Włączone wspomagacze w Gran Turismo to niemal tak, jakby odebrać sobie całą radość z kierowania pojazdem i co gorsza, odebrać GT5 najlepsze aspekty odwzorowania jazdy jakąś furą. Beznadzieja, tym bardziej zza pojazdu. W grach takich jak Forza czy Gran Turismo powinni tą kamerę w ogóle wywalić, bo maksymalnie spowalnia całe uczucie prędkości...
Wiadomość scalona: [time]Marzec 24, 2011, 14:15:38 pm[/time]Bo U2 wygląda lepiej od GOW3 i KZ3. Twierdzisz inaczej? O_O
Uncharted 2 wygląda obłędnie, ale zwróć uwagę na wykonanie Kratosa Cały God of War 3 to najwyższa graficzna półka w historii gier video i wielokrotnie opuszcza koparę na sam dół. Polemizowałbym, czy Uncharted 2 jest od niego ładniejsze...
Choć ja za grę z serii Uncharted dałbym się pokroić
Jak dla mnie nic nie przebija Nepalu i motywu z walącym się budynkiem, a potem widoku z dachu hotelu. GOW3 i KZ3 są bardzo ładne, ale U2 jak dla mnie to nadal nr.1.
Fakt, w tych momentach kopara opada, ale dla przykładu, szczękoopad zapewnia też początek God of War 3 i wiele, wiele momentów w tej grze.
Uncharted 2 jest piękne, ale prawdziwą klasę pokaże pewno Uncharted 3, które zmiażdży wszystko i wszystkich, tak jak to swego czasu zrobiła dwójka.
Jak na E3 dowalą kilka minut z gameplayu na pustyni z trzeciej części przygód Drake'a, to będzie już wiadomo, która gra przejmie pałeczkę graficznego wirtuoza.
EDIT:
A skoro jesteśmy przy wyścigówkach:
Forza 4 i 500 samochodów!500 samochodów, z których każdy możemy "dotknąć" czyli obejrzeć w podobny sposób, w jaki oglądano Ferrari na zeszłorocznych E3. Co więcej, pada tam stwierdzenie, że gra jest blisko 10 razy ładniejsza od Forzy 3, ma też kompletnie nowy system oświetlenia i cieniowania.
Mamy też headtracking z wykorzystaniem Kinecta, łażenie po menusach za jego pomocą i grę bez pada w kilka osób przy jednej konsoli sterując samymi rękoma (jako bonus, nie główny filar rozgrywki).