Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2769840 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Wanda

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 14-03-2010
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22240 dnia: Marca 18, 2010, 20:20:35 pm »
Panowie kabel z http://www.allegro.pl/show_item.php?item=953443114  będzie dobry? Zna ktoś tą markę HAMA? Warto brać? Będę miał na przyszłość pod ps3.
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2010, 20:39:53 pm wysłana przez Wanda »
Iphone 3G 16gb
PlayStation 2 FAT
Limitki: Shadow of Colossus, Silent Hill 2, Metal Gear Solid 2

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22241 dnia: Marca 18, 2010, 20:26:31 pm »
A co do kabla to mam scart z wejsciowka do ps2 lub ps2 gdzie mogę sobie przelaczyc na DVD i wtedy jakoś kupa (czcionka nie czytelna nawet w mgs3 na ps2 lu przelaczyc na GAME i wszystko wyraźne tak ze granie np w Heavy Rain jest możliwe bo widać napisy i elementy.
PS2 i PS3 ma zabezpieczenia (macrovision bodajże)-filmy na dvd przez kabel rgb mają zielony filtr. Kabel który masz, w trybie DVD działa jak zwykły AV (ten który podawałem w linku wcześniej:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: Marca 18, 2010, 20:28:49 pm
Z twittera Digital Foundry:

Cytuj
Splinter Cell: Conviction demo appears to be 1040x585, 2xMSAA.

http://twitter.com/Digital_Foundry/status/10683038402

Naprawdę nie rozumiem, jak może dochodzić do takiej sytuacji w przypadku gry, która powstaje latami pod jeden z góry określony hardware. Halo 3 śmigało w 1152x640, a tu mamy dużo mniej. Dobrze że chociaż jest AA - marne bo marne ale jest, więc może przynajmniej zębiska nie będą tak gryzły w oczy. Oj brakuje którejś konsoli mocy i nie jest to PS3.
Nie mogę się doczekać komentarzy wiadomo kogo  :lol:
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2010, 20:28:49 pm wysłana przez Jurass »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22242 dnia: Marca 18, 2010, 20:56:48 pm »


Microsoft to już dawno przewidział :P



Cytuj
Kusi by wrzucić w podpis - ale Zombie znowu by mnie opieprzył... :P
Ej no, ale ja to robię dobra ogółu :P
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Gregory

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 31-01-2006
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
  • X360
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22243 dnia: Marca 18, 2010, 22:47:52 pm »
Z twittera Digital Foundry:

Cytuj
Splinter Cell: Conviction demo appears to be 1040x585, 2xMSAA.

http://twitter.com/Digital_Foundry/status/10683038402

Naprawdę nie rozumiem, jak może dochodzić do takiej sytuacji w przypadku gry, która powstaje latami pod jeden z góry określony hardware. Halo 3 śmigało w 1152x640, a tu mamy dużo mniej. Dobrze że chociaż jest AA - marne bo marne ale jest, więc może przynajmniej zębiska nie będą tak gryzły w oczy. Oj brakuje którejś konsoli mocy i nie jest to PS3.

eee gra sie i tak kozacko... ja tam nawet nie zauważyłem, że rozdziałka niższa... ogólnie będzie bardzo dobra giera Po DEMIE wiem, że na bank kupie

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22244 dnia: Marca 19, 2010, 08:56:28 am »
To jakiś nowy trend na XO?


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22245 dnia: Marca 19, 2010, 09:15:42 am »
Przynajmniej exy na Xboxa mają normalnego co-opa na splicie, a nie jakieś pseudo online'owe gówno  :hihi:

Ciekawe czy Unchartedy i Killzołny były by takie piękne gdyby miały splita. Nie sądzę  :roll:
« Ostatnia zmiana: Marca 19, 2010, 09:20:11 am wysłana przez tytacz »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22246 dnia: Marca 19, 2010, 09:22:17 am »
Przynajmniej exy na Xboxa mają normalnego co-opa na splicie, a nie jakieś pseudo online'owe gówno  :hihi:

Ciekawe czy Unchartedy i Killzołny były by takie piękne gdyby miały splita. Nie sądzę  :roll:
A to jest fotka ze split-screena czy SP?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22247 dnia: Marca 19, 2010, 09:24:36 am »
Przynajmniej exy na Xboxa mają normalnego co-opa na splicie, a nie jakieś pseudo online'owe gówno  :hihi:

Ciekawe czy Unchartedy i Killzołny były by takie piękne gdyby miały splita. Nie sądzę  :roll:
A to jest fotka ze split-screena czy SP?

A czy ten screen wygląda aż tak kiepsko, żeby rozpoczynać dyskusje o braku mocy Xboxa?

To w każdej grze ze splitem są dwie wersje gry?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22248 dnia: Marca 19, 2010, 09:29:23 am »
Uproszczenia w splicie są dopuszczalne. Ale to chyba logiczne, że developer stara się, by SP wyglądał jak najlepiej i wprowadzenie opcji gry na podzielonym ekranie nie ma z tym nic wspólnego.

Odpowiadając na pytanie - TAK, ten screen wygląda bardzo kiepsko...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22249 dnia: Marca 19, 2010, 09:33:56 am »
I co w związku z tym? Demon's Souls też nie jest zbyt piękne, a raczej nie wklejałeś tutaj obrazków :roll: Zaś sama gra chyba Ci się podobała skoro masz 1 czy nawet 2 platyny już ;).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22250 dnia: Marca 19, 2010, 09:38:27 am »
Ale dlaczego Ty za wszelką cenę porównujesz SC:C do gier na PS3?

Wrzucając screena ani słowem nie wspomniałem o PS3...

Nowy Sam Fisher powstaje już bardzo długo, premiera została przesunięta o pół roku, by dopieścić ten tytuł - efekt jak widać jest mizerny...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22251 dnia: Marca 19, 2010, 09:40:53 am »
Porównuje bo dyskusja znowu toczy się o tej jebanej grafice, tak jakby to był jakiś wyznacznik jakości gry. W tematach o grach na PS3 się ludzie podniecają każdym aspektem gry, a jak już wychodzi Reach czy SC to trzeba się dojebać najpierw do grafiki, a jak już się ludzie pośmieją to mogą podyskutować o samej grze  :hahaha:
« Ostatnia zmiana: Marca 19, 2010, 09:43:39 am wysłana przez tytacz »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22252 dnia: Marca 19, 2010, 09:43:19 am »
O samej grze nie pogadam do czasu E3 - ponieważ dopiero tam zostanie zapowiedziana wersja na PS3  :lol:
Poza tym SW służy do dyskusji o grafice. Chcesz pogadać o grze - masz do tego osobny temat.

A ostatnie częste obniżanie rozdzielczości w grach na XO mnie zastanawia. Kiedyś problem ten dotykał części gier na PS3 - teraz jak widać jest odwrotnie...
« Ostatnia zmiana: Marca 19, 2010, 09:46:33 am wysłana przez A-n »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22253 dnia: Marca 19, 2010, 10:31:22 am »
O samej grze nie pogadam do czasu E3 - ponieważ dopiero tam zostanie zapowiedziana wersja na PS3  :lol:
I spierdolą tak ten port że nie będzie o czym gadać :hihi:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22254 dnia: Marca 19, 2010, 11:20:58 am »
Porównuje bo dyskusja znowu toczy się o tej jebanej grafice, tak jakby to był jakiś wyznacznik jakości gry. W tematach o grach na PS3 się ludzie podniecają każdym aspektem gry, a jak już wychodzi Reach czy SC to trzeba się dojebać najpierw do grafiki, a jak już się ludzie pośmieją to mogą podyskutować o samej grze  :hahaha:

No dziwisz się, skoro wciąż niektórzy twierdzą i próbują udowodnić, że Xboxa stać na dokładnie to samo co PS3?


Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22255 dnia: Marca 19, 2010, 11:23:58 am »
@tytacz - nie po to wywaliłem kupę hajsu na telewizor HD, żeby grać teraz w SD. Tyle.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22256 dnia: Marca 19, 2010, 11:28:43 am »
@tytacz - nie po to wywaliłem kupę hajsu na telewizor HD, żeby grać teraz w SD. Tyle.
To... nie graj?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22257 dnia: Marca 19, 2010, 11:30:52 am »
Jasne, ale wypowiedzieć też się chyba mogę, co nie?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22258 dnia: Marca 19, 2010, 11:34:01 am »
Wiesz, jest różnica pomiędzy wypowiadaniem się, a trollowaniem o "słabej mocy złoma" :roll:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22259 dnia: Marca 19, 2010, 11:40:54 am »
Bo rozdzielczość zmniejsza się dla zabawy a nie z braku mocy...

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22260 dnia: Marca 19, 2010, 11:41:52 am »
Jedno jest pewne najładniejszy konsolowy SC to wciąż ten na pierwszego Xboxa, a dokładniej SC-Chaos Theory, szczególnie jak ktoś miał wersje NTSC która chodziła w HD. :)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22261 dnia: Marca 19, 2010, 11:59:53 am »
Bo rozdzielczość zmniejsza się dla zabawy a nie z braku mocy...
To wówczas cholernie słabe muszą być te konsole HD, skoro aż tyle gier jest w sub-HD :lol:.

Poza tym, nie wiem jak Ciebie, ale mnie tam śmieszą ludzie, którym grafika nie przeszkadza do momentu, aż nagle dowiadują się, że gra chodzi w sub-HD i dopiero wówczas zaczynają na ową grafikę narzekać.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22262 dnia: Marca 19, 2010, 12:08:04 pm »
Zbyt wielu gier w sub-HD nie ma, a upośledzone exclusive'y wychodzą tylko na jedną z konsol. Poza tym nie śmieszą mnie ludzie, którym grafika nie przeszkadza do momentu, aż nagle dowiadują się, że gra chodzi w sub-HD i dopiero wówczas zaczynają na ową grafikę narzekać, bo widziałem takie gry na żywo i mnie to bardzo przeszkadza. Zresztą sam sprzedałem PS2 nie dlatego, że grafika przestała mnie zadowalać, ale dlatego, że efekt skalowania gier na LCD jest fatalny.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22263 dnia: Marca 19, 2010, 12:18:02 pm »
Jedno jest pewne najładniejszy konsolowy SC to wciąż ten na pierwszego Xboxa, a dokładniej SC-Chaos Theory, szczególnie jak ktoś miał wersje NTSC która chodziła w HD. :)
SC:CT był piękny to nie ulega wątpliwości jedna z najładniejszych gier na Xboxa ale chyba zapominasz o SC:DA na XO.  ;)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22264 dnia: Marca 19, 2010, 13:41:31 pm »
Czyli jak rozumiem, to większości tutejszych posiadaczy PS3 nawet nie splunęła na MGS4? Wszak nie po to kupuje się konsolę HD aby grać w takie niedorobione technicznie crapy  :hihi:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22265 dnia: Marca 19, 2010, 14:01:26 pm »
MGS4 jest taki gładki i ostry, że człowiekowi nawet by nie przyszło do głowy, że czegoś taj grze brakuje pod względem oprawy.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22266 dnia: Marca 19, 2010, 14:12:58 pm »
MGS4 jest taki gładki i ostry, że człowiekowi nawet by nie przyszło do głowy, że czegoś taj grze brakuje pod względem oprawy.
Ale działa w sub-HD, a to wg teorii Irasa oznacza, że PS3 zabrakło mocy. Co z tego, że gra wygląda ślicznie i przez wielu była nawet określana jako jedna z ładniejszych wówczas gier -- działa przecież w sub-HD, a to wg niektórych straszliwa zbrodnia :0
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22267 dnia: Marca 19, 2010, 14:15:17 pm »
Czyli dzielimy sub-HD jeszcze na dwie podkategorie:

A. Widoczne
B. Niewidoczne

lub jak kto woli

A. Na PS3
B. Na Xboxa 360 vel szrota/złoma

 :roll:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22268 dnia: Marca 19, 2010, 14:18:23 pm »
Kiedyś problem ten dotykał część gier na PS3 - teraz jak widać jest odwrotnie...

 :roll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22269 dnia: Marca 19, 2010, 14:20:57 pm »
Kiedyś problem ten dotykał część gier na PS3 - teraz jak widać jest odwrotnie...

 :roll:

Jak mniemam wtedy także punktowałeś każde techniczne uchybienia w grach na PS3 tak jak to teraz czynisz z Xboxem?  :shifty:

Wanda

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 14-03-2010
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22270 dnia: Marca 19, 2010, 14:24:31 pm »
Zostanę zjechany ale obecne konsole nie nadają się na telewizory HD. Wczoraj grałem w dmo Heavy Rain i na LCD 32 calach. Opcje wszystko lajcik nie doznalem szoku ba widziałem ząbki, pikselowatą trawę i brzydki banknot dolca (dolcow pare) kto grał w demo wie o co chodzi. Oprócz tego dziwne cienie pod wargą Laury Winter itp. Zaś jak puscilem grę w 576i na dobrym Crt to gra wyglądała jak film. To samo MGS 4 w który tekstury otoczenia kuleja czy taki Uncharted 2 normalnie jak Toy Story ;p

oprócz tego tekstury w Uncharted zyskały ostrosci przez co wyglądały niesamowicie.

Nie jestem wychowany na CRT bo miałem masę monitor LCD i grałem w graficzne perełki jednak zamiast LCD TV wole zwykły kineskopowy po dobrym kablu i z odpowiedniej odlegosci ;)
Iphone 3G 16gb
PlayStation 2 FAT
Limitki: Shadow of Colossus, Silent Hill 2, Metal Gear Solid 2

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22271 dnia: Marca 19, 2010, 14:25:10 pm »
Kiedyś problem ten dotykał część gier na PS3 - teraz jak widać jest odwrotnie...

 :roll:

Jak mniemam wtedy także punktowałeś każde techniczne uchybienia w grach na PS3 tak jak to teraz czynisz z Xboxem?  :shifty:
W tamtych czasach na forum GO było kilku porządnych Xbotów, którzy dbali o to, by na forum pojawiały się te informacje...  ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22272 dnia: Marca 19, 2010, 14:27:03 pm »
tylko ze mgs wyszedl 2 lata temu kiedy jeszcze nikt nie umial okielznac cella i jest chyba jedynym exclusivem na ps3 w nizszej rozdzialce. teraz wszystkie exy na ps3 maja hd, lepiej wygladaja a niektore jak gow3 jeszcze maja 60fps a w takim x360 na ktorego sie latwo programuje co najmniej 4 exy chodza w subhd. pgr, halo, sc:c, star ocean(mimo ze juz jest na ps3 to najpierw byl robiony tylko pod xa) i pewnie by sie jeszcze jakis znalazl.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22273 dnia: Marca 19, 2010, 14:28:22 pm »
Nie zapominajmy o FF13 w 576p... :P

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22274 dnia: Marca 19, 2010, 14:41:41 pm »
Zostanę zjechany ale obecne konsole nie nadają się na telewizory HD. Wczoraj grałem w dmo Heavy Rain i na LCD 32 calach. Opcje wszystko lajcik nie doznalem szoku ba widziałem ząbki, pikselowatą trawę i brzydki banknot dolca (dolcow pare) kto grał w demo wie o co chodzi. Oprócz tego dziwne cienie pod wargą Laury Winter itp. Zaś jak puscilem grę w 576i na dobrym Crt to gra wyglądała jak film. To samo MGS 4 w który tekstury otoczenia kuleja czy taki Uncharted 2 normalnie jak Toy Story ;p

oprócz tego tekstury w Uncharted zyskały ostrosci przez co wyglądały niesamowicie.

Nie jestem wychowany na CRT bo miałem masę monitor LCD i grałem w graficzne perełki jednak zamiast LCD TV wole zwykły kineskopowy po dobrym kablu i z odpowiedniej odlegosci ;)

Ja od zawsze wszystkim doradzałem dobry CRT po dobrym kablu, zamiast grać na małym, tanim (<2000zł) LCD po component-cie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22275 dnia: Marca 19, 2010, 14:46:23 pm »
Splinter Cell: Conviction exclusive interview - PC version is a console port with extra quality features

Ubisoft:The lead platform is Xbox 360 and we are pushing it to the limit...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22276 dnia: Marca 19, 2010, 14:46:38 pm »
MGS4 chodzi w 1024x768 + anamorphic do 1366x768 + downscaling do 1280x720.

Efekt jest wyraźnie lepszy niż rozdzielczość permanentnie niższa i upscaling do wyższej.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22277 dnia: Marca 19, 2010, 14:51:33 pm »
Cytuj
i pewnie by sie jeszcze jakis znalazl.
Fable 2, Oblivion, Ninja Gaiden 2, Perfect Dark Zero.

Jestem ciekaw jak wypadnie Castlevania, ale mysle, ze juz bedize chodzila w 720p, troche czasu minelo :P

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22278 dnia: Marca 19, 2010, 14:56:39 pm »
Kiedyś problem ten dotykał część gier na PS3 - teraz jak widać jest odwrotnie...

 :roll:

Jak mniemam wtedy także punktowałeś każde techniczne uchybienia w grach na PS3 tak jak to teraz czynisz z Xboxem?  :shifty:

Tak z ciekawości..
A ty stałeś wtedy w obronie PS3, mówiąc, że liczy się gra i efekt końcowy, a nie pixele?

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22279 dnia: Marca 19, 2010, 15:23:35 pm »
Kiedyś problem ten dotykał część gier na PS3 - teraz jak widać jest odwrotnie...

 :roll:

Jak mniemam wtedy także punktowałeś każde techniczne uchybienia w grach na PS3 tak jak to teraz czynisz z Xboxem?  :shifty:

Tak z ciekawości..
A ty stałeś wtedy w obronie PS3, mówiąc, że liczy się gra i efekt końcowy, a nie pixele?

Tak, bo liczy się grywalność, a nie grafika. Face it ;)