No wiesz, gdyby taki spoiler wystawał z jakiejś zwykłej S2000, czy też innego auta codziennego użytku, to wiadomo, że byłoby to wiochą. Tutaj jest on po prostu potrzebny. Czy dałoby się zrobić mniejszy i równie skuteczny? Nie mam pojęcia, ale pewnie jakby się dało to by taki zrobili. Samo to jak potężne to auto ma dyfuzory, świadczy o tym jak ważną rolę odgrywa tutaj aerodynamika. S2000 GT1 to praktycznie auto torowe, tyle że jego rozpiętość setup'u jest tak duża, że można go używać też do jazdy codziennej (nazwijmy to tak, bo raczej chyba nikt tym autem po bułki nie jeździ).
W GT-R 35 PD projektowało interfejs graficzny, także do elementów zewnętrznych nic nie mają.
Podejrzewam, że w projekcie GT1 przy ustalaniu elementów aerodynamiczny PD też nie miał wiele do powiedzenia. Im pozostawiono body kit tak jak pisałem, a więc całe to poszerzenie auta, które widać. Aczkolwiek, też ktoś z Amuse musiał nad tym czuwać, bo tam również znajdują się tunele przepływowe i dolotowe.
Swoją drogą, to PD mocno wbiło się w świat motoryzacji, bo pomijając GT-R 35, S2000 GT1, mamy przecież jeszcze Citroena GT i bolid Red Bull'a X1. Plus kilka mniejszych projektów takich jak Integra LM, która przecież najpierw powstawała w GT4, a potem Honda stworzyła to auto w rzeczywistości.