hahaha to jakiś nowy program do liczenia spadków fpsów w grach?instaluje to się na dysku ps3 czy można używać z pendriva?hahaha.....jeśli tak to poproszę o linka przetestuje każdą grę na PS3
Jeszcze poproszę Anonimowy o program do liczenia mocy konsoli wykorzystywaną przez daną grę oraz program do podawania aktualnie wyświetlanej rozdzielczości w prawym rogu menu konsoli obok zegara bo podobno też jesteś w ich posiadaniu
Nowy?
Nowy nie, jest tylko stary i sprawdzony - powstały w wyniku współpracy Quaza z właścicielem HD Foundry (grandmaster) - wiesz oni sprzedają te systemy do bezstratnego łapania zabezpieczonych strumieni z HDMI - wykorzystywane przez choćby strony Gamersyde, Eurogamer i nawet tej japońskiej strony z której czasmi daję porównania...
Ostatni wykorzystywany choćby był przy Resident Evil:
http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=576Video Analysis: Resident Evil 5 (Xbox 360/PS3)
March 10th, 2009
If updates have been thin on the ground recently, it?s because of the crazy amount of work we?ve been putting into Resident Evil 5 on Xbox 360 and PlayStation 3. The full Eurogamer report is now online, but as per the norm, ultra-quality VC1 video comparison downloads will be available only on the Digital Foundry blog.
Overall, from a technical perspective, Xbox 360 clearly hosts the better game, despite some screen tear. Frame rate is consistently higher, making for a smoother, more responsive experience. The fact that the game is essentially locked at 30fps means that there?s no judder, which you can get in spades on the PS3 version. Clearer textures, more particle effects, full world reflections in the water - in terms of bonus bling, Xbox 360 is in pole position here.
Precision streaming vids are embedded into the Eurogamer article, but we?ve also put together a full 720p presentation with a few more clips here.
A streaming preview of the full HD download, available to download here. The action here is taken from the first three chapters of the game.
http://www.megaupload.com/?d=O93TDDJQ
Frame rate analysis. Already embedded into the Eurogamer article. Here it is at 720p, with an ultra-bandwidth 720p download here.
http://www.megaupload.com/?d=UWC7QHQ0
Ale służe też innymi, starszymi których nie podawałem a mogą zainteresować:
GTA IV Frame Rate Analysis:
Dane wykorzystane przez porównanie z EG:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=137829&page=4( to z 1280x720 2xAA na X360 ~30fps i 1152x640 bez AA na PS3 ~26 fps
)
A zaczeli (IIRC) od
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=480011. Race Driver GRID (demo, Xbox 360/PS3)
2. Grand Theft Auto IV (Xbox 360/PS3)
3. Call of Duty 4 (Xbox 360)
4. Metal Gear Solid 4 (PS3)
5. Star Wars: The Force Unleashed (demo, Xbox 360)
6. Mercenaries II: World in Flames (Xbox 360/PS3)
Później się wszystko rozwinęło - łącznie z wykresami na filmikach.
Jak widać na początku tylko były dane ze średnią liczbą klatek (co nic nie mówi jakie doły potrafi zaliczyć gra) w formie tekstowej po przejechaniu bezstratnego filmiku:
np: (MGS4)
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1180399&postcount=103gameplay taken from the first act:
Clip #1: 1566 frames, 1001 dupes, 21.623fps
Clip #2: 1825 frames, 1098 dupes, 23.882fps
Clip #3: 1032 frames, 601 dupes, 25.024fps
Clip #4: 893 frames, 486 dupes, 27.310fps
Clip #5: 773 frames, 386 dupes, 30fps
Clip #6: 813 frames, 437 dupes, 27.709fps
Clip #7: 1241 frames, 628 dupes, 29.613fps
Clip #8: 727 frames, 443 dupes, 23.389fps
Clip #9: 1197 frames, 598 dupes, 30fps
Clip #10: 1113 frames, 591 dupes, 28.112fps
W nowszych wyniki są z przebiegami na filmiku - niebieska linia to PS3, zielona X360 , pionowe kreski oznaczają screen tear.
PS.
Co do reszty twojego komentarza - ha. ha. zabawny jesteś jak mało kto...