Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2761104 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

lukaszczyk

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 28-10-2007
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24240 dnia: Listopada 13, 2010, 15:43:57 pm »
A co to za problem zmienić teksturę lakieru na tą z GT5?? Jedyny wyjątek to ten samochód z Le Mans bo on ma jakieś napisy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24241 dnia: Listopada 13, 2010, 15:48:29 pm »
Klamki, ramki wokół okien, linie oddzielające elementy karoserii - to wszystko w GT4 to była tekstura, więc o podmianie nie ma mowy.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24242 dnia: Listopada 13, 2010, 15:48:33 pm »
Ale tu nie chodzi o polygony, tu chodzi o dokładność w odwzorowaniu fury i jej gabarytów, powiedz mi jakim prawem może wlot baku nachodzić na nadkola w samochodzie z FM3, jeśli w realu, i w modelu GT4 jest normalnie tak jak powinno być, o to mi chodzi. Wiadomo że polygonów samochody z FM2/3 mają więcej, ale niestety samo odwzorowanie gabarytów fury czy detali ciągle im nie wychodzi(mają problemy z dokładnością), i to jest ewidentnie widoczne dla wprawnego oka i najnormalniej w świecie razi. Ten sam problem mieli np. choćby z nosem Enzo. 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24243 dnia: Listopada 13, 2010, 16:14:33 pm »
Tylko że to przywiązanie do szczegółów jest żadnym pocieszeniem, skoro efekt na dzień dzisiejszy wygląda po prostu źle...

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24244 dnia: Listopada 13, 2010, 16:24:15 pm »
Tylko że to przywiązanie do szczegółów jest żadnym pocieszeniem, skoro efekt na dzień dzisiejszy wygląda po prostu źle...

Przekonamy się jak wyjdzie... W czasie jazdy nie będziesz robił ogromnych zoomów... Moim zdaniem nie wyglądało to aż tak źle kiedy Standard Cars były w ruchu...

lukaszczyk

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 28-10-2007
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24245 dnia: Listopada 13, 2010, 16:49:10 pm »
Model z GT5

A tutaj model z GT4 w HD


Nie ma wymodelowanych klamek, lusterek ale już reszta wygląda ok :)
« Ostatnia zmiana: Listopada 13, 2010, 17:04:59 pm wysłana przez lukaszczyk »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24246 dnia: Listopada 13, 2010, 17:01:19 pm »
światła tez nie powalają


Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24247 dnia: Listopada 13, 2010, 17:29:08 pm »
Kurcze, niby nie grałem za dużo w gt4, ale tam auta na pewno nie wyglądały równie dobrze co to bmw co zapodałeś. Anyway, twój trolling, początkowo na gt5, później na fm3 jest naprawde epicki, keep it coming.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24248 dnia: Listopada 13, 2010, 17:33:57 pm »
Ale dajecie denne obrazki..radzę wpierw dać te nowsze, a dopiero potem się dopierdalać. ;)

Poza tym do Gt5 z tego co wiem to trafiały fury z photomode GT4 a nie z gameplayu. Tam mają ciut więcej polygonów.





A i w grze można było strzelić dobrą fote:





@ Niebieski

Dziękuję, chyba TY  :troll: :rotfl:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24249 dnia: Listopada 13, 2010, 17:59:56 pm »
@Unlimited

Jest materiał z gry w wersji, która trafiła na rynek...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

i wygląda fatalnie. Nieważne jakie fotki można było w GT4 ustrzelić. Ważne, że taki gówno na dużym telewizorze będzie gryzło w oczy.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24250 dnia: Listopada 13, 2010, 18:03:27 pm »
Ale na tym zdjęciu oba modele wyglądają fatalnie ,więc co wy tu porównujecie, trzeba być niespełna rozumu zeby oceniać grafikę na podstawie tak badziewnego zdjęcia

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24251 dnia: Listopada 13, 2010, 18:07:39 pm »
Gdyby w GT5 standard cars były modelami z GT4 z photo mode, to może nie byłoby tak źle. Ja jeszcze poczekam do końcowej oceny jak odpalę GT5 u siebie. Szkoda, że żaden z typków, którzy mają już GT5 nie wpadł na pomysł żeby nagrać jakiś filmik pokazujący modele standard z bliska w menu i podczas wyścigu.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24252 dnia: Listopada 13, 2010, 18:21:04 pm »
Tu ten sam screen, nad którym parę osób się tak pastwi, tylko bez tego zbędnego psującego efekt zooma(jakość zdjęcia, jest jaka jest):




Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24253 dnia: Listopada 13, 2010, 18:40:04 pm »
Nie Unlimited, nie ten sam. Na tym samochód jest wyraźnie dalej od kamery. Współczuję ludziom grającym z kamery na zderzaku, bo takie parchy będą oglądać z najbliższej odległości.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24254 dnia: Listopada 13, 2010, 18:42:25 pm »
Ten sam, tylko koleś zrobił zooma..wiem bo było to w temacie na GT Planet. Ja dałem ten orginalny screen bez zooma. ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24255 dnia: Listopada 13, 2010, 18:44:18 pm »
Wychodzi na to, że kamera ze zderzaka będzie najbardziej ch**owa ze wszystkich. Najgorszy dźwięk jest z tej kamery, brak headtracking'u i w dodatku wszystko widać z bliska. :P

Wiadomość scalona: Listopada 13, 2010, 18:45:57 pm
Ten sam, tylko koleś zrobił zooma..wiem bo było to w temacie na GT Planet. Ja dałem ten orginalny screen bez zooma. ;)

To inny screen, bo raz że prędkość jest inna a dwa, że widać maskę auta gracza i po tym można zauważyć iż to nie jest zoom.
« Ostatnia zmiana: Listopada 13, 2010, 18:45:57 pm wysłana przez BoBaN »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24256 dnia: Listopada 13, 2010, 18:47:25 pm »
Unlimited
z daleka nie beda sie zbytnio roznily od premium ale gdy  bedziemy widziec samochod z troche blizszej odleglosci to wylezie pikseloza i strasznie uproszczony model.
co do tych screenow z gt4 z photo mode to  sa malutkie obrazki a mimo to widze srednie modele. na wiekszych obrazkach i zblizeniach wyszlaby pixeloza.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24257 dnia: Listopada 13, 2010, 18:48:45 pm »
Unlimited, bładam, zwróć uwagę, jak się ma położenie samochodów względem huda. Oba zdjęcia są z tego samego filmiku, ale z różnych momentów, a przy wyprzedzaniu będziemy te samochody z najmniejszej odległości "podziwiać".

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24258 dnia: Listopada 13, 2010, 18:51:34 pm »
Ok, już widzę :P Wniosek jeden nie jeździć z kamery z zderzaka, tylko z maski ewentualnie. Choć i tak sądzę że w ruchu i w HD będzie się to prezentować o klasę lepiej niż na screenie. ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24259 dnia: Listopada 13, 2010, 18:52:59 pm »
Wniosek jeden nie jeździć z kamery z zderzaka, tylko z maski ewentualnie.

Nie ma takiej opcji. To najlepsza kamera ever!!! :P Tak na poważnie, to jedynie seria GT ma ten widok na odpowiedniej wysokości. Reszta gier za nisko i trzeba grać znad maski.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24260 dnia: Listopada 13, 2010, 18:54:10 pm »
Wniosek jeden nie jeździć z kamery z zderzaka, tylko z maski ewentualnie.

Nie ma takiej opcji. To najlepsza kamera ever!!! :P Tak na poważnie, to jedynie seria GT ma ten widok na odpowiedniej wysokości. Reszta gier za nisko i trzeba grać znad maski.

Ja tam będę jeździć w Premiumach z kokpitu, a w Standardach z maski ;) Co do wyskości kamery z zderzaka, to zgadzam się, w GT kamera ma odpowiednią wysokość.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24261 dnia: Listopada 13, 2010, 18:54:29 pm »
Pytanie czy jest kamera z maski, bo na jednym filmiku z BMW widać tylko kamerę z... dachu  :wall_bash:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24262 dnia: Listopada 13, 2010, 21:37:25 pm »
Z tego co można wywnioskować, to niektóre mają elegancką kamerę z maski, a niektóre właśnie tą zjebaną z dachu, nie mam pojęcia czemu tak jest o_O No i zderzak który mi kompletnie nie podchodzi. :(
« Ostatnia zmiana: Listopada 13, 2010, 21:39:30 pm wysłana przez Wooyek »

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24263 dnia: Listopada 15, 2010, 07:52:10 am »
Jeśli tak barrrdzo psioczycie, to hmmm:

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=128481&page=436

Looknijcie sobie teraz na Civic w FM2(gameplay) i FM3(photomode). :-x

Albo różnice w jakości samochodów w Gameplayu a Photomode w FM3, i nie pokazuję tego złośliwie, tylko po to by osoby które tak barrrdzo narzekają na standard cars w Gt5, zobaczyło dokładnie jak to wygląda u konkurencji. Także jak ktoś nie narzekał na samochody grając w FM2/3 to nie będzie też narzekał na jakość w GT5 jeśli chodzi o Standard Cars:

Gameplay



Photo Mode

« Ostatnia zmiana: Listopada 15, 2010, 07:58:41 am wysłana przez Unlimited »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24264 dnia: Listopada 15, 2010, 09:03:20 am »
Sorry Unlimited, ale widzę przepaść między samochodami z FM a standard cars z GT5...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24265 dnia: Listopada 15, 2010, 09:30:52 am »
Może w bryle i szczegółach przewagę ma Forza, ale auta w tej grze są takie sztuczne i plastikowe. W GT Standardy wyglądają bardziej realistycznie. Ja zostałem zaskoczony autami Standard, bo naprawdę spodziewałem się gorszych modeli.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24266 dnia: Listopada 15, 2010, 10:29:07 am »
Sorry Unlimited, ale widzę przepaść między samochodami z FM a standard cars z GT5...

nie jesteś sam.
ja tam rozumiem o co chodzi unli, kiedyś forza była naj naj naj, potem przyszedł czas na gt5 i jest to samo. klapki na oczach.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24267 dnia: Listopada 15, 2010, 15:57:14 pm »
Poniżej:

GT5 Standard Car in game


FM2 Replay


@s00s

Chodzi o to że nie rozumiem jak ktoś komu podobały się modele z FM2/3 może psioczyć na modele(gameplay/replay, bo tryb photomode to ściema, bo tam samochody mają więcej detali niż w gameplayu/replayu) z GT5 Standard Car, przecież odwzorowanie gabarytów samochodu i oświetlenie jest o parę klas lepsza w GT5 niż w FM2/3, jedynie ilość polygonów jest większa w FM2/3. Zgadzam się z tym co mówi BoBaN.
« Ostatnia zmiana: Listopada 15, 2010, 16:09:59 pm wysłana przez Unlimited »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24268 dnia: Listopada 15, 2010, 18:44:00 pm »
Ja pier... Weź jeszcze mniejsze zdjęcie tego standarda w jeszcze gorszej jakości, to już w ogóle nie będzie widać różnicy.

Fakty są takie, że bryła jest wyraźnie gorsza, a wiele elementów to płaska tekstura, która z bliska w HD jest rozpaćkana.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24269 dnia: Listopada 15, 2010, 18:48:21 pm »
Klikasz na zdjęcie i masz większe :P Poza tym dałem już odpowiednie zdjęcie w topicu GT5:



Po lewej fura standard w GT5, po prawej w GT4, jeśli ona wg. Ciebie jakoś drastycznie odbiega od fur w FM2/3(gameplay/replay), to to udowodnij, jak się nie mylę podobny model chyba też jest w FM3, z tego co pamiętam, oświetlenie i odwzorowanie gabarytów fur, w tych dwóch aspektach GT jest przed FM, jeśli chodzi o standardy, jedynie mają mniej polygonów niż fury z FM2/3. ;)

Ps. I nie wklejaj zdjęć z FM3, bo tam fury wyglądają sporo lepiej niż podczas gameplayu, jedynie ew. screen z replaya/gameplaya mnie zadowoli.

Tak dla przypomnienia FM3:
LOD1: 45074 polys (photo mode)
LOD2: 21802 polys (gameplay/replay mode player car)
« Ostatnia zmiana: Listopada 15, 2010, 18:50:49 pm wysłana przez Unlimited »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24270 dnia: Listopada 15, 2010, 18:59:42 pm »
Klikasz na zdjęcie i masz większe :P

No, duże w ch**. Poza tym na jednego Accorda mamy kilka innych standardów, które wyglądają wyraźnie gorzej. Męczy mnie już ten temat i rzygam porównaniami do Forzy. Zresztą wisi mi jak samochody wypadają u konkurencji. Dla mnie standard cars w GT5 po prostu są brzydkie. Dawno się pogodziłem z ich obecnością, ale twoje próby wmawiania wszystkim wokół, że czarne jest białe, są śmieszne.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24271 dnia: Listopada 15, 2010, 19:06:58 pm »
Niczego nie wmawiam, tylko mówię że nie są tak brzydkie, jak np. Ty je postrzegasz, nie widząc ich jeszcze w HD na swoim TV. Między białym, a czarnym, jest jeszcze szare. :-x

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24272 dnia: Listopada 16, 2010, 00:45:32 am »
Tu porownanie nowego Assasina:

http://www.lensoftruth.com/?p=24367

Tylko nie piszcie, że "teksturka trochę lepsza na X" jak w porównaniu Black Ops, bo PS3 lezy i kwiczy w tym temacie. Natomiast porównanie modeli z GT5 do FM3 wydaje się bez sensu. Wiadomo, że T5 bedzie najładnieszym racerem.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24273 dnia: Listopada 16, 2010, 01:00:13 am »
lol

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24274 dnia: Listopada 16, 2010, 01:14:10 am »
Tu porownanie nowego Assasina:

http://www.lensoftruth.com/?p=24367

Tylko nie piszcie, że "teksturka trochę lepsza na X" jak w porównaniu Black Ops, bo PS3 lezy i kwiczy w tym temacie. Natomiast porównanie modeli z GT5 do FM3 wydaje się bez sensu. Wiadomo, że T5 bedzie najładnieszym racerem.

G R A P H I C S    
Xbox360 wins: Having sharper textures, a more aggressive lighting system, and slightly better performance, the Xbox 360 version delivers the first strike winning this category.


Trzeba wprowadzić poprawki w googlowym translatorze, bo kłamie cos o "ostrzejszych teksturach" :/

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24275 dnia: Listopada 16, 2010, 13:50:37 pm »
A co tu tłumaczyć? Wystarczy wejść na stronę i porównać. Tak na zdrowy rozum i oko. Zaklinać rzeczywistość można ale i tak to g.wno da. X360 wygrywa zdecydowanie w Black Ops i nowym AC. Nie zmieni tego niczyje chciejstwo ani techniczny bełkot.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24276 dnia: Listopada 16, 2010, 14:01:08 pm »
Z tym Black Ops'em to nie do końca prawda. PS3 potrafi w kwestii tekstur zawstydzić X0.








Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24277 dnia: Listopada 16, 2010, 14:08:18 pm »
A co tu tłumaczyć? Wystarczy wejść na stronę i porównać. Tak na zdrowy rozum i oko. Zaklinać rzeczywistość można ale i tak to g.wno da. X360 wygrywa zdecydowanie w Black Ops i nowym AC. Nie zmieni tego niczyje chciejstwo ani techniczny bełkot.
G R A P H I C S   
Xbox360 wins: Having sharper textures, a more aggressive lighting system, and slightly better performance, the Xbox 360 version delivers the first strike winning this category.


Nie wiem ale to cytat ze stronki, którą sam linkujesz. Leży i kwiczy? Chyba teksturka na radijku z XO wersji BO.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24278 dnia: Listopada 16, 2010, 14:47:59 pm »
A czy przypadkiem tekstury nie są strimowane od MW2? Może się nie zdążyła doczytać?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #24279 dnia: Listopada 16, 2010, 16:03:38 pm »
Może się nie zdążyła doczytać?
Tak, dokładnie, tekstury długo się wczytują i o to chodziło w porównaniu na LoT.