Soul co ty masz do grafiki , gralem na TV HD i gra wyglada kapitalnie nie mowiac juz o grafice podczas walk ...
PS. The Game ( Curtis ) i 50 Cent razem na forum
Grałeś w ME?
Opublikowane: Luty 11, 2008, 19:41:45
Ok pora wreszcie coś więcej skrobnąć na temat samej gry cool.gif
Obecnie jestem na 3 płycie , mam jak dobrze pamiętam 32 level każdą z postaci biggrin.gif ile godzin ? dokładnie nie pamiętam chyba coś koło 23 -25 .
Grafika - powiem krótko nie tego się spodziewałem miało być tak pięknie ( w końcu silnik UE3 ) niestety jest różnie i to bardzo , są takie lokacje że aż nie chce się z nich wychodzić - wszystko ładnie odpicowane, znakomita gra świateł masa efektów itp itd, są też takie lokacje które wyglądają słabo ( słabe tekstury, nędznie dobrane kolory itp itd w ogóle nie widać że to UE3 ) Także jest bardzo nie równo, efekty różnych czarów i magii wyglądają kapitalnie oczywiście, wykonanie postacie cieszą oku (prócz włosów, brwi itp te wykonane są słabo) animacja cisów, czarów też niczego sobie powiedział bym nawet że jest bardzo dobra - podoba mi się również to że każda postaci jest na ładowana życiem cool.gif ma kilka animacji i niemal że non stop jest czymś zajęta, coś robi pięknie oddycha itp ( podczas walki to widać najbardziej ) nie stoi jak kołek cool.gif
Giera za grafikę zasługuje na mocne 8 .
Muzyka - tu za dużo chyba pisać nie muszę, muza jest konkretna - przyjemna i już parę kawałków wpadło mi w ucho, całość doskonale pasuje do klimatu gry i mocno go podkręca, także 9 mogę śmiało dać - ciekawe jak dalej w końcu jeszcze nie skończyłem gry .
Walka i jej system - Walka jest miodna, dynamiczna - kamera pracuje kapitalnie cool.gif nie jest sterylna jak w FFX wszystko ładnie widać, sam system też mi bardzo odpowiada, w LO jest chyba najlepszy jaki do tej pory grałem IMO - patent z pierścieniami daje radę, cholernie podoba mi się liknowanie skilli i to że nieśmiertelni mogę się uczyć niemal że wszystkiego cool.gif Śmiertelni skille nabywają dzięki jakimiś pierścieniom, które muszą mieć cały czas na sobie + czym wyższy level tym co raz to lepsze umiejętności ( klasyk) zaś nieśmiertelni mogą się nauczyć wszystkiego od nich i w sumie tylko w taki sposób nabywają nowe umiejętności + mogą się nauczyć skilli z różnych pierścieni a co za tym idzie nie muszą mieć ich na sobie że by później z tego skill'a korzystać biggrin.gif Oczywiście skilli możemy mieć tyle w montowanych ile mamy wolnych slotów , z czasem mamy ich co raz więcej - odpowiedzialny za to jest jeden item ta rzecz tyczy się tylko nieśmiertelnych.A i zapomniał bym napisać że są dwa rodzaje pierścieni takie które nam dają jakieś umiejętności typu silniejsze ataki, krytyczne uderzenie, odporność na różne stuny itp te drugi zaś pozwalają nam n/p korzystać z magi białej- czarnej (są w sumie cztery rodzaje magi te dwa + spirit i combain magic ) i ze skilli - pierścienie też możemy sami tworzyć , dzięki komponentom które - kradniemy od wrogów, znajdujemy bądź kupujemy . Pierścienie z czasem możemy robić co raz lepsze takie które posiadają kilka skilli .
Levelowanie - klasyczne za każdy poziom w górę rośnie nam pasek HP i MP , śmiertelni uczą się nowych skillów .
Walka, system walki i samo levelowanie a co za tym idzie gameplay daje mocne 9 ! Fabuła też niczego sobie jej jeszcze nie oceniam bo nie skończyłem gry - powiem tylko tyle że giera mocno w ciąga, właśnie jestem w pracy od rana a grać przestałem o jakieś 4 rano, a i nie jest łatwo ale też nie trudno tak w sam raz
Nie wspomniałem tak bardziej i kilku technicznych nie dociągnięciach, bo im dalej tym człowiek nie zawraca na nie uwagi, no ale powiem tylko tyle że są a mogło ich nie być widać że silniku UE3 im za bardzo nie przypadł ( tak to jest jak się nie zna angielskiego! ) Myślę że lepiej by zrobili gdyby grę zrobili na własnym silniku.
Ocena za ogół jak na razie 8+ .
pozdrawiam.
A no i rendery dają radę nie ma co
A warto też wspomnieć że idę non stop do przodu, nie siedzą nigdzie mozolnie i nie leveluje się, a i jakoś daję sobie radę z bossami I loadingi zdecydowanie jest ich za dużo !