PS3 też ma ogromne problemy z filtrowaniem anizotropowym - biorąc pod uwagę że gry z trzyliniowym (jeżeli nie najprostszym dwuliniowym) filtrowaniem bez żadnych bajerów z AF to standard w tej generacji...
(Zresztą czy ja kiedyś o filtrowaniu z Tobą już nie rozmawiałem?
Zdaje się były tam jakieś poważne problemy z rozróżnieniem co jest co przy okazji efektu motion blur na X'owej wersji Unreal Tournament 3...
)
Włączenie AF to ładny hamulec dla karty graficznej - problemy zwlaszcza z przepustowością pamięci...
A co do gier gdzie się tak fajnie rysuje to naprawdę MASA takich.
Ostatnio choćby widziałem Rachet&Clank na PS3 i tam też widać chwilami taką ładna "linię" za którą się wszystko ładnie rozmazuje - niby nic - jest dość daleko i kreskówkowa grafika pomaga ale to jak z drutem w starych monitorach CRT z kineskopem Trinitron - raz zobaczysz i nigdy ci już nie przestaniesz tego nie zauważać