Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770125 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21560 dnia: Lutego 13, 2010, 12:30:24 pm »
Mielismy juz ta rozmowe na chat'cie. Fizyka w Halo nie miazdzy, po prostu jest. Ciezko zebys mial artykuly o grze ktora nie wyszla, tak jak jeszcze nie masz artykulow o systemie animacji opartym w calosci na fizyce z Last Guardian, ale co to zmienia? Poczytaj sobie jakies techniczne fora ala Beyond3D, a zobaczysz, ze tam o tym sporo pisza.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21561 dnia: Lutego 13, 2010, 12:33:16 pm »
No to:
1. Nie mówić, że fizyka jest rewelacyjna
2. Nie mówić, ze grafa jest taka super, bo ma masę wad, ale pochwalić należy liczbę detali no i te kosmiczne stałe 60fpsów.

Mielismy juz ta rozmowe na chat'cie. Fizyka w Halo nie miazdzy, po prostu jest. Ciezko zebys mial artykuly o grze ktora nie wyszla, tak jak jeszcze nie masz artykulow o systemie animacji opartym w calosci na fizyce z Last Guardian, ale co to zmienia? Poczytaj sobie jakies techniczne fora ala Beyond3D, a zobaczysz, ze tam o tym sporo pisza.

Ty ustaliłeś że nie miażdzy bo powiedziałeś że jest na Hovoku. Ja powiedziałem, że miażdży i mam na to pierdyliard dowodów(filimiki, artykuły, nawet filmiki z obliczeniami jak idelanie odwzorowana jest grawitacja). I na tym się skończyło bo tak moglibyśmy sobie gadać jesli się olewa fakty. :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21562 dnia: Lutego 13, 2010, 12:35:28 pm »
Filmiki lol,
Artykuly? Nic mi nie dawales.
Filmiki z obliczeniami? Jakimi obliczeniami? Jedyne co mi pokazywales to zabawe ala incredible machine.

Grafa nie miazdy? Serio zmien okuliste.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21563 dnia: Lutego 13, 2010, 12:39:30 pm »
Lens of Truth - Bad Company 2 demo:
http://www.lensoftruth.com/?p=18066

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21564 dnia: Lutego 13, 2010, 12:40:32 pm »
Tu np. filmik z obliczeniami.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Edit:
Tutaj 8 lekcji fizyki(jakby ktoś się ochrzaniał w szkole) na podstawie Halo. Enjoy.

I pytanie czy chcesz te artykuły? Dla mnie to żaden problem, ale dam dopiero później bo musze posprzątać w domu.
« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2010, 12:46:33 pm wysłana przez Ciapkas »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21565 dnia: Lutego 13, 2010, 12:48:43 pm »
Tu np. filmik z obliczeniami.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Edit:
Tutaj 8 lekcji fizyki(jakby ktoś się ochrzaniał w szkole) na podstawie Halo. Enjoy.

I pytanie czy chcesz te artykuły? Dla mnie to żaden problem, ale dam dopiero później bo musze posprzątać w domu.
LOL, Ty sobie kpisz? To ma byc ta zaawansowana fizyka wedlug Ciebie i obliczenia? Cos takiego to kazda gra robi stary.
Tak wklej te artykuly plz

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21566 dnia: Lutego 13, 2010, 13:01:05 pm »
Kolego, daj jakies gry na ps3, które mają takie obliczenia.  :grin:
Błagam.

A na ps3 dlatego bo jak wiemy jest to najmocniejsza konsola :hihi:

Wiadomość scalona: Lutego 13, 2010, 13:07:07 pm
EDIT;

Jeśli tłumaczenie praw fizyki na podstawie gry i dokładne ich wyliczenie w czasie rzeczywistym nie jest dowodem na to, że fizyka w tej grze jest rewelacyjna to albo:
a) mamy inna definicję fizyki
b) patrz a

A z tymi artykułami nie będę maił tak łatwo jak pisałem, ale wkrótce postaram się je wygrzebać. :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2010, 13:07:07 pm wysłana przez Ciapkas »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21567 dnia: Lutego 13, 2010, 13:29:22 pm »
Halo jest wybitne pod względem AI, ale nie pod względem Fizyki, ona jest po prostu bardzo dobra, ot tak na 8. :)

Kończymy offtopa Panowie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21568 dnia: Lutego 13, 2010, 13:33:01 pm »
Stary Ty nie skonczyles gimnazjum czy co? Jesli dla Ciebie obliczenie predkosci obiektu w polu grawitacyjnym to cos szczegolnego, to najwyzszy czas zaczac sie uczyc. Cos takiego to ja pisalem na informatyce 1.
Jakas gre na PS3? LOL Moge Ci wkleic gry z PS2, ktore robia wszystkie z tych rzeczy. Jesli dla Ciebie zasada zachowania pedu czy obliczenia w polu grawitacyjnym to jest jakis wyczyn to chyba w zadna inne gre nie grales niz Halo. A przyklad z granatem jest totalnie smieszny, bo w kazdej grze, gdzie rzucasz granatem masz dokladnie to samo, a Killzone 2/U2 nie tylko masz cos takiego, ale jeszcze wiatr Ci zmienia tor lotu.
Co do samej grawitacji to w Bad Company 1/2 na kazdy obiekt lacznie z pociskami dziala Ci grawitacja.
Zachowanie wody po wybuchu z 41s tego filmiku wymaga wiecej obliczen niz obliczenia fizyki sumaryczne z kazdego z filmikow.
Przestan sie prosze osmieszac z ta fizyka Halo 3, naprawde.
« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2010, 13:34:58 pm wysłana przez KKRT »

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21569 dnia: Lutego 13, 2010, 13:39:35 pm »
ciapkas nie musisz udowadniać, że HALO jest dobre, bo każdy wie, że jest.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21570 dnia: Lutego 13, 2010, 13:39:46 pm »
Cytuj
Moge Ci wkleic gry z PS2, ktore robia wszystkie z tych rzeczy

Prosze o te filmiki.
Czas rzeczywisty, wszystko ładnie napisane, tak jak ja Ci dałem. :)

Wiadomość scalona: [time]Luty 13, 2010, 13:40:35 pm[/time]
ciapkas nie musisz udowadniać, że HALO jest dobre, bo każdy wie, że jest.

Przecież nigdzie tego nie udowadniam. Staram się prostować farfocle. :>

Wiadomość scalona: Lutego 13, 2010, 13:45:09 pm
A i jeszcze wytłumacz mi w czym tamta woda jest lepsza od tej z Halo na ten przykład?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2010, 13:45:09 pm wysłana przez Ciapkas »

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21571 dnia: Lutego 13, 2010, 13:47:47 pm »
po kiego ciapkas, o ile fizyka ważna jest w grach, tak samym tym aspektem nie powali na kolana. ;) Liczy się całośc, a HALO ma to coś co wciąga na długie godziny. Trzeba zauważyć drugie dno tej produkcji, co ważne Nie mylić jej z hamburgerami. :roll:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21572 dnia: Lutego 13, 2010, 13:58:33 pm »
Opisane? Po cholere ktos ma opisywac podstawowe prawa fizyki? Sam nie umiesz zweryfikowac?
Chociazby Flatout 2



Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21573 dnia: Lutego 13, 2010, 14:16:42 pm »
po kiego ciapkas, o ile fizyka ważna jest w grach, tak samym tym aspektem nie powali na kolana. ;) Liczy się całośc, a HALO ma to coś co wciąga na długie godziny. Trzeba zauważyć drugie dno tej produkcji, co ważne Nie mylić jej z hamburgerami. :roll:

A czy my tutaj rozmawiamy o drugim dnie? Zresztą odnośnie niego tutaj nawet nie ma sensu gadać, zwłaszcza, że niektórzy nie zauważają takowego w np. Bioshocku(cze Chris). I to jest na tyle subiektywny temat, że nie opłaca się go poruszać.


KKRT- nie, przykro mi, ale gołym okiem nie jestem w stanie zauważyć czy prawa fizyki są zachowane w 100% czy tylko w jakimś stopniu imitowane. Cieszy mnie, że niktórzy posiadają takie coś.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21574 dnia: Lutego 13, 2010, 14:34:57 pm »
nie wiem co chce udowodnić ciapkas, ale życze powodzenia. :)

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21575 dnia: Lutego 13, 2010, 15:00:40 pm »
Chcesz fizykę na PS3 to włącz Infamous, a sory Ty PS3 na oczy nie widziałeś

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21576 dnia: Lutego 13, 2010, 15:30:47 pm »
Cytuj
KKRT- nie, przykro mi, ale gołym okiem nie jestem w stanie zauważyć czy prawa fizyki są zachowane w 100% czy tylko w jakimś stopniu imitowane. Cieszy mnie, że niktórzy posiadają takie coś.
LOL. Jak juz mowilem, sam pisalem rzeczy oparte o ped, tarcie czy grawitacje w C.
BTW jak nadal mi nie wierzysz, a sam wiesz, ze Havoc uzywany jest w Halo 3, right?
To tu masz liste gier, ktore korzystaja z Havoc'a na PS2 http://www.havok.com/index.php?page=playstation2
Oczywiscie wiele tworcow pisze wlasne silniki [bo nie jest to takie trudne!]np: Criterion, Valve, Bugbear Entertainment, 1st Sony, Lucasarts, ID Software czy np tworcy Enthusia

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21577 dnia: Lutego 13, 2010, 15:36:20 pm »
Tak samo wiele gier powstaje na UE3. Uważasz to za dobry argument poważnie?

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21578 dnia: Lutego 13, 2010, 15:50:24 pm »
Że się wtrącę..to że sama gra hula na HAVOC'u nie oznacza że dla każdej gry wygląda on tak sam. To od developerów zależy w jakim stopniu opierają się na danym silniku, czy ew. przebudują go tak czy siak(przykład choćby Source Engine dla HL2 gdzie twórcy wzięli do rąk HAVOC'a i mocno go zmodyfikowali na swój sposób). Wiadomo też że sam HAVOC się rozrasta w zależności od wersji.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21579 dnia: Lutego 13, 2010, 15:55:36 pm »
Dobra fizykę ma też Demon's Souls. To jak broń się blokuje na ścianach/odbija od tarczy wygląda świetnie :).
« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2010, 15:57:23 pm wysłana przez tytacz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21580 dnia: Lutego 13, 2010, 16:07:57 pm »
Troszkę zmieniając temat to Halo:Reach wygląda już całkiem spoko. Wreszcie posiadacze X0 dostaną ładne Halo. Jedynie animacja jest bardzo kiepska. Reszta już daje radę. Ciekawe co z tego wyjdzie.

Ja ostatnio odpaliłem KZ2, żeby przypomnieć sobie jak to wygląda. Gram dużo obecnie w MW2, nieco pograłem w demo BF:BC2, pożyczyłem sobie AC2 ale po odpaleniu KZ2 zostaję po prostu wryty w glebę. Jestem bardzo ciekaw co pokażą przy KZ3, bo grafa w KZ2 to istny kosmos.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21581 dnia: Lutego 13, 2010, 16:10:12 pm »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21582 dnia: Lutego 13, 2010, 16:16:23 pm »
Że się wtrącę..to że sama gra hula na HAVOC'u nie oznacza że dla każdej gry wygląda on tak sam. To od developerów zależy w jakim stopniu opierają się na danym silniku, czy ew. przebudują go tak czy siak(przykład choćby Source Engine dla HL2 gdzie twórcy wzięli do rąk HAVOC'a i mocno go zmodyfikowali na swój sposób).

1. Ciapkas jara się najprostszymi elementami, które są w każdej grze wykorzystującej Havok.

2. Source odpowiada za grafikę, a Havok za fizykę, więc pierwsze nie jest modyfikacją drugiego.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21583 dnia: Lutego 13, 2010, 17:20:18 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2010, 17:34:31 pm wysłana przez Jurass »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21584 dnia: Lutego 13, 2010, 17:30:59 pm »
W pierwszej chwili myślałem już, że to "Gość Anonimowy" :lol:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21585 dnia: Lutego 13, 2010, 17:33:27 pm »
Jurek, schowaj to w spoiler.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21586 dnia: Lutego 13, 2010, 17:34:59 pm »
W pierwszej chwili myślałem już, że to "Gość Anonimowy" :lol:
Nie, nie:)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21587 dnia: Lutego 13, 2010, 17:55:36 pm »
Pewnie jakiś PC'towiec :P Sądząc po wymianie słownej. :grin:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21588 dnia: Lutego 13, 2010, 18:12:21 pm »
dobre jurass :D
ja juz nie raz sie spotykalem z takimi osobnikami

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21589 dnia: Lutego 13, 2010, 19:22:01 pm »
Jura: (19:11)
http://gameonly.pl/forum/index.php/topic,2178.21580.html
:)
--Anonim--: (19:14)
co zes mi to poslal
dzieci neo co sie wyzywają bo jeden kupil ps3 a drugi xboxa?
xd

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21590 dnia: Lutego 13, 2010, 20:07:30 pm »
fizyka w halo nie jest jakaś uberultra. jej siłą jest to, że ma wyraźny wpływ na rozgrywkę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21591 dnia: Lutego 13, 2010, 20:27:32 pm »
fizyka w halo nie jest jakaś uberultra. jej siłą jest to, że ma wyraźny wpływ na rozgrywkę.

Pozwolę sobie zapytać: w którym miejscu? Zginąć od uderzenia kołem rozwalonego warthoga to trochę mało... Wyraźny wpływ na rozgrywkę ma fizyka w Bad Company 2, gdzie żeby trafić w mocno oddalonego przeciwnika, trzeba celować nad jego głową, ale w Halo?

Halo 3 ma ten swój tryb Forge, dzieciaki bawią się ustawiając różne rzeczy jak kostki domina, wrzucają na youtube "chain reaction", a później Ciapkas podnieca się fizyką. Inni developerzy nie zawracają sobie głowy implementacją tego typu popierdółek (bo i po co - do samej gry ma się to nijak), co w żadnym wypadku nie oznacza, że inne gry mają gorszą fizykę.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21592 dnia: Lutego 13, 2010, 20:32:35 pm »
W BFie widziałem, że można ze snajpki rozwalić helikopter więc że tak powiem pozdro sześcet.

Ale jest uwzględniony wiatr. Nie no, powód do fapowania. Szkoda tylko że nie wiemu czy jest to zrobione rzetelnie, czy tylko tak żeby Iras mógł się popodniecać.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21593 dnia: Lutego 13, 2010, 20:48:03 pm »
Ciapkas naprawde przestan sie osmieszac ... Dla Ciebie kilka podstawowych wzorkow z podstawowki/gimnazjum znaczy wiecej od np cloth physics, zaawansowanego collision detection, czy wind physics. BTW w Battlefield nie ma wiatru, a Iras mowil o grawitacji, jak rowniez nie zestrzelisz helikoptera ze sniperki, ale mozesz zastrzelic pilota.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21594 dnia: Lutego 13, 2010, 20:59:27 pm »
Nie, nie da się zestrzelić...


Tak, idealnie zrobione prostsze rzeczy przemawiają do mnie bardziej niż takie coś.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21595 dnia: Lutego 13, 2010, 21:00:58 pm »
LOL, to jest UAV, a nie helikopter stary. Jak juz mowilem, przestan sie osmieszac!

To sobie obejrzyj

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21596 dnia: Lutego 13, 2010, 21:05:13 pm »
A nie czasem UAV w formie helikoptera? Chyba, że to hipopotam ze śmigłem.

A czego dowodzi filmik, który dałeś?

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21597 dnia: Lutego 13, 2010, 21:07:17 pm »
LOL, to jest UAV, a nie helikopter stary. Jak juz mowilem, przestan sie osmieszac!

To sobie obejrzyj
:o o fuck

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21598 dnia: Lutego 13, 2010, 21:10:59 pm »
Czy mi się wydaje czy trzeba w gościa pół magazynka władować żeby zabić ?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21599 dnia: Lutego 13, 2010, 21:11:29 pm »
Nie, nie da się zestrzelić...


Tak, idealnie zrobione prostsze rzeczy przemawiają do mnie bardziej niż takie coś.



Sorry Ciapek ale grałem w obie gry i BC2>>>Halo3 w każdym aspekcie z fizyką włącznie.