Master mam Ci jeszcze raz dac liste tv jak LG oszukiwalo userow w zywe oczy przez 2 pierwsze generacje paneli. Gwarancja tej firmy to tez zart, tak swoja droga. Mam nadzieje ze nie bedziesz musial z niej skorzystac.
Oj Klosz, Klosz, trochę już chyba za starzy jesteśmy, aby masturbować się do jakiegoś brandu, pamiętam wojenki z kuzynem u niego wszystko Philipsa, a u mnie Sony, ale to się miało z 15 lat hmm
A dzisiaj zupełnie nie interesuje mnie jakie logo mam na sprzęcie, po prostu ma jak najlepiej mi służyć, a czy to jest Panasonic, Samsung, czy Manta nie ma dla mnie znaczenia, jak dla większości ludzi na świecie.
Dlaczego, o tym wspominam, bo jak tutaj piszesz, to mam cały czas wrażenie, że chcesz wszystko dyskredytować, tylko po to, aby wyszło na uber Sony, trochę tak jak w dziale telefonów wiadomo z jaką marką
, nie żeby jakoś mi to przeszkadzało, ale tak właśnie to widzę, nie oszukujmy się Sony ma tam "userow" dokładnie, gdzie LG, Samsung, i reszta firm, które chcą po prostu zalać rynek, i mieć jak najwięcej zarobku, prosta sprawa, nic nowego, to my musimy być zwyczajnie czujni co wybierzemy
A o dobrym serduszku Sony do "userow" sam mogę trochę popisać jak się brało tv Sony za dychę, a później się okazywało, że nie odpalę nic z telefonu, dysku, pena, bo Sony walczy z piractwem buahaha, i jak widziałem u znajomych jakieś shity od Samsunga, Lg za nieco ponad 2 koła które odpalały pena z palcem w tyłku, to aż głowa mnie bolała
Kolejny tv brałem w czasie kiedy był "hype" na 3d, wziąłem tym razem Samsunga, dałem niecałą dychę, wbudowana kamera,a łaskawcy z Korei
rzucili nawet dodatkowo dwie pary okularów, gdzie w sklepie za sztukę 250zł trzeba było by wybulić, heh LG to nawet po siedem par rzucało. A co w tym czasie robiło Sony? a no odpowiedź do modelu samsunga była droższa o 2 tysiące, reklamowane och achy 3d gry ps3, smart możliwości, oczywiście jak sobie dokupisz kamerkę, okulary, to właśnie jest Sony, i dlatego dobrze, że na rynku konsol jest jeszcze Nintendo, i Microsyf, bo inaczej byśmy mieli pokaz klasy, i to z całą pewnością.
Teraz wziąłem znów Samsunga, owszem raz dlatego, że miałem inne wydatki, i na tv mogłem tylko dychę przeznaczyć, więc docelowego signature LG nie byłem w stanie zapodać, a dwa, że brałem do grania, do oglądania filmów wziąłbym Panasonica dx900, i tyle. Nie ma co się sugerować marką, a już na pewno, że jedni są be, a drudzy to tacy dobrzy dla ludzi.
A skoro już o "listach" mówimy, to może trzeba też dać tabelkę, jak to jest z polityką na rynku tv.
Co piąty kupowany telewizor ma znaczek Samsunga. Koreański producent dziesiąty rok z rzędu może mianować się światowym liderem pod względem liczby sprzedanych telewizorów. W 2006 roku firma Samsung wyprzedziła Sony w rankingu największych producentów telewizorów na świecie. Od tego czasu Koreańczycy ani na rok nie oddali tytułu lidera.
Firma Samsung zdominowała rynek telewizorów – osiągnęła 21-procentowy udział na globalnym rynku (pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy). Można więc przyjąć, że co piąty nowy telewizor w naszych salonach ma właśnie znaczek Samsunga.
Koreańskie marki (wraz z LG) łącznie posiadają ponad 33 procentowy udział.
Coraz większe problemy mają marki japońskie. Już tylko Sony pozostaje w rankingu TOP-5. Panasonic jeszcze jakoś się trzyma, ale firmy, takie jak Sharp, Toshiba, Hitachi czy JVC, praktycznie nie liczą się już na rynku telewizorów.
Wiatru w żagle nabierają z kolei Chińczycy. W 2015 roku osiągnęli oni łączny udział na rynku na poziomie 27,5 proc. (dla porównania w 2014 – 21,8 proc.). To przede wszystkim zasługa firm Hisense i TCL, które coraz śmielej poczynają sobie poza Państwem Środka.
Dla Samsunga jest to dziesiąty rok z rzędu na pozycji lidera. W ciągu ostatniej dekady koreański producent sprzedał ponad 427 milionów telewizorów.
Tak właśnie Sony płaci za swoją politykę "pro user".