-time, roznica jest ogromna.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16738 dnia: Kwietnia 18, 2009, 19:12:08 pm »
S-E czy sre - widziałem prace profesjonalnych modelatorów i tez zdarzają się u nich krzaki, nikt nie jest idealny  :???:

Zresztą , ty nie masz jak mi potwierdzić ze to jest real time , a ja Ci w żaden sposób nie potwierdzę ze to jest w renderek
no to jakis slabych grafikow widziales.
pokaz mi tu jakies kanty   http://www.pixologic.com/zbrush/gallery/
prace przecietnych grafikow wygladaja lepiej niz to co nazywasz renderem a to jest square oni by sobie nie pozwolili na takie slabe renderki.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2009, 19:13:58 pm wysłana przez Wulfen »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16739 dnia: Kwietnia 18, 2009, 19:29:48 pm »
Hmm pogrywam sobie ostatnio w KZ2 i doszedlem do wniosku, ze panowie z Guerilla nie wiedza co to znaczy stabilne 30 efpeesow. Wszystko ladnie pieknie, no moze poza cudowna mimika twarzy ale ten frejmrejt... Toc to chodzi w ~25 - 27 klaciszonach przez ~40% rozgrywki.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16740 dnia: Kwietnia 18, 2009, 19:37:44 pm »
Toc to chodzi w ~25 - 27 klaciszonach przez ~40% rozgrywki.
A to co... widać klatkowanie animacji czy jak?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 743
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16741 dnia: Kwietnia 18, 2009, 19:41:20 pm »
Hmm pogrywam sobie ostatnio w KZ2 i doszedlem do wniosku, ze panowie z Guerilla nie wiedza co to znaczy stabilne 30 efpeesow. Wszystko ladnie pieknie, no moze poza cudowna mimika twarzy ale ten frejmrejt... Toc to chodzi w ~25 - 27 klaciszonach przez ~40% rozgrywki.

No ja też wolałbym stabilne 17 jak w Gearsach

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 331
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16742 dnia: Kwietnia 18, 2009, 19:42:37 pm »
Hmm pogrywam sobie ostatnio w KZ2 i doszedlem do wniosku, ze panowie z Guerilla nie wiedza co to znaczy stabilne 30 efpeesow. Wszystko ladnie pieknie, no moze poza cudowna mimika twarzy ale ten frejmrejt... Toc to chodzi w ~25 - 27 klaciszonach przez ~40% rozgrywki.

No ja też wolałbym stabilne 17 jak w Gearsach
Oho, zaczyna sie.....  :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16743 dnia: Kwietnia 18, 2009, 19:47:13 pm »
Hmm pogrywam sobie ostatnio w KZ2 i doszedlem do wniosku, ze panowie z Guerilla nie wiedza co to znaczy stabilne 30 efpeesow. Wszystko ladnie pieknie, no moze poza cudowna mimika twarzy ale ten frejmrejt... Toc to chodzi w ~25 - 27 klaciszonach przez ~40% rozgrywki.

No ja też wolałbym stabilne 17 jak w Gearsach
Oho, zaczyna sie.....  :lol:

Rozejdzie się po kościach :D.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16744 dnia: Kwietnia 18, 2009, 19:51:46 pm »
Nie ma żadnego klatkowania animki. Jest za to drobny spadek fpsów w kilku miejscach w kampanii przy konkretniej zadymie. Jednak nie jest to coś co wpływałoby na rozgrywkę.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16745 dnia: Kwietnia 18, 2009, 19:52:48 pm »
Hmm pogrywam sobie ostatnio w KZ2 i doszedlem do wniosku, ze panowie z Guerilla nie wiedza co to znaczy stabilne 30 efpeesow. Wszystko ladnie pieknie, no moze poza cudowna mimika twarzy ale ten frejmrejt... Toc to chodzi w ~25 - 27 klaciszonach przez ~40% rozgrywki.
To wina YouTube i przegladarki  :lol:


Btw , gdybania "ludzi z branży" , niektórzy będą wniebowzięci
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2009, 19:54:42 pm wysłana przez Jurass »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16746 dnia: Kwietnia 18, 2009, 19:53:31 pm »
A ja nie zauważyłem a kończę grę drugi raz :)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16747 dnia: Kwietnia 19, 2009, 00:22:36 am »
Cytuj
A to co... widać klatkowanie animacji czy jak?
Klatkowanie to nie jest ale czuc wyrazna utrate plynnosci. Dla mnie jest to duza wada i gdy takowe w grach wystepuja to od razu je wylapuje.

Cytuj
To wina YouTube i przegladarki
psn id: aph i zerknij sam a sie przekonasz, ze daleko mi do jutubowania
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16748 dnia: Kwietnia 19, 2009, 00:43:28 am »
psn id: aph i zerknij sam a sie przekonasz, ze daleko mi do jutubowania
Ehh ,przecież to był żarcik.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16749 dnia: Kwietnia 19, 2009, 00:49:12 am »
Ja tam poczułem tą "wyraźną utratę płynności" w zaledwie kilku miejscach i trwało to zawsze nie więcej niż sekunda - dwie, czyli moment doładowania planszy  :-P

Tak na serio to gra trzyma framerate bardzo dobrze i zwolnień nie widzę, czasem się coś zdarzy że chrupnie, ale po za tym gra chodzi płynnie przez większość czasu grania. A także jestem bardzo wyczulony na zwolnienia, ale tutaj tego nie dostrzegam.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2009, 09:32:25 am wysłana przez Moldar »

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 743
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16750 dnia: Kwietnia 19, 2009, 07:46:59 am »
Tak na poważnie- gra minimalnie zwalnia jak robi autosave - moim zdaniem nie ma o czym mówić, bo zdarza się to raz na jakiś czas i trwa sekundę

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16751 dnia: Kwietnia 19, 2009, 11:07:03 am »
Tak na poważnie- gra minimalnie zwalnia jak robi autosave - moim zdaniem nie ma o czym mówić, bo zdarza się to raz na jakiś czas i trwa sekundę

Dokładnie. Ja również podczas gry nie zauważyłem żadnego zwalniania czy klatkowania. Swoją drogą ja tak miałem z HAWX gdzie u mnie gra gubiła klatki a inni na forum pisali że wszystko śmiga płynnie.

maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16752 dnia: Kwietnia 19, 2009, 14:06:04 pm »
Tak na poważnie- gra minimalnie zwalnia jak robi autosave - moim zdaniem nie ma o czym mówić, bo zdarza się to raz na jakiś czas i trwa sekundę

Dokładnie. Ja również podczas gry nie zauważyłem żadnego zwalniania czy klatkowania. Swoją drogą ja tak miałem z HAWX gdzie u mnie gra gubiła klatki a inni na forum pisali że wszystko śmiga płynnie.

U mnie w HAWX'ie nie było żadnych problemów z płynnością za to ostatnio w Creed'zie jak żem wpadł do Jerozolimy i zaczął biegać po dachach zbliżając się do biura Asasynów gra zapodała ultra płynne 15 klatek 8) Trzeba było wyjść do tego śmiesznego pomieszczenia z tym animusem i załadować grę z powrotem.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16753 dnia: Kwietnia 19, 2009, 14:21:19 pm »
Jestem pod wielkim wrażeniem, że policzyłeś fpsy :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16754 dnia: Kwietnia 19, 2009, 15:20:04 pm »
Tak na poważnie- gra minimalnie zwalnia jak robi autosave - moim zdaniem nie ma o czym mówić, bo zdarza się to raz na jakiś czas i trwa sekundę

Dokładnie. Ja również podczas gry nie zauważyłem żadnego zwalniania czy klatkowania. Swoją drogą ja tak miałem z HAWX gdzie u mnie gra gubiła klatki a inni na forum pisali że wszystko śmiga płynnie.
Grałem w demo na PS3 / fulla na XO i obydwie często gubią te 60fps.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16755 dnia: Kwietnia 19, 2009, 15:22:10 pm »
hehe , na PS3 wyszedł FRAPS  :lol:
: Kwiecień 19, 2009, 14:21:02 pm
GOW2 tez gubi klaty. Multiplayer - Jacinto - Aneksja - Pelno flaków leży na glebie - marny FPS

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16756 dnia: Kwietnia 19, 2009, 15:24:39 pm »
Cytuj
GOW2 (...) marny FPS
:lol:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16757 dnia: Kwietnia 19, 2009, 15:26:42 pm »
Cytuj
GOW2 (...) marny FPS
:lol:

Nie no ale pograj sobie , na multi. Na Jacinto przy dużej rozróbie widać to dobrze

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16758 dnia: Kwietnia 19, 2009, 15:28:45 pm »
Cytuj
GOW2 (...) marny FPS
:lol:

Nie no ale pograj sobie , na multi. Na Jacinto przy dużej rozróbie widać to dobrze
:lol: :lol: :lol:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #16759 dnia: Kwietnia 19, 2009, 15:29:04 pm »
Mistrz. :lol: