btw. narzekają ci deweloperzy co się z kompresją nigdy nie spotkali i nie mogą zmieścić swoich filmików na płycie.
Nie tylko. Patrz: Mass Effect 2. Żeby grę upchnąć na 2 płytach trzeba było pociąć kampanię na dwie części tak, że najpierw rekrutujesz pierwsze 5 osób, a potem dopiero resztę (wówczas na mapie pojawiają się nowe planety). Jak pokazuje wersja na PC w połączeniu z edytorem sejwów, już po pierwszej misji tak naprawdę da się zrekrutować wszystkich członków drużyny, a na płycie z grą istnieją dla nich dialogi nawet dla sytuacji, których nie spotkasz w normalnej grze (np. Legiona podczas rekrutacji Jack).
No i jeżeli mowa o filmikach, to tu też leży problem. Przy filmikach w Uncharted 2, GoW3 czy innych grach masz tak dobrą jakość tych filmików, że niektórzy nawet sobie nie zdają sprawy, że to, co oglądają, to nie zawsze jest real-time. W przypadku gier na X0 kompresja filmików cholernie rzuca się w oczy.