Napewno nie dało się tych ruchów Move pod Sixaxisa. Najbardziej z dupy przerobiona gra pod nowy kontroler to będzie .
No bez przesady, 6 osi a dowolne ruchy w przestrzeni to jednak jest różnica, chociaż faktycznie, przygotowywanie czegoś takiego to strata czasu i pracy ludzi, którzy mogliby zająć się czymś ciekawszym.
Tak, Move ma większe możliwości, ale w HR nie ma jakichś super zaawansowanych czynności, czego nie można by było obsłużyć wychyleniami pada.
Socom, Resident, Killzone mają/będą mieć przez całą grę system celowania oparty o Move i to się sprawdzi.
Sorcery ma swoje czarowanie i wykonywanie pewnie od chu** różnych kombinacji.
HR ma... potrząsanie pałką w daną stronę lub bardzo wolne przesuwanie nim w przestrzeni do nakrycia stoły w pierwszym epizodzie?
. Chodzi mi o to, że Move wykorzystamy tylko w momentach, w których chcieli tego twórcy i wydaje mi się to takie na siłę zrobione, żeby tylko mieć więcej gier z obsługą pałek
.
Mimo wszystko, jeśli kupię Move to chętnie sprawdzę jak to działa. Patche nic nie kosztują