Autor Wątek: Resident Evil 5  (Przeczytany 196709 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1080 dnia: Lutego 04, 2009, 14:05:36 pm »
Hehe jeszcze jeszcze tego by brakowało, że na co-opie byłyby lagi. :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1081 dnia: Lutego 04, 2009, 14:05:45 pm »
+ da sie udupic tego typa z sikiera i tego z pila  :-D ?
da się...

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1082 dnia: Lutego 04, 2009, 15:23:47 pm »
Niepojęte jest dla mnie przyznawanie tej grze ocen 10/10 czy nawet 9/10.
Po ograniu dema moja ocena to 7/10 - maksymalnie.
Oprawa konkretna - wszystko inne do dupy...
Ja za to po demie wiem, że mimo wszystkich archaizmów gra będzie zasługiwać na 9/10. To po prostu się czuje :)
Trzeba jeszcze pamiętać, że gra będzie bardzo różnorodna, rozbudowana (np kupowanie i ulepszanie broni) i długa.

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1083 dnia: Lutego 04, 2009, 15:32:37 pm »
Wypasiona intensywną akcją!

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1084 dnia: Lutego 04, 2009, 15:52:06 pm »
Wypasiona intensywną akcją!
Już, spokojnie, oddychaj głęboko.

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1085 dnia: Lutego 04, 2009, 16:20:46 pm »
Tanner tyle że ta niemożność jednoczesnego biegania i strzelania w ogóle się tutaj nie sprawdza. O ile w poprzednich częściach było to plus, tak tutaj przy tego typu akcji psuje to przyjemność z grania.
Moment w którym wyciągamy nóż i nie możemy się zbliżyć do przeciwnika ani o centymetr wywołuje u mnie uczucie bezdennej rozpaczy.
Do tego brak możliwości cancela przy przeładowaniach i brak cofania się przy strzelaniu :shock: :shock:
Resident się zmienia. Jeśli z horroru postanowili zrobić grę akcji, zmiana sterowania byłaby jak najbardziej naturalna. Pisałem, że kiedy do zaciukania byli pojedynczy nieumarli, takie system był ok. Teraz dochodzi śmieszny motyw, że całkiem sprawni przeciwnicy, kiedy znajdą się bliżej nas, dostają niezrozumiałego paraliżu, co byśmy mięli czas w tym drętwym systemie ich sprzątnąć.

dobra chłopaki, ale w residencie 4 tez tak rozwiazane bylo strzelnie, to samo nóż, gdy zombie za bardzo sie zbliżą ciachamy nożem. Jakos nie przypominam sobie zeby wtedy ludzie na to narzekali, a niedawno gralem w re4 i tez MASY zombie atakują w jednym momencie.

Zastanawialem sie kiedys nad przestaniem grania w ogóle (kiedyś trzeba) i jesli wszystkie serie (m.in. MGS) aż tak zmienia swoje podejście co do gameplayu, to przyjdzie mi to niespodziewanie łatwo... zostaja jeszcze inne gatunki ale wszyscy wiedza ze strzelanki ostro okupują teraz rynek

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1086 dnia: Lutego 04, 2009, 17:03:45 pm »
Dobry shooter nie jest zły  8)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1087 dnia: Lutego 04, 2009, 17:27:23 pm »
Ale ile można !! :mad:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1088 dnia: Lutego 04, 2009, 18:00:16 pm »
Dowiedziałem się, że problemy z co-op online w wersji na PS3 występują tylko u osób posiadających +70 friendsów!
Ja nie planuję nikogo usuwać 8) dla tak słabej gry, ale może ktoś skorzysta...

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1089 dnia: Lutego 04, 2009, 18:33:09 pm »
Capcom taką zagrywką próbuje skłócić ze sobą przyjaciół. :D :D :D

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1090 dnia: Lutego 04, 2009, 18:41:14 pm »
zeby nie bylo tak wesoło, w końcu to horror :) mi do tego daleko, mam 42 :cool:

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1091 dnia: Lutego 04, 2009, 19:49:44 pm »
Właśnie siadłem do wersji preview. Początek gry bardzo fajny, szybko się wchodzi w klimat. Nawet na sterowanie tak nie narzekam, po prostu RE4. Trochę wkurza ciągły now loading. Odezwę się później  :-P

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1092 dnia: Lutego 04, 2009, 19:53:11 pm »
Powiedz lepiej czy dobrze zrobiłem składając preordera :x

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1093 dnia: Lutego 04, 2009, 20:00:33 pm »
Początek gry bardzo fajny, szybko się wchodzi w klimat. Nawet na sterowanie tak nie narzekam, po prostu RE4.

A nie mówiłem? A nie mówiłem?
Demo jest o tyle złe, że od razu rzuca gracza w wir walki, nie dając mu ani chwili na przyzwyczajenie się do sterowania. Ale jak już się do niego przyzwyczaic, to można przeżyć ;).

Cytuj
Trochę wkurza ciągły now loading.

Czy to prawda, że w czasie ekranów ładowania przedstawiane są różne informacje z historii RE?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1094 dnia: Lutego 04, 2009, 20:09:17 pm »
Właśnie siadłem do wersji preview. Początek gry bardzo fajny, szybko się wchodzi w klimat. Nawet na sterowanie tak nie narzekam, po prostu RE4. Trochę wkurza ciągły now loading. Odezwę się później  :-P
bez jakiś mocnych spoilerów proszę  :twisted:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1095 dnia: Lutego 04, 2009, 20:12:26 pm »
Początek gry bardzo fajny, szybko się wchodzi w klimat. Nawet na sterowanie tak nie narzekam, po prostu RE4.

A nie mówiłem? A nie mówiłem?
Demo jest o tyle złe, że od razu rzuca gracza w wir walki, nie dając mu ani chwili na przyzwyczajenie się do sterowania. Ale jak już się do niego przyzwyczaic, to można przeżyć ;).

Cytuj
Trochę wkurza ciągły now loading.

Czy to prawda, że w czasie ekranów ładowania przedstawiane są różne informacje z historii RE?

Ufasz opinii człowieka, który dał WII Music - 10?? ;-)


FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1096 dnia: Lutego 04, 2009, 20:18:00 pm »
Podczas loading są fakty z RE więc dobra rzecz. Uwaga, ważne info. Skończyłem pierwszy chapter i tiring (czy jak to się pisze) się nie pojawił! Ciężko się przestawić na to sterowanie i ginę masowo  :-x ale jest feeling, jest fun, na razie jestem zadowolony  :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1097 dnia: Lutego 04, 2009, 20:22:01 pm »
Grasz na X0 czy PS3? Rwanie obrazu obecne jest (przynajmniej w demie) tylko na X0; na PS3 ponoć jest włączony v-sync, co z kolei przypłaca spadkiem płynności.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1098 dnia: Lutego 04, 2009, 20:35:12 pm »
X'u zaliczył Roda więc preview jest z wersji na PS3. Tak? :D
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2009, 20:46:30 pm wysłana przez mateo »

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1099 dnia: Lutego 04, 2009, 20:53:03 pm »
Mój prywatny X0 się sypie, a gram na innym X0. W ogóle czuje się jak dziecko, które znalazło samochodzik. Milion głupot i błędów, a gra się genialnie  :lol: Laska ok, grafa OK, klimat OK, przerywniki ok, tylko amunicji mało. Zrobię tydzień z RE5 i będzie więcej info. Ogólnie byłem na NIE dla tej gry, ale jest bardzo, bardzo dobrze  :-P

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1100 dnia: Lutego 04, 2009, 20:55:36 pm »
Mój prywatny X0 się sypie, a gram na innym X0. W ogóle czuje się jak dziecko, które znalazło samochodzik. Milion głupot i błędów, a gra się genialnie  :lol: Laska ok, grafa OK, klimat OK, przerywniki ok, tylko amunicji mało. Zrobię tydzień z RE5 i będzie więcej info. Ogólnie byłem na NIE dla tej gry, ale jest bardzo, bardzo dobrze  :-P
byłeś na nie? To mało powiedziane ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1101 dnia: Lutego 04, 2009, 21:07:56 pm »
Czyli jeŻeli z takiego "na nie", jakie Ty miałeś, gra sprawiła, Że "jest bardzo, bardzo dobrze", to znaczy, Że musi być genialna ;D.

I za to właśnie kocham Capcom -  ich gry nie są idealne, mają często sporo róŻnych głupot, niedoróbek, archaizmów itp itd., ale zazwyczaj (bo i zdarzają się potworki) są mega grywalne i tą grywalnością mimo wszystko wygrywają.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Tango

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1102 dnia: Lutego 04, 2009, 21:11:45 pm »
Czyli jeżeli z takiego "na nie", jakie Ty miałeś, gra sprawiła, że "jest bardzo, bardzo dobrze", to znaczy, że musi być genialna ;D.

I za to właśnie kocham Capcom -  ich gry nie są idealne, mają często sporo różnych głupot, niedoróbek, archaizmów itp itd., ale zazwyczaj (bo i zdarzają się potworki) są mega grywalne i tą grywalnością mimo wszystko wygrywają.

Dokladnie  :D :D :D

Meioh

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 23-07-2007
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 0
  • GT: Ssakiczaki PL
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1103 dnia: Lutego 04, 2009, 21:42:28 pm »
Klimat gry przebija wszystko:P zawsze chciałem zagrac w gre na czarnym lądzie w czarnych slamsach


''HARD CORE zakochany clown, on ma takie czułe serce, trampki Bahamy ma, deskorolki tylko brak''

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1104 dnia: Lutego 04, 2009, 21:46:37 pm »
Zrobię tydzień z RE5 i będzie więcej info.
Zróbcie to najlepiej tydzień przed premierą, co by hype podnieść. :cool:

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1105 dnia: Lutego 04, 2009, 23:32:12 pm »
Dobra, jestem po strzelaninie na szynach, walkach z boss'ami i setkach filmików. Ta ja moja wersja to jakiś hardcore, bo mam tylko pistolet  :lol: I non stop problemy z amunicją, a wybrałem najniższy poziom trudności. Chyba, że Capcom pojechał i będzie mega jazda  :-P I w ogóle się zachwycam grafiką, a grałem na niskiej rozdziałce  :lol: Przez sterowanie zginąłem z miliard razy, ale szybko się przyzwyczaiłem. I fajnie, ale tak mało strasznie jest  :-(

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1106 dnia: Lutego 04, 2009, 23:35:01 pm »
Tylko pistolet? PrzecieŻ w samym demie jest kilka innych broni (w tym część ukrytych na planszy).
Poza tym, czy pomiędzy etapami nie powinien być jakiś odpowiedni Merchanta z RE4, gdzie moŻna kupować/ulepszać bronie w zamian za złoto/skarby, które się zdobylo podczas gry?

Przy okazji, jak tam fabuła? Nie chce Żadnych szczegółów, ale czy jest mniej kiczowata i głupia niŻ ta z RE4?
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2009, 23:37:39 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1107 dnia: Lutego 04, 2009, 23:54:01 pm »
Ile jest poziomów trudności ?  :smile:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1108 dnia: Lutego 04, 2009, 23:57:06 pm »
Gdzie w demie są jakieś ukryte bronie?  :o

Co do amunicji - w demie mało jej nie było, ale strzelać trzeba z głową. Kulka w kolano, plomba i wdeptanie w glebę.

Sheva trochę draŻni, bo tylko strzela.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1109 dnia: Lutego 05, 2009, 00:10:10 am »
Na Public Assembly koło bramy, która jest rozwalana na końcu etapu, po prawej stoi samochód, zaś obok samochodu, pod ścianą, straganik z jabłkami i walizką. W walizce jest Scorpion.


Przynajmniej w japońskim demie tam był. Ale to europejskie/amerykańskie jest chyba takie samo.

A własnie, jeszcze dwa pytania: czy w grze są kobiety (w demie nie było, na wcześniejszych trailerach były) oraz czy headshoty rozwalają łeb (w japońskim demie leciała tylko krew, głowy się nie roztrzaskiwały :/).
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2009, 00:11:57 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1110 dnia: Lutego 05, 2009, 00:17:18 am »
Kobiety bedą w pelnej wersji a glowy można rozwalić w demie!
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1111 dnia: Lutego 05, 2009, 00:23:14 am »
Na Public Assembly koło bramy, która jest rozwalana na końcu etapu, po prawej stoi samochód, zaś obok samochodu, pod ścianą, straganik z jabłkami i walizką. W walizce jest Scorpion.


Przynajmniej w japońskim demie tam był. Ale to europejskie/amerykańskie jest chyba takie samo.
Jest i strasznie szybko połyka amunicję.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1112 dnia: Lutego 05, 2009, 10:29:05 am »
GameStop offering full refund for RE5 if disapointed
http://www.gamesonsmash.com/?p=3813

Cytuj
GameStop and EB Games is so confident that Resident evil 5 will live up to the hype that there giving us CANADIANS a ?Gaming Garantee?
EB Games and GameStop is so confident that you will love the game that they are willing to give us a full in-store trade credit within one week of purchase, but only for those who pre-purchase the game.
I do hope the game does live up to its hype.. if not, well i guess its a good thing im Canadian!

: Luty 05, 2009, 08:25:17 am
Resident Evil Retrospective - Episode 1
http://www.gametrailers.com/player/45114.html

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1113 dnia: Lutego 05, 2009, 11:17:20 am »
Fabuła na razie trzyma się kupy, pomijając mutacje, wirusy i standardowe sprawy  :lol: Filmiki są genialne, praca kamery zabija  :shock:

Ha, była jakaś kobieta. Aż się zatrzymałem. O, kobieta! A ona mnie chlast nożem  :-x

Poziomy trudności ze trzy były. Chyba.

Głowy eksplodują, ale w RE4 było tego więcej.

Na stronce dzisiaj będzie jakiś mini materiał.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1114 dnia: Lutego 05, 2009, 11:25:47 am »
Drętwota walki RE5 zabiła tą grę na moich oczach.... Japońscy producenci gier i ich gry to dinozaury - jeśli nie zaczną ewoluować, to tak jak dinozaury wyginą.

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1115 dnia: Lutego 05, 2009, 13:44:54 pm »
Pytanie-czy poprawili split-screena przy graniu graniu na dwóch ?

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1116 dnia: Lutego 05, 2009, 13:56:34 pm »
Pytanie-czy poprawili split-screena przy graniu graniu na dwóch ?

A na czym miałaby polegać poprawa? To odpalę grę na dwóch padach  :cool:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1117 dnia: Lutego 05, 2009, 14:00:34 pm »
Ekran jest lipnie podzielony ;). To trochę tak jakby zabrakło im mocy na wypełnienie całości.

Nycek

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 21-02-2007
  • Wiadomości: 513
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1118 dnia: Lutego 05, 2009, 14:01:35 pm »
Obraz był tak dzielony że grało się w małych okienkach i mało co było widać  :x

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1119 dnia: Lutego 05, 2009, 14:04:38 pm »
A to tutaj bez zmian  :lol: