Nowe porównanie Eurogamera.
Xbox 360 vs PS3 Face-Off: Round 19http://www.eurogamer.net/articles/xbox-360-vs-ps3-face-off-round-19-articlePonieważ mam mało czasu na zrobienie całości od razu (do tej pory przez to zaległe są części 14,15,16,17) to będzie w częściach. Gra po grze a potem złożę jako całość.
Tom Clancy's HAWXX360 trochę lepiej (stabilniej) trzyma animację (obie wersje próbują pracować w 60fps)
Wyjątkiem jest widok z kokpitu gdzie silnik wyraźnie zwalnia na X360 (widok ten jest wprawdzie tylko ciekawostką bo grać tak się nie da - za mało widać. Jakość obrazu jest za to lepsza w kokpicie na X360).
Wersja na PS3 ma większy zasięg pojawiania się obiektów (krajobraz; praktycznie dotyczy to budynków na ziemi)
Niestety pojawiają się one w gałtowny sposób "pop in" wskakując na ekran.
Wersja z X360 mniejszy promień rekompensuje sobie w pewnym stopniu tym że elementy pojawiają się w łagodny sposób - "fade in" - czyli bledną/wnikają płynnie.
Wersja na X360 jest (super) ostra/gładka przez użycie 4xAA.
Na PS3 jest tylko poziome rozmazanie obrazu.
Wersja na X360 ma (imponujące) efekty bloom które to zostały znacząco zmniejszone na PS3.
Na PS3 obowiązkowa
21 minutowa instalacja - 4,9GB. (*inne źródła)
Both versions of the game aspire to 60fps gameplay, both dropping frames significantly in the heat of the action. Based on like-for-like clips, the 360 game appears to have a small advantage, but when the engine is really tested during gameplay - where no direct like-for-like comparison is possible - the sense is that similar to Prince of Persia, the games have been optimised so that certain scenes will be rendered faster according to the strengths of the host hardware. One thing that I did notice in playing the demos, and which has made its way into the full game, is that the cockpit view on 360 introduces a substantial performance hit. It's unlikely that you're actually going to be using this in-game because it's hard to see anything, so not an issue, but a curiosity nonetheless.
In terms of the direct measurable stuff, the PS3 code has a longer view distance, resolving more scenery, but it's at the expense of 'pop in', whereas the Xbox 360 game gradually fades in the new environmental details. Other differences come down to lighting and anti-aliasing. The 360 release looks ultra-crisp, thanks to utilisation of its top-end 4x multisampling AA, whereas the PS3 game invokes a horizontal blur. It's a bit ropey really and does very little to actually smooth off the edges. Additionally, the impressive bloom effects on the 360 game are also significantly dialled back on the Sony console.
In all though, it's just graphical effects that separates the two games - and while 360 looks better, in terms of playability it's a score draw, and if I were reviewing the PS3 build today, it would still earn the same 6/10 score.
Aby zobaczyć różnice polecam obejrzeć
FILMY:
HQ, AC-1:
Video Comparison of Tom Clancy's HAWX on PS360
(HAWX 720p Comparison.wmv) Rozmiar: 456.23 MB
http://www.megaupload.com/?d=Z5WX78Y7Comparison of the full retail version of HAWX on Xbox 360 and PS3. Both run - for the most part - at 60fps. Xbox 360 has proper 4x MSAA anti-aliasing, better bloom effects and a graduated fade-in for scenery at long range. PS3 has no anti-aliasing (a blur instead) and longer draw distance, but scenery pops in instead.
To samo dla posiadaczy wolniejszych łącz, Youtube HD.
POLECAM zgrać na dysk - posiadacze Firefoxa; wtyczka DownloadHelper klikamy na strzaleczce przy ikonce wybieramy "[HQ22] blah blah" (Kilka MB w formacie .mp4 w 720p, strasznie mocna kompresja ale coś da się zobaczyć )
Można sobie wtedy w spokoju obejrzeć, doczytać i pozatrzymywać gdzie trzeba.
Wszystkie obrazki z EG:
Bloom i oświetlenie na X360
Kliknij - aby zobaczyć OBRAZEK w pełnej jakościAnimowany gif ze wszystkich obrazkow z dyszami z EG:
4xAA na X360
Kliknij - aby zobaczyć OBRAZEK w pełnej jakościRozmazanie na PS3
Kliknij - aby zobaczyć OBRAZEK w pełnej jakościDystans - widoczne budynki na drugiej wyspie na PS3.
Kliknij - aby zobaczyć OBRAZEK w pełnej jakościDużo ostrzejszy obraz na X360 - widok z kokpitu ale opłacony spadkiem animacji.
Kliknij - aby zobaczyć OBRAZEK w pełnej jakościDużo ostrzejszy obraz na X360 - widok z kokpitu ale opłacony spadkiem animacji.
Kliknij - aby zobaczyć OBRAZEK w pełnej jakościByło już wcześniej dane przez Piter_neo porównanie
dema ( w stylu jeden obraz wart więcej niż tysiąc słów
)
przy okazji dam teraz całość: