Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2717817 razy)

0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24200 dnia: Października 23, 2010, 20:02:53 pm »
Taa. Wiesz jaki to jest wysiłek/zaangażowanie robić grafę na poważnie? ;)
« Ostatnia zmiana: Października 23, 2010, 20:11:36 pm wysłana przez monio4 »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24201 dnia: Października 29, 2010, 15:13:23 pm »
Tak sie ma sprzedaz gier w UK do Europy...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=411568

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24202 dnia: Października 31, 2010, 20:36:32 pm »
http://www.lensoftruth.com/?p=23888

Nareszcie Sony wygrało w jakimś porównaniu  :lol:

Tango

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24203 dnia: Października 31, 2010, 20:45:49 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24204 dnia: Listopada 02, 2010, 21:46:33 pm »
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Kinect_podglada_i_wysyla_Microsoftowi-31636.html


Cytuj
Regulamin użytkowania jesiennej aktualizacji systemu Xbox Live w swoich punktach numer 9 i 12 zastrzega prawo do podglądania oraz przywłaszczania sobie obrazu i dźwięku zarejestrowanego przez Microsoft przy użyciu Kinecta. W praktyce oznacza to, że pracownicy firmy - kiedy tylko przyjdzie im ochota, a Xbox będzie wówczas podpięty do internetu - mogą sobie obserwować nasze poczynania.

Ktoś to może potwierdzić?  :lol:
« Ostatnia zmiana: Listopada 02, 2010, 21:48:22 pm wysłana przez tytacz »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24205 dnia: Listopada 02, 2010, 21:50:40 pm »
Ktos bedzie ogladac jak sobie wale gruche przy Kinectimals?  :o

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24206 dnia: Listopada 02, 2010, 21:55:25 pm »
Najlepsze jest to że zgodnie z tradycją zaakceptowałem ten nowy regulamin nawet nie czytając. Powinienem się domyślić ze M$ może jakąś mine tam umieścić. Dobrze że Kinecta nie mam zamiaru kupować 8)

Swoją drogą ten nowy xmb (czy jak to tam się na iksie nazywa) dodawany do tej aktualizacji jest tragiczny.



Wiadomość scalona: [time]Listopad 02, 2010, 22:56:02 pm[/time]
Ktos bedzie ogladac jak sobie wale gruche biję niemca w hełm przy Kinectimals?  :o

fixed

« Ostatnia zmiana: Listopada 02, 2010, 21:57:27 pm wysłana przez el becetol »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24207 dnia: Listopada 02, 2010, 22:02:43 pm »
 :lol: :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24208 dnia: Listopada 02, 2010, 22:03:39 pm »
Tak btw wyslales koparke na karaiby?

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24209 dnia: Listopada 02, 2010, 22:45:37 pm »
Tak btw wyslales koparke na karaiby?
Nie, na szpital, bo tam teraz robie

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24210 dnia: Listopada 09, 2010, 13:31:21 pm »
Co panowie powiecie na to:
http://www.lensoftruth.com/?p=24160

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24211 dnia: Listopada 09, 2010, 13:36:45 pm »
Na Xboxie lepsze tekstury.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24212 dnia: Listopada 09, 2010, 13:48:23 pm »
Na Xboxie lepsze tekstury.

Lol i to jaka roznica:



Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24213 dnia: Listopada 09, 2010, 13:55:29 pm »
Oj tam oj tam.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24214 dnia: Listopada 09, 2010, 13:59:49 pm »
No. Różnica w kilku teksturkach na krzyż.

Rollover to see the Difference. Texture quality look almost identical.




Szkoda, że jak im brakło te kilka kilobajtów, to nie zaoszczędzili po trochę na kilku teksturach, a spieprzyli zupełnie po jednej.

Optymalizacja FTW  :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24215 dnia: Listopada 09, 2010, 14:03:24 pm »
Myślałem, że różnice będa większe. W sumie to nie ma praktycznie żadnej oprócz (jak zwykle) bardziej rozmazanego obrazu na PS3. A tak swoją drogą, to gra ogólnie wygląda dużo gorzej od MW2.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24216 dnia: Listopada 09, 2010, 14:07:35 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24217 dnia: Listopada 09, 2010, 14:17:29 pm »
Myślałem, że różnice będa większe. W sumie to nie ma praktycznie żadnej oprócz (jak zwykle) bardziej rozmazanego obrazu na PS3. A tak swoją drogą, to gra ogólnie wygląda dużo gorzej od MW2.
Gorzej wygląda od MW2 :lol:. Chłopie zagraj a zobaczysz że sie mylisz. Wygląda lepiej zapewniam, wystarczy tylko zobaczyć misje w
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24218 dnia: Listopada 09, 2010, 14:19:50 pm »
Nie sprecyzowałem, że pisałem o multi. W trybie online BO wygląda dużo słabiej od MW2. Począwszy od tekstury, przez framerate, po modele postaci. Singla nawet nie odpalałem, bo dla mnie single w CoD'ach to śmierdzący na kilometry kupsztal.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24219 dnia: Listopada 09, 2010, 14:22:56 pm »
Nie sprecyzowałem, że pisałem o multi. W trybie online BO wygląda dużo słabiej od MW2. Począwszy od tekstury, przez framerate, po modele postaci. Singla nawet nie odpalałem, bo dla mnie single w CoD'ach to śmierdzący na kilometry kupsztal.
No tu faktycznie masz racje ;). Zwracam honor :).

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24220 dnia: Listopada 11, 2010, 01:08:25 am »
Cytuj
Extracted mesh from FM3 reveals actual poly count.

LOD0: 172753 polys (car selection)
LOD1: 45074 polys
LOD2: 21802 polys
LOD3: 13134 polys
LOD4: 6360 polys
LOD5: 2556 polys
Hi-res cockpit: 79,845 polys
Hehehe - 1 milion polys - 'we dont do bullshots' ...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24221 dnia: Listopada 11, 2010, 01:17:53 am »
LOD1 to pewnie animacja przed startem, LOD2 wyścig? 345 to już pewnie autka gdzieś w oddali.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24222 dnia: Listopada 11, 2010, 01:29:27 am »
Cytuj
Extracted mesh from FM3 reveals actual poly count.

LOD0: 172753 polys (car selection)
LOD1: 45074 polys
LOD2: 21802 polys
LOD3: 13134 polys
LOD4: 6360 polys
LOD5: 2556 polys
Hi-res cockpit: 79,845 polys
Hehehe - 1 milion polys - 'we dont do bullshots' ...
wiedzialem ze tyle nie ma, zreszta w gt5 samochody tez nie maja 500tys poly.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24223 dnia: Listopada 11, 2010, 01:42:32 am »
Ja mysle, ze Nascary i WRC z kierowcami i pilotami moga miec po 400k, te z Prologue na pewno nie maja.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24224 dnia: Listopada 12, 2010, 10:11:04 am »
Ja myślę że 350-450 K mają WRC/NASCAR/GT, reszta Premium po 200-300 K. Jednak boję się tego ile mają Standard Cars :P



Tu dobrze widać ile szczegółów i detali więcej mają niektóre WRC/GT czy inne Premium Cars w stosunku do Prologue.
« Ostatnia zmiana: Listopada 12, 2010, 10:20:44 am wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24225 dnia: Listopada 12, 2010, 10:45:28 am »
Coś długo się auta wgrywają przy wyborze.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24226 dnia: Listopada 12, 2010, 10:53:21 am »
Kaz w ten sposób buduje napięcie.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24227 dnia: Listopada 12, 2010, 12:30:54 pm »
A Konsola się chłodzi, zresztą kolesiowi na tym filmiku strasznie głośno PS3 chodzi, może to przez to. ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24228 dnia: Listopada 12, 2010, 12:49:39 pm »
Pozostaje kwestia wykonania opcjonalnej, 10-gigowej instalacji. Poza tym samochody ładują się 2-3 sekundy, co wydawało mi się krótkim czasem.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24229 dnia: Listopada 12, 2010, 14:05:23 pm »
Jednak boję się tego ile mają Standard Cars
30-40k, tyle co w GT 4.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24230 dnia: Listopada 12, 2010, 16:05:46 pm »
Jednak boję się tego ile mają Standard Cars
30-40k, tyle co w GT 4.

Czyli podobnie jak w FM2/3(trochę mniej), szkoda że jeszcze trochę nie podłubali przy bryłach samochodów.  ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24231 dnia: Listopada 12, 2010, 17:39:36 pm »
Jednak boję się tego ile mają Standard Cars
30-40k, tyle co w GT 4.
nieprawda
w gt4 samochody mialy cos kolo 5000-7000 poly, zreszta to widac. samochody w forzie 2,3 sa duuuzo lepiej wymodelowane.

wlasnie sprawdzilem ile polygonow maja samochody z gt 4. okazuje sie ze i tak jeszcze zawyzylem
Gran Turismo 4, PS2, 2004
Cars - ~2,000-5,000 polygons

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=43975
« Ostatnia zmiana: Listopada 12, 2010, 17:54:55 pm wysłana przez Wulfen »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24232 dnia: Listopada 12, 2010, 18:18:58 pm »
Jednak boję się tego ile mają Standard Cars
30-40k, tyle co w GT 4.
nieprawda
w gt4 samochody mialy cos kolo 5000-7000 poly, zreszta to widac. samochody w forzie 2,3 sa duuuzo lepiej wymodelowane.

wlasnie sprawdzilem ile polygonow maja samochody z gt 4. okazuje sie ze i tak jeszcze zawyzylem
Gran Turismo 4, PS2, 2004
Cars - ~2,000-5,000 polygons

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=43975
Błąd Gt 3   6- 10k, GT 4  15- 20k.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24233 dnia: Listopada 12, 2010, 18:46:56 pm »
Odnośnie modeli z FM2/3 owszem bryła fury może i jest lepiej wykonana, ale przywiązanie do detali, czy chociażby wycieraczki to już w modelach z GT4. ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24234 dnia: Listopada 12, 2010, 19:30:43 pm »
GT 4  15- 20k.
Hmm, pamietam taka liczbe, moze to byla od razu podana liczba z kierowca w GT 5 w standardzie, kij go wie.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24235 dnia: Listopada 13, 2010, 09:34:36 am »
Extracted mesh from FM3 reveals actual poly count.

LOD0: 172753 polys (car selection)
LOD1: 45074 polys (photo mode)
LOD2: 21802 polys (gameplay mode player car)
LOD3: 13134 polys (gameplay mode cpu car)
LOD4: 6360 polys (gameplay mode cpu car)
LOD5: 2556 polys (gameplay mode cpu car)
Hi-res cockpit: 79,845 polys

A teraz to że fury Standard z Gt4 mają po 15- 20k, czyli niewiele mniej niż fury z FM2/3 z gameplayu, za to mają lepiej oddane proporcję i oświetlenie. ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24236 dnia: Listopada 13, 2010, 13:25:43 pm »
Extracted mesh from FM3 reveals actual poly count.

LOD0: 172753 polys (car selection)
LOD1: 45074 polys (photo mode)
LOD2: 21802 polys (gameplay mode player car)
LOD3: 13134 polys (gameplay mode cpu car)

LOD4: 6360 polys (gameplay mode cpu car)
LOD5: 2556 polys (gameplay mode cpu car)
Hi-res cockpit: 79,845 polys

A teraz to że fury Standard z Gt4 mają po 15- 20k, czyli niewiele mniej niż fury z FM2/3 z gameplayu, za to mają lepiej oddane proporcję i oświetlenie. ;)


Chyba mają nawet mniej więcej tyle samo skoro od 15k - 20k się wahają ilości Polygonów dla aut Standard:P Bo to też pewnie zależy od modelu samochodu ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24237 dnia: Listopada 13, 2010, 13:42:35 pm »
kto wam bzdur nagadal ze samochdy w gt4 maja 20000 tys poligonow?

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24238 dnia: Listopada 13, 2010, 14:44:32 pm »
Być może mają mniej(max. 10-15 K), ale przynajmniej nie mają takich błędów jak fury z FM3.




Spójrz na otwór baku, i to nie jedyna wpadka w modelowaniu samochodów Panów z Turn 10(jedne fury wykonane są bardzo starannie, a inne gorzej jak np. ta Bemka). Poza tym sama geometria samochodu jest lepsza w modelu z GT4, pomijając fakt że więcej polygonów mają samochody z FM3, jednak to zdjęcie z Photomode(więc tam samochody wyglądają sporo lepiej niż w gameplayu). ;)

FM3:
LOD1: 45074 polys (photo mode)
LOD2: 21802 polys (gameplay mode player car)

 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24239 dnia: Listopada 13, 2010, 15:25:42 pm »
Sorry Unlimited, ale trochę śmiesznie wygląda, jak próbujesz zaklinać rzeczywistość. Standard cars z GT5 mają najwyżej średnie bryły, a na domiar złego są obłożone rozpaćkanymi, kompletnie nieprzystosowanymi do HD teksturami, które z bliska będą robić fatalne wrażenie. Ja się z tym pogodziłem dawno i tobie radzę to samo.

Porównywanie samochodów z PS2 do jakby nie było już drugiej Forzy na tej generacji konsol jest nie na miejscu.