Ostatnio byłem u kumpla, który posiada tylnią projekcję JVC (58 Cali Full HD) mieliśmy do dyspozycji PS3 i X360. Graliśmy we wszystko co się dało, testowaliśmy obie rozdzielczości (720p i 1080p) Na PS3 był oczywiście MGS4, KZ2, NGS i UDF
na X360 GeoW1/2, NG2, RE5, LO. Co mogę rzec ? UDF i GeoW 1/2 to mimo wszystko ten sam wysoki poziom, rośliniki już takie ładnie na 58 calach nie są, Dreak ma ząbki a tekstura podłoża 2 metry od naszego bohatera jest rozmazana, nabiera ostrości gdy się do nie zbliżamy, wybuchy są słabiutkie. Geow1 wyglądał ostrzej, AA też wydawał się być lepszy z teksturą podłoża było podobnie, tekstury otoczenia tak samo dobre w obu grach, chropowatość i fajne shadery. Pora na GeoW2, wygląda jeszcze lepiej niż GeoW1 od strony technicznej, szczegółowość, ilość obiektów i tekstury jedne z najlepszych jakie było mi dan ogłądać, postać z bliska niestety już nie jest taka ostra
(no ale w końcu Dreak ma na sobie tylko koszulkę
) UDf nadrabia dynamicznym oświetleniem, ale od strony technicznej nie robi tak jak GeoW2. Później odpaliliśmy NGS i NG2 och taaak
rzeźnia na 58 calach później przyszedł czas na MGS4 który wygląda po prostu tak sobie.....niestety było nam dane odpalić tylko początek (brak save'u) Zniesmaczeni sięgneliśmy po RE5 i SZOK!!! ta gra wygląda po prostu rewelacyjnie, postać Chrisa ownuje totalnie, dynamiczne oświetlenie i HDR masakrują, jedyne do czego szło się czepić to braku V-Synca pod czas cut scenek
Obraz był przecięty na pół momentami
reszta to małe mistrzostwo świata, nie będę się czepiał to rozmazanych tekstur otoczenia bo te są w każdej grze. Na koniec przyszła kolej na KZ2 i he nie było już tak pięknie jak na 32 calach, oświetlenie mocno ratuje tą grą, te 256 żródeł światła nie poszło na marne
tekstury otoczenia różne, nic ponad możliwości takich gier jak UDF/GeoW, AA też nie do końca dawało radę, postacie z bliska wyglądają tak sobie, do Chris'a im daleko. Suma sumarum na dzień dzisiejszy uważam że obie konsole stać na to samo
i tyle wynika z mojej obserwacji