Oczywiście, że nie chodzi o grafikę, która jest w fazie Alpha, ja w przeciwieństwie od innych nie płynę z tematem totalnie. Patrzę w "miarę" realnie
Cos Ty sie tej alphy uczepil? Myslisz, ze graficznie gra bedzie sie az tak bardzo roznila? Texture'y i w wiekszosci geometrie ma zalatwiona, dodadza conajwyzej troche particles i swiatel + cienii, ewentualnie jakis dodatkowy filtr [bo motion blur juz jest]
BTW
Pre-Alpha Killzone 2
Alpha
Rozlegle tereny - so what?
To ma byc argument przeciw Killzone 2? Stary inna mechanika i tyle.
Dynamiczna pogoda - plz. Nie rozsmieszaj mnie nawet ;] Co to ma za znaczenie, zwlaszcza biorac pod uwage to co sie dzieje z atmosfera w Killzone 2 [miasto, pustynia, a potem wybuch atomowki]?
co do HR to hę jest dobrze, ale nie tak dobrze jak grach które wymieniłem
HR wyglada lepiej niz Alan Wake, znacznie lepiej niz Splinter Cell i generacje lepiej niz Fable 3.
Wiadomość scalona: [time]Luty 15, 2010, 00:57:30 am[/time]GOW 3 tez bedzie mial do 40 postaci jednoczesnie na ekranie.
Chyba nie chcesz porownywac nieba z Killzone 2 do tego z Halo ?
Narazie H:R troche brakuje do KZ 2
Twarze wygladaja tak samo dobrze jak w Killzone 2, tylko, ze w K2 jest to in-game, a nie na cut-scenkach -
zacznij od 4:44