Pokaz techniczny nowego silnika na current geny(oczywiście wszystko liczone w real time):
I wypier*** mi z wizją next genów za rok czy dwa, skoro obecne jeszcze tyle potrafią, trzeba tylko to umiejętnie przedstawić i wykorzystać 100% każdej z nich, a nie jechać po łebkach.
Niech jeszcze zobacze to w grze to uwierze.
Poza tym next-geny juz musza przyjsc za dwa lata. Ciezko teraz o gre, ktora chodzi bez dropow animacji, a co dopiero za dwa lata. Za cztery obie konsole beda mialy 9-10 lat, 3-4 lata wiecej niz PS2 podczas premiery PS3 ... Przepasc technologiczna bedzie niewyobrazalnie duza.
Ps. Swietnie, ze ta generacja jest dluzsza, bo splodzila duzo zoptymalizowanych algorytmow [np motion blura, dof'a czy GI], oraz AA ewoluowalo, wiec przyszla generacja bedzie miala znacznie latwiej, bardziej sie skupi na assetsach i fizyce, a nie post-processingu, ale powoli juz trzeba myslec o nowym sprzecie.